Jan 7, 2023, 1:48 PM

Συγνώμη αλλά έχεις κολλήσει με τα φωτοβολταϊκά. Από πού προκύπτει ότι δεν θέλω να επιδοτούνται, ή να μην βάλει ο κόσμος φωτοβολταϊκά;
Και με τον @yem συζητούσαμε πως πρέπει να βάλει και να ψαχτει με τις επιδοτήσεις, και με άλλους, και ρωτούσαμε σε άλλα νήματα για εμπειρίες όσους τα έβαλαν και ποιες οι παγίδες τους, και βίντεο έχω ανεβάσει κάποιου που έβαλε και ποια η διαδικασία που ακολούθησε για να τα βάλει, και άρθρα για την επιδότηση τους ανεβάζω, και ενημερώνω για το r&d της τεχνολογίας τους.

Έχω αναφέρει επίσης πως όσοι δεν έχουν μονοκατοικία σαν και εμένα, μπορούν να δουν κάποια προγράμματα συμμετοχής σε φωτοβολταϊκά πάρκα σε διάφορες εταιρίες που τα διαφημίζουν.

Δηλαδή δεν ξέρω τι σε έχει πιάσει με τα φωτοβολταϊκά. Εδώ είναι αυτοκινητιστικό forum. Πόσα να πω ακόμα για τα φωτοβολταϊκά;

Στα επιχειρήματα σου δεν υπολογίζεις τον παράγοντα χρόνο. Το χρονικό πλαίσιο που έχει τεθεί κάνει αναγκαία την επιδότηση.

Ας πούμε επί 50 έτη που η αυτοκίνηση είχε την ευκαιρία να ανάπτυξει σε μαζική παραγωγή ηλεκτρικα οχήματα δεν το έκανε πράξη. Γιατί; Διότι, όπως είπα, δεν ήθελαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αναπτύξουν μια τεχνολογία που δεν θα μπορούσε να κάνει απόσβεση σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα καθως επίσης δεν υπήρχε το κίνητρο ούτε το περιβάλλον υποστήριξης τους. Ως αποτέλεσμα χρησιμοποιούσαν την υπάρχουσα τεχνολογία κινητήρων εξελίσσοντας την σταδιακά, όπου πάλι η εξέλιξη τους στον τομέα των ρυπων ήταν λόγω κρατικών παρεμβάσεων. Αν δεν υπήρχε η νομοθεσία να τους επιβάλει καταλύτες και φίλτρα, δεν θα τα προσέφεραν. Απόδειξη πως πέρα από κάποιες εξαιρέσεις κανένα όχημα δεν υπερκαλυπτε ούτε υιοθετούσε αντιρυπαντικες τεχνολογίες πριν την επιβολή τους.

Το πρόβλημα όμως με το περιβάλλον φαίνεται να έχει φτάσει στο μη περαιτέρω. Οι περιβαλλοντολόγοι χτυπάνε τα καμπανάκια κινδύνου εδώ και μια δεκαετία. Η κατάσταση ξεφεύγει. Σταδιακά βλέπουμε πιο συχνά ακραία φαινόμενα και ανωμαλίες του καιρου. Γίνονται διεθνείς συσκέψεις κρατών και αποφασίζουν πως δεν πάει άλλο, και πως πρέπει να βρουν τρόπο να ξεκινήσει άμεσα η σταδιακή μετάβαση της οικονομικής δραστηριότητας σε πιο οικολογικές μορφές.

Εκεί λοιπόν, γίνεται η παρέμβαση των κρατών που βάζουν τα όρια και τα χρονοδιαγράμματα στους κατασκευαστές και όχι μόνο, διότι ότι δεν μπόρεσε να πράξει η αγορά σύμφωνα με τους νόμους της τα τελευταία 50 ετη πρέπει να το πράξουν οι κατασκευαστές μέσω κρατικών παρεμβάσεων άμεσα τα επόμενα 10 έτη

Η χρυσή τομή που βρήκαν, ετσι όπως τα βλέπω και μου φαίνεται λογικό, είναι πως θα προσπαθήσουν οι κατακσευαστες να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακας για να μειώσουν όσο μπορούν το κοστος κατασκευής των ev και από την άλλη τα κράτη θα ενισχύουν το διαθέσιμο εισόδημα όσων αγοράζουν αυτές τις νέες τεχνολογίες με απώτερο σκοπό να γίνει γρήγορη απόσβεση του κόστους ανάπτυξης της τεχνολογίας και έτσι να βρεθουν πόροι να περάσει η τεχνολογία αυτή και σε μαζική παραγωγή καθως και υιοθέτηση σε χαμηλότερες τιμές, χωρίς να πτωχεύσουν εταιρίες και χωρίς να υπάρξει οικονομικό κραχ κατά την μετάβαση αυτή.