-
@panos2171 said in VOLVO FORUM:
Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις το έτος; Η παλαιότητα ασχέτως χιλιομέτρων επιβαρύνει λάστιχα (δεν εννοώ των τροχών) και πλαστικά οπότε μπορεί να σου ζητήσει κολλάρα νερού, ψυγείο (που ιδανικά το αλλάζεις μόλις το πάρεις) και τίποτα τσιμούχες.
Χαζοθέματα δηλαδή να χεις να ασχολείσαι. Επιπλέον σοβαρές φθορές εμφανίζονται πάνω κάτω σε (όχι στα) 90-100.000χλμ.
Αναρτήσεις, δισκόπλακες, ακρόμπαρα, ημίμπαρα πχ είναι κάποια πράγματα που συνήθως τα αλλάζουν κάπου εκεί. Θα προτιμούσα κάτι με 150.000χλμ που θα τα έχει όλα αλλαγμένα πάρα ένα με 100.000 που δεν έχει αλλάξει τίποτα.
Όλα είναι σχετικά. Σαφώς το μοτέρ θα βγάλει άλλα 200.000χλμ αλλά αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.Δεν έχω περάσει ποτέ τα 12.000/έτος.
Το τελευταίο έτος πρέπει να είμαι και κάτω από 8.000χλμΚαι εγώ τα χαζά φοβάμαι γιατί σε 5 υπολογίζω να μην έχω περάσει τα 150.000χλμ οπότε δε θα υπολόγιζα πυροτέχνημα.
Ο 1.8 (της mazda αν δεν απατώμαι) έχει καδένα ή ιμάντα;
Αυτό θα θέλει αλλαγή λογικά είτε φορά το ένα ή το άλλο.Αυτά αν δεν αλλάξει κάτι θεαματικά με δουλειά ή και κάτι άλλο.
Κανόνισα έναν έλεγχο από μηχανικό και βλέπουμε.
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/335830718-volvo-v40
Δεν βρήκα που αλλού να το βάλω...
Καλή τιμή για αυτοκίνητο εκτός αστικού ιστού
-
Όταν με περίπου 2000€ πάνω παίρνεις καινούργια series 1? Δε θα το λεγα.
-
@panos2171 said in VOLVO FORUM:
Όταν με περίπου 2000€ πάνω παίρνεις καινούργια series 1? Δε θα το λεγα.
Με 150 άλογα και αυτόματο;
-
Όχι αλλά τα 150 άλογα σε ένα αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο δε θα αξιοποιηθούν αναλόγως, επίσης το αυτόματο δεν είναι και τόσο ουσιώδες σε εκτός αστικού κύκλου χρήση.
Μιλάμε για σύγκριση ενός αυτοκινήτου του 2012 μεταχειρισμένο πάντα με αμφιβολία για τα ελάχιστα χιλιόμετρα έναντι ενός του 2019 με τις ζελατίνες και διαφορά τιμής 10% . Καλή περίπτωση το Volvo αλλά δε το λες και καλή τιμή.
-
Προσωπικα το βλεπω πολυ φεαρ προταση. Καλη ιπποδυναμη που σιγουρα του δινει σπιρτοζικο χαρακτηρα, ποιοτητα και επιπεδο ασφαλειας volvo. Αν δεν ειναι παραμυθι τα χλμ ή δεν εχει περασει καποια περιπετεια το λες και εξαιρετικη προταση.
Πολλοι ανθρωποι αλλωστε παιρνουν καλα αυτοκινητα, που λογω δουλειας (πχ ναυτικοι) ή λογω καποιου αλλου συμβαντος, δε τα χρησιμοποιουν παρα ελαχιστα.
Στα χρηματα αυτα κανουργιο μονο αυτοκινητο πολης συνεπως το επικροτω σαν μια εξυπνη αγορα. -
Θέλω καιρό τώρα να κάνω τη μετάβαση σε ένα premium SUV και έχω έρωτα με το XC40. Κοιτάω την PHEV έκδοση για να έχω ένα πιο σύγχρονο κινητήρα και να μην έχω θέμα με δακτύλιους κλπ, ωστόσο βλέπω ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό η μπαταρία έχει πολύ μικρή αυτονομία, μόλις 45km. Αξίζει άραγε η χρηματική διαφορά από τις mild hybrid εκδόσεις;
-
Εξαρτάται από το προφίλ χρήσης και την αφοσίωσή σου να το φορτίζεις με ασφάλεια κάθε μέρα.
-
@jimkl-0 said in VOLVO FORUM:
Θέλω καιρό τώρα να κάνω τη μετάβαση σε ένα premium SUV και έχω έρωτα με το XC40. Κοιτάω την PHEV έκδοση για να έχω ένα πιο σύγχρονο κινητήρα και να μην έχω θέμα με δακτύλιους κλπ, ωστόσο βλέπω ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό η μπαταρία έχει πολύ μικρή αυτονομία, μόλις 45km. Αξίζει άραγε η χρηματική διαφορά από τις mild hybrid εκδόσεις;
Το έχει ο κολλητος μου (εταιρικό). Το οδήγησα λίγο και μου έχει φανεί μέτριο για την τιμή του. Είναι βαρύ και έχει πολύ μικρή αυτονομία (40χλμ βγάζει) με την μπαταρία. Επίσης, πριν από αυτό είχε DS7 βενζίνη 130 άλογα και μου έχει πει ότι η DS7 του άρεσε περισσότερο στον δρόμο (αν και το Βόλβο του αρέσει που ειναι πιο γρήγορο) και ήταν και πιο ποιοτική.
Σε Phev πάντως, εαν ήταν να το αγοράσω δεν θα κοίταζα το XC40, εκτός φυσικά εαν είναι έρωτας οπότε το παίρνεις χωρίς άλλη κουβέντα, γιατί το γουστάρεις. Αλλά στον έρωτα δεν μπαίνουν αντικειμενικά κριτήρια!
-
Μπήκα στο group του facebook και διάβασα διάφορες εμπειρίες κατόχων και δεν ήταν πολύ ευχάριστα όσα διάβασα. Επίσης λέγεται ότι καταργούνται όλες οι θερμικές και plugin εκδόσεις από το 2024.
-
Κάτοχος Volvo V40 d2 τέλη 2014 χρησιμοποιείται οικογενειακό . Το αμάξι το έχω 1,5 χρόνο , και έχει κάνει 55,000. Πέρα απο αναλώσιμα δέ ε΄χει ζητήσει κάτι . Γιατι απο πολλόυς κατόχους V40/V60 και ειδικά το μοτέρ D2 διαβάζω θέματα με φλάντζα κεφαλής . Το 1.6 έχει psa group μοτέρ σε σύγκριση με το 2.0.
-
Και το 2.0 με τα 180 άλογα, της ίδιας συνεργασίας είναι.
-
-
Καλησπέρα σε όλους.ηθελς να ρωτήσω επειδή πωλούνται πολλά μετάχειρσμενα xc40 και xc60 4ετιας και άνω και ηθελα να ρωτήσω αν είναι αξιόπιστα και αν τα σέρβις είναι σε καλές τιμές.Αν και ξέρω ότι η εγγύηση δεν είναι ούτε 4 σε αυτά.
-
@chris__7 said in VOLVO FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.ηθελς να ρωτήσω επειδή πωλούνται πολλά μετάχειρσμενα xc40 και xc60 4ετιας και άνω και ηθελα να ρωτήσω αν είναι αξιόπιστα και αν τα σέρβις είναι σε καλές τιμές.Αν και ξέρω ότι η εγγύηση δεν είναι ούτε 4 σε αυτά.
xc60 ειναι αμαξαρα
και αχαλαστο - ασπαστο
απο τα καλυτερα που ειχα ποτεςτιμες σερβις δεν ξερω.
να εχεις υποψη σου να παρεις κατι μετα το 18 ή του 18 - κατι εγινε εκει, νομιζω κατι αλλαξανε
το πετρελαιο ειναι επισης εξαιρετικο και με τα 235 και με τα 190, μικροδιαφορες ανεπαισθητες
τα 190 που πουλιουνται σαν χάιμπριντ εχουν και μειωμενο φορο να τα παρεις απο εξωτερικο μτχ
εκδοση ψαχνεις την μομεντουμ κατ ελαχιστο
το 40αρι δεν ειναι αμαξαρα, ειναι απλα ενα καλο αμαξιαν βρεις σε καλη τιμη, βλεπεις και v60 τετρακουνες - τρομερα σαν εμπειρια και επισης αχαλαστα - ρωτα και τον ντιμσαββα στο καρτολκ, νομιζω μονο τα καλυτερα θα εχει να πει
αλλα δεν ειναι σουβ -
Σκάνε τα πρώτα leasing. Δεν έχω ιδέα όμως αξιοπιστία.
-
@gatoz said in VOLVO FORUM:
σέρβις είναι σε καλές τιμές.Α
οσο αμαξαρα και να είναι, η ΒΑΛΙΤΣΑ σχεδίαση της VOLVO δε παλεύεται
-
Εννοείς μπαούλο
-
μιλαμε παντα για τα τελευταια xc40, xc60
-
Αυτοκινητάρες!
VOLVO FORUM