-
@subseven said in Kia EV3 2024:
Το δίλημμα αρχικά ήταν "οικογενειακό ή μικρό", πάντα σε ηλεκτρικό και μέχρι 30χιλ. Γενικά δεν ασχολούμαι με αυτοκίνητα, ψάχτηκα εντατικά το τελευταίο δίμηνο. Το EV3 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο για το οποίο είπα "το θέλω". Έφαγα άγριο σκάλωμα και με το Inster αλλά τελικά αποφάσισα να πάω σε μεγαλύτερο. Ψήθηκα για το Model 3 όταν είδα τη μικρή διαφορά στην τιμή αλλά δεν άρεσε στη γυναίκα και φοβήθηκα τα ανταλλακτικά. Το Elroq ωραίο αλλά πολύ γυμνό στη βασική έκδοση (50) και η 85 είναι πολύ ακριβή. Τα C3 επίσης πολύ γυμνά και μικρή αυτονομία, όπως και το EX30. Μπήκα σε Atto 3 και δεν μου άρεσε, ούτε το στιλ ούτε η ποιότητα ούτε το UI. Opel, ID.3 δεν μου άρεσαν, Kona, Niro κλπ νομίζω δεν έχει νόημα πλέον. Το Ioniq 5 θα ήταν καλή περίπτωση αλλά δεν ξέρουμε πότε και πόσο
Θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας; Κάνετε ταξίδια;
-
Κι εμένα μου άφησε καλές εντυπώσεις στην έκθεση. Αλλά όταν κυκλοφορούν ήδη τόσα εξαιρετικά ηλεκτρικά (κι από τους Κορεάτες, μεταξύ άλλων), ο τίτλος είναι τελείως παραπλανητικός.
-
Έχουμε και ένα μικρότερο. Κατά βάση θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, τριανταριά χιλιόμετρα τη μέρα. "Μεγάλο" οικογενειακό ταξίδι, πάνω από 200χλμ απόσταση, άντε να κάνουμε 1-2 φορές τον χρόνο. Οι συνηθισμένες βόλτες είναι βαριά 100χλμ.
-
@panormus772 said in Kia EV3 2024:
@dimsabas said in Kia EV3 2024:
Με τέτοιο τίτλο, με τι καρδιά να πατήσεις να δεις το βίντεο; Όταν ξεκινούν με ένα τόσο χονδροειδές ψέμα...
Κι όμως, όσα βιντεάκια έχω δει (3-4 κυρίως από Άγγλους) λένε τα ίδια καλά λόγια.
Δεν είναι το καλύτερο,αλλά έχει καλούς χώρους (για τις διαστάσεις του),πολύ καλή ανάρτηση,καλό σύστημα regen braking κ.ά.
Και με 28-29000 που κοστίζει η 1η έκδοση (με αυτονομία πάνω από 400χλμ.) δεν είναι άσχημη ιδέα..ο δημητρης αναφερεται μαλλον στο "finally a great ev" και το "does this fix the problem with evs?" που ειναι χαζομαρα/clickbait.
-
@subseven said in Kia EV3 2024:
Έχουμε και ένα μικρότερο. Κατά βάση θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά, τριανταριά χιλιόμετρα τη μέρα. "Μεγάλο" οικογενειακό ταξίδι, πάνω από 200χλμ απόσταση, άντε να κάνουμε 1-2 φορές τον χρόνο. Οι συνηθισμένες βόλτες είναι βαριά 100χλμ.
Για το κομματι χωρων, εσεις ξερετε καλυτερα αν σας καλυπτει ή οχι. Επειδη θα το χρησιμοποιειτε ως το κυριως σας αμαξι, θα ηθελα να προσεξετε λιγο το θεμα της μπαταριας/εμβελειας. Το "μικρο" εχει μπαταρια 55kwh (usable). Ας πουμε οτι θα χρησιμοποιειτε το 85%, ωστε να υπαρχει και ενα περιθωριο ασφαλειας. Πεφτουμε στις 46.75kwh. Θα ηθελα να δω τεστ απο bjorn ή καποιον αλλον αξιοπιστο (πχ battery life) για τεστ καταναλωσης σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου. Τα κορεατικα γενικα ειναι αρκετα αποδοτικα, οποτε θα πω οτι, θα καιει γυρω στα 20kwh/100km.
Αυτο σημαινει 230km @ 120km/h. Πρακτικα, θα ειναι παραπανω, πχ 260km, διοτι, οτι και να λενε, κανενας δεν εχει μεσο ορο 120km/h και ποτε ο αυτοκινητοδρομος δεν ξεκιναει απο το σπιτι μας και μας πηγαινε εως τον προορισμο μας.
Αν ειστε οκ με αυτην την εμβελεια, τοτε ολα καλα!Δεν το λεω για να σας αποτρεψω ή να σας αλλαξω γνωμη, απλα αναφερω μερικες πληροφοριες που ισως δεν ειχατε υποψιν σας.
-
-
Το είδα το πρωί, καλό λέει, αλλά το Skoda elroq του άρεσε περισσότερο
-
Βρηκα την παρουσιαση και τον ελληνικο configurator. Εκτος τοπου και χρονου η τιμολογηση. 42k αρχικη τιμη, 39k με την "εκπτωση" της εταιρειας. Απο εκει και περα αφαιρειτε θεωρητικα 9 χιλιαρικα για την επιδοτηση (αν ξαναπαρει μπρος το ΚΗ και αν ειστε αρκετα γρηγοροι ωστε να προλαβετε), οποτε πεφτουμε στα 30. Με αυτα τα χρηματα παιρνουμε την μικρη (60αρα) μπαταρια ΚΑΙ οχι ολον τον εξοπλισμο σε ενα οχημα 4.30μ.
Ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος, αλλα δεν ειδα ουτε 360 καμερες, ουτε το ωραιο blind spot monitoring που εχει η kia/hyundai.Δεν ξερω τι θα πουλησει. Οσοι ηθελαν τετοιο οχημα μαλλον εχουν αγορασει ηδη, σε πολυ καλη τιμη, ειτε το δελφινι ειτε το atto. Οσοι ηθελαν κατι πιο πληρες, μαλλον θα παρουν M3.
Καλη τυχη στην kia!
-
@dettol said in Kia EV3 2024:
Δεν ξερω τι θα πουλησει. Οσοι ηθελαν τετοιο οχημα μαλλον εχουν αγορασει ηδη, σε πολυ καλη τιμη, ειτε το δελφινι ειτε το atto. Οσοι ηθελαν κατι πιο πληρες, μαλλον θα παρουν M3.
Αυτό είναι κλασσικό πρόβλημα οποιουδήποτε αγοράζει ηλεκτρικό σήμερα.
-
@antonakis said in Kia EV3 2024:
@dettol said in Kia EV3 2024:
Δεν ξερω τι θα πουλησει. Οσοι ηθελαν τετοιο οχημα μαλλον εχουν αγορασει ηδη, σε πολυ καλη τιμη, ειτε το δελφινι ειτε το atto. Οσοι ηθελαν κατι πιο πληρες, μαλλον θα παρουν M3.
Αυτό είναι κλασσικό πρόβλημα οποιουδήποτε αγοράζει ηλεκτρικό σήμερα.
σωστο, λογω της ασαφιας με το ΚΗ, αλλα ακομα και αν ειχε βγει πριν 2 μηνες το κια, παλι δεν ξερω τι θα εκανε απο πωλησεις. Δελεαστικη τιμη δεν εχει, πληρες πακετο δεν ειναι. Μονο σε καποιον που θελει σωνει και καλα ηλεκτρικο b-suv για μεσα στην πολη. Αλλα νομιζω οτι θα εχει εντονη πιεση απο το επερχομενο elroq, οποτε δεν ξερω ποιοι αγοραστες του μενουν. Ισως αν κανει το κλασσικο κολπακι η κια και ριξει κανα 8χιλιαρο την τιμη του σε μερικους μηνες
-
@dettol said in Kia EV3 2024:
Βρηκα την παρουσιαση και τον ελληνικο configurator. Εκτος τοπου και χρονου η τιμολογηση. 42k αρχικη τιμη, 39k με την "εκπτωση" της εταιρειας. Απο εκει και περα αφαιρειτε θεωρητικα 9 χιλιαρικα για την επιδοτηση (αν ξαναπαρει μπρος το ΚΗ και αν ειστε αρκετα γρηγοροι ωστε να προλαβετε), οποτε πεφτουμε στα 30. Με αυτα τα χρηματα παιρνουμε την μικρη (60αρα) μπαταρια ΚΑΙ οχι ολον τον εξοπλισμο σε ενα οχημα 4.30μ.
Το είχα πει από την αρχή όταν το είδα οτι ειναι εκτός τόπου και χρονου οι τιμές, όπως σε όλα τα Κορεάτικα ηλεκτρικά αλλά και τα περισσότερα θερμικά τους. Κανένας λόγος αγοράς τους, υπάρχουν το ίδιο καλά ηελκτρικά με λιγότερα χρήματα ή πολύ καλύτερα με τα ίδια χρήματα.
-
@fanis75 said in Kia EV3 2024:
@dettol said in Kia EV3 2024:
Βρηκα την παρουσιαση και τον ελληνικο configurator. Εκτος τοπου και χρονου η τιμολογηση. 42k αρχικη τιμη, 39k με την "εκπτωση" της εταιρειας. Απο εκει και περα αφαιρειτε θεωρητικα 9 χιλιαρικα για την επιδοτηση (αν ξαναπαρει μπρος το ΚΗ και αν ειστε αρκετα γρηγοροι ωστε να προλαβετε), οποτε πεφτουμε στα 30. Με αυτα τα χρηματα παιρνουμε την μικρη (60αρα) μπαταρια ΚΑΙ οχι ολον τον εξοπλισμο σε ενα οχημα 4.30μ.
Το είχα πει από την αρχή όταν το είδα οτι ειναι εκτός τόπου και χρονου οι τιμές, όπως σε όλα τα Κορεάτικα ηλεκτρικά αλλά και τα περισσότερα θερμικά τους. Κανένας λόγος αγοράς τους, υπάρχουν το ίδιο καλά ηελκτρικά με λιγότερα χρήματα ή πολύ καλύτερα με τα ίδια χρήματα.
ειδα τιμες του picanto και μου επεσαν τα λιγοστα μου μαλλια.
-
@dettol said in Kia EV3 2024:
@fanis75 said in Kia EV3 2024:
@dettol said in Kia EV3 2024:
Βρηκα την παρουσιαση και τον ελληνικο configurator. Εκτος τοπου και χρονου η τιμολογηση. 42k αρχικη τιμη, 39k με την "εκπτωση" της εταιρειας. Απο εκει και περα αφαιρειτε θεωρητικα 9 χιλιαρικα για την επιδοτηση (αν ξαναπαρει μπρος το ΚΗ και αν ειστε αρκετα γρηγοροι ωστε να προλαβετε), οποτε πεφτουμε στα 30. Με αυτα τα χρηματα παιρνουμε την μικρη (60αρα) μπαταρια ΚΑΙ οχι ολον τον εξοπλισμο σε ενα οχημα 4.30μ.
Το είχα πει από την αρχή όταν το είδα οτι ειναι εκτός τόπου και χρονου οι τιμές, όπως σε όλα τα Κορεάτικα ηλεκτρικά αλλά και τα περισσότερα θερμικά τους. Κανένας λόγος αγοράς τους, υπάρχουν το ίδιο καλά ηελκτρικά με λιγότερα χρήματα ή πολύ καλύτερα με τα ίδια χρήματα.
ειδα τιμες του picanto και μου επεσαν τα λιγοστα μου μαλλια.
Ρε συ, όταν κοιτάζαμε αμάξι για την σύζυγο, πήγαμε και σε Κια/Hyundai. Δεν της άρεσαν ιδιαίτερα, αλλά το Στόνικ του έριξε 2η ματιά....εεεε πανάκριβο, εκτός τόπου και χρόνου. Θυμίζω ότι τότε το Γιαρις Κρος είχε €20.500 το υβρίδιο με όλα τα συστήματα ασφαλείας.
-
H KIA είναι η επόμενη Nissan, απλά δεν το ξέρει.
-
Είδα το EV3, από τα πιο άνετα αυτοκίνητα για τον οδηγό, οι χώροι του σε αυτόν τον τομέα δεν παίζονται
Kia EV3 2024