-
Δεν έκανες αλλαγή στον 1 χρόνο;
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν έκανες αλλαγή στον 1 χρόνο;
στο βιβλίο σέρβις αυτό γράφει.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πόσα χλμ έχεις κάνει και άναψε ένδειξη χαμηλής στάθμης λαδιού;
μόλις έκλεισα τα 10k χλμ (σε 2 χρόνια)
Όλο αυτό το διάστημα δεν έχεις αλλάξει ξανά λάδια;
-
Από το εργοστάσιο συνήθως δεν έρχονται γεμάτα... Οπότε λογικό να έχει πέσει τόσο. Εμένα από καινούργιο στην μέση ήταν.
-
Τι λετε βρε παιδιά;;;; το pdi γιατί το πληρώνουμε;;; αλίμονο αν παρεδιδαν το αυτοκινητο χωρίς λάδια.
Επισης δεν ειναι λογικη τοσο μεγαλη πτωση της σταθμης.
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι λετε βρε παιδιά;;;; το pdi γιατί το πληρώνουμε;;; αλίμονο αν παρεδιδαν το αυτοκινητο χωρίς λάδια.
Επισης δεν ειναι λογικη τοσο μεγαλη πτωση της σταθμης.
αυτό λέω και εγώ.
-
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πόσα χλμ έχεις κάνει και άναψε ένδειξη χαμηλής στάθμης λαδιού;
μόλις έκλεισα τα 10k χλμ (σε 2 χρόνια)
Όλο αυτό το διάστημα δεν έχεις αλλάξει ξανά λάδια;
πάμε πάλι. στο 1ο σέρβις έγινε αλλαγή λαδιών (αλλά μεταξύ μας, μπορεί να μην τα άλλαξαν και ποτέ).
-
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικη -
A ok. Γιατί έτσι όπως το είπες ήταν σαν να μην είχες κάνει service στο χρόνο.
Τότε ναι, δεν είναι λογικό. -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
A ok. Γιατί έτσι όπως το είπες ήταν σαν να μην είχες κάνει service στο χρόνο.
Τότε ναι, δεν είναι λογικό.αυτό λέω και εγώ, Αντώνη...
-
Όταν έκανες το 1ο service, ελεγξες μετά τη στάθμη των λαδιων;
Εάν ναι και ήταν ΟΚ (στο max), για να σου βγάλει τωρα ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού πρέπει να έκαψε τουλάχιστον 1 lt λάδι από το 1ο service (συνήθως τόση είναι η διαφορά μεταξύ max-min στον δείκτη). Εφόσον λες ότι έχεις 10.000 km συνολικά και έχει μεσολαβήσει και μια αλλαγή λαδιών, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα.
Συμπλήρωσε το συντομότερο με ίδιο λάδι ή επίσπευσε το 2ο service, οποτε θα γίνει 2η αλλαγή λαδιών, και παρατηρήσε από τώρα και στο εξής κάθε 1000km πόσο λάδι σου καίει. -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηεκτός και αν έχει γίνει κάτι άλλο (έμβολα χτυπημένα η κάτι τέτοιο ή να χάνει από κάπου αλλά δεν έχω δει κάτι)
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηΟχι ολο το λαδι ρε συ. Απο max μερχι min στην βεργα ειναι συνηθως 1λτ
-
@bill_hsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όταν έκανες το 1ο service, ελεγξες μετά τη στάθμη των λαδιων;
Εάν ναι και ήταν ΟΚ (στο max), για να σου βγάλει τωρα ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού πρέπει να έκαψε τουλάχιστον 1 lt λάδι από το 1ο service (συνήθως τόση είναι η διαφορά μεταξύ max-min στον δείκτη). Εφόσον λες ότι έχεις 10.000 km συνολικά και έχει μεσολαβήσει και μια αλλαγή λαδιών, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα.
Συμπλήρωσε το συντομότερο με ίδιο λάδι ή επίσπευσε το 2ο service, οποτε θα γίνει 2η αλλαγή λαδιών, και παρατηρήσε από τώρα και στο εξής κάθε 1000km πόσο λάδι σου καίει.αυτό έκανα ακριβώς. συμπλήρωσα και θα γίνει το 2ο σέρβις.
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηΟχι ολο το λαδι ρε συ. Απο max μερχι min στην βεργα ειναι συνηθως 1λτ
Ναι σωστά, δε μου εχει αναψει ποτε λαμπακι, δε ξερω, 1 λιτρο τοτε δεν είναι υπερβολικο.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@bill_hsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όταν έκανες το 1ο service, ελεγξες μετά τη στάθμη των λαδιων;
Εάν ναι και ήταν ΟΚ (στο max), για να σου βγάλει τωρα ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού πρέπει να έκαψε τουλάχιστον 1 lt λάδι από το 1ο service (συνήθως τόση είναι η διαφορά μεταξύ max-min στον δείκτη). Εφόσον λες ότι έχεις 10.000 km συνολικά και έχει μεσολαβήσει και μια αλλαγή λαδιών, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα.
Συμπλήρωσε το συντομότερο με ίδιο λάδι ή επίσπευσε το 2ο service, οποτε θα γίνει 2η αλλαγή λαδιών, και παρατηρήσε από τώρα και στο εξής κάθε 1000km πόσο λάδι σου καίει.αυτό έκανα ακριβώς. συμπλήρωσα και θα γίνει το 2ο σέρβις.
Πόσο συμπλήρωσες και στα πόσα km έγινε το 1ο service;
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηΟχι ολο το λαδι ρε συ. Απο max μερχι min στην βεργα ειναι συνηθως 1λτ
Ναι σωστά, δε μου εχει αναψει ποτε λαμπακι, δε ξερω, 1 λιτρο τοτε δεν είναι υπερβολικο.
Ουτε και λιγο ομως. Αν δεν του αλλαξαν λαδια στον 1ο χρονο , ακουγεται πιο λογικο να του τα εκαψε . Αν τα αλλαξαν και εκαψε τοσο, δεν ειναι κι οτι καλυτερο
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηεκτός και αν έχει γίνει κάτι άλλο (έμβολα χτυπημένα η κάτι τέτοιο ή να χάνει από κάπου αλλά δεν έχω δει κάτι)
Πώς να χτυπήσαν τα έμβολα???
Από ότι λίγα ξέρω οι ΜΕΚ χάνουν λάδι ή από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων ή από τα ελατήρια του λαδιού στο έμβολο ή από τα κουζινέτα του turbo.
Εκτός αν έχεις εξωτερική διαρροή και δε το κατάλαβες οπότε το πλένεις από κάτω και το παρακολουθείς. -
Καλα έκανες και συμπληρώσες.
Σημαντική λεπτομέρεια είναι αν ελεγξες την στάθμη όταν έκανες το πρώτο σερβίς.
Ο κινητήρας είναι καινούριος και μπορεί να έκαψε λάδι.
Πόσο λάδι παίρνει ο κινητήρας;Υ.γ. Οι κινητήρες είναι φυσιολογικό να καίνε λάδι;
Και αν ναι, πόσο; Γιατί στο βιβλιαράκια αναφέρουν ότι είναι φυσιολογικό το 1 λίτρο κάθε 1000χλμ. -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δε παιζει αυτο, ειδικά αν πρόκειται για αντιπροσωπεία.
Δλδ αν καταλαβα καλα στα 5k περίπου km σου έκαψε ολο το λαδι;
Τα περισσότερα καινουρια καίνε αλλα αυτη η καταναλωση ειναι υπερβολικηΠροφανώς δεν έκαψε όλο το λάδι, απλά έπεσε κοντά στο Minimum. Στα περισσότερα αυτοκίνητο το Minimum με το Maximum είναι κάτω από 1 λίτρο. Σε καινούριο κινητήρα, στο στρώσιμο, είναι απολύτως αποδεκτή μια τέτοια κατανάλωση λαδιού. Το θέμα είναι ότι το έκανε μετά την 1η αλλαγή, άρα δεν ήταν εντελώς καινούριος κι άστρωστος. Για αυτό πρέπει να παρακολουθούμε πάντα τις στάθμες των υγρών (όχι μόνο του λαδιού), ώστε να γνωρίζουμε τις καταναλώσεις. Τώρα δεν ξέρουμε σε ποιο σημείο ήταν μετά την αλλαγή και άρα πόσο έκαψε. Δεν είναι τραγικό πάντως να έκαψε και μισό λίτρο, είναι μέσα στα όρια.
SUZUKI SX4 SCROSS