Καλησπέρα σε ολους.τελικα υπερίσχυσε ο gatoz.παμε για vitara 4wd
Best posts made by Nik 1
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Παιδιά σας ευχαριστώ πραγματικά όλους.και τα δύο αυτοκίνητα είναι όμορφα.το cross (εμενα) μου βγάζει ότι είναι λίγο ποιο σοβαρό. άριστοκρατικο. και ένα κλικ ποιο ποιοτικό(το καινουργιο)..το vitara διαχρονικο σχέδιο. ομορφο.λιγο πόιο μαζεμένο.νεανικο κάπως έτσι.στο εσωτερικό ενώ μου αρέσουν και τα δύο ασχέτως ποιότητας πλαστικών κτλ.το vitara δείχνει τα χρονάκια του.το cross μέσα έχει μια μικρη φρεσκάδα ανανέωσης χωρις να ειναι κάτι το εξωπραγματικο.κτλ(κατι μου λεει οτι τι νεο vitara θα εχει το ιδιο εσωτερικο).δε ξέρω πραγματικά είναι μπέρδεμα.τα παραπάνω άρθρα που διάβασα ήταν πολύ κατατοπιστικα
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλύτερα Vitara allgrip.. δοκίμασε το
Ευχαριστώ θα το επιδιώξω
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Θα στα πει καλύτερα ο ειδικός Βιταρολόγος gatos, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κλείδωμα (δηλαδή μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης 50-50 μπρος πίσω) λειτουργεί μόνο μέχρι τα 50 χ.α.ω. Αυτό δεν σε πειράζει όμως, γιατί χρησιμεύει μόνο εκτός δρόμου. Εντός δρόμου μπορείς να το έχεις στο Auto. όπου θα εμπλέκει την τετρακίνηση με το που πάνε να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, το σύστημα θα στείλει ροπή πίσω με το που θα διακρίνει ολίσθηση των μπροστινών. Θα την αγαπήσεις την τετρακίνηση.
@gatoz Τα λέω σωστά;
ΥΓ: Nik1 έσβησες την ερώτηση και φαίνεται ότι μιλάω μόνος μου, σαν τον τρελό...
Όχι κατά λάθος έσβησα.. ήθελα να συμπληρώσω κάτι αλλά με κάλυψες.. τελικά ότι οποιαδήποτε επιλογή βάζεις στην τετρακίνηση είναι μεχρι τα 50 χλμ εκτός την auto..(ο gatoz τα έχει εξηγήσει αλλά εγώ μένω στην ίδια τάξη μεταξεταστεως)
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Καλησπερα παιδιά.η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει ελαφρως προς την μεριά του vitara γιατί.. στη μεσαία έκδοση του s cross 2w plus+ δικηνιτο με ποιο φρεσκο εσωτερικό και εξωτερικό.. με τα ίδια χρήματα σχεδόν.περνεις την ίδια έκδοση.vitara σε τετρακίνητο. με διαχρονικο εξωτερικο. αλλα κάπως ξεπερασμενο εσωτερικό. οπότε για χαρη της τετρακινησης γινονται ολα(και έχεις και το gatoz τον αυτοκράτορα μαζί σου που είναι πολύ σημαντικό)
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
#kaloriziko
κανε μια εγγραφη εδω
https://vitaraclub.gr/ucp.php?mode=register
θα μαθεις τα παντα για το αυτοκινητο απο το καλυτερο φορουμ στην ελλαδα και εχει και πολλες εκδρομαρες για ολα τα γουστα!Ευχαριστώ gatoz
Latest posts made by Nik 1
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
#kaloriziko
κανε μια εγγραφη εδω
https://vitaraclub.gr/ucp.php?mode=register
θα μαθεις τα παντα για το αυτοκινητο απο το καλυτερο φορουμ στην ελλαδα και εχει και πολλες εκδρομαρες για ολα τα γουστα!Ευχαριστώ gatoz
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα σε ολους.τελικα υπερίσχυσε ο gatoz.παμε για vitara 4wd
λάθος νήμα, αλλά με το καλό .
Που να το γραψω
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Καλησπέρα σε ολους.τελικα υπερίσχυσε ο gatoz.παμε για vitara 4wd
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
Όντως είχε ποιο μεγάλους χώρους το cross απ το vit.
πόση ώρα το οδήγησες το s-Cross; πάντως πέρα από τις λεπτομέρειες της 4κινησης που ξέρει ο γάτος μας, οδηγικα και απο χώρους έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο το scross. αν δεν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση καθώς δεν είναι όνομα σαν το βιτ, είναι καλή επιλογή για οικογένεια και ταξίδια.
και δες αν πουλάνε σε καλύτερη τιμή test drive.
Το οδήγησα σε εθνική και πόλη κάνα μισάωρο περίπου.. όπως το ίδιο και το vitara -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
Αναμενόμενο. Ίδιο μετατρόχιο και τα δύο, 10cm μεγαλύτερο μεταξόνιο το SCross. Κάτι που φαίνεται και στους χώρους μέσα.
Όντως είχε ποιο μεγάλους χώρους το cross απ το vit
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λέω
Δεν βαριέμαι ούτε αμφισβητώ τα γραφόμενα σου φίλε μου.δλδ έχουν λες περισσότερο κέρδος απ το cross?σου λεω οτι οι απαντησεις τους για τη λειτουργια της τετρακινησης ειναι εντελως λαθος και ανεπιτρεπτο για αντιπροσωπο να λεει τετοιες κουταμαρες. εκτος και εαν το κανει με προθεση ωστε να πουλησει κατι αλλο.
Ο πωλητής την ώρα του τεστ τον ρωτούσα για την τετρακίνηση και πήρα αυτές τις απαντησεις -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
λαθος κανεις
δεν εχει σημασια η τελικη τιμη
αλλα το περιθωριο κερδους
και μαντεψε....στη τελικη, αν δεν ξερεις αγγλικα ή βαριεσαι να ασχοληθεις, μπες στο vitaraclub.gr και δες οτι σου λέω
Δεν βαριέμαι ούτε αμφισβητώ τα γραφόμενα σου φίλε μου.δλδ έχουν λες περισσότερο κέρδος απ το cross? -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα
ο πωλητης και ο 'ιδιοκτητης' σου ειπαν παπαρια μαντολες
για να πουλησουν οτι τους συμφερει
μια-δυο σελιδες πιο πισω σου εχω βαλει τα τεχνικα της τετρακινησης
οχι κουταμαρες (snow 70-30 και πιτσες μπλε), αλλα πραγματικα τεχνικα στοιχεια και λειτουργιεςΤο vitara τους συμφέρει να μου πουλήσουν gatoz που είναι ποιο ακριβούτσικο φίλε μου
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Ώρα καλή σε όλους.σημερα πήγα στην αντιπροσωπεία οδήγησα και το s cross στην δικηνιτη μεσαία εκδοση. και το vitara στην ίδια έκδοση αλλά τετρακίνητο..προτού ξεκινήσω να πω τις εντυπώσεις μου. θα πω τι μου είπαν από την αντιπροσωπεία πωλητής και ιδιοκτήτης..ότι θα είναι μεγάλο λάθος να χαραμισω την οδηγική καλύτερη συμπεριφορά.το ποιο φρεσκο αμάξωμα έξω και μέσα και τον ποιο πλούσιο εξοπλισμό της μεσαιας έκδοσης του cross για την τετρακίνηση του vitara που ελαχιστα θα χρησιμοποιησω.. και.. που αλλάζει μοντέλο το 24...και σαν έκδοση.. το δεύτερο είναι ποιο φτωχο..ο πωλητής μου είπε ότι το lock είναι μεχρι τα 60 χλμ μετά απενεργοποιηται.η επιλογή snow στέλνει 70-30 μπρος πίσω (δεν ξερω αν μετα τα 60 απενεργοποιηται.).και η sport δεν έχει επέμβαση στη τετρακίνηση απλά αλλάζει την χαρτογράφηση εγκεφάλου..τώρα τι αποκόμισα εγώ στο τεστ που έκανα..το cross μου φανηκε ποιο στιβαρό ποιο σταθερό στο δρομο όχι ότι το vitara ήταν κακο.σαν αμαξωμα το cross νταξ είναι ποιο φρεσκο μέσα έξω όχι πως το vitara δεν μου αρέσει σαν αμάξωμα