-
To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.
@groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι λετε βρε παιδιά;;;; το pdi γιατί το πληρώνουμε;;; αλίμονο αν παρεδιδαν το αυτοκινητο χωρίς λάδια.
Επισης δεν ειναι λογικη τοσο μεγαλη πτωση της σταθμης.
Το να υπάρχει λάδι μεταξύ min και max είναι απόλυτα φυσιολογικό και φυσικά ουδόλως έχει να κανει με ελλιπές pdi.
Εμείς εδώ το έχουμε παρερμηνεύσει και θεωρούμε υποχρεωτικό να είναι η στάθμη του λαδιού στο max. Εάν ακολουθήσουμε την οδηγία του κάθε κατασκευαστη και βάλουμε λάδια ακριβώς στην ποσότητα που ορίζει, θα διαπιστώσουμε πως σε αρκετα μοντέλα η εν λόγω ποσοτητα δεν φτάνει την στάθμη στο max. -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.
@groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.
ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.
@groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.
ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.
Ένδειξη για χαμηλή στάθμη σου έβγαλε;
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.
@groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.
ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.
Αυτό είναι ένδειξη για service. Δεν έχει σχέση με την ποσότητα/πίεση λαδιού.
-
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
-
Ποιος είπε ότι πρέπει να είναι στο Max? Το Max είναι η μέγιστη αποδεκτή τιμή, όχι η απολύτως σωστή. Απλά ο κατασκευαστής έχει ένα περιθώριο ασφαλείας προς τα πάνω και προς τα κάτω.
-
Οταν σας αλλάζουν λαδια δε σας το γεμίζουν μεχρι το max ή τους λετε δε πειράζει βαλε κανα μισολιτρο λιγότερο;
-
Όσο ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής στο βιβλίο! Ποτέ δεν είναι στο Max. Το Max είναι το ανώτατο όριο ασφαλείας!
-
Καλησπερα παιδιά.η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει ελαφρως προς την μεριά του vitara γιατί.. στη μεσαία έκδοση του s cross 2w plus+ δικηνιτο με ποιο φρεσκο εσωτερικό και εξωτερικό.. με τα ίδια χρήματα σχεδόν.περνεις την ίδια έκδοση.vitara σε τετρακίνητο. με διαχρονικο εξωτερικο. αλλα κάπως ξεπερασμενο εσωτερικό. οπότε για χαρη της τετρακινησης γινονται ολα(και έχεις και το gatoz τον αυτοκράτορα μαζί σου που είναι πολύ σημαντικό)
-
Εννοείται ότι η τετρακίνηση κερδίζει την μάχη!
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εννοείται ότι η τετρακίνηση κερδίζει την μάχη!
Μάχη πραγματικά χααααχχα..
-
Είναι όντως μεγάλη υπόθεση. Είχα πισωκίνητο κι έχω και προσθιοκίνητα και τετρακίνητα. Η πίσω κίνηση είναι άλλη φάση, για μερακλήδες! Αλλά η τετρακίνηση σε βγάζει ασπροπρόσωπο παντού και πάντα. Εκεί που αν δοκιμάσεις να ξεκινήσεις σε μια βρεγμένη ανηφόρα, θα σπινάρεις με το δικίνητο (ειδικά προσθιοκίνητο), το τετρακίνητο απλά θα ξεκινήσει σαν να είναι ισιάδι. Και εννοείται ότι εκτός δρόμου θα πας σε μέρη που ούτε θα σκεφτόσουν να πας με το δικίνητο. Για μένα SUV έχει νόημα μόνο τετρακίνητο.
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.
@groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι:
Δε το έχουν όλα.
Φίλε μου έχεις λανθασμένη απαίτηση διότι πιθανόν αγνοείς την πραγματική έννοια της μεγιστης και ελάχιστης στάθμης.
Και όχι... Προσωπικά δεν ζητάω λάδι στο max. Αντίθετα, η μόνιμη φασαρία με τα συνεργεία είναι όταν κάνουν αλλαγή και έχουν ως μέτρο το max της βέργας και όχι την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής. -
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι όντως μεγάλη υπόθεση. Είχα πισωκίνητο κι έχω και προσθιοκίνητα και τετρακίνητα. Η πίσω κίνηση είναι άλλη φάση, για μερακλήδες! Αλλά η τετρακίνηση σε βγάζει ασπροπρόσωπο παντού και πάντα. Εκεί που αν δοκιμάσεις να ξεκινήσεις σε μια βρεγμένη ανηφόρα, θα σπινάρεις με το δικίνητο (ειδικά προσθιοκίνητο), το τετρακίνητο απλά θα ξεκινήσει σαν να είναι ισιάδι. Και εννοείται ότι εκτός δρόμου θα πας σε μέρη που ούτε θα σκεφτόσουν να πας με το δικίνητο. Για μένα SUV έχει νόημα μόνο τετρακίνητο.
Επειδή δεν έχω καταλάβει φίλε μου.μπορω πχ να πηγαίνω στην άσφαλτο με πολλά χλμ και να έχω κλειδωμένη την τετρακίνηση στο vitara και στους τέσσερις τροχούς?
-
Θα στα πει καλύτερα ο ειδικός Βιταρολόγος gatos, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κλείδωμα (δηλαδή μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης 50-50 μπρος-πίσω) λειτουργεί μόνο μέχρι τα 50 χ.α.ω. Αυτό δεν σε πειράζει όμως, γιατί χρησιμεύει μόνον εκτός δρόμου. Εντός δρόμου μπορείς να το έχεις στο Auto. όπου θα εμπλέκει την τετρακίνηση με το που πάνε να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, το σύστημα θα στείλει ροπή πίσω με το που θα διακρίνει ολίσθηση των μπροστινών. Θα την αγαπήσεις την τετρακίνηση.
@gatoz Τα λέω σωστά;
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Θα στα πει καλύτερα ο ειδικός Βιταρολόγος gatos, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κλείδωμα (δηλαδή μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης 50-50 μπρος πίσω) λειτουργεί μόνο μέχρι τα 50 χ.α.ω. Αυτό δεν σε πειράζει όμως, γιατί χρησιμεύει μόνο εκτός δρόμου. Εντός δρόμου μπορείς να το έχεις στο Auto. όπου θα εμπλέκει την τετρακίνηση με το που πάνε να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, το σύστημα θα στείλει ροπή πίσω με το που θα διακρίνει ολίσθηση των μπροστινών. Θα την αγαπήσεις την τετρακίνηση.
@gatoz Τα λέω σωστά;
ΥΓ: Nik1 έσβησες την ερώτηση και φαίνεται ότι μιλάω μόνος μου, σαν τον τρελό...
Όχι κατά λάθος έσβησα.. ήθελα να συμπληρώσω κάτι αλλά με κάλυψες.. τελικά ότι οποιαδήποτε επιλογή βάζεις στην τετρακίνηση είναι μεχρι τα 50 χλμ εκτός την auto..(ο gatoz τα έχει εξηγήσει αλλά εγώ μένω στην ίδια τάξη μεταξεταστεως)
-
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
-
@nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.
Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω
Μαλλον τότε θα σου ταιριαζε καλύτερα άλλος τύπος αυτοκινήτου και όχι suv.
Στο λέω διότι στην φιλοσοφία των περισσότερων suv δεν έχει νόημα το μόνιμο 50-50. Αντίθετα, αυτό ταιριάζει με περισσότερο σπορ κατασκευές (που μπορεί να έχουν και αμάξωμα τύπου suv).
SUZUKI SX4 SCROSS