-
@taxidiwtis said in TESLA FORUM:
Και στα θερμικά μηδενισμός βελόνας καυσίμου δεν σημαίνει ακινητοποίηση, με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ανοχής φυσικά.
Ενδεικτικά https://ev-database.org/car/1591/Tesla-Model-3-Long-Range-Dual-Motor διαφορά ονομαστικής με πραγματική χωρητικότητα 3.1kWh, δηλαδή στην ευνοϊκότερη δυνατή περίπτωση των 107 Wh/km 30 σκάρτα χλμ μπάφερ.
Εν ολίγοις για να μην το κουράζουμε. Σε ρεαλιστικές συνθήκες όποιος ΔΕΝ είναι αντικοινωνικά επικίνδυνος ως οδηγός για τον ίδιο και τους άλλους δεν αφήνει ποτέ την υπολειπόμενη χωρητικότητα ενός ηλεκτρικού να πέσει κάτω από το 20% στις μετακινήσεις του ΕΚΤΟΣ αν κάνει για τσιγάρα και προφυλακτικά βόλτα μέχρι το περίπτερο. Άρα με το καλημέρα σχεδόν οι ονομαστικές αυτονομίες του κατασκευαστή πέφτουν κατά 30% ρεαλιστικά (20% στο κάτω και 10% στο άνω άκρο του εύρους φόρτισης). Εν ολίγοις για ενθουσιώδη οδήγηση υπολογίστε γύρω στα 200χλμ αυτονομία για το long range model 3 (αρκετά λιγότερο το χειμώνα), νούμερο που συνεχώς θα μειώνεται λόγω γήρανσης.
Όχημα ειδικού σκοπού όπως πολύ σωστά ειπώθηκε. Εξαιρετικό για ορισμένα πράγματα παντελώς ακατάλληλο για άλλα.
-
Εντάξει. Μην πάρεις Τέσλα
-
@lap Το αντίθετο λαπ, θα πάρω εντός της επόμενης 2ετιας, πιθανότατα, μια απο τις γρήγορες εκδοχές του ως κυριλέ βολτισιο κοντραμαξο και ως προεπισκόπηση του μέλλοντος που ίσως δεν προλάβω να δω γιατί ως τέτοιο είναι μακράν ότι καλυτερο κυκλοφορεί στην κατηγορία τιμής του - και μάλλον θα παραμείνει έτσι. Εργαλείο ειδικού σκοπού που λέγαμε …
-
Απανταω, επειδη ισως (χλωμακι, αλλα υπαρχει παντα η πιθανοτητα) να διαβαζουν αυτο το νημα και ανθρωποι που πραγματικα τους ενδιαφερει η πληροφορια.
Σιγουρα κανενας οδηγος ηλεκτρικου δεν σκοπευει να μηδενισει την μπαταρια και, ακομα περισσοτερο, να αρχισει να ξοδευει και το buffer. ΑΛΛΑ αναλογα με το που κινεισαι, μπορεις ανετα να κατεβεις σε μονοψηφια ποσοστα μπαταριας. Αν πχ γυρνας απο πατρα και φτανεις σπιτι σου, ε δεν εγινε και τιποτα να φτασεις με 5-6%.Επισης, αν κατευθυνομουν προς φορτιστη tesla, δεν θα ειχα ενιωθα αγχος να φτασω με 5-10%. Ισα ισα μαλιστα που αυτο ειναι και το τελειο, διοτι θα φορτιζα πολυ γρηγορα! Θα ενιωθα σιγουρια οτι θα λειτουργουσαν και οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειχε ουρα.
Αν ομως οδευα με σκοπο να φορτισω σε αλλο δημοσιο φορτιστη, προσωπικα τουλαχιστον, θα ειχα περισσοτερο αγχος και θα ειχα αφησει τουλαχιστον 15-20% περισσευμα μπαταριας ωστε να υπαρχει plan b και να παω σε αλλον φορτιστη, αν ο πρωταρχικος στοχος δεν δουλευε ή ηταν κατειλημμενος.
Το "πανω" 10%, αν δεν κανεις ταξιδια πολυ συχνα, μπορεις καλλιστα να το χρησιμοποιησεις
-
Όπως τα λες είναι και όλο αυτό το σκεπτικό το κάνει "ειδικού σκοπού".
Δεν είναι ακόμα για τον μέσο χρήστη. Δεν μιλάμε για tesla μιλάω για BEV γενικά.
Σίγουρα όλα γίνονται, αλλά την ευκολία του βάζω καυσιμο σε 5' και φεύγω δεν υπάρχει ακόμα.
Πρόβλημα για την ώρα είναι η έλλειψη έστω και 50ριδων dc φορτιστών.
Πελοπόννησο που έκανα κάποιες εξορμήσεις είναι θέμα.
Έπρεπε να αλλάξω διαδρομή και να πάω πχ μέσω Ναυπλίου για βρω 50αρι και να γεμίσω ξανα σε 30'.
Προσωπικά δεν με ενόχλησε αλλά δεν μπορούμε να πείσουμε κανέναν ότι αυτό είναι τώρα λογικό.
Αυτό γιατί στον προορισμό μου δεν είχε ούτε απλό AC φορτιστή. Και ήθελα να γυρίσω χωρίς να ξαναφορτίσω αλλού.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Απανταω, επειδη ισως (χλωμακι, αλλα υπαρχει παντα η πιθανοτητα) να διαβαζουν αυτο το νημα και ανθρωποι που πραγματικα τους ενδιαφερει η πληροφορια.
Σιγουρα κανενας οδηγος ηλεκτρικου δεν σκοπευει να μηδενισει την μπαταρια και, ακομα περισσοτερο, να αρχισει να ξοδευει και το buffer. ΑΛΛΑ αναλογα με το που κινεισαι, μπορεις ανετα να κατεβεις σε μονοψηφια ποσοστα μπαταριας. Αν πχ γυρνας απο πατρα και φτανεις σπιτι σου, ε δεν εγινε και τιποτα να φτασεις με 5-6%.Επισης, αν κατευθυνομουν προς φορτιστη tesla, δεν θα ειχα ενιωθα αγχος να φτασω με 5-10%. Ισα ισα μαλιστα που αυτο ειναι και το τελειο, διοτι θα φορτιζα πολυ γρηγορα! Θα ενιωθα σιγουρια οτι θα λειτουργουσαν και οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειχε ουρα.
Αν ομως οδευα με σκοπο να φορτισω σε αλλο δημοσιο φορτιστη, προσωπικα τουλαχιστον, θα ειχα περισσοτερο αγχος και θα ειχα αφησει τουλαχιστον 15-20% περισσευμα μπαταριας ωστε να υπαρχει plan b και να παω σε αλλον φορτιστη, αν ο πρωταρχικος στοχος δεν δουλευε ή ηταν κατειλημμενος.
Το "πανω" 10%, αν δεν κανεις ταξιδια πολυ συχνα, μπορεις καλλιστα να το χρησιμοποιησεις
Προσωπικά, έχοντας μικρά παιδιά θα χεζομουν πάνω μου να φτάσω στον προορισμό μου με 5% - 6% μπαταρία. Πες συμβαίνει ένα απρόοπτο και πρέπει να φύγεις άμεσα. Τι κάνεις?
Κάτω από ιδανικές συνθήκες ναι οκ όλα γίνονται... -
Προσωπικά, έχοντας μικρά παιδιά θα χεζομουν πάνω μου να φτάσω στον προορισμό μου με 5% - 6% μπαταρία. Πες συμβαίνει ένα απρόοπτο και πρέπει να φύγεις άμεσα. Τι κάνεις?
Κάτω από ιδανικές συνθήκες ναι οκ όλα γίνονται...Συγνωμη αλλα δεν το καταλαβα. Το 5-6% ειναι για να φτασεις πχ σπιτι σου ή σε καποιον τελικο προορισμο με σιγουρη φορτιση. Τι απροβλεπτο να συμβει εκει; Να θες να πας σε νοσοκομειο; Μενω αθηνα οποτε δεν θα χρειαζομουν πανω απο 6% για να παω και να γυρισω απο το νοσοκομειο (βαζουμε τωρα extreme περιπτωσεις στο παιχνιδι).
Αν αναφερεσαι στο να συμβει κατι εκτακτο (αναγκη για νοσοκομειο) ενω πλησιαζεις σε φορτιστη και εισαι στη μεση ταξιδιου, τοτε ναι, εχεις δικιο δεν μπορεις να εισαι με 5-6%
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Πραγματικα εχουμε ξεφυγει. Να γκρινιαζει καποιος για την μειωση της εμβελειας οταν κινειται γοργα στην εθνικη με 130-140km/h, ειλικρινα το καταλαβαινω, αλλα να παει να βρει μειονεκτημα (που απο οτι φαινεται δεν υπαρχει) στην καταναλωση στο 400αρι (που ποσοι πια καθονται και κανουν τετοια πραγματα; Ελεος, ολοι στα λιμανακια κατεβαινουν;), ε οκ καπου παραπαει.
Προφανως θα ειχε τσουξει η πτωση και θα σκεφτομουν "ρε γμτ, αν το ηξερα θα το ειχα παρει 2-3-4 μηνες αργοτερα", αλλα ο evloader το ειπε παρα πολυ σωστα. Το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι επενδυση, ειναι εργαλειο που το χρειαζεσαι και το αγοραζεις. Το αυτοκινητο ηταν επενδυση την εποχη της δραχμουλας που με τις υποτιμησεις πωλουσες αυτοκινητο σχεδον ιδια τιμη με αυτην που το αγοραζες (ιοως και ακριβοτερα)
Ναι αλλά όπου και να διαβάσεις για ηλεκτρικά γίνεται αναφορά στις εκρηκτικές τους επιδόσεις σε σχέση με τα ΜΕΚ και ότι με λίγα λεφτά έχεις επιδόσεις supercar. Κι εδώ μόλις λίγες σελίδες πριν θα δεις βιντεάκια με κόντρες και χρόνους που κάνουν τα Tesla. Εγώ δε διαφωνώ ότι οι επιδόσεις τους είναι πραγματικά ανούσιες για το μέσο χρήστη αλλά παρουσιάζονται ως ένα από τα μεγαλύτερα ατού .
@dettol said in TESLA FORUM:
Απανταω, επειδη ισως (χλωμακι, αλλα υπαρχει παντα η πιθανοτητα) να διαβαζουν αυτο το νημα και ανθρωποι που πραγματικα τους ενδιαφερει η πληροφορια.
Σιγουρα κανενας οδηγος ηλεκτρικου δεν σκοπευει να μηδενισει την μπαταρια και, ακομα περισσοτερο, να αρχισει να ξοδευει και το buffer. ΑΛΛΑ αναλογα με το που κινεισαι, μπορεις ανετα να κατεβεις σε μονοψηφια ποσοστα μπαταριας. Αν πχ γυρνας απο πατρα και φτανεις σπιτι σου, ε δεν εγινε και τιποτα να φτασεις με 5-6%.Επισης, αν κατευθυνομουν προς φορτιστη tesla, δεν θα ειχα ενιωθα αγχος να φτασω με 5-10%. Ισα ισα μαλιστα που αυτο ειναι και το τελειο, διοτι θα φορτιζα πολυ γρηγορα! Θα ενιωθα σιγουρια οτι θα λειτουργουσαν και οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειχε ουρα.
Αν ομως οδευα με σκοπο να φορτισω σε αλλο δημοσιο φορτιστη, προσωπικα τουλαχιστον, θα ειχα περισσοτερο αγχος και θα ειχα αφησει τουλαχιστον 15-20% περισσευμα μπαταριας ωστε να υπαρχει plan b και να παω σε αλλον φορτιστη, αν ο πρωταρχικος στοχος δεν δουλευε ή ηταν κατειλημμενος.
Το "πανω" 10%, αν δεν κανεις ταξιδια πολυ συχνα, μπορεις καλλιστα να το χρησιμοποιησεις
Θα πρέπει να είναι πολύ ανόητος κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο. Ανόητος φυσικά είναι και αυτός που το κάνει και με το καύσιμο ωστόσο στη 2η περίπτωση αν γίνει κάτι απρόοπτο (τροχαίο, καιρικές συνθήκες) και αναγκαστεί το όχημα να παραμείνει ακίνητο για αρκετό χρόνο ή να κάνει μεγάλη παράκαμψη υπάρχει η δυνατότητα να βρεθεί μπιτόνι με καύσιμο (αν δε κάνω λάθος τα οχήματα της εθνικής οδού έχουν) και να ανεφοδιαστεί. Στα ηλεκτρικά ακόμα δε γίνεται.
-
@gchris7 said in TESLA FORUM:
Προσωπικά, έχοντας μικρά παιδιά θα χεζομουν πάνω μου να φτάσω στον προορισμό μου με 5% - 6% μπαταρία. Πες συμβαίνει ένα απρόοπτο και πρέπει να φύγεις άμεσα. Τι κάνεις?
Κάτω από ιδανικές συνθήκες ναι οκ όλα γίνονται...Μην το ψάχνεις τύπε, δεν θα βγάλεις άκρη. Οι άνθρωποι είναι απλά επικίνδυνοι, για τον εαυτό τους και για τους άλλους. Για να εξυπηρετηθεί το αφήγημα περί ηλεκτροκίνησης πρέπει να πειστούμε να φορτίζουμε όταν η αυτονομία πέσει πολύ κάτω από το ισοδυναμο της ρεζέρβας καυσίμου σε ένα συμβατικό θερμικό.
-
Μαλιστα. Επικινδυνοι ειμαστε "εμεις" και οχι οσοι μιλανε για ταξιδια με ταχυτητες 140+ km/h χωρις διαλειμμα για ξεκουραση του οδηγου καθε 2-3 ωρες.
οκ.... το ακουσα και αυτο.. Τιποτα δεν μου κανει πλεον εντυπωση.
-
Το διάλλειμα για ξεκούραση οδηγού κάθε 2-3 ώρες, είναι 5-15 λεπτά, άντε αν κάνεις 1000 χλμ να κάνεις 30-45 λεπτά την μεσαία στάση, όπου λογικά θα βάλεις και καύσιμο.
Δεν έχει σχέση με το άγχος του ηλεκτρικού.
Και βέβαια αν πας με ηλεκτρικό τα πράγματα αλλάζουν.
Παράδειγμα σε ταξίδι Αθήνα - Φλώρινα, έκανα μία 10λεπτη στάση στο ΣΕΑ Αλμυρού, μία 5λεπτη να βάλω πετρέλαιο που βρήκα σε καλή τιμή στην έξοδο Κοζάνης στην Λάρισα, ένα 10λεπτο στην πλατεία του Βελβενδού για βόλτα και μετά Φλώρινα.
Πήγα με ταχύτητα βόλτας, χωρίς άγχος για κάτι.
Με Τέσλα δεν θα πήγαινα.
Επίσης μεγάλος επιχειρηματίας με μεγάλο ηλεκτρικό, το πήρε μόνο μέχρι Αράχωβα που είχε να φορτίσει.
Στα Τρίκαλα που πήγε, πήγε με μεγάλο υβριδικό, γιατί το ηλεκτρικό δεν.Μέσα στην Αθήνα κινείται με το ηλεκτρικό βέβαια και για λόγους πράσινου προφίλ.
Σε αυτό το επίπεδο το ηλεκτρικό βολεύει, ως ένα ακόμα παιχνίδι για μεγάλους και μόνο.
Αν έλθει το νέο 3 της Σιτροέν, όπως και το αντίστοιχο Φίατ και με αυτονομία 300 χλμ, κάνουν μετά την επιδότηση 15000 και πιο λίγο, τότε θα μπούμε στην λογική του ηλεκτρικού, ως αυτό που είναι την σημερινή εποχή. Ενα αυτοκίνητο πόλης και μόνο.
-
Μετα 2 ωρες ταξιδι ο οδηγος πρεπει οπωσδηποτε να σταματα, για ενα τσιγαρο, ενα κατουρημα ενα εσπρεσακι ή 2, 3 κινησεις απλα για να ξεπιαστει. Αλλο αυτο και αλλο να καιγεται που θα σταματησει ξανα για να φορτισει ωστε να βγαλει το υπολοιπο ταξιδι πχ. 5 ωρων. Εγω σταματω παντα στην 1,5 ωρα ακομη και σε ενα απλο παρκινγκ της εθνικης ή στην Αμαρυνθο για να αγορασω ψαρια. Μπορει να βγω απο τον δρομο μου για να κανω μια βολτα σε ενα χωριο εξω απο την Δημοσιά. Δε βιαζομαι και δεν αγχωνομαι. Με 850 χλμ αυτονομια σταματω οπου θελω. Νταξ δεν περιμενω να το καταλαβουν ολοι.
Μπορει να εχω ξεκινησει για την Αρεοπολη και να προτιμησω τον παλιο ερημο δρομο, τον γραφικο αντι της ΕΟ για Καλαματα. Μπορει να κοψω στο Καστρο και να παω μεσω Μπραλου για να κατεβω παλι προς Λαμια. Μπορω να φυγω με 1/4 καυσιμο στο ντεποζιτο και να ξεκινησω ταξιδι 300χλμ γιατι θα βρω καυσιμο οπου θελω. Ναυπακτο να παω μεσω Διστομου, Δεσφινα Ιτεα γιατι η διαδρομη μου θυμιζει τα χρονια που ημουν παιδι. Μπορει να θελω οταν παω καπου για διακοπες να κοιτω στον Χαρτη που βρισκονται τα διαφορα αξιοθεατα και οχι οι θεσεις φορτισης. Καλα να ναι οσοι τα πηραν αλλα οταν θα ερθει η σειρα μου να παρω ενα απο δαυτα, θελω ο ανεφοδιασμος σε ενεργεια να μην αποτελει την κυρια εγνοια μου. Ναι τοτε Ντετολ να μιλησουμε και να πουμε ποια ηλεκτρικο γουσταρουμε. Νοτ νάου. -
Για τους περισσότερους που πάνε ελάχιστα μακρινά ταξίδια και έχουν δρομολόγια μεσα στην Αττική ή και καμιά 250χλμ αντε 300 είναι περισσότερο από επαρκές ενα tesla αν έχεις πάντα δικό σου parking (μην το ξεχνάμε αυτό)
Δεν χρειάζεσαι τίποτα αλλο
Αν θες να κάνεις μεγάλο ταξίδι 1 φορά τον χρόνο στις διακοπές κτλ, νοικιάζεις ενα αμάξι μη ηλεκτρικό και πας, ετσι και αλλιως οι ταχυφορτιστές δεν είναι φτηνοί και δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωριέςσαι ψαχνοντας διαδρομές, στασεις κτλ
ΟΜΩΣ αν έχεις συχνα μεγάλα ταξίδια, δεν θες να κάνεις υπολογισμούς , προγραμματισμό κτλ δεν κάνει.
βέβαια μπορείς να έχεις 2 αμάξια αλλά σε αυτή την περίπτωση αν δεν είσαι ποζερας το ηλεκτρικό είναι καλύτερα να είναι το μικρό για μέσα στην πόλη και όχι το ανάποδο.
εγώ ανήκω σε αυτούς που θα ήθελα ενα μικρό ηλεκτρικο για μέσα στην πόλη. Αλλά δυστηχώς τα μικρά δεν έχουν τοσο καλή τιμή αναλογικά τι παίρνεις όσο το τεσλα.
-
Σεβαστά αυτά που λέτε. Όπως κάθε προϊόν, δεν είναι για όλους. Ο καθένας βλέπει αν καλύπτει τις ανάγκες του και αγοράζει ή στρέφεται άλλου.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Για τους περισσότερους που πάνε ελάχιστα μακρινά ταξίδια και έχουν δρομολόγια μεσα στην Αττική ή και καμιά 250χλμ αντε 300 είναι περισσότερο από επαρκές ενα tesla αν έχεις πάντα δικό σου parking (μην το ξεχνάμε αυτό)
Δεν χρειάζεσαι τίποτα αλλο
Χρειαζεσαι. Ενα μικρο αυτοκινητο πολης γιατι το μικροτερο Τεσλα ειναι 4,70μ μηκος
Εκτος αν η "πολη"¨σου ειναι απο Κηφισια και πανω, ή στα Σπατα, κλπ.
Εγω θα θεσω μια αλλη παραμετρο.
Εστω αγορασες Τεσλα και ανακαλυπτεις το ελαχιστο κοστος κινησης, τοσο μικρο που το κοστος των διοδιων σου φαινεται πλεον τεραστιο και αποφασιζεις να εκμεταλλευτεις το χαμηλο αυτο κοστος κανοντας αρκετα ταξιδια εκτος των ΕΟ ή με οσο το δυνατον μικροτερη χρηση τους. Μπορεις;Θα πρεπει να εγκαταστησεις 3-4 εφαρμογες εταιριων για να μπορεις να φορτιζεις, μια αλλη εφαρμογη που εχει ολους τους φορτιστες και σε βοηθα να προγραμματιζεις τις στασεις σου και να αφερωσεις χρονο να σχεδιασεις μια διαδρομη που θα περνα απο ολα αυτα τα σημεια.
Βαλε και τωρα στην εξισωση οτι εχεις σχετικα μικρα παιδια που θελουν κι αυτα να παιξουν, να ξεμουδιασουν στις στασεις, οποτε θα πρεπει να υπαρχει κατι για αυτα εκει που θα σταματας.
Ποσο ευκολα μπορει να γινει; Αν το κανεις μια φορα και επιβιωσεις της γκρινιας θα το ξανακανεις;
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Βαλε και τωρα στην εξισωση οτι εχεις σχετικα μικρα παιδια που θελουν κι αυτα να παιξουν, να ξεμουδιασουν στις στασεις, οποτε θα πρεπει να υπαρχει κατι για αυτα εκει που θα σταματας.
Στην φόρτιση θα σταματούν να ξεμιυδιασουν
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Για τους περισσότερους που πάνε ελάχιστα μακρινά ταξίδια και έχουν δρομολόγια μεσα στην Αττική ή και καμιά 250χλμ αντε 300 είναι περισσότερο από επαρκές ενα tesla αν έχεις πάντα δικό σου parking (μην το ξεχνάμε αυτό)
Δεν χρειάζεσαι τίποτα αλλο
Χρειαζεσαι. Ενα μικρο αυτοκινητο πολης γιατι το μικροτερο Τεσλα ειναι 4,70μ μηκος
Εκτος αν η "πολη"¨σου ειναι απο Κηφισια και πανω, ή στα Σπατα, κλπ.
Εγω θα θεσω μια αλλη παραμετρο.
Εστω αγορασες Τεσλα και ανακαλυπτεις το ελαχιστο κοστος κινησης, τοσο μικρο που το κοστος των διοδιων σου φαινεται πλεον τεραστιο και αποφασιζεις να εκμεταλλευτεις το χαμηλο αυτο κοστος κανοντας αρκετα ταξιδια εκτος των ΕΟ ή με οσο το δυνατον μικροτερη χρηση τους. Μπορεις;Θα πρεπει να εγκαταστησεις 3-4 εφαρμογες εταιριων για να μπορεις να φορτιζεις, μια αλλη εφαρμογη που εχει ολους τους φορτιστες και σε βοηθα να προγραμματιζεις τις στασεις σου και να αφερωσεις χρονο να σχεδιασεις μια διαδρομη που θα περνα απο ολα αυτα τα σημεια.
Βαλε και τωρα στην εξισωση οτι εχεις σχετικα μικρα παιδια που θελουν κι αυτα να παιξουν, να ξεμουδιασουν στις στασεις, οποτε θα πρεπει να υπαρχει κατι για αυτα εκει που θα σταματας.
Ποσο ευκολα μπορει να γινει; Αν το κανεις μια φορα και επιβιωσεις της γκρινιας θα το ξανακανεις;
Μιλαμε για ενα αυτοκινητο των 50.000€. Δεν νομίζω οτι απευθύνεται σε κοινο που θα τσιγκουνεύεται τα διοδια.
Το οτι με τις επιδοτησεις το model 3 sr εχει φτασει στην πιο γήινη τιμη των 36.000€ νομίζω εχει δημιουργήσει λαθος εντυπωσεις. -
@lap said in TESLA FORUM:
@panick-0 said in TESLA FORUM:
Βαλε και τωρα στην εξισωση οτι εχεις σχετικα μικρα παιδια που θελουν κι αυτα να παιξουν, να ξεμουδιασουν στις στασεις, οποτε θα πρεπει να υπαρχει κατι για αυτα εκει που θα σταματας.
Στην φόρτιση θα σταματούν να ξεμιυδιασουν
Μιλάς για τα παιδιά του Davy Jones ;
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
Για τους περισσότερους που πάνε ελάχιστα μακρινά ταξίδια και έχουν δρομολόγια μεσα στην Αττική ή και καμιά 250χλμ αντε 300 είναι περισσότερο από επαρκές ενα tesla αν έχεις πάντα δικό σου parking (μην το ξεχνάμε αυτό)
Δεν χρειάζεσαι τίποτα αλλο
Χρειαζεσαι. Ενα μικρο αυτοκινητο πολης γιατι το μικροτερο Τεσλα ειναι 4,70μ μηκος
Εκτος αν η "πολη"¨σου ειναι απο Κηφισια και πανω, ή στα Σπατα, κλπ.
Εγω θα θεσω μια αλλη παραμετρο.
Εστω αγορασες Τεσλα και ανακαλυπτεις το ελαχιστο κοστος κινησης, τοσο μικρο που το κοστος των διοδιων σου φαινεται πλεον τεραστιο και αποφασιζεις να εκμεταλλευτεις το χαμηλο αυτο κοστος κανοντας αρκετα ταξιδια εκτος των ΕΟ ή με οσο το δυνατον μικροτερη χρηση τους. Μπορεις;Θα πρεπει να εγκαταστησεις 3-4 εφαρμογες εταιριων για να μπορεις να φορτιζεις, μια αλλη εφαρμογη που εχει ολους τους φορτιστες και σε βοηθα να προγραμματιζεις τις στασεις σου και να αφερωσεις χρονο να σχεδιασεις μια διαδρομη που θα περνα απο ολα αυτα τα σημεια.
Βαλε και τωρα στην εξισωση οτι εχεις σχετικα μικρα παιδια που θελουν κι αυτα να παιξουν, να ξεμουδιασουν στις στασεις, οποτε θα πρεπει να υπαρχει κατι για αυτα εκει που θα σταματας.
Ποσο ευκολα μπορει να γινει; Αν το κανεις μια φορα και επιβιωσεις της γκρινιας θα το ξανακανεις;
νομίζω αν διαβάσεις το ποστ μου έχω απαντήσει σε όλα όσα αναφέρθηκες.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Ναι τύπε - θα τα βγάλεις να παίξουν στο πίσω πάρκινγκ των νταλικέριδων στην Αταλάντη που όταν σταμάτησα στους ταχυφορτιστές βράδυ να φορτίσω μου ρχοτανε στο μυαλό κάθε σκηνή που θυμόμουν από "το οτοστόπ του τρόμου". Τα πιτσιρίκια θα (σε) σταματήσουν εκεί που θέλουν αυτά να σταματήσουν, συχνά ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ του χρόνου ανεφοδιασμού σου.
TESLA FORUM