-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@piliourits said in TESLA FORUM:
Πήγαινε πάρε άφοβα το πιο φθηνό 3αρι που βγαίνει, μην το σκέφτεσαι πολύ, αν έχεις πάρκινγκ με ρεύμα δεν παίζει ισάξιο ή καλύτερο ηλεκτρικό απο άλλη μάρκα και θα σου κοστίσει όσο μια φουλ εξοπλισμένη κορολα ή ένα μαηλντ χαημπριντ τούρμπο χιλιαρι σε ανώτερη έκδοση από άλλη μάρκα, για γέλια...
Τα 50-60 επιπλέον χλμ του λονγκ ρεηντζ δεν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά μόνο γι αυτό. Να ήθελες περφορμανς, ΟΚ, αλλά μόνο τα δεδομένα αυτονομίας/φόρτισης δεν κάνουν σημαντική διαφορά και με το στάνταρ μια χαρά θα είσαι
Μόνο τα φλας είναι μλκια...
Κι αν δε σ αρέσει σε κάνα δυο χρόνια το πουλάς (δεν το νομίζω) , κι αν το χεις πάρει ασημί, μου στέλνεις τότε π.μ.Ασημί ειχα το YC
Αυτό για λευκό το πήγαιναΚαλά, παρτο λευκό, θα τα βρούμε...
Το "πάω με 150" τα έχουμε πει, βγαίνει 100-110 χαω μέση ταχύτητα, όση δηλαδή δίνουν οι wltp προδιαγραφές, τις οποίες υπόεκτιμάμε κατά 20% για να μαστε σίγουροι. Οπότε με βάση αυτό τον υπολογισμό, αν υπάρχει αξιοπρεπής μπριζα εντός ακτίνας 300χλμ από κει που ξεκινάς μέχρι τον προορισμό σου, δεν θα χεις πρόβλημα.
Εγώ είμαι σκεπτικιστης (όχι πολέμιος) της μπαταριοκίνησης, αλλά δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος κάτι άλλο σε αυτές τις τιμές, από φθηνό 3αρι...
Εκτός κι αν κάτι τύπου κορολα κρος σε ικανοποιεί, αντί για Γιαρις...Το chr ειδα σε μια εκδοση ετοιμοπαράδοτη και με πανοραμική και ψηθηκα .. ειδικά ο Μοτυς κόντεψε να με ψήσει πολύ!
Αλλα οταν ειναι να δωσω χρήμα ειμαι πολύ αναβλητικός και φοβικός!
Οπότε δεδομένου οτι τιποτα δεν ειναι τέλειο δεν προχωράω...
Στο να πουλήσω από την άλλη είμαι μπαμ μπαμ!
Δεν έχω στεναχωρηθεί ούτε για ένα από 10+ αμαξια που εχω δωσει! -
Κάνε ένα τεστ ντραηβ, θα σου λυθούν οι απορίες και μέχρι να γυρίσεις σπίτι θα έχει έρθει και το pdf να το ανεβάσεις στη πλατφόρμα, γιατί δεν θα λυπηθείς τα 250€ μετά το τεστ.
Το chr ήταν καλή αγορά όταν κόστιζε 25Κ και δεν είχε αισθητήρες και android auto... -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κάνε ένα τεστ ντραηβ, θα σου λυθούν οι απορίες και μέχρι να γυρίσεις σπίτι θα έχει έρθει και το pdf να το ανεβάσεις στη πλατφόρμα, γιατί δεν θα λυπηθείς τα 250€ μετά το τεστ.
Το chr ήταν καλή αγορά όταν κόστιζε 25Κ και δεν είχε αισθητήρες και android auto...Εχω κανει 2 φορες τεστ βρε συ!
Τωρα ειδα και το BYD seal!
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ! -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
-
To seal ειναι γενικα χειροτερο απο το 3, χωρις ομως να ειναι κακο. Εχει επισης χειροτερη καταναλωση, αλλα αν φορτιζεις σπιτι ισως να μην εχει μεγαλη σημασια αυτο.
-
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
-
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Ίδια περίπτωση με εμένα αν και προσωπικά κάτι άλλο από τεσλα σε ηλεκτρικο δύσκολα θα έπαιρνα.
Είναι όριακη η μπαταρια SR. Θα θέλει προσοχή σε ταξίδι και σίγουρα θα το μετανιώσουμε μελλοντικά στη μεταπώληση. -
Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.
-
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Το ιονικ6 που θα βρει να φορτίσει γρήγορα;
θα χεις πρόσβαση επί το πλείστον σε 50αρηδες φορτιστές, αντίθετα το Τέσλα έχει πραγματικούς ταχυφορτιστες σε αρκετά σημεία.
Επίσης το ιονικ6 θα έχει τη μισή μεταπωλητικη αξία, μικρότερο χώρο αποσκευών επιβατών και σιγά μην έχει μελλοντική υποστήριξη και κοινότητα, όση τα Τέσλα -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Ίδια περίπτωση με εμένα αν και προσωπικά κάτι άλλο από τεσλα σε ηλεκτρικο δύσκολα θα έπαιρνα.
Είναι όριακη η μπαταρια SR. Θα θέλει προσοχή σε ταξίδι και σίγουρα θα το μετανιώσουμε μελλοντικά στη μεταπώληση.Εγώ πάλι πιστεύω ότι μόνο ψυχολογικά σε καθησυχάζει το "LR", πάλι στους ίδιους φορτιστές θα σταματήσεις που θα σταματαγες και με το SR, ειναι χωροταξικο το ζήτημα, δεν είναι ότι θα πας 50 χλμ παρακάτω σε άλλον φορτιστή... επίσης και σε μέση ταχύτητα ταξιδιου ούτε 10χαω δεν θα είναι η διαφορά που σου επιτρέπει η λίγο μεγαλύτερη μπαταρία στη μέγιστη ακτίνα.
Μόνο τα παράπλευρα οφέλη αξίζουν τα παραπάνω λεφτά και δώρο +10% μπαταρία. -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Πήγαινε πάρε άφοβα το πιο φθηνό 3αρι που βγαίνει, μην το σκέφτεσαι πολύ, αν έχεις πάρκινγκ με ρεύμα δεν παίζει ισάξιο ή καλύτερο ηλεκτρικό απο άλλη μάρκα και θα σου κοστίσει όσο μια φουλ εξοπλισμένη κορολα ή ένα μαηλντ χαημπριντ τούρμπο χιλιαρι σε ανώτερη έκδοση από άλλη μάρκα, για γέλια...
Τα 50-60 επιπλέον χλμ του λονγκ ρεηντζ δεν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά μόνο γι αυτό. Να ήθελες περφορμανς, ΟΚ, αλλά μόνο τα δεδομένα αυτονομίας/φόρτισης δεν κάνουν σημαντική διαφορά και με το στάνταρ μια χαρά θα είσαι
Μόνο τα φλας είναι μλκια...
Κι αν δε σ αρέσει σε κάνα δυο χρόνια το πουλάς (δεν το νομίζω) , κι αν το χεις πάρει ασημί, μου στέλνεις τότε π.μ.Πως προέκυψαν τα 50-60 παραπάνω χιλιόμετρα ;
-
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.
Σήμερα που συζητάμε, τα Τέσλα ειναι μονόδρομος. Αργότερα ίσως είναι διαφορετική η κατάσταση.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.4.80μ. μήκος;; Μιλάμε για 60εκ. παραπάνω από το YC και +11εκ. φαρδύτερο (1,87 αντί 1.76).
Τελείως άλλο αυτοκίνητο από το YC.Tο ξεχνάς για αντικαταστάτη του εντός πόλης.Αν το πάρεις,το παίρνεις απλά γιατί σου αρέσει. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.Στα ηλεκτρικά που τα προορίζεις για κυρίως αυτοκίνητα, όποτε σκοπεύεις να τα πας ταξίδι, παίζουν μεγάλο ρόλο και αλλά πράγματα πέρα από αυτά που βλέπουμε στα θερμικά.
Ποιότητα του bms, peak charging rate, charging curve, συνεργασία με φορτιστές κτλπ. Αυτά είναι πράγματα που δεν φαίνονται στα specs του κατασκευαστή και περιμένεις από δημοσιογράφους ή, πιο συχνά, YouTubers να τα αποκαλύψουν. -
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα με το 3SR, απλα φορτιζεις για 5-10' και εισαι ανετος.
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Εαν στα ταξιδια που κανετε υπαρχουν γρηγοροι φορτιστες, και εισαι οριακα
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στα λεφτα του SR με 80αρα μπαταρία!
Εκλεισα τεστ!δεν εχω δει range test απο καποιον αξιοπιστο, αλλα θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου! ειδικα μαλιστα τη συγκριση με το Μ3, αφου αυτος ειναι ο αμεσος τους αντιπαλος
Σε επίπεδο σπεκς είναι τούμπανο με μπαταρία όπως πρέπει και τιμή 2000 ευρώ παραπάνω από το Μ3SR. Μέσα θυμίζει περισσότερο κανονικό αυτοκίνητο.
Βέβαια είναι μεγαλύτερο ακόμα σε μηκος που για εμένα είναι μεγάλο πρόβλημα αν σκεφτούμε ότι πρακτικά θα αντικαταστήσει και το γιαρις κρος.
Τώρα σε επίπεδο software εικάζω ότι η φάση με τους κινέζους θα είναι όπως τα android - iOS.
Θα δείξει.Η μπαταρία είναι όπως πρέπει,αλλά σε προσομοιώσεις που έκανα στο ABRP για ίδιες διαδρομές με +50% μπαταρία σε σχέση με το Μ3 SR δεν μεταφράζεται σε μεγαλύτερη από 5% αυτονομία.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Το ιονικ6 που θα βρει να φορτίσει γρήγορα;
θα χεις πρόσβαση επί το πλείστον σε 50αρηδες φορτιστές, αντίθετα το Τέσλα έχει πραγματικούς ταχυφορτιστες σε αρκετά σημεία.
Επίσης το ιονικ6 θα έχει τη μισή μεταπωλητικη αξία, μικρότερο χώρο αποσκευών επιβατών και σιγά μην έχει μελλοντική υποστήριξη και κοινότητα, όση τα ΤέσλαΈχει πλέον αρκετούς 300αρηδες η ΔΕΗ.
-
@eco said in TESLA FORUM:
Ενδιαφέρομαι και εγώ για αγορά ηλεκτρικού με όριο τα 35000 ευρώ,μετά την επιδότηση.Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει το model 3 Sr έχει την καλύτερη σχέση αξίας τιμής,το ioniq 6 με την μεγάλη μπαταρία την ταχύτερη φόρτιση την περισσότερη αυτονομία αλλά και 3000 πιο ακριβό(τρέχει έκπτωση στη Hyundai)τέλος το seal, που αν και έχει συν 50 % μεγαλύτερη μπαταρία από το model 3, έχει σχεδόν ίδια αυτονομία wltp ίδια ταχύτητα φόρτισης-πιο αργή και αυτό από το ioniq 6-και 2000 πιο ακριβό.Ιδανικά αν το model 3 Sr μου έβγαζε αυτονομία 350 χιλιόμετρα με 130-140 που οδηγώ θα το αγόραζα,αλλά νομίζω αυτό το επιτυγχάνει το lr,που είναι εκτός προϋπολογισμού για εμένα.
Αν βρίσκεις ioniq6 σε χρήματα σχεδόν 3sr, σκέψου πολύ σοβαρά να κινηθείς προς αυτό! Αμαξάρα. Εχ
Υπόψιν ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο από τα τεσλα. Για κάποιους το μέγεθος είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το πρόβλημα είναι το ΚΗ που δεν δέχεται νέες αιτήσεις αυτήν τη στιγμή και τέλος του μήνα επίσημα λήγει. -
Με ποσο μεγάλα τα κάνουν πια. Που θα χωρέσουν ;
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Με ποσο μεγάλα τα κάνουν πια. Που θα χωρέσουν ;
επειδη η αθηνα δεν εχει καμμια πολεοδομικη σχεδιαση δεν σημαινει οτι οι αλλες πολεις ειναι το ιδιο. Εχουν προβλημα κινησης πολλες, αλλα ακομα και οι πολυασχολες δεν εχουν τα στενακια που εχουμε εμεις (και μαλλον και καποιες ιταλικες πολεις πχ ρωμη)
TESLA FORUM