-
-
Αυτή τη στιγμή χάζευα στο κινητό ακούγοντας ειδήσεις. Αναγουλιάζοντας από ΑΝΤ1 σταμάτησα το ζάπινγκ στο Οπεν.
Αυτή τη στιγμή έδειξε τον οδηγό του τραμ να σταματαει σε διασταύρωση, κατεβαίνει αφήνοντας ανοιχτες τις πόρτες, με ένα κλειδακι (ηλεκτρολογικος διακόπτης ανοιχτού χώρου με κλειδακι σε μια κολώνα) άλλαξε τη γραμμή, ανέβηκε στο τραμ και συνέχισε.
Μιλάει ο πρόεδρος των μηχανοδηγων τραμ τώρα... -
Τι σκ@τ@ σκέφτουνται αυτοί που στέλνουν ΜΑΤ σε εκδηλώσεις πένθους.
Ανερυθρίαστα. Ούτε οι Γερμανοί δεν τα κάνανε αυτά.
Ωρες ώρες ντρέπομαι. Ολους τους νέους. Και δε φταίω ο πούστης πουθενά... -
Έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου ήταν μετακλητος στο υπουργείο του Καραμανλή από τον ίδιο τον εκπρόσωπο της ΝΔ. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι ο γιός Ντογιακου είναι δικηγόρος της Hellenic train, θα δείξει. Ασυμβίβαστο ..... άγνωστη λέξη για την ελιτ.... Των βουλευμάτων......
Μετά την μενδωνη,μετά τη Σακελλαροπούλου μην εκπλαγεί κανείς αν ο ντογιακος πάει για πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Το οξύμωρο είναι ότι και το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ τα έκαναν αυτά αλλά σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει,όλα γίνονται μπροστά στα μάτια μας live και αυτοί ποζάρουν και γελάνε μαζί μας. -
Απο αυτα που ακουω στα καναλια, ριχνονται ευθυνες και στον μηχανοδηγο που δεν ζητησε επιβεβαιωση για την διαδρομη που θα επαιρνε.
Δευτερο ερωτημα γιατι υπηρξε αυτη η μεγαλη εκρηξη. Αναρωτιομουνα κι εγω και πιστευα οτι εχει να κανει η με φιαλες αεριου στο εστιατοριο. Υποστηριζεται ομως οτι η εμπορικη αμαξοστοιχια μετεφερε ευφλεκτο υλικο παρανομα. -
Βασικά όλοι οι Νεοδημοκράτες και ΑΡΔ από προχθές, ψάχνουν ελαφρυντικά και τρόπους να διασπείρουν και διαχύσουν την ευθύνη όσο γίνεται...
Οι Ζαίοι πάλι έχουν λουφάξει και παριστάνουν πως είναι άμοιροι ευθυνων, επειδή τότε ακόμη λειτουργούσαν κάποια βασικά πράγματα και κατάφεραν και ξεφορτώθηκαν τον ΟΣΕ... -
Τα κανάλια το έχουν τερματίσει. Παρέλαση ειδικών (κυρίως υπερηλίκων) και όλοι έχουν ένα τίτλο π.χ. Πρόεδρος, πρώην Διευθυντής κλπ...και ο καθένας λέει την παπάτζα του, το μακρί του και το κοντό του.
Σε κάθε τραγικό γεγονός στην Ελλάδα σκοτωμός γίνεται για μία θέση σε κάποιο κανάλι.Τους ανθρώπους που χάθηκαν μπορεί κάποιος από όλους αυτούς να τους φέρει πίσω; Όχι.
Οπότε όσο και να μιλάνε...ούτε οι σιδηρόδρομοι φτιάχνονται, ούτε το κράτος, ούτε κάποιο πρόβλημα λύνεται. Χειρότερα τα κάνουν. Ζαλίζουν τους πολίτες και τους εξοργίζουν. Όχι για το χαμό των ανθρώπων, εκεί μόνο θλίψη χωράει, αλλά για τα τσίρκα τα ΜΜΕ (παντός τύπου) που έχουν καταντήσει εμετός. -
-
Απο αυτα που ακουω στα καναλια, ριχνονται ευθυνες και στον μηχανοδηγο που δεν ζητησε επιβεβαιωση για την διαδρομη που θα επαιρνε.
Δευτερο ερωτημα γιατι υπηρξε αυτη η μεγαλη εκρηξη. Αναρωτιομουνα κι εγω και πιστευα οτι εχει να κανει η με φιαλες αεριου στο εστιατοριο. Υποστηριζεται ομως οτι η εμπορικη αμαξοστοιχια μετεφερε ευφλεκτο υλικο παρανομα.Ο μηχανοδηγός ήταν εμπειρότατος εκπαιδευτής και ταυτόχρονα με το δρομολόγιο θα έμενε στην Θεσσαλονίκη για να δει τις κόρες του.
Ο άλλος της εμπορικής ήταν 29 χρονών, όπως νέος ήταν και ο δεύτερος, γιατί την εμπορική πάντα την τραβάνε δύο μηχανές λόγω φορτίου.
Οι μηχανοδηγοί μπορούν απλά αν θέλουν να ζητήσουν επιβεβαίωση, δεν μπορούν όμως να αρνηθούν την εντολή του σταθμάρχη.
Επίσης επειδή γράφτηκε τι θα γινόταν αν πέθαινε ο σταθμάρχης, ο μηχανοδηγός δεν ξεκινάει αν δεν πάρει σήμα του. Αρα θα περίμενε εκεί.Για τις εκρήξεις ακούστηκαν πολλές ΜΑΛΑΚΙΕΣ , ότι ήταν τα καύσιμα στο ηλεκτρικό τρένο, αλλά η λάμψη και η έκρηξη ήταν από τις ενώσεις των παντογράφων.
25000 βόλτ αν θυμάμαι καλά είναι η τάση λειτουργίας του ρεύματος.
Λογικό να συμβούν αυτά.
Στα σάιτ των φίλων των τρένων στο ΦΒ που συμμετέχω, αν δεν ήταν τόσο μεγάλη η θλίψη μας, θα είχαμε τρελαθεί από τα γέλια από ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
Και βέβαια ακούστηκε πάλι από ΑΡΔ ότι ο μηχανοδηγός έστριψε το τρένο στην άλλη γραμμή.
Εδώ έχει ακουστεί σε πλοίο, γιατί ο καπετάνιος δεν πάτησε το φρένο...
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να πάθει ότι του αξίζει ο Κούλης και η νδ.
Αλλά με ενδιαφέρει να μην ξαναγίνει αυτό.
Και επειδή λένε ότι μέχρι να φτιάξουμε το τρένο να μην λειτουργήσει, εννοείται ότι ταυτόχρονα οι ευπαθείς θα αρπάξουν ότι μπορούν, περιμένω λοιπόν να κλείσουμε και το κωλοκράτος μέχρι να το φτιάξουμε σωστά.
-
https://www.zougla.gr/greece/article/me-xirokinites-mpares-ta-trena-sto-kentro-tis-a8inas
Πριν από κάποιους μήνες περιμένω βαριεστημενος μπροστά στην κλειστη μπάρα στην διάβαση που λέει ο ζουγκλας. Πρώτο αμάξι εγώ, βαρεμααααρα. Βλέπω να τρέχει ένας δίπλα από το αμάξι, άλλος ένας από απέναντι. "Ντα φακ;" Είχε λιποθυμισει η γυναίκα σεκιούριτι που κατεβάζει τη μπάρα χειροκίνητα. Θα μπορούσε να λιποθυμισει πριν την κλείσει και ο βαριεστημενος οδηγός να περάσει δίχως να κοιτάξει βασιζόμενος στις ανοικτές μπάρες.
Bottom line; Και ο άνθρωπος και τα τεχνικά μέσα ολα χρειάζονται.
-
Είμαι Γερμανία (Φρανκφούρτη) πηγαίνοντας για Στρασβούργο. 4 συρμούς, 3 αλλαγές. Έχω κάνει με Trenitalia πολλές διαδρομές στην Ιταλία.
Ο ΟΣΕ που έχουμε είναι αστείος δυστυχώς. Τίποτα περισσότερο. Στις προηγμένες χώρες ο κόσμος χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του το τραίνο δεκαετίες τώρα. Μόνο θλίψη.
-
-
Η ελλάδα είναι μια χώρα με οικονομικές, δημογραφικές και γεωγραφικές ιδιαιτερότητες που αντίστοιχες τους δεν υπάρχουν πουθενά στην Ευρώπη. πχ Καμία απολύτως χώρα της ΕΕ δεν υποχρεούται να συντηρεί ακτοπλοϊκές άγονες γραμμές όπως εμείς και παράλληλα δίκτυο αερομεταφορών και απομακρυσμένων αεροδρομίων. Καμία δεν έχει διασπορά μικρο-οικισμών στα ορεινά αντίστοιχο του δικού μας με παραγωγικό δυναμικό και άρα μεταφορικό έργο τόσο μικρό που καθιστά μη συμφέρουσα την δρομολόγηση τρένων εκεί κτλ κτλ.
Η λογική λέει ότι πριν από οτιδήποτε άλλο ως χώρα πρέπει να επιλέξουμε τι είδους σιδηροδρόμους θέλουμε και για ποιά χρήση (πχ αξίζει τα λεφτά να πέσουν στις επιβατικές μεταφορές με τρένο ή στις εμπορευματικές συνδέσεις μεταξύ λιμανιών και παραγωγικών περιοχών?). Δεν χρειάζεται να είναι κανείς "ειδκός" για να αντιληφθεί τα στοιχειώδη - οι στρατηγικές επιλογές μας ως συνήθως παίζονται στα ζάρια και καμία δημόσια συζήτηση ποτέ δεν ανοίγει για τα ουσιαστικά.
-
Απο αυτα που ακουω στα καναλια, ριχνονται ευθυνες και στον μηχανοδηγο που δεν ζητησε επιβεβαιωση για την διαδρομη που θα επαιρνε.
Δευτερο ερωτημα γιατι υπηρξε αυτη η μεγαλη εκρηξη. Αναρωτιομουνα κι εγω και πιστευα οτι εχει να κανει η με φιαλες αεριου στο εστιατοριο. Υποστηριζεται ομως οτι η εμπορικη αμαξοστοιχια μετεφερε ευφλεκτο υλικο παρανομα.Ο μηχανοδηγός ήταν εμπειρότατος εκπαιδευτής και ταυτόχρονα με το δρομολόγιο θα έμενε στην Θεσσαλονίκη για να δει τις κόρες του.
Ο άλλος της εμπορικής ήταν 29 χρονών, όπως νέος ήταν και ο δεύτερος, γιατί την εμπορική πάντα την τραβάνε δύο μηχανές λόγω φορτίου.
Οι μηχανοδηγοί μπορούν απλά αν θέλουν να ζητήσουν επιβεβαίωση, δεν μπορούν όμως να αρνηθούν την εντολή του σταθμάρχη.
Επίσης επειδή γράφτηκε τι θα γινόταν αν πέθαινε ο σταθμάρχης, ο μηχανοδηγός δεν ξεκινάει αν δεν πάρει σήμα του. Αρα θα περίμενε εκεί.Για τις εκρήξεις ακούστηκαν πολλές ΜΑΛΑΚΙΕΣ , ότι ήταν τα καύσιμα στο ηλεκτρικό τρένο, αλλά η λάμψη και η έκρηξη ήταν από τις ενώσεις των παντογράφων.
25000 βόλτ αν θυμάμαι καλά είναι η τάση λειτουργίας του ρεύματος.
Λογικό να συμβούν αυτά.
Στα σάιτ των φίλων των τρένων στο ΦΒ που συμμετέχω, αν δεν ήταν τόσο μεγάλη η θλίψη μας, θα είχαμε τρελαθεί από τα γέλια από ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
Και βέβαια ακούστηκε πάλι από ΑΡΔ ότι ο μηχανοδηγός έστριψε το τρένο στην άλλη γραμμή.
Εδώ έχει ακουστεί σε πλοίο, γιατί ο καπετάνιος δεν πάτησε το φρένο...
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να πάθει ότι του αξίζει ο Κούλης και η νδ.
Αλλά με ενδιαφέρει να μην ξαναγίνει αυτό.
Και επειδή λένε ότι μέχρι να φτιάξουμε το τρένο να μην λειτουργήσει, εννοείται ότι ταυτόχρονα οι ευπαθείς θα αρπάξουν ότι μπορούν, περιμένω λοιπόν να κλείσουμε και το κωλοκράτος μέχρι να το φτιάξουμε σωστά.
Για να μην διακινω θεωριες συνομοσιας, νεοτερες αναφορες της πυροσβεστικης λενε οτι η εκρηξη μπορει να οφειλεται στα λαδια φρενων που εχουν οι μηχανες και ειναι της ταξης των 2 τονων για καθε μια.
Το θεατρο του παραλογου. Συνδικαλιστης στην τηλεοραση, "ειχαμε ειδοποιησει για το ελειμμα ασφαλειας, ειχαμε κανει, ειχαμε ρανει"...
- "Μπραβο σας, να συνεχισουν τωρα να γινονται δρομολογια; Ειναι ασφαλη τα τρενα;"
- "ΒΕΒΑΙΩΣ! (φτανει να ακολουθουνται οι εγκεκριμενες διαδικασιες...)".
-
Μετά το συμβάν τα δρομολόγια έχουν σταματήσει; Δεν λειτουργεί κανένα δρομολόγιο τώρα, είτε εμπορικής, είτε επιβατικής αμαξοστοιχίας;
-
-
Αναφέρομαι γενικά στα δρομολόγια τρένων σε όλη την Ελλάδα. Αν δεν υπάρχει καμιά ασφάλεια και όλα είναι υπό διάλυση, είναι δυνατόν να κινούνται ακόμη τραίνα;
Δεν καταλαβαίνω.
υ.γ. τραίνο ή τρένο; Και τα δύο παίζουν στην Ελληνική ορθογραφία.
-
Αναφέρομαι γενικά στα δρομολόγια τρένων σε όλη την Ελλάδα. Αν δεν υπάρχει καμιά ασφάλεια και όλα είναι υπό διάλυση, είναι δυνατόν να κινούνται ακόμη τραίνα;
Δεν καταλαβαίνω.
υ.γ. τραίνο ή τρένο; Και τα δύο παίζουν στην Ελληνική ορθογραφία.
Για το πρώτο, έχουν απεργία.
Για το δεύτερο
Παλιότερα, γράφαμε «τραίνο». Η επιλογή αυτή έγινε επειδή στα γαλλικά και τα αγγλικά, τις γλώσσες που ήξεραν οι περισσότεροι, η λέξη γράφεται train, και επειδή ξέραμε ότι η λέξη είναι δάνειο, χωρίς να ξέρουμε από ποια γλώσσα τη δανειστήκαμε, τη γράφαμε «τραίνο». Στην πραγματικότητα, βέβαια, τη λέξη τη δανειστήκαμε στα ελληνικά από το ιταλ. treno (που προέρχεται από το γαλλ. train) οπότε ακόμα και η άμεση ετυμολογική προέλευση θα υπέβαλλε τη γραφή «τρένο». -
Ευχαριστώ παιδιά!
Δηλαδή μετά την απεργία θα ξαναβγούν οι συρμοί στις ράγες; Περίεργα πράγματα. Στα ΜΜΕ πάντως τα έχουν θάψει εντελώς τα τρένα. Τα παρομοιάζουν με φέρετρα.Δεν ξέρω αν θα πρέπει να υπάρχουν επιβατικές αμαξοστοιχίες στην Ελλάδα. Με τέτοιο χάλι ίσως το σωστό είναι στις ράγες να κυκλοφορούν μόνο οι εμπορικές αμαξοστοιχίες. Ειδικός δεν είμαι, ούτε κάνω χρήση τρένων, οπότε η άποψή μου είναι μάλλον άχρηστη.
-
ΟΣΕ