-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
Αυτό που είπα, λοιπόν, είναι ότι αν λαβουμε υπόψη την κατά πολύ μαζικότερη παραγωγή αυτοκινήτων από την Toyota, που πολλαπάσιαζει θεωρητικά τις πιθανότητες αστοχιών σε σχεση με έναν πολύ μικροτερο κατασκευαστή
Εδώ είναι η διαφωνία μας. Δεν πολλαπλασιάζει τίποτα η μαζικότερη παραγωγή, από τη στιγμή που γίνεται σε γραμμή παραγωγής. Είτε βγάλεις 100.000 κομμάτια ή 1.000.000 το ποσοστό είναι που μετράει (π.χ. βλάβες ανά 100 ή 1000 κομμάτια), όχι το απόλυτο νούμερο.
-
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
-
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα. -
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
-
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
Είναι ακόμα καινούργιο συμπεράσματα μόνο στην αντλία δηλαδή γεμίζεις κάνεις τις διαδρομές και όταν ξαναγεμίσεις βλέπεις πόσα λίτρα έβαλες και υπολογίζεις με απλή μέθοδο των τριών που κάναμε στο σχολείο.
Την εφαρμογή δε την πολύ εμπιστεύομαι υπολογίζω ή στην αντλία ή με hybrid assistant.
Και ο κλιματισμός δεν ανεβάζει 9 λίτρα στη πόλη, μισό το πολύ ένα λίτρο και εξαρτάται τη διαδρομή (ανηφόρα-κατηφόρα), πόσα άτομα στο αυτοκίνητο κλπ. -
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
Αν οι διαδρομές είναι πολύ μικρές (1-2 km), και τις ξεκινάς και με ανοιχτό AC, τότε είναι λογικές οι καταναλώσεις που αναφέρεις (για κάθε αυτοκίνητο).
Μην αγχώνεσαι πάντως, έχεις πολύ μικρό δείγμα χιλιομέτρων. Το αμάξι πάνω από 4.5 λτ σε νορμάλ χρήση, σε κυκλικές διαδρομές, ΔΕΝ καίει. -
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
Αν οι διαδρομές είναι πολύ μικρές (1-2 km), και τις ξεκινάς και με ανοιχτό AC, τότε είναι λογικές οι καταναλώσεις που αναφέρεις (για κάθε αυτοκίνητο).
Μην αγχώνεσαι πάντως, έχεις πολύ μικρό δείγμα χιλιομέτρων. Το αμάξι πάνω από 4.5 λτ σε νορμάλ χρήση, σε κυκλικές διαδρομές, ΔΕΝ καίει.Αυτό ακριβώς μικρό δείγμα και δουλεύει ο θερμικός αλλά δε γράφει χιλιόμετρα.
-
Συμφωνώ με τους προλαλησαντες ότι η τρέχουσα κατανάλωση δεν είναι αντιπροσωπευτική, λογω των πολυ λίγων χιλιομέτρων.
Επισημαίνω ότι η επιβάρυνση της κατανάλωσης από τη χρήση A/C τους θερινούς μήνες στα υβριδικά Toyota είναι απειροελάχιστη (0,1-0,2 lt/100km) και σίγουρα πολύ μικρότερη από ένα συμβατικό αυτοκίνητο με σύστημα A/C με ιμάντα.
Τους χειμερινούς, ομως, μήνες η χρήση A/C σε ένα υβριδικό επιβαρύνει αρκετά την κατανάλωση (0,5-1 lt/100 km), γιατί ενεργοποιεί συχνά τον βενζινοκινητήρα.
Γι'αυτό και τα θερμαινόμενα καθίσματα είναι ένα σημαντικό αξεσουάρ σε ένα υβριδικό, καθώς επιτρέπουν τον περιορισμό χρήσης του A/C τον χειμώνα. -
@dstou said in TOYOTA FORUM:
Πάντωςοι γυναίκες απορούν μέ τους άντρες, πως μπορούν χωρίς τσάντα.
Υπάρχουν κάποιοι, που έχουν τσάντα.
-
Πέρα από τις ανάγκες που έχουμε εμείς σαν επιβάτες σε ένα υβριδικό, αντίστοιχη ανάγκη ή και μεγαλύτερη, έχει η υβριδική αερόψυκτη μπαταρία, που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού χειμώνα καλοκαίρι, βοηθάει στην καλή της λειτουργία, στην σταθερή θερμοκρασία της, την μείωση της υγρασίας από το εσωτερικό του αυτοκινήτου που την επιβαρύνει, αλλά φιλτράρει και τον αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που είναι ο ίδιος που ψύχει ή θερμαίνει και την μπαταρία.
-
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
Πέρα από τις ανάγκες που έχουμε εμείς σαν επιβάτες σε ένα υβριδικό, αντίστοιχη ανάγκη ή και μεγαλύτερη, έχει η υβριδική αερόψυκτη μπαταρία, που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού χειμώνα καλοκαίρι, βοηθάει στην καλή της λειτουργία, στην σταθερή θερμοκρασία της, την μείωση της υγρασίας από το εσωτερικό του αυτοκινήτου που την επιβαρύνει, αλλά φιλτράρει και τον αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που είναι ο ίδιος που ψύχει ή θερμαίνει και την μπαταρία.
Παρατηρώ από την εφαρμογή Hybrid Assistant μεταξύ άλλων και τη λειτουργία του ανεμιστήρα που ψύχει την μπαταρία, ο οποίος ενεργοποιείται εντελώς αθόρυβα όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας φτάσει γύρω στους 35°C.
Η θερμοκρασία της καμπίνας, την οποία επίσης δείχνει η ίδια εφαρμογή, επηρεάζει ελάχιστα τη θερμοκρασία της μπαταρίας, είτε τον χειμώνα, είτε το καλοκαίρι, αλλά η χρήση του κλιματισμού βοηθάει τη λειτουργία της μπαταρίας για τους λόγους που ανέφερες. -
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες...
Τον πρώτο μήνα μην τον πάρεις ως δεδομένο, το πρώτο έτος είχα μέση 4 και πλέον είμαι εδώ:
-
Η Hybrid synergy drive μετάδοση της Toyota είναι ένα πολύ πιο ικανό σύστημα μετάδοσης σε σχέση με τις άλλες υβριδικές λύσεις, κάποιες ειδικές διαφορές που δεν τις αντιλαμβάνεται κανείς είναι οι εξής:
Όταν το φορτίο είναι πολύ μικρό, π.χ. κατηφόρα ή μικρή ταχύτητα κίνησης, τότε όλα τα συστήματα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας και τον mg2 για την κίνηση του οχήματος, όταν όμως σε οποιαδήποτε ταχύτητα απαιτηθεί μεγαλύτερο φορτίο και μπει σε λειτουργία ο θερμικός ενώ στα υβριδικά της Honda/Nissan η ενέργεια θα μεταδοθεί αποκλειστικά μέσω των ηλεκτροκινητήρων στα Toyota μέσω του πλανητικού μεταδίδεται με μηχανικό τρόπο, αποφεύγοντας τις ηλεκτρικές απώλειες μετάδοσης. Ταυτόχρονα αν χρειάζεται να φορτιστεί η μπαταρία ή να δεχθεί μεγαλύτερο φορτίο ο θερμικός παράγεται ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται, κάτι που ισχύει και στα ehev/epower αλλά χωρίς την ταυτόχρονη μηχανική ροή προς τους τροχούς.
Ακριβώς για αυτό οι μεταδόσεις της Toyota επιτυγχάνουν εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις σε συνθήκες μικρού/μέσου φορτίου σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης. -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Η Hybrid synergy drive μετάδοση της Toyota είναι ένα πολύ πιο ικανό σύστημα μετάδοσης σε σχέση με τις άλλες υβριδικές λύσεις, κάποιες ειδικές διαφορές που δεν τις αντιλαμβάνεται κανείς είναι οι εξής:
Όταν το φορτίο είναι πολύ μικρό, π.χ. κατηφόρα ή μικρή ταχύτητα κίνησης, τότε όλα τα συστήματα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας και τον mg2 για την κίνηση του οχήματος, όταν όμως σε οποιαδήποτε ταχύτητα απαιτηθεί μεγαλύτερο φορτίο και μπει σε λειτουργία ο θερμικός ενώ στα υβριδικά της Honda/Nissan η ενέργεια θα μεταδοθεί αποκλειστικά μέσω των ηλεκτροκινητήρων στα Toyota μέσω του πλανητικού μεταδίδεται με μηχανικό τρόπο, αποφεύγοντας τις ηλεκτρικές απώλειες μετάδοσης. Ταυτόχρονα αν χρειάζεται να φορτιστεί η μπαταρία ή να δεχθεί μεγαλύτερο φορτίο ο θερμικός παράγεται ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται, κάτι που ισχύει και στα ehev/epower αλλά χωρίς την ταυτόχρονη μηχανική ροή προς τους τροχούς.
Ακριβώς για αυτό οι μεταδόσεις της Toyota επιτυγχάνουν εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις σε συνθήκες μικρού/μέσου φορτίου σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης.Στα υβριδικά της nissan & Honda θα δουλέψει σε πολύ λιγότερες στροφές ο βενζινοκινητήρας, οπότε θα υπάρχουν λιγότερες μηχανικές απώλειες και φυσικά πιο ήσυχη κίνηση.
Συν επιπλέον την πολλαπλάσια ισχύ που έχουν οι ηλεκτροκινητήρες των άλλων δύο.
-
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
είναι χαλασμένο. να το δώσεις πίσω και να πάρεις άλλο. Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
-
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
είναι χαλασμένο. να το δώσεις πίσω και να πάρεις άλλο. Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
Μη τον αποπαίρνεις λέμε/ω τόσο καιρό για 2-3 λίτρα στα 100 και θορυβήθηκε... ξεχνώντας οτι η διαίρεση των λίτρων με τα 0 (χλμ) δίνει το άπειρο (σε κατανάλωση) ή το 99,9 που βλέπουμε συχνά σε στάση ...
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
είναι χαλασμένο. να το δώσεις πίσω και να πάρεις άλλο. Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
Μη τον αποπαίρνεις λέμε/ω τόσο καιρό για 2-3 λίτρα στα 100 και θορυβήθηκε... ξεχνώντας οτι η διαίρεση των λίτρων με τα 0 (χλμ) δίνει το άπειρο (σε κατανάλωση) ή το 99,9 που βλέπουμε συχνά σε στάση ...
Το myT βγάζει και κατανάλωση ανά διαδρομή. Κοιτάξτε τι κατανάλωση είχε σε μια διαδρομή τη δεύτερη μέρα.
. Η κατανάλωση ειναι ανεξάρτητη από τις άλλες διαδρομές άρα αυτό με το παρανομαστή δεν ισχύει. Λογικο ήταν να να θορυβηθώ και να κανω post εδω στους ειδικους.Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που είδα χαμηλή κατανάλωση.
Γενικά η κατανάλωση στην αρχή είναι αυξημένη. Ίσως γιατί είναι άδεια η μπαταρία και φορτίζει, ίσως γιατί καλιμπράρει κάποια πράγματα αλλά η διαφορά είναι εμφανής.
-
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@groover1972 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
@a65 said in TOYOTA FORUM:
@akikos said in TOYOTA FORUM:
Παιδιά είναι φυσιολογική σε καινούριο toyota yaris hybrid 1.5 να έχει τη παρακάτω κατανάλωση τις 2 πρώτες μέρες με κλιματισμό ανοιχτό; Κίνηση στη πόλη. Συνολικά 30km περίπου.
Όταν λες καινούργιο δηλαδή 2 μέρες το έχεις?
Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι στα εξουσιοδοτημένα πριν το παραδώσουν κάνουν pdi και βάζουν αν έχεις ζητήσει κανένα αξεσουάρ συνήθως το αφήνουν αναμμένο δουλεύει ο θερμικός για να φορτώσουν οι μπαταρίες αλλά δε κάνει χιλιόμετρα οπότε ...
και το δικό μου όταν το παρέλαβα γύρω στα 9 λίτρα/χλμ έγραφε.
Τώρα που είναι στρωμένο με YC ήρθα από Νεοχώρι στα ΝΠ με 5,15 λιτρα/100 χλμ τσεκαρισμένο με άλλη αξιόπιστη εφαρμογή, στη πόλη ΄γύρω στα 4-4,5 λίτρα.Ναι 2 μέρες καινούριο. Σύντομες διαδρομές. Βλέπω τις διαδρομές στο MyT και φαίνεται ότι δουλεύει ο ηλεκτροκινητήτρας στο παραπάνω μέρος της διαδρομής. Την πρώτη μέρα το είχα ακίνητο στο P και έπαιζα αλλά τη δεύτερη μέρα που το είχα αφήσει ήσυχο η κατανάλωση ήταν >7.
Είναι η έκδοση Active Plus. Δεν ζήτησα κανένα extra. Ο κλιματισμός έχει σοβαρή ζημιά στην αυτονομία;
είναι χαλασμένο. να το δώσεις πίσω και να πάρεις άλλο. Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
Μη τον αποπαίρνεις λέμε/ω τόσο καιρό για 2-3 λίτρα στα 100 και θορυβήθηκε... ξεχνώντας οτι η διαίρεση των λίτρων με τα 0 (χλμ) δίνει το άπειρο (σε κατανάλωση) ή το 99,9 που βλέπουμε συχνά σε στάση ...
Το myT βγάζει και κατανάλωση ανά διαδρομή. Κοιτάξτε τι κατανάλωση είχε σε μια διαδρομή τη δεύτερη μέρα.
. Η κατανάλωση ειναι ανεξάρτητη από τις άλλες διαδρομές άρα αυτό με το παρανομαστή δεν ισχύει. Λογικο ήταν να να θορυβηθώ και να κανω post εδω στους ειδικους.Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που είδα χαμηλή κατανάλωση.
Γενικά η κατανάλωση στην αρχή είναι αυξημένη. Ίσως γιατί είναι άδεια η μπαταρία και φορτίζει, ίσως γιατί καλιμπράρει κάποια πράγματα αλλά η διαφορά είναι εμφανής.
τρομερό. να το πετάξεις μαζί με τον Ice.
Συγνώμη αλλά γιατί μετράς τα 2.6 χλμ. μηχανάκι νομίζεις ότι είναι; περπάτημα δεν κάνει; χάλασε και αυτό.; -
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
Στα υβριδικά της nissan & Honda θα δουλέψει σε πολύ λιγότερες στροφές ο βενζινοκινητήρας, οπότε θα υπάρχουν λιγότερες μηχανικές απώλειες και φυσικά πιο ήσυχη κίνηση.
Συν επιπλέον την πολλαπλάσια ισχύ που έχουν οι ηλεκτροκινητήρες των άλλων δύο.
Από πού προκύπτει ότι οι θερμικοί δουλεύουν πιο χαμηλά; Ειδικά από την στιγμή που τροφοδοτούν έναν σχεδόν διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρα;
Τα Άτκινσον Toyota δουλεύουν σε σχεδόν "diesel" στροφές.
Οι μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες δεν βοηθούν στην οικονομία αλλά σίγουρα προσφέρουν πολύ δυνατότερες επιταχύνσεις. -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
Στα υβριδικά της nissan & Honda θα δουλέψει σε πολύ λιγότερες στροφές ο βενζινοκινητήρας, οπότε θα υπάρχουν λιγότερες μηχανικές απώλειες και φυσικά πιο ήσυχη κίνηση.
Συν επιπλέον την πολλαπλάσια ισχύ που έχουν οι ηλεκτροκινητήρες των άλλων δύο.
Από πού προκύπτει ότι οι θερμικοί δουλεύουν πιο χαμηλά; Ειδικά από την στιγμή που τροφοδοτούν έναν σχεδόν διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρα;
Τα Άτκινσον Toyota δουλεύουν σε σχεδόν "diesel" στροφές.
Οι μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες δεν βοηθούν στην οικονομία αλλά σίγουρα προσφέρουν πολύ δυνατότερες επιταχύνσεις.Από που προκύπτει ότι ο διπλάσιου μεγέθους ηλεκτροκινητήρας ζητά πιο πολύ ισχύ για τις ίδιες απαιτήσεις κίνησης;
TOYOTA FORUM