-
Η Τζιπ όχι μόνο έχει κέρδη, αλλά ήταν ένα βασικό χαρτί της συμφωνίας Φίατ-Πσα, πιθανόν το βασικότερο, μιας που οι πσαίοι είχαν κενό στη βόρεια αμερική και δεν μπορούσαν να μπούνε στην αγορά λόγω της τεράστιας επένδυσης που αυτό απαιτεί.
-
@dstou said in LANCIA FORUM:
Η Τζιπ όχι μόνο έχει κέρδη, αλλά ήταν ένα βασικό χαρτί της συμφωνίας Φίατ-Πσα, πιθανόν το βασικότερο, μιας που οι πσαίοι είχαν κενό στη βόρεια αμερική και δεν μπορούσαν να μπούνε στην αγορά λόγω της τεράστιας επένδυσης που αυτό απαιτεί.
Σωστός, αλλά περιμένουν να γίνει φασαρα με το Avenger.
Θα μπουν βόρεια Αμερική όπως με την Opel στη Γερμανία..
-
Καλά, δεν μπαίνει η PSA στην Β. Αμερική, απλά συνεχίζουν οι μάρκες της FCA εκεί, ακόμα και η θνησιγενής Chrysler.
-
Δεν τις συνεχίζουν απλώς, η Τζιπ κυρίως, και δευτερευόντως οι υπόλοιπες, καλπάζουν εδώ και χρόνια σέρνοντας το άρμα όλης της Φίατ προς τα εμπρός.
Πρόκειται για τεράστια επιτυχία του μακαρίτη Μαρκιόνε (τους πήρε τζάμπα κυριολεκτικά), και το βασικότερο 'χαρτί' της Φίατ στο γάμο της με την πσα. Δεύτερο καλύτερο χαρτί, η Φίατ Ν.Αμερικής, πάλι αμερική εδώ.
Και 'αύριο', με αυτοκίνητα zev, θα μπορεί να μπεί και η πσα στην αμερική, αν το θέλει. Αλλά, πρακτικά θα μπεί με άλλο τρόπο, μέσω των κοινών ανταλλακτικών και των υποστυστημάτων που θα εναλλάσονται σε διάφορα μοντέλα σε όλη τη γη, άσχετα αν στο καπώ θα φέρουν άλλο σήμα. Αυτό είναι άλλωστε το νόημα των αυτοκινητιστικών γκρουπ. -
Η FCA ήταν μεγαλύτερη και με μεγαλύτερα κέρδη από την PSA. Εκτός από αυτά που ανέφερε ο dstou, η FCA συνεισέφερε και βαριά ονόματα (Maserati, Alfa Romeo, Lancia), που μπορεί να μην έβγαζαν λεφτά, αλλά είχαν πρεστίζ και δυνατότητες για το μέλλον.
-
-
Εγώ μια stratos βλέπω να αχνοφαίνεται μόνο.
Άντε να δούμε τι μέρος από αυτό θα κυλήσει στο δρόμο.
-
Για την Alfa έχω μεγάλες προσδοκίες. Δυστυχώς για την Lancia δεν έχω...
-
Τίποτα δεν θα κυλήσει από αυτό.
Δύο εκδόσεις Υψιλον, μία Γάμμα και μία Δέλτα για τα επόμενα 5 χρόνια, ξεκινώντας το Υψιλον από του χρόνου...
-
Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω για την αναγέννηση της φίρμας, σαφώς και είναι κρίμα που απουσιάζει από τους δρόμους, θυμάμαι ότι ένα Y του 2000 που είχε περάσει από την οικογένεια μας ήταν αστέρι, παρόλη την ηλικία του και τα χιλιόμετρα του, ήταν πολύ κορυφαίο αμαξάκι, άνετα θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα εν ζωή, αν έπαιζαν όντως σωστά το χαρτί της πολυτέλειας, παρότι μικρό το δικό μας, έτυχε να είναι η έκδοση LX με καθίσματα από Αλκαντάρα και ναι, αυτό είναι ξεκάθαρα κάτι ιδιαίτερο στην κατηγορία των μικρών και πραγματικά, αυτό θα ήθελα να δω στην παρούσα φάση από την επαναφορά της φίρμας, να δούμε με ποιον τρόπο θα καταφέρουν να την κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος, θα έλεγα ότι στην παρούσα φάση, είναι κάπως ουδέτερος, χωρίς κάτι το ξεχωριστό.
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς σε πωλήσεις, μακάρι να είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση της αγαπημένης Lancia, να προσφέρει προσιτή πολυτέλεια όσο γίνεται, θα είναι χαρακίρι αν μία μάρκα η οποία ήταν στο λήθαργο τόσα χρόνια, να επιστρέψει απευθυνόμενη σε ένα πολύ ιδιαίτερο/συγκεκριμένο κοινό. Εν αναμονή του 2024, να δούμε κατά πόσο η συνεργασία Stellantis θα σεβαστεί την ιστορία αυτής της φίρμας και πως θα την επαναφέρει στο προσκήνιο, προς στιγμήν, φαίνεται να διαχωρίζουν σωστά την γκάμα των εταιρειών, ελπίζω σε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση της Lancia....
-
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά
Ο μέτοχος θα σας εξηγήσει τη στρατηγική τοποθέτηση της φίρμας, μετά την εξαγορά της από τη stellantis.
-
@antonakis said in LANCIA FORUM:
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά
Ο μέτοχος θα σας εξηγήσει τη στρατηγική τοποθέτηση της φίρμας, μετά την εξαγορά της από τη stellantis.
Αυτό δε νομίζω να ξεκίνησε μετά την εξαγορά της Stellantis, νομίζω ξεκίνησε νωρίτερα. Γενικά, οι Ιταλοί δε φημίζονται για το μάρκετινγκ τους, πιστεύω ότι έχουν πωλήσεις, καθαρά και μόνο επειδή τα προϊόντα τους είναι αξιόλογα, αλλά και πάλι, ακόμα και οι αντίπαλες εταιρείες BMW & Mercedes έχουν και πιο προσιτές επιλογές στην γκάμα τους, υπάρχουν entry level μοντέλα, δεν μπορώ να εξηγήσω αυτό το σνομπισμό από την πλευρά της εταιρείας. Ελπίζω να διαχωρίσουν πιο εύστοχα τα target group μεταξύ Lancia & Alfa Romeo γιατί με την προηγούμενη διοίκηση, δεν πέτυχε, ειδικά με τη Lancia, το να βάλεις απλά τα σήματα της Lancia, σε αμάξι που δεν είναι Lancia η επίσης, σε αμάξι της Lancia να βάλεις απλά σήματα της Chrysler, ήταν γκολ από τα αποδυτήρια, ουδεμία σχέση οι δύο μάρκες, τις μπέρδεψαν μεταξύ τους και χωρίς λόγο.
Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι και πάλι δεν είναι και τόσο σαφές το πώς θα κινηθεί η φίρμα, είτε το ψάχνουν ακόμα, είτε έχουν κάτι πολύ δυνατό κατά νου και δεν θέλουν να ανοίξουν τα χαρτιά τους, για να μας τρελάνουν όταν σκάσουν τα μαντάτα....
-
Πάντως ξεκινάνε με το νέο Υψιλον.
Για μένα θα μπορούσε να μπει σαν πολυτελές μικρό αντίπαλο στη λέξους.
-
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς
Κανένα ολίσθημα! Μια χαρά ήταν η νέα τοποθέτηση και έτσι η AR για πρώτη φορά μετά από χρόνια έβγαλε κέρδος! Η Alfa θα είναι κάτω από την Maserati. Ακριβά, σπορ, ιταλικά αυτοκίνητα. Κάτι χαζομάρες σαν την Tonale το ψιλό-χαλάνε, αλλά πρέπει να έχουν κι εκεί κάτω παρουσία. Κανονική Alfa είναι από Giulia και πάνω όμως.
-
@realzeus said in LANCIA FORUM:
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς
Κανένα ολίσθημα! Μια χαρά ήταν η νέα τοποθέτηση και έτσι η AR για πρώτη φορά μετά από χρόνια έβγαλε κέρδος! Η Alfa θα είναι κάτω από την Maserati. Ακριβά, σπορ, ιταλικά αυτοκίνητα. Κάτι χαζομάρες σαν την Tonale το ψιλό-χαλάνε, αλλά πρέπει να έχουν κι εκεί κάτω παρουσία. Κανονική Alfa είναι από Giulia και πάνω όμως.
Πολύ σωστα αν ισχύει το κέρδος. Από Giulia και πάνω τι υπάρχει?
-
Το κέρδος ισχύει. σύμφωνα με τις δικές τους δηλώσεις. Οι Giulia, Stelvio και η 33 υπάρχουν. ΟΚ, η 33 είναι περιορισμένης παραγωγής supercar. Από του χρόνου θα υπάρξουν και άλλες.
-
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω για την αναγέννηση της φίρμας, σαφώς και είναι κρίμα που απουσιάζει από τους δρόμους, θυμάμαι ότι ένα Y του 2000 που είχε περάσει από την οικογένεια μας ήταν αστέρι, παρόλη την ηλικία του και τα χιλιόμετρα του, ήταν πολύ κορυφαίο αμαξάκι, άνετα θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα εν ζωή, αν έπαιζαν όντως σωστά το χαρτί της πολυτέλειας, παρότι μικρό το δικό μας, έτυχε να είναι η έκδοση LX με καθίσματα από Αλκαντάρα και ναι, αυτό είναι ξεκάθαρα κάτι ιδιαίτερο στην κατηγορία των μικρών και πραγματικά, αυτό θα ήθελα να δω στην παρούσα φάση από την επαναφορά της φίρμας, να δούμε με ποιον τρόπο θα καταφέρουν να την κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος, θα έλεγα ότι στην παρούσα φάση, είναι κάπως ουδέτερος, χωρίς κάτι το ξεχωριστό.
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς σε πωλήσεις, μακάρι να είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση της αγαπημένης Lancia, να προσφέρει προσιτή πολυτέλεια όσο γίνεται, θα είναι χαρακίρι αν μία μάρκα η οποία ήταν στο λήθαργο τόσα χρόνια, να επιστρέψει απευθυνόμενη σε ένα πολύ ιδιαίτερο/συγκεκριμένο κοινό. Εν αναμονή του 2024, να δούμε κατά πόσο η συνεργασία Stellantis θα σεβαστεί την ιστορία αυτής της φίρμας και πως θα την επαναφέρει στο προσκήνιο, προς στιγμήν, φαίνεται να διαχωρίζουν σωστά την γκάμα των εταιρειών, ελπίζω σε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση της Lancia....
Tην Λαντσια την πεθανε η ΦΙΑΤ στις αρχες της δεκαετιας του 90 γιατι τοτε αποφασισε να εχει την Αλφα Ρομεο σαν σπορ εταιρεια που θα παει απεναντι στην BMW. Και ειχε μεινει η Λαντσια με καποια αμαξια υποτιθεται πολυτελειας. Ομως η Λαντσια δεν ηταν τετοια εταιρεια, ηταν εταιρεια με σπορ αμαξια και ετρεχε σε ραλλυ κλπ.
Δυτυχως η μαρκα εχει πεθανει οπως και η υπολοιπη Ιταλικη βιομηχανια. Η μονη ιταλικη εταιρεια ειναι η Φερραρι και η περιουσια πια των Ανιελι ειναι η Φερραρι, στις αλλες μαρκες εχουν πολυ λιγες μετοχες πια.
Η Αλφα Ρομεο δυστυχως εξαφανιζεται αγνωστο αν θα επιζησει η εταιρεια. Τα Giulia/Stelvio ηρθαν τουλαχιστον 5 χρονια ποιο αργα απο οτι θα επρεπε.
Σε γενικες γραμμες οι κακες επιλογες της ΦΙΑΤ εβαλαν ταφοπλακα στην Ιταλικη βιομηχανια και τωρα εγιναν παραρτημα των Γαλλων.
-
@wantone said in LANCIA FORUM:
στις αλλες μαρκες εχουν πολυ λιγες μετοχες πια.
Έχουν το controlling interest σε όλη την Stellantis.
@wantone said in LANCIA FORUM:
Σε γενικες γραμμες οι κακες επιλογες της ΦΙΑΤ εβαλαν ταφοπλακα στην Ιταλικη βιομηχανια και τωρα εγιναν παραρτημα των Γαλλων.
Το αντίθετο ισχύει. 50-50 είναι στα χαρτιά, αλλά το ενεργητικό της παλιάς FCA είναι περισσότερο από αυτό των Γάλλων και ο Executive Chairman (εκτελεστικός, πάνω από τον CEO) είναι ο Elkann.
-
Και που λέτε, θυμήθηκα κι αυτό...
Αχ.
-
@wantone said in LANCIA FORUM:
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω για την αναγέννηση της φίρμας, σαφώς και είναι κρίμα που απουσιάζει από τους δρόμους, θυμάμαι ότι ένα Y του 2000 που είχε περάσει από την οικογένεια μας ήταν αστέρι, παρόλη την ηλικία του και τα χιλιόμετρα του, ήταν πολύ κορυφαίο αμαξάκι, άνετα θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα εν ζωή, αν έπαιζαν όντως σωστά το χαρτί της πολυτέλειας, παρότι μικρό το δικό μας, έτυχε να είναι η έκδοση LX με καθίσματα από Αλκαντάρα και ναι, αυτό είναι ξεκάθαρα κάτι ιδιαίτερο στην κατηγορία των μικρών και πραγματικά, αυτό θα ήθελα να δω στην παρούσα φάση από την επαναφορά της φίρμας, να δούμε με ποιον τρόπο θα καταφέρουν να την κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος, θα έλεγα ότι στην παρούσα φάση, είναι κάπως ουδέτερος, χωρίς κάτι το ξεχωριστό.
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς σε πωλήσεις, μακάρι να είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση της αγαπημένης Lancia, να προσφέρει προσιτή πολυτέλεια όσο γίνεται, θα είναι χαρακίρι αν μία μάρκα η οποία ήταν στο λήθαργο τόσα χρόνια, να επιστρέψει απευθυνόμενη σε ένα πολύ ιδιαίτερο/συγκεκριμένο κοινό. Εν αναμονή του 2024, να δούμε κατά πόσο η συνεργασία Stellantis θα σεβαστεί την ιστορία αυτής της φίρμας και πως θα την επαναφέρει στο προσκήνιο, προς στιγμήν, φαίνεται να διαχωρίζουν σωστά την γκάμα των εταιρειών, ελπίζω σε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση της Lancia....
Tην Λαντσια την πεθανε η ΦΙΑΤ στις αρχες της δεκαετιας του 90 γιατι τοτε αποφασισε να εχει την Αλφα Ρομεο σαν σπορ εταιρεια που θα παει απεναντι στην BMW. Και ειχε μεινει η Λαντσια με καποια αμαξια υποτιθεται πολυτελειας. Ομως η Λαντσια δεν ηταν τετοια εταιρεια, ηταν εταιρεια με σπορ αμαξια και ετρεχε σε ραλλυ κλπ.
Δυτυχως η μαρκα εχει πεθανει οπως και η υπολοιπη Ιταλικη βιομηχανια. Η μονη ιταλικη εταιρεια ειναι η Φερραρι και η περιουσια πια των Ανιελι ειναι η Φερραρι, στις αλλες μαρκες εχουν πολυ λιγες μετοχες πια.
Η Αλφα Ρομεο δυστυχως εξαφανιζεται αγνωστο αν θα επιζησει η εταιρεια. Τα Giulia/Stelvio ηρθαν τουλαχιστον 5 χρονια ποιο αργα απο οτι θα επρεπε.
Σε γενικες γραμμες οι κακες επιλογες της ΦΙΑΤ εβαλαν ταφοπλακα στην Ιταλικη βιομηχανια και τωρα εγιναν παραρτημα των Γαλλων.
Οι απόψεις οι οποίες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Ναι, καλώς και έβγαλε κάτι ανωτέρου επιπέδου η Alfa και όπως ανέφερε και ένας συμφορουμίτης, αποφέρει κερδοφορία στην εταιρεία, μπορεί αριθμητικά οι πωλήσεις να μην είναι πάρα πολλές, με την ανεβασμένη τιμή των προϊόντων όμως, προκύπτει όφελος. Το ότι οι Ιταλοί στο θέμα μάρκετινγκ όμως είναι αυτοκτονικοί, νομίζω ότι φαίνεται, ώρες ώρες, πυροβολούν τα πόδια τους.
Για παράδειγμα, μπορεί η Alfa να έβγαλε κάτι διαφορετικό ΟΜΩΣ, θυμάμαι το εξής τραγελαφικό, ότι σε κάποια φάση, η Lancia, ενώ ψυχορραγούσε και ήταν σε κώμα, με πωλήσεις αποκλειστικά και μόνο εντός Ιταλίας, με μια Υ και μόνο, πωλούσε περισσότερο από ολόκληρη την γκάμα της Alfa, ξαναλέω, με 1 (!) μόνο μοντέλο. Δηλαδή, άσχημα θα ήταν αν η Alfa πέρα από την υψηλή κοινωνία, να απευθυνόταν και σε ένα ευρύτερο κοινό; Χάθηκε ο κόσμος για παράδειγμα να υπάρξει μια αντίστοιχη 147 να ξετρελάνει κόσμο;
Όσον αφορά τη Lancia, εντάξει, από κει που ήταν στην κορυφή του κόσμου ως σπορ φίρμα, μετά ως πολυτελής, ξαφνικά απλά για να γεμίσει την γκάμα της, να δανείζεται αυτοκίνητα από την Chrysler, να τα πουλάει ως δικά της. Χάθηκε δηλαδή ο κόσμος να βγεί μια ανανέωση της Delta, μια Fulvia η οποία έχει εδώ και 20 χρόνια που είχε αναφερθεί ότι είναι στα σκαριά και την έφαγε το μαύρο σκοτάδι; Είναι δυνατόν; Το έχω διαβάσει και αλλού ότι ακόμα και η ίδια η εταιρεία είχε μπέρδεμα για το που βαδίζει, προς ποια κατεύθυνση να κινηθεί και αυτή η αναποφασιστικότητα τους, ήταν εμφανής. Δηλαδή, μπορεί τη δεκαετία του 90 να επέλεξε ένα πιο πολυτελές μονοπάτι, αν όμως συνέχιζε αποφασιστικά να κινηθεί προς τα εκεί, θα υπήρχαν διαφορετικά αποτελέσματα, πιστεύω ότι είχαν βγει αξιόλογα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή, θέλετε η Delta, θέλετε η Kappa, ακόμα και το Y θα πω. Μετά το 2000, νομίζω ότι ειδικά με το Υ, έγινε στροφή προς το γυναικείο κοινό ενω το προηγούμενο μοντέλο, απευθυνόταν σε όλους, ειδικά με κάτι εκδόσεις Elefantino Rosso, εκείνα ήταν ωραία πυραυλάκια. Και για να το θέσω διαφορετικά, ακόμα και εκείνο το Υ του 1996, ξεχώριζε συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, ακόμα και συγκριτικά και με το Punto στο οποίο είχε βασιστεί, πραγματικά δεν έπαιξαν σωστά και αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο Υ, πρόκειται για ένα από τα πιο καλοπουλημενα αυτοκίνητα της φίρμας, αν όχι το πιο καλοπουλημενο. Νομίζω ότι το έπαιξαν σωστά εκεί, πολυτελές μικρό το οποίο απευθύνεται σε ευρύ κοινό, δεν χρειάζεται να είναι πανάκριβο και απλησίαστο από πολλούς για να αποδείξει την αξία του.
Αλλά οι επιλογές της Fiat, πληγώνουν και την ίδια, καλά και χρυσά τα Panda και το 500αρακι αλλά, πραγματικά τα έχουν αφήσει στην τύχη τους, πρέπει να φτάσουν στο σημείο να μην πουλάνε μπουλόνι από αυτά για να πάρουν την απόφαση να κινηθούν διαφορετικά, η πολιτική τους είναι αυτή, δεν δρουν προληπτικά, σε όλες τις μάρκες τους, δεν φροντίζουν να χτίσουν γκάμα. Απλά θυμούνται κάτι ονόματα από το παρελθόν (Tipo, Bravo, 124 Spider) για να δείξουν ότι θυμόμαστε παλιά ονόματα και μετά από εκεί, τα αφήνουν στην τύχη τους, σε φάση "Ναι, έχουμε αυτό το αυτοκίνητο, το πουλάμε, αυτό", δεν πλασάρονται σωστά, νομίζω ανέκαθεν ήταν το πρόβλημα τους αυτό, φαίνεται ότι υπάρχει μια σύγχυση συνεπώς, επηρεάζονται και όσοι είναι κάτω από την ομπρέλα της.
Ακόμα και ο όμιλος VW έχει πολλές μάρκες υπό την κηδεμονία του, είναι όμως πολύ πιο ξεκάθαρος ο διαχωρισμός για το που απευθύνεται η κάθε μάρκα, όταν ακόμα και η μάρκα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό (εν προκειμένω η Fiat) δεν έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό, πως θα τον αποκτήσουν μάρκες όπως η Lancia και η Alfa οι οποίες απευθύνονται σε ένα πολύ συγκεκριμένο και ιδιαίτερο κοινό; Ελπίζω με τη σύμπραξη στη Stellantis να είναι πιο σαφείς οι διαχωρισμοί, στην Alfa όπως ειπώθηκε, δόθηκε μια κατεύθυνση, οι υπόλοιποι είναι να βρουν το δρόμο τους. Και το αστείο είναι οτι πιο επιτυχημένα έστησαν μία μάρκα ΞΕΝΗ, πιο συγκεκριμένα την Jeep, παρά τις δικές τους μάρκες, πάρα την ίδια τη Fiat, είναι αδιανόητο το πώς λειτουργούν ώρες ώρες και με τι σκεπτικό....
EDIT: Κατά μία απίστευτη σύμπτωση, έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη είδηση, εν καιρώ θα μάθουμε και άλλα πράγματα, μπορώ να πω ότι μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον η είδηση και έτσι όπως αφήνεται να εννοηθεί από τα συμφραζόμενα, η Lancia ετοιμάζεται να χαράξει μια δική της πορεία, μακάρι να αποδειχθεί επιτυχημένη.
https://www.gocar.gr/news/feed/45092,Etoimh_nea_Lancia_Ypsilon_fwtografia_.html?utm_source=pros
LANCIA FORUM