Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 319
    • 320
    • 321
    • 322
    • 323
    • 350
    • 351
    • 321 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    133
    7013
    215660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by

      To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.

      @groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.

      i30 160 N line!

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n-k-9 @georgemit last edited by n-k-9

        @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        Τι λετε βρε παιδιά;;;; το pdi γιατί το πληρώνουμε;;; αλίμονο αν παρεδιδαν το αυτοκινητο χωρίς λάδια.

        Επισης δεν ειναι λογικη τοσο μεγαλη πτωση της σταθμης.

        Το να υπάρχει λάδι μεταξύ min και max είναι απόλυτα φυσιολογικό και φυσικά ουδόλως έχει να κανει με ελλιπές pdi.
        Εμείς εδώ το έχουμε παρερμηνεύσει και θεωρούμε υποχρεωτικό να είναι η στάθμη του λαδιού στο max. Εάν ακολουθήσουμε την οδηγία του κάθε κατασκευαστη και βάλουμε λάδια ακριβώς στην ποσότητα που ορίζει, θα διαπιστώσουμε πως σε αρκετα μοντέλα η εν λόγω ποσοτητα δεν φτάνει την στάθμη στο max.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          groover1972 @georgemit last edited by

          @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.

          @groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.

          ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.

          N antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • N
            n-k-9 @groover1972 last edited by

            @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.

            @groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.

            ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.

            Ένδειξη για χαμηλή στάθμη σου έβγαλε;

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @groover1972 last edited by antonakis

              @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              To είπαμε παραπάνω αυτό, έκανα λάθος, βιάστηκα να απαντήσω χωρίς να το σκεφτώ.

              @groover1972 πιο λαμπάκι σου άναψε; Νομίζω ότι αυτό για τη στάθμη του λαδιού, σε όσα αυτοκίνητα έχουν, είναι κίτρινο. Το κόκκινο σημαίνει πρόβλημα με την πίεση λαδιού.

              ακριβώς Γιώργη. Κίτρινο λαμπάκι και ένδειξη στο καντράν, oil change.

              Αυτό είναι ένδειξη για service. Δεν έχει σχέση με την ποσότητα/πίεση λαδιού.

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgemit
                georgemit last edited by

                @n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.

                @groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι: alt text

                Δε το έχουν όλα.

                i30 160 N line!

                N G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ποιος είπε ότι πρέπει να είναι στο Max? Το Max είναι η μέγιστη αποδεκτή τιμή, όχι η απολύτως σωστή. Απλά ο κατασκευαστής έχει ένα περιθώριο ασφαλείας προς τα πάνω και προς τα κάτω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgemit
                    georgemit last edited by georgemit

                    Οταν σας αλλάζουν λαδια δε σας το γεμίζουν μεχρι το max ή τους λετε δε πειράζει βαλε κανα μισολιτρο λιγότερο;

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by realzeus

                      Όσο ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής στο βιβλίο! Ποτέ δεν είναι στο Max. Το Max είναι το ανώτατο όριο ασφαλείας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        Nik 1 last edited by Nik 1

                        Καλησπερα παιδιά.η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει ελαφρως προς την μεριά του vitara γιατί.. στη μεσαία έκδοση του s cross 2w plus+ δικηνιτο με ποιο φρεσκο εσωτερικό και εξωτερικό.. με τα ίδια χρήματα σχεδόν.περνεις την ίδια έκδοση.vitara σε τετρακίνητο. με διαχρονικο εξωτερικο. αλλα κάπως ξεπερασμενο εσωτερικό. οπότε για χαρη της τετρακινησης γινονται ολα(και έχεις και το gatoz τον αυτοκράτορα μαζί σου που είναι πολύ σημαντικό)

                        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Εννοείται ότι η τετρακίνηση κερδίζει την μάχη!

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            Nik 1 @realzeus last edited by Nik 1

                            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Εννοείται ότι η τετρακίνηση κερδίζει την μάχη!

                            Μάχη πραγματικά χααααχχα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Είναι όντως μεγάλη υπόθεση. Είχα πισωκίνητο κι έχω και προσθιοκίνητα και τετρακίνητα. Η πίσω κίνηση είναι άλλη φάση, για μερακλήδες! Αλλά η τετρακίνηση σε βγάζει ασπροπρόσωπο παντού και πάντα. Εκεί που αν δοκιμάσεις να ξεκινήσεις σε μια βρεγμένη ανηφόρα, θα σπινάρεις με το δικίνητο (ειδικά προσθιοκίνητο), το τετρακίνητο απλά θα ξεκινήσει σαν να είναι ισιάδι. Και εννοείται ότι εκτός δρόμου θα πας σε μέρη που ούτε θα σκεφτόσουν να πας με το δικίνητο. Για μένα SUV έχει νόημα μόνο τετρακίνητο.

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • N
                                n-k-9 @georgemit last edited by

                                @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                @n-k-9 Με συγχωρείς αλλά όταν παραλαμβάνω καινούριο αυτοκίνητο έχω την απαίτηση το λάδι να είναι στο max, το θεωρώ απαράδεκτο να είναι παρακάτω.

                                @groover1972 εννοώ αυτό το λαμπάκι: alt text

                                Δε το έχουν όλα.

                                Φίλε μου έχεις λανθασμένη απαίτηση διότι πιθανόν αγνοείς την πραγματική έννοια της μεγιστης και ελάχιστης στάθμης.
                                Και όχι... Προσωπικά δεν ζητάω λάδι στο max. Αντίθετα, η μόνιμη φασαρία με τα συνεργεία είναι όταν κάνουν αλλαγή και έχουν ως μέτρο το max της βέργας και όχι την ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής.

                                georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  Nik 1 @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  Είναι όντως μεγάλη υπόθεση. Είχα πισωκίνητο κι έχω και προσθιοκίνητα και τετρακίνητα. Η πίσω κίνηση είναι άλλη φάση, για μερακλήδες! Αλλά η τετρακίνηση σε βγάζει ασπροπρόσωπο παντού και πάντα. Εκεί που αν δοκιμάσεις να ξεκινήσεις σε μια βρεγμένη ανηφόρα, θα σπινάρεις με το δικίνητο (ειδικά προσθιοκίνητο), το τετρακίνητο απλά θα ξεκινήσει σαν να είναι ισιάδι. Και εννοείται ότι εκτός δρόμου θα πας σε μέρη που ούτε θα σκεφτόσουν να πας με το δικίνητο. Για μένα SUV έχει νόημα μόνο τετρακίνητο.

                                  Επειδή δεν έχω καταλάβει φίλε μου.μπορω πχ να πηγαίνω στην άσφαλτο με πολλά χλμ και να έχω κλειδωμένη την τετρακίνηση στο vitara και στους τέσσερις τροχούς?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by realzeus

                                    Θα στα πει καλύτερα ο ειδικός Βιταρολόγος gatos, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κλείδωμα (δηλαδή μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης 50-50 μπρος-πίσω) λειτουργεί μόνο μέχρι τα 50 χ.α.ω. Αυτό δεν σε πειράζει όμως, γιατί χρησιμεύει μόνον εκτός δρόμου. Εντός δρόμου μπορείς να το έχεις στο Auto. όπου θα εμπλέκει την τετρακίνηση με το που πάνε να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, το σύστημα θα στείλει ροπή πίσω με το που θα διακρίνει ολίσθηση των μπροστινών. Θα την αγαπήσεις την τετρακίνηση.

                                    @gatoz Τα λέω σωστά;

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      Nik 1 @realzeus last edited by Nik 1

                                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Θα στα πει καλύτερα ο ειδικός Βιταρολόγος gatos, αλλά αν δεν κάνω λάθος το κλείδωμα (δηλαδή μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης 50-50 μπρος πίσω) λειτουργεί μόνο μέχρι τα 50 χ.α.ω. Αυτό δεν σε πειράζει όμως, γιατί χρησιμεύει μόνο εκτός δρόμου. Εντός δρόμου μπορείς να το έχεις στο Auto. όπου θα εμπλέκει την τετρακίνηση με το που πάνε να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, το σύστημα θα στείλει ροπή πίσω με το που θα διακρίνει ολίσθηση των μπροστινών. Θα την αγαπήσεις την τετρακίνηση.

                                      @gatoz Τα λέω σωστά;

                                      ΥΓ: Nik1 έσβησες την ερώτηση και φαίνεται ότι μιλάω μόνος μου, σαν τον τρελό... 😛

                                      Όχι κατά λάθος έσβησα.. ήθελα να συμπληρώσω κάτι αλλά με κάλυψες.. τελικά ότι οποιαδήποτε επιλογή βάζεις στην τετρακίνηση είναι μεχρι τα 50 χλμ εκτός την auto..(ο gatoz τα έχει εξηγήσει αλλά εγώ μένω στην ίδια τάξη μεταξεταστεως)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by realzeus

                                        Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          Nik 1 @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.

                                          Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω

                                          N realzeus mastoras78 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 @Nik 1 last edited by n-k-9

                                            @nik-1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            Μπορείς να το έχεις μόνιμα προσθιοκίνητο, για οικονομία. Μπορείς να το έχεις στο Auto και θα μπαίνει η τετρακίνηση αυτόματα με το που δει να σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί. Μπορείς να το έχεις εκτός δρόμου και στο Lock, όπου έχει μόνιμα εμπλεγμένη την τετρακίνηση. Μετά υπάρχουν και κάποια προγράμματα (π,χ. Sport, Snow κλπ). Επειδή όμως δεν έχω Suzuki, δεν θέλω να σου δώσω λάθος πληροφορίες, οπότε ο gatoz, ή άλλοι κάτοχοι, θα σου τα πούνε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές όμως ισχύουν αυτά που σου έγραψα. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι είναι ωραίο πράγμα η τετρακίνηση, την έχω σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.

                                            Εμένα θα μου άρεσε να εχω συνέχεια κλείδωμα 50-50 με όσα χλμ κι αν πηγαινω

                                            Μαλλον τότε θα σου ταιριαζε καλύτερα άλλος τύπος αυτοκινήτου και όχι suv.
                                            Στο λέω διότι στην φιλοσοφία των περισσότερων suv δεν έχει νόημα το μόνιμο 50-50. Αντίθετα, αυτό ταιριάζει με περισσότερο σπορ κατασκευές (που μπορεί να έχουν και αμάξωμα τύπου suv).

                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 323
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 321 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr