-
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Μαλλον τότε θα σου ταιριαζε καλύτερα άλλος τύπος αυτοκινήτου και όχι suv.
Στο λέω διότι στην φιλοσοφία των περισσότερων suv δεν έχει νόημα το μόνιμο 50-50. Αντίθετα, αυτό ταιριάζει με περισσότερο σπορ κατασκευές (που μπορεί να έχουν και αμάξωμα τύπου suv).Νάσαι καλα
-
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Μαλλον τότε θα σου ταιριαζε καλύτερα άλλος τύπος αυτοκινήτου και όχι suv.
Στο λέω διότι στην φιλοσοφία των περισσότερων suv δεν έχει νόημα το μόνιμο 50-50. Αντίθετα, αυτό ταιριάζει με περισσότερο σπορ κατασκευές (που μπορεί να έχουν και αμάξωμα τύπου suv).Μια χαρά ταιριάζει και σε SUV, απλά πρέπει να πας σε Land Rover, Jeep κλπ, οπότε 70 χιλιάρικα και βάλε.
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Αυτό γίνεται μόνο αν έχεις 3 διαφορικά. Οπότε μιλάμε για αυτοκίνητα των 50+ χιλιάδων Ευρώ...
-
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
Φίλε μου έχεις λανθασμένη απαίτηση διότι πιθανόν αγνοείς την πραγματική έννοια της μεγιστης και ελάχιστης στάθμης.
Και όχι... Προσωπικά δεν ζητάω λάδι στο max. Αντίθετα, η μόνιμη φασαρία με τα συνεργεία είναι όταν κάνουν αλλαγή και έχουν ως μέτρο το max της βέργας και όχι την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής.Σε όλα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα βάζοντας την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ποσότητα λαδιού, πήγαινε στο max.
Έχεις στο μυαλό σου συγκεκριμένο αυτοκίνητο που με το προβλεπόμενο λάδι να πηγαίνει χαμηλότερα από το max;
Το max τότε τι νόημα έχει; Θεωρητικά τότε αν το φτάσεις στο max έχεις βάλει περισσότερο από το προβλεπόμενο. -
Το Max έχει την έννοια του μέγιστου αποδεκτού, που είναι λίγο παραπάνω από το προβλεπόμενο. Το ίδιο και με το Min που είναι λίγο λιγότερο από το προβλεπόμενο. Και στις δύο περιπτώσεις όμως είσαι εντός των περιθωρίων ασφαλείας.
-
Resume λοιπόν..μετά τα 50 χλμ..δεν δουλεύει καμία επιλογή τετρακινησης στο vitara ..μόνο η επιλογή auto η κανω λαθος
-
Δουλεύουν όλες πλην της επιλογής lock ,που βγαίνει εκτός στα 60χλμ.
-
Το lock ούτως η άλλως μπαίνει μόνο αν έχεις επιλέξει το snow πριν,σε auto και sport όχι!
-
Μολις γυρισα απο τα γεννεθλια του βιταρα κλουμπ, οποτε αυριο η απαντηση
Αλλα για πρόγευση, η τετρακινηση λειτουργει συνεχεια αλλα οχι με την ιδια κατανομη μπρος και πισω.
Μονο το κλειδωμα 50-50 εχει περιορισμο μεχρι τα 50km
Η υλοποιηση της σουζ ειναι η καλυτερη δυνατη τετρακινηση σε αυτοκινητα με τιμη χαμηλοτερη απο ενα διαμερισμα -
Τα πόσα κλείσατε ?
-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπερα παιδιά.η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει ελαφρως προς την μεριά του vitara γιατί.. στη μεσαία έκδοση του s cross 2w plus+ δικηνιτο με ποιο φρεσκο εσωτερικό και εξωτερικό.. με τα ίδια χρήματα σχεδόν.περνεις την ίδια έκδοση.vitara σε τετρακίνητο. με διαχρονικο εξωτερικο. αλλα κάπως ξεπερασμενο εσωτερικό. οπότε για χαρη της τετρακινησης γινονται ολα(και έχεις και το gatoz τον αυτοκράτορα μαζί σου που είναι πολύ σημαντικό)
Σε εξοπλισμό η GL+ του SCross, έχει ότι η GLX του Vitara (πλην δερμάτινου σαλονιού).
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
Φίλε μου έχεις λανθασμένη απαίτηση διότι πιθανόν αγνοείς την πραγματική έννοια της μεγιστης και ελάχιστης στάθμης.
Και όχι... Προσωπικά δεν ζητάω λάδι στο max. Αντίθετα, η μόνιμη φασαρία με τα συνεργεία είναι όταν κάνουν αλλαγή και έχουν ως μέτρο το max της βέργας και όχι την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής.Σε όλα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα βάζοντας την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ποσότητα λαδιού, πήγαινε στο max.
Έχεις στο μυαλό σου συγκεκριμένο αυτοκίνητο που με το προβλεπόμενο λάδι να πηγαίνει χαμηλότερα από το max;
Το max τότε τι νόημα έχει; Θεωρητικά τότε αν το φτάσεις στο max έχεις βάλει περισσότερο από το προβλεπόμενο.Το max έχει το νόημα που έγραψε ο φίλος...
Μια ποσότητα μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, πλην όμως αποδεκτή. Από εκεί και πάνω υπάρχει θέμα.
Αντίστροφα ισχύει για το min.
Εν τάχει, ο 1.2 tce του Group Renault και ο 1.2 puretech της Stellantis δεν φτάνουν στο max αν βάλεις την ποσότητα που προβλέπει ο κατασκευαστής. -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπερα παιδιά.η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει ελαφρως προς την μεριά του vitara γιατί.. στη μεσαία έκδοση του s cross 2w plus+ δικηνιτο με ποιο φρεσκο εσωτερικό και εξωτερικό.. με τα ίδια χρήματα σχεδόν.περνεις την ίδια έκδοση.vitara σε τετρακίνητο. με διαχρονικο εξωτερικο. αλλα κάπως ξεπερασμενο εσωτερικό. οπότε για χαρη της τετρακινησης γινονται ολα(και έχεις και το gatoz τον αυτοκράτορα μαζί σου που είναι πολύ σημαντικό)
Σε εξοπλισμό η GL+ του SCross, έχει ότι η GLX του Vitara (πλην δερμάτινου σαλονιού).
Και η GL του Scross είναι σαν την GL+ του Vitara, αλλά (δυστυχώς) χωρίς αυτόματο κλιματισμό.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Μαλλον τότε θα σου ταιριαζε καλύτερα άλλος τύπος αυτοκινήτου και όχι suv.
Στο λέω διότι στην φιλοσοφία των περισσότερων suv δεν έχει νόημα το μόνιμο 50-50. Αντίθετα, αυτό ταιριάζει με περισσότερο σπορ κατασκευές (που μπορεί να έχουν και αμάξωμα τύπου suv).Μια χαρά ταιριάζει και σε SUV, απλά πρέπει να πας σε Land Rover, Jeep κλπ, οπότε 70 χιλιάρικα και βάλε.
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Αυτό γίνεται μόνο αν έχεις 3 διαφορικά. Οπότε μιλάμε για αυτοκίνητα των 50+ χιλιάδων Ευρώ...
Το έγραψα με την έννοια των mainstream suv, όπου κατά συντριπτική πλειοψηφία τα τετρακίνητα χαρακτηριστικά περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Εδώ τα περισσότερα δεν έχουν καν επιλογή τετρακίνησης.
Προφανώς και υλοποιήσεις τύπου Land Rover παίζουν αλλου. -
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
Φίλε μου έχεις λανθασμένη απαίτηση διότι πιθανόν αγνοείς την πραγματική έννοια της μεγιστης και ελάχιστης στάθμης.
Και όχι... Προσωπικά δεν ζητάω λάδι στο max. Αντίθετα, η μόνιμη φασαρία με τα συνεργεία είναι όταν κάνουν αλλαγή και έχουν ως μέτρο το max της βέργας και όχι την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής.Σε όλα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα βάζοντας την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ποσότητα λαδιού, πήγαινε στο max.
Έχεις στο μυαλό σου συγκεκριμένο αυτοκίνητο που με το προβλεπόμενο λάδι να πηγαίνει χαμηλότερα από το max;
Το max τότε τι νόημα έχει; Θεωρητικά τότε αν το φτάσεις στο max έχεις βάλει περισσότερο από το προβλεπόμενο.Το max έχει το νόημα που έγραψε ο φίλος...
Μια ποσότητα μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, πλην όμως αποδεκτή. Από εκεί και πάνω υπάρχει θέμα.
Αντίστροφα ισχύει για το min.
Εν τάχει, ο 1.2 tce του Group Renault και ο 1.2 puretech της Stellantis δεν φτάνουν στο max αν βάλεις την ποσότητα που προβλέπει ο κατασκευαστής.Μμμμ 1.4 twinport, 1.4 duratec, 1.0 tsi και 1.5 tgdi που εχω εμπειρία πηγαιναν στο max με την προβλεπομενη. Στο τελευταίο δεν έχω αλλάξει ακόμα αλλα στο max το πηρα.
-
@n-k-9 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.
@groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.
ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.
Ένδειξη για χαμηλή στάθμη σου έβγαλε;
Όχι
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
Όχι
-
Το λυχνάρι του Αλαντίν είναι αυτό;
-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Απάντησε και ο νιάου ήδη, δές και αυτό το πινακάκι
-
αναφορικά με την ειδοποίηση Change Oil, είναι ειδοποίηση για Service. Απλώς το αναφέρω για την περίπτωση που και κάποιος άλλος δεν διάβασε προσεκτικά το manual όπως βλακωδως έκανα εγώ. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
-
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
SUZUKI SX4 SCROSS