-
@alex-mix said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@gatoz said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
στον καταρράκτη στα μανίκια...
το πήγα μέχρι τέλους...
https://www.google.com/maps/@38.5446331,24.0050426,649m/data=!3m1!1e3?entry=ttu
και το πρωτο μπανακι, θα ελεγα δροσερο....
https://www.carandmotor.gr/nea/oloi-miloyn-ayti-elliniki-diadromi-nero-kai-mageyei
Αφιερωμενο...Α ρε πατρίδα!
Εκεί που ετοιμαζόμασταν για ντου στο Κομποτοσελαδο, βρεθήκαμε να περπατάμε στον αέρα!!!
Πουτάνα παλιαρρώστια!!! -
Α ρε πατρίδα!
Εκεί που ετοιμαζόμασταν για ντου στο Κομποτοσελαδο, βρεθήκαμε να περπατάμε στον αέρα!!!
Πουτάνα παλιαρρώστια!!!Πατριδα ευχομαι περαστικα
-
Και το τελευταίο "επεισόδιο" από τις αναμνήσεις (δεν έχω ξεθάψει άλλες φωτογραφίες....χαχαχα!).
Μετά την μαύρη Ζ4 και αφού υπήρχε ανάγκη 4θέσιου, πήγα πάλι σε λευκό (να μην τα βλέπω τα μαύρα λέμε....ακούς Αλέκο!?!?!)
Αμφιλεγόμενο σχήμα, πολλές άσχημες κριτικές, αλλά εμένα μου άρεσε και ακόμα μου αρέσει. Επίσης, ήταν εκπληκτική στον δρόμο τόσο σε άνεση όσο και σε οδική συμπεριφορά. Θύμιζε περισσότερο 3αρα και λιγότερο Άσσο. Με το δε 8αρι ZF ηταν κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με την κουτάλα. Είχαν γίνει και δοκιμές με παράλληλο Hartge για 170 ίππους....στο τέλος έχω το βιντεάκι (ναι το δικό μου ειναι το ένα από τα 2...αυτό που φεύγει μπροστά)!!!
Μόλις την έχω παραλάβει, Δεκέμβριο 2011 και έχω κάνει ταξιδάκι προς Αλμυρό για στρώσιμο.
Τότε τα φώτα Ξένον τα χρέωναν....πολλά λεφτά! Αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να το πάρω με αλογόνου....εξ΄ου και τελικά κόστισε €10.000 ο έξτρα εξοπλισμός.
Πάμε και μερικές από το εσωτερικό
Το βιντεάκι που υποσχέθηκα....
Youtube Video -
Για πες εντυπώσεις από τον παράλληλο.
-
@georgemit said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Για πες εντυπώσεις από τον παράλληλο.
Όταν καταφέραμε να δουλέψει, έκανε δουλειά. Όντως είχε διαφορά στην δύναμη και το έβλεπες στην απευθείας σύγκριση (όπως βλ. στο βίντεο) και δοκίμασα και με 118 που είχε 170 άλογα και πηγαίναμε μαζί. Απλά η δύναμη δεν ήταν απότομη, ήταν πολύ στρωτή οπότε στην αρχή δεν φαινόταν, γιατί δεν είχε κάποιο "μπαμ". όμως επειδή είχα παρατηρήσει συμπεριφορές, είδα ότι μάζευε πολύ πιο γρήγορα χιλιόμετρα. Η μεγάλη διαφορά δεν ήταν στην εκκίνηση αλλά στις ρεπρίζ. Ίσως να ξεκίναγε ήπια η χαρτογράφηση, ώστε να μην ζορίζεται στην εκκίνηση.
Και μερικές φωτογραφίες από τον παράλληλο, αφού ρώτησες:
-
Μπηκαν επιτελους οι 19αρες.
-
Φανη για όλα respect!
Αγαπημένη σειρά 1!
Είσαι μερακλής! Εγώ θα την αγόραζα με κυριλέ μπεζ εσωτερικό γιατί μάλλον είμαι βλαχομπαροκ
-
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Και το τελευταίο "επεισόδιο" από τις αναμνήσεις (δεν έχω ξεθάψει άλλες φωτογραφίες....χαχαχα!).
Μετά την μαύρη Ζ4 και αφού υπήρχε ανάγκη 4θέσιου, πήγα πάλι σε λευκό (να μην τα βλέπω τα μαύρα λέμε....ακούς Αλέκο!?!?!)
Αμφιλεγόμενο σχήμα, πολλές άσχημες κριτικές, αλλά εμένα μου άρεσε και ακόμα μου αρέσει. Επίσης, ήταν εκπληκτική στον δρόμο τόσο σε άνεση όσο και σε οδική συμπεριφορά. Θύμιζε περισσότερο 3αρα και λιγότερο Άσσο.
Τώρα θα στεναχωρήσω λίγο τον φίλο μου, τον Φάνη, αλλά η συγκεκριμένη BMW με είχε απογοητεύσει στον δρόμο. Βάρκα-γιαλό πήγαινε σε γρήγορες καμπές. Την είχα πάρει test-drive, ο πωλητής κάποια στιγμή σταμάτησε να μιλάει και τον έβλεπα να κρατιέται από το χερούλι και να λέει προσευχές μέσα του, κι εγώ να του λέω ότι στα 140, στην on-ramp από τον δρόμο του Αεροδρομίου προς έξοδο Μουδανιών (οι Θεσσαλονικείς κατάλαβαν για τι στροφάρα μιλάμε, σαν να λέμε δαχτυλίδι Αμαρουσίου, αλλά στο πολύ πιο γρήγορο), δεν μου άρεσε η πρωτεύουσα κύλιση (έλεγχος αμαξώματος) καθώς έκανε 2 roll overs (σταθεροποιήθηκε στα stops και ξαναρόλλαρε) στην 1η τιμονιά, μέχρι να σταθεροποιηθεί στις αναρτήσεις της. Από δύναμη ΟΚ, 170 άλογα και με το αυτόματο ήταν συμπαθητική.
Σε ίδια οδήγηση, η Giuietta ήταν πολύ ανώτερο driver's car!!! Έτη φωτός καλύτερο body control!!!Για αυτό διαφωνώ με τον Φάνη όταν λέει ότι οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα. Δεν είναι! Ακόμα και το Focus 3 (μέτριο με τα μέτρα του καταπληκτικού Focus 2) ήταν καλύτερο από τον Άσσο. Δεν έγερνε σαν καράβι σε φουρτούνα, όπως η BMW...
-
Συμφωνώ και εγώ για την Τζουλιετα vs σειρά 1
-
@lap said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Εγώ θα την αγόραζα με κυριλέ μπεζ εσωτερικό γιατί μάλλον είμαι βλαχομπαροκ
Και εγώ (είναι το αγαπημένο μου το μπεζ και το λευκό εσωτερικό), αλλά δεν υπήρχε η επιλογή τότε.
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Και το τελευταίο "επεισόδιο" από τις αναμνήσεις (δεν έχω ξεθάψει άλλες φωτογραφίες....χαχαχα!).
Μετά την μαύρη Ζ4 και αφού υπήρχε ανάγκη 4θέσιου, πήγα πάλι σε λευκό (να μην τα βλέπω τα μαύρα λέμε....ακούς Αλέκο!?!?!)
Αμφιλεγόμενο σχήμα, πολλές άσχημες κριτικές, αλλά εμένα μου άρεσε και ακόμα μου αρέσει. Επίσης, ήταν εκπληκτική στον δρόμο τόσο σε άνεση όσο και σε οδική συμπεριφορά. Θύμιζε περισσότερο 3αρα και λιγότερο Άσσο.
Τώρα θα στεναχωρήσω λίγο τον φίλο μου, τον Φάνη, αλλά η συγκεκριμένη BMW με είχε απογοητεύσει στον δρόμο. Βάρκα-γιαλό πήγαινε σε γρήγορες καμπές.
Σε ίδια οδήγηση, η Giuietta ήταν πολύ ανώτερο driver's car!!! Έτη φωτός καλύτερο body control!!!
Για αυτό διαφωνώ με τον Φάνη όταν λέει ότι οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα. Δεν είναι! Ακόμα και το Focus 3 (μέτριο με τα μέτρα του καταπληκτικού Focus 2) ήταν καλύτερο από τον Άσσο. Δεν έγερνε σαν καράβι σε φουρτούνα, όπως η BMW...Χαλασμένη θα ήταν!! Εμένα δεν είχε κανένα τέτοιο θέμα. Και είχα και κορυφαίο τιμόνι, γιατί είχα το έξτρα Adaptive Steering με μεταβλητό λόγω (όχι υποβοήθηση), δηλαδή κοντό στην πόλη για να στρίβει αμέσως και πιο μακρι στην Εθνική. Επίσης, πισωκούνα, όχι ξενέρωτη μπροστοκούνα σαν την γιαλαντζί άλφα. Ναι το Φόκους ήταν ισάξιο, εξαιρετικό αμάξι (το Μκ4 που έχω οδηγήσει).
-
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Και το τελευταίο "επεισόδιο" από τις αναμνήσεις (δεν έχω ξεθάψει άλλες φωτογραφίες....χαχαχα!).
Μετά την μαύρη Ζ4 και αφού υπήρχε ανάγκη 4θέσιου, πήγα πάλι σε λευκό (να μην τα βλέπω τα μαύρα λέμε....ακούς Αλέκο!?!?!)
Αμφιλεγόμενο σχήμα, πολλές άσχημες κριτικές, αλλά εμένα μου άρεσε και ακόμα μου αρέσει. Επίσης, ήταν εκπληκτική στον δρόμο τόσο σε άνεση όσο και σε οδική συμπεριφορά. Θύμιζε περισσότερο 3αρα και λιγότερο Άσσο.
Τώρα θα στεναχωρήσω λίγο τον φίλο μου, τον Φάνη, αλλά η συγκεκριμένη BMW με είχε απογοητεύσει στον δρόμο. Βάρκα-γιαλό πήγαινε σε γρήγορες καμπές. Την είχα πάρει test-drive, ο πωλητής κάποια στιγμή σταμάτησε να μιλάει και τον έβλεπα να κρατιέται από το χερούλι και να λέει προσευχές μέσα του, κι εγώ να του λέω ότι στα 140, στην on-ramp από τον δρόμο του Αεροδρομίου προς έξοδο Μουδανιών (οι Θεσσαλονικείς κατάλαβαν για τι στροφάρα μιλάμε, σαν να λέμε δαχτυλίδι Αμαρουσίου, αλλά στο πολύ πιο γρήγορο), δεν μου άρεσε η πρωτεύουσα κύλιση (έλεγχος αμαξώματος) καθώς έκανε 2 roll overs (σταθεροποιήθηκε στα stops και ξαναρόλλαρε) στην 1η τιμονιά, μέχρι να σταθεροποιηθεί στις αναρτήσεις της. Από δύναμη ΟΚ, 170 άλογα και με το αυτόματο ήταν συμπαθητική.
Σε ίδια οδήγηση, η Giuietta ήταν πολύ ανώτερο driver's car!!! Έτη φωτός καλύτερο body control!!!Για αυτό διαφωνώ με τον Φάνη όταν λέει ότι οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα. Δεν είναι! Ακόμα και το Focus 3 (μέτριο με τα μέτρα του καταπληκτικού Focus 2) ήταν καλύτερο από τον Άσσο. Δεν έγερνε σαν καράβι σε φουρτούνα, όπως η BMW...
Καλα δεν λεει τιποτα αυτο που γραφεις και δειχνει οτι εχεις και τεχνικες ελλειψεις. Το εχω οδηγησει το Τζιουλιετα λιγο, ενα συμπαθητικο αλλα πολυ μετρια σχεδιασμενο οχημα ειναι. Η σειρα ενα οντως στις στροφες πλεει γιατι απλα η πλατφορμα ειναι ακριβη αφου προερχεται αυτουσια απο την παραπανω κατηγορια και εχουν βαλει παμφθηνα αμορτισερ. Αν βαλεις τα Β6 μεταμορφωνεται το αμαξι. Οπως και αν βαλεις κατι μπρατσα απο Μ3 τα οποια ειναι μετατροπη που κανεις ευκολα και την κανουν πολλοι. Βεβαια αν κανεις τετοια ξεφευγεις απο κοστος και σε συνδυασμο με τους αδυναμους κινητηρες δεν εχει νοημα καλυτερα να αγοραζες την 140 απο την αρχη αν δεν πληρωνες φορους.
-
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Χαλασμένη θα ήταν!! Εμένα δεν είχε κανένα τέτοιο θέμα. Και είχα και κορυφαίο τιμόνι, γιατί είχα το έξτρα Adaptive Steering με μεταβλητό λόγω (όχι υποβοήθηση), δηλαδή κοντό στην πόλη για να στρίβει αμέσως και πιο μακρι στην Εθνική. Επίσης, πισωκούνα, όχι ξενέρωτη μπροστοκούνα σαν την γιαλαντζί άλφα. Ναι το Φόκους ήταν ισάξιο, εξαιρετικό αμάξι (το Μκ4 που έχω οδηγήσει).
Τι χαλασμένο ρε Φάνη, αυτοκίνητο με 1300 χλμ; Μπακατέλα ήταν απλά. BMW σωστή ήταν η 3άρα με Μ Ρacκ. Που και πάλι δεν ήταν σαν την αντίστοιχη Giulia!
@wantone said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Καλα δεν λεει τιποτα αυτο που γραφεις και δειχνει οτι εχεις και τεχνικες ελλειψεις. Το εχω οδηγησει το Τζιουλιετα λιγο, ενα συμπαθητικο αλλα πολυ μετρια σχεδιασμενο οχημα ειναι. Η σειρα ενα οντως στις στροφες πλεει γιατι απλα η πλατφορμα ειναι ακριβη αφου προερχεται αυτουσια απο την παραπανω κατηγορια και εχουν βαλει παμφθηνα αμορτισερ. Αν βαλεις τα Β6 μεταμορφωνεται το αμαξι. Οπως και αν βαλεις κατι μπρατσα απο Μ3 τα οποια ειναι μετατροπη που κανεις ευκολα και την κανουν πολλοι. Βεβαια αν κανεις τετοια ξεφευγεις απο κοστος και σε συνδυασμο με τους αδυναμους κινητηρες δεν εχει νοημα καλυτερα να αγοραζες την 140 απο την αρχη αν δεν πληρωνες φορους.
Σοβαρά, δείχνει ότι έχω τεχνικές ελλείψεις; Έλα να μου τα πεις αυτά όταν κάνουμε γυρολόγιο μαζί σε πίστα.
Λες ότι "και αν βάλεις και να βάλεις στην Σειρά 1 ένα σωρό aftermarket"... άσε με που θα πρέπει να βάλω 10 χιλιάρικα κλπ για να την κάνω να στρίβει. Μπουρδέλο ήταν. Πολύ ανώτερη η μαμά Alfa Giulietta!!! -
Δεν ασχολουμε με πιστες εχω και αλλα πραγματα να κανω. Ψαξε το αυτο που ειπα για τα τεχνικα να δεις τι κοστη εχει η αναρτηση του 1 και τι κοστη της τζουλιετα και θα καταλαβεις. Επισης η Τζουλιετα μια φθηνη παλια πλατφορμα ειναι η σειρα 1 ειναι μια πλατφορμα που εχει βγαλει μεχρι και Μ6.
Το οτι το αποτελεσμα δεν σε ικανοποιησε ειναι απλα το μαρκετινγκ της εταιρειας που δεν θελει να κοψει πωλησεις απο τα σπορ μοντελλα της. Και δεν διαφωνω οτι εχει αδυναμιες και λογω των συμβιβασμων που πρεπει να γινουν οταν κοβεις ενα αμαξι οπως η σειρα 3 για να το μικρυνεις και να το κανεις σειρα 1.
-
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Τι χαλασμένο ρε Φάνη, αυτοκίνητο με 1300 χλμ; Μπακατέλα ήταν απλά.
Για αυτό λέω χαλασμένη! Γιατί μόνο μπακατέλα δεν ήτα, εξαιρετική ανάρτηση, η καλύτερη της κατηγορίας ήταν για εμένα. όχι για πίστα φυσικά, για κανονική οδήγηση.
-
@wantone said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δεν ασχολουμε με πιστες εχω και αλλα πραγματα να κανω. Ψαξε το αυτο που ειπα για τα τεχνικα να δεις τι κοστη εχει η αναρτηση του 1 και τι κοστη της τζουλιετα και θα καταλαβεις. Επισης η Τζουλιετα μια φθηνη παλια πλατφορμα ειναι η σειρα 1 ειναι μια πλατφορμα που εχει βγαλει μεχρι και Μ6.
Το οτι το αποτελεσμα δεν σε ικανοποιησε ειναι απλα το μαρκετινγκ της εταιρειας που δεν θελει να κοψει πωλησεις απο τα σπορ μοντελλα της. Και δεν διαφωνω οτι εχει αδυναμιες και λογω των συμβιβασμων που πρεπει να γινουν οταν κοβεις ενα αμαξι οπως η σειρα 3 για να το μικρυνεις και να το κανεις σειρα 1.
Βρε το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ότι η Τζούλιέτα έστριβε τέλεια και η BMW 1 έκανε bouncing!
Επειδή τα αξιολόγησα όλα:
Giulietta: 10
Focus: 9
BMW 1: 7 -
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Τι χαλασμένο ρε Φάνη, αυτοκίνητο με 1300 χλμ; Μπακατέλα ήταν απλά.
Για αυτό λέω χαλασμένη! Γιατί μόνο μπακατέλα δεν ήτα, εξαιρετική ανάρτηση, η καλύτερη της κατηγορίας ήταν για εμένα. όχι για πίστα φυσικά, για κανονική οδήγηση.
Βάρκα-γιαλός...
-
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Βάρκα-γιαλός...
Καθε αλλο! Εκτος εαν συγκρίνεις με καρτ χωρίς ανάρτηση. Το αυτοκινητο ηταν εξαιρετικά στημένο, το καλύτερο στην κατηγορία του! Και για οποιον ηθελε υπηρχε και το Μ πακ…αχρειαστα σκληρό αλλά περί ορέξεως….
-
Όπως λέτε για την σειρά 1 πως γινόταν πιο σπορτιφ με τα Mpack κλ.π.,έτσι κι η Giulietta μπορούσε να γίνει πιο σπορτίφ με εξτρά ή αγοράζοντας κατευθείαν την QV.
Έχοντας οδηγήσει για χρόνια (λόγω ατομικής ή οικογενειακής κατοχής) Focus ST mkII,156,147,MiTo και Giulietta,ναι η τελευταία δεν είχε το τιμόνι των 156/147,αλλά ήταν το ίδιο ή και λίγο καλύτερα στημένη από τους προγόνους της. ΒΜW 118i fl (καλοκαίρι του 2015) είχα οδηγήσει/τεστάρει για λίγο (~30min).Πολύ καλό αμάξι,με καλύτερη θέση οδήγησης από Alfa,αλλά δεν είδα και καμιά τρομερή διαφορά σε σχέση με την Giulietta.Kαι μου φάνηκε κι εμένα μισό βαθμό πιο μαλακή (που για μες στην πόλη είναι και επιθυμητό) από την Giulietta.
Eν κατακλείδι,αν δεν είχα οδηγήσει την AR,θα επέλεγα την 1.Αλλά -επειδή μου πέρασε από το μυαλό κάποια στιγμή- δεν άξιζε τότε να κάνω ανταλλαγή την Giulietta για Άσσο, με αποκλειστικό κριτήριο τη διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά.. -
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Τι χαλασμένο ρε Φάνη, αυτοκίνητο με 1300 χλμ; Μπακατέλα ήταν απλά.
Για αυτό λέω χαλασμένη! Γιατί μόνο μπακατέλα δεν ήτα, εξαιρετική ανάρτηση, η καλύτερη της κατηγορίας ήταν για εμένα. όχι για πίστα φυσικά, για κανονική οδήγηση.
εφτιαχνες και το μακιγιαζ οδηγωντας?
-
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Βάρκα-γιαλός...
Καθε αλλο! Εκτος εαν συγκρίνεις με καρτ χωρίς ανάρτηση. Το αυτοκινητο ηταν εξαιρετικά στημένο, το καλύτερο στην κατηγορία του! Και για οποιον ηθελε υπηρχε και το Μ πακ…αχρειαστα σκληρό αλλά περί ορέξεως….
Κοίτα, δεν είμαι οπαδός των πολύ σκληρών αναρτήσεων. Αλλά η 1 ήταν πλαδαρή, σαν λουκουμάς! Η Giulietta ήταν σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο. Η δική μου BMW, από την άλλη, ήταν αχρείαστα σκληρή και έχανε πρόσφυση στις ανωμαλίες.
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!