-
@andya3 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@andya3 Δεν με έχεις μάθει ακόμα.Δεν προσπαθώ να το παίζω ξερολας αν και φαίνομαι. Τρελαίνομαι για την λεπτομέρεια. Ότι και αν δω και ακούσω θέλω να το ψάξω να το μάθω. Η διασκέδαση μου από παιδί ήταν να διαβάζω νέα πράγματα.
Οπότε όταν λέω κάτι, το έχω ψάξει σε ένα πρώιμο στάδιο και όταν επιμένω πολύ το έχω σπουδάσει.
Σχεδόν ποτέ δεν λέω κάτι αν δεν έχω τεκμήρια και πηγές για αυτά.
Θα μεταφέρω την απάντηση στην πολιτική, εδώ δεν είναι το κατάλληλο νήμα.
Είναι κλειστό το νήμα, οπότε εν συντομία συνεχίζω εδώ.@lap
Δεν έχω σκοπό να σου κάνω καμία κριτική. Είναι η ειδικότητά σου τα οικονομικά, αλλά μιλάς θεωρητικά. Δε συσχετίζεις τις έννοιες που βάζεις και περιγράφεις με την πραγματική οικονομία και την πραγματική πολιτική. Και προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα από γενικές έννοιες και γνώσεις.
Το κράτος δεν είναι ούτε ο γενικός αρχηγός ούτε ο έχων το πάνω χέρι. Απλώς είναι αυτό που έχει τα πολλά λεφτά και την ισχύ σε σχέση με τις επιχειρήσεις. Και παρεμβαίνει μ' αυτά τα όπλα, όποτε χρειάζεται. Όχι για το καλό μιας επιχείρησης ή μιας ιδιωτικής τσέπης, όπως νομίζουν οι αριστεροί, αλλά για το καλό των πολιτών και του κράτους που εκπροσωπεί. Το οποίο συνδέεται με κάποιες επιχειρήσεις ή κατηγορίες επιχειρήσεων.
Ως παράδειγμα, για να γίνω κατανοητός, θα σου αναφέρω τη συζήτηση που γίνεται αυτό τον καιρό στη Γερμανία. Έχουν πρόβλημα με τα κόστη παραγωγής λόγω της μεγάλης αύξησης των τιμών ενέργειας. Και ανησυχούν τι θα γίνει με τη βιομηχανία τους. Και αν και πόσο απειλείται η ανταγωνιστικότητά της και άρα η ευημερία της χώρας τους.
Κι εδώ έχει αρχίσει πια και συζητείται ποιός πρέπει να είναι ο ρόλος του κράτους, εφόσον απειλείται το μοντέλο λειτουργίας και παραγωγής πλούτου όλου του Γερμανικού Έθνους, όχι τα συμφέροντα κάποιων ιδιωτών.
Η συζήτηση γίνεται δημόσια και είναι σε εξέλιξη. Το αξιοθαύμαστο είναι ότι σε αντίθεση με υπανάπτυκτες σοσιαλιστικο-αριστερές χώρες σαν τη δική μας, στη συζήτηση στην παρούσα φάση δεν συμμετέχουν οι πολιτικοί. Γίνεται μεταξύ τεχνοκρατών, στελέχη επιχειρήσεων, καθηγητών πανεπιστημίου, οικονομολόγων κλπ. Υποθέτω ότι οι πολιτικοί απλώς θα τα παρακολουθούν και θα περιμένουν κι αυτοί τι θα τους προταθεί, για να ξέρουν τι να κάνουν.
Η κυρίαρχη άποψη αυτή τη στιγμή είναι ότι το κράτος θα πρέπει να στηρίξει τις βιομηχανικές επιχειρήσεις. Μόνο όμως όσες κριθούν βιώσιμες και ότι μπορούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο.
Για όσες επιχειρήσεις ή κλάδους αποδειχθεί από τις κοστολογικές μελέτες ότι θα μετατραπούν σε επιχειρήσεις ζόμπι. Δηλαδή θα μπορούν να λειτουργούν μόνο με κρατική στήριξη και όταν τραβήξει το κράτος τον οικονομικό αναπνευστήρα θα πεθάνουν. Προτείνουν να τις ρίξουν στον καιάδα.
Μιλάμε τώρα για πολύ σκληρές αποφάσεις, καθώς στις επιχειρήσεις που σε πρώτη εκτίμηση δεν θεωρούν βιώσιμες είναι οι χαλυβουργίες, υαλουργίες, τμήματα χημικών βιομηχανιών κλπ.
Αυτός είναι ο σωστός ρόλος του κράτους, να εκπροσωπεί τα πραγματικά συμφέροντα της χώρας και την κοινωνίας που εκπροσωπεί. Και όποτε και όπου απαιτείται να παρεμβαίνει. Όχι να λέμε θα απευθυνθούμε στο κράτος πατερούλη να τα κάνει όλα για μας, όπως υποστηρίζουν οι απανταχού αστοιχείωτοι, κρατιστές αριστεροί που αφθονούν δυστυχώς στη μικρή μας χώρα. -
Εχουν δεκαετίες να φτιαχτούν καινούργια διυλιστήρια στις ΗΠΑ - και κάποιο θα πάρει φωτιά μια φορά το χρόνο - και ο Κέβιν ο΄λήρης επειδή ψάχνει να βρει κάτι να κάνει λέει να φτιάξει ενα πράσινο με καινούργια τεχνολογία που θα μολύνει λιγότερο μπλα μπλα ...
Ενα μικρό πρόβλημα μόνο το πιο καινούργιο που μόλις τέθηκε σε λειτουργία στην Κίνα στοίχισε .... ΔΕΚΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (14) ΔΙΣ !!!!
Ντιεεεεεγκο! θα παρακαλάς για συνθετικά με 10 € το λίτρο
-
-
Έχει και τα καλά της η μπαταριοκίνηση, εξασφαλίζει θέση πάρκινγκ σε ώρες αιχμής...
-
@andya3 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@andya3 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@andya3 Δεν με έχεις μάθει ακόμα.Δεν προσπαθώ να το παίζω ξερολας αν και φαίνομαι. Τρελαίνομαι για την λεπτομέρεια. Ότι και αν δω και ακούσω θέλω να το ψάξω να το μάθω. Η διασκέδαση μου από παιδί ήταν να διαβάζω νέα πράγματα.
Οπότε όταν λέω κάτι, το έχω ψάξει σε ένα πρώιμο στάδιο και όταν επιμένω πολύ το έχω σπουδάσει.
Σχεδόν ποτέ δεν λέω κάτι αν δεν έχω τεκμήρια και πηγές για αυτά.
Θα μεταφέρω την απάντηση στην πολιτική, εδώ δεν είναι το κατάλληλο νήμα.
Είναι κλειστό το νήμα, οπότε εν συντομία συνεχίζω εδώ.@lap
Δεν έχω σκοπό να σου κάνω καμία κριτική. Είναι η ειδικότητά σου τα οικονομικά, αλλά μιλάς θεωρητικά. Δε συσχετίζεις τις έννοιες που βάζεις και περιγράφεις με την πραγματική οικονομία και την πραγματική πολιτική. Και προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα από γενικές έννοιες και γνώσεις.
Το κράτος δεν είναι ούτε ο γενικός αρχηγός ούτε ο έχων το πάνω χέρι. Απλώς είναι αυτό που έχει τα πολλά λεφτά και την ισχύ σε σχέση με τις επιχειρήσεις. Και παρεμβαίνει μ' αυτά τα όπλα, όποτε χρειάζεται. Όχι για το καλό μιας επιχείρησης ή μιας ιδιωτικής τσέπης, όπως νομίζουν οι αριστεροί, αλλά για το καλό των πολιτών και του κράτους που εκπροσωπεί. Το οποίο συνδέεται με κάποιες επιχειρήσεις ή κατηγορίες επιχειρήσεων.
Ως παράδειγμα, για να γίνω κατανοητός, θα σου αναφέρω τη συζήτηση που γίνεται αυτό τον καιρό στη Γερμανία. Έχουν πρόβλημα με τα κόστη παραγωγής λόγω της μεγάλης αύξησης των τιμών ενέργειας. Και ανησυχούν τι θα γίνει με τη βιομηχανία τους. Και αν και πόσο απειλείται η ανταγωνιστικότητά της και άρα η ευημερία της χώρας τους.
Κι εδώ έχει αρχίσει πια και συζητείται ποιός πρέπει να είναι ο ρόλος του κράτους, εφόσον απειλείται το μοντέλο λειτουργίας και παραγωγής πλούτου όλου του Γερμανικού Έθνους, όχι τα συμφέροντα κάποιων ιδιωτών.
Η συζήτηση γίνεται δημόσια και είναι σε εξέλιξη. Το αξιοθαύμαστο είναι ότι σε αντίθεση με υπανάπτυκτες σοσιαλιστικο-αριστερές χώρες σαν τη δική μας, στη συζήτηση στην παρούσα φάση δεν συμμετέχουν οι πολιτικοί. Γίνεται μεταξύ τεχνοκρατών, στελέχη επιχειρήσεων, καθηγητών πανεπιστημίου, οικονομολόγων κλπ. Υποθέτω ότι οι πολιτικοί απλώς θα τα παρακολουθούν και θα περιμένουν κι αυτοί τι θα τους προταθεί, για να ξέρουν τι να κάνουν.
Η κυρίαρχη άποψη αυτή τη στιγμή είναι ότι το κράτος θα πρέπει να στηρίξει τις βιομηχανικές επιχειρήσεις. Μόνο όμως όσες κριθούν βιώσιμες και ότι μπορούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο.
Για όσες επιχειρήσεις ή κλάδους αποδειχθεί από τις κοστολογικές μελέτες ότι θα μετατραπούν σε επιχειρήσεις ζόμπι. Δηλαδή θα μπορούν να λειτουργούν μόνο με κρατική στήριξη και όταν τραβήξει το κράτος τον οικονομικό αναπνευστήρα θα πεθάνουν. Προτείνουν να τις ρίξουν στον καιάδα.
Μιλάμε τώρα για πολύ σκληρές αποφάσεις, καθώς στις επιχειρήσεις που σε πρώτη εκτίμηση δεν θεωρούν βιώσιμες είναι οι χαλυβουργίες, υαλουργίες, τμήματα χημικών βιομηχανιών κλπ.
Αυτός είναι ο σωστός ρόλος του κράτους, να εκπροσωπεί τα πραγματικά συμφέροντα της χώρας και την κοινωνίας που εκπροσωπεί. Και όποτε και όπου απαιτείται να παρεμβαίνει. Όχι να λέμε θα απευθυνθούμε στο κράτος πατερούλη να τα κάνει όλα για μας, όπως υποστηρίζουν οι απανταχού αστοιχείωτοι, κρατιστές αριστεροί που αφθονούν δυστυχώς στη μικρή μας χώρα.Σωστα, οι αριστεροι που θελουν δικαιοτερη κατανομη του πλουτου και ενα ισχυρο κρατος προστατη των αδυναμων κι οχι των πασης φυσεως απατεωνων ειναι οι αστοιχειωτοι.
Ευτυχως που εχουμε και καποιους νεοφιλελευθερους καταρτισμενους και γραμματιζουμενους σαν εσενα που μας λενε τι καλος ειναι ο ακρατος καπιταλισμος και η αντιληψη του ο,τι αρπαξει ο κ**ος μας και στη χασουρα ολοι παρεα (αν σε καθε καπιταλιστικη κριση τα ξεπουλημενα κρατη δεν ενισχυαν το κεφαλαιο τοτε ο καπιταλισμος θα ειχε εξαφανιστει δια παντος εδω και τουλαχιστον ενα αιωνα) αλλα στα κερδη μονοι μας (εξου και οι ασυλληπτες ανισοτητες του σημερα και η συγκεντρωση πλουτου απ'το κεφαλαιο που ειναι μεγαλυτερη απο ποτε στην ανθρωπινη ιστορια).Eυτυχως ομως που εχουμε καποιους σαν εσενα που μας λενε τι καλα που ειναι τα παρασιτα και να τα προσεχουμε σαν τα ματια μας μην και τα στειλουμε στα τσακιδια και χασουμε τους ρεμπεσκεδες που τρωνε και πινουν στις πλατες του κοσμακη.
Αλλα απο ανθρωπους που γραφουν οτι η πολιτικη πρεπει να ασκειται απο τεχνοκρατες (δηλαδη εγκαθετους του κεφαλαιου) και στελεχη επιχειρησεων (παλι καλα που δεν μας ειπες να ασκειται κι απ'το οργανωμενο εγκλημα αν και το ιδιο και το αυτο ειναι) κι οτι το ελλαδισταν ειναι "σοσιαλιστικο-αριστερη" χωρα ενω μας κυβερνα η πιο ακροδεξια και νεοφιλελευθερη κυβερνηση της ΕΕ, ε δεν περιμενει κανεις εστω στοιχειωδη αντιληψη της πραγματικοτητας. -
Αρα η απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση εχει πολιτικά κίνητρα
γιατί αν πάρουμε EV δεν θα είναι δίκαια η κατανομή του πλούτου
και οι "αδύνατοι" με τα σκούτερ και τις μηχανές θα χάσουν την απόλαυση να τσαγιάζουν στα φανάρια τα ακριβά αυτοκίνητα.Ακροδεξιός λοιπόν όποιος θέλει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και την αποφυγή της δυστοπίας που θα ακολουθήσει την ανεξέλεγκτη αλλαγή του κλίματος και τα δεινά που θα βρουν τους πραγματικά αδύνατους.
cybertruck που σας χρειάζεται ...
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η ζήτηση ανεβαίνει προσωρινά και υπολογίζεται το μέγιστο της πριν το 2030 και μετα πτώση. Γιαυτό δεν επενδύει -φτιάχνει κανείς νέες υποδομές ,εξέδρες πετρελαίου, αγωγούς , διυλιστήρια .
Η εξαίρεση της Κίνας επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως και το διυλιστήριο στον Ασπρόπυργο που παίζει να είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη @izz διαφώτισε μας...Παρακάτω τα εξηγεί καλά οι τιμές των καυσίμων δεν πρόκειται να πέσουν γιατί μπορεί να μειωθεί η ζήτηση μετα το 2030 αλλα θα μειωθεί περισσότερο η προσφορά .
Youtube Video -
Πάντως πλέον βλέπω τιμές 95αρας στο 1.75 και πέφτει. Καλό αυτό μετά το χάλι του χειμώνα και τις ρωσικές μ@λ@κιες.
-
@elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως πλέον βλέπω τιμές 95αρας στο 1.75 και πέφτει. Καλό αυτό μετά το χάλι του χειμώνα και τις ρωσικές μ@λ@κιες.
και 1,50 να πάει η αμόλυβδη πάλι πολύ ακριβή είναι
όπως λέει το παραπάνω βίντεο στο κλείσιμό του
το πάρτι στο τέλος του ( πετρελαιοκίνητου ) κόσμου τώρα άρχισε ! -
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αρα η απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση εχει πολιτικά κίνητρα
γιατί αν πάρουμε EV δεν θα είναι δίκαια η κατανομή του πλούτου
και οι "αδύνατοι" με τα σκούτερ και τις μηχανές θα χάσουν την απόλαυση να τσαγιάζουν στα φανάρια τα ακριβά αυτοκίνητα.Ακροδεξιός λοιπόν όποιος θέλει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και την αποφυγή της δυστοπίας που θα ακολουθήσει την ανεξέλεγκτη αλλαγή του κλίματος και τα δεινά που θα βρουν τους πραγματικά αδύνατους.
cybertruck που σας χρειάζεται ...
Κι του κεφάλ' στου χαντάκ'ι !
-
Ο Καπιταλισμός θα είχε εξαφανιστεί διαβάζουμε εδώ και ένα αιώνα...
Το ερώτημα είναι με τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ θα είχε αντικατασταθεί...
Γιατί από ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΥΤΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ, χορτάσαμε και δεν θέλουμε άλλες...
Από την άλλη έχουμε τις μεγαλύτερες ανισότητες στην ανθρώπινη ιστορία...
Το διάβασε και ο αυτοκράτωρ και ο δούλος του παρελθόντος και έφριξαν...
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η ζήτηση ανεβαίνει προσωρινά και υπολογίζεται το μέγιστο της πριν το 2030 και μετα πτώση. Γιαυτό δεν επενδύει -φτιάχνει κανείς νέες υποδομές ,εξέδρες πετρελαίου, αγωγούς , διυλιστήρια .
Η εξαίρεση της Κίνας επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως και το διυλιστήριο στον Ασπρόπυργο που παίζει να είναι το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη @izz διαφώτισε μας...Παρακάτω τα εξηγεί καλά οι τιμές των καυσίμων δεν πρόκειται να πέσουν γιατί μπορεί να μειωθεί η ζήτηση μετα το 2030 αλλα θα μειωθεί περισσότερο η προσφορά .
Youtube VideoΗ εσωτερικές μελέτες- προβλέψεις δείχνουν ότι η κορύφωση θα είναι μεταξύ 2035-2040 και μετά θα αρχίσει η πτώση.
Ο Ασπρόπυργος έχει τον μεγαλύτερο βαθμό πολυπλοκότητας άρα παράγει τα περισσότερα προϊόντα και με την μεγαλύτερη δυναμικότητα άρα όγκο παραγωγής μέσα στα 10 ποίο σύγχρονα του κόσμου και στα 3 τις Ευρώπης είναι η Ελευσίνα που παράγει κυρίως diesel το οποίο ανέκαθεν ήταν είναι και θα είναι για αρκετά χρόνια σε έλλειψη οπότε αφήνει και μεγάλο κέρδος. Στα ελληνικά διυλιστήρια γίνονται πλέον στοχευμένες επενδύσεις τώρα για συνθετικά καύσιμα ανάκτηση άνθρακα εξοικονόμηση ενέργειας βιοκαύσιμα πράσινο υδρογόνο παραγωγή ρεύματος από ΑΠΕ και αύξηση δυναμικότητας σε συγκεκριμένα προϊόντα που έχουν ζήτηση και μονάδες που βελτιώνουν την ποιότητα των προϊόντων που δεν έχουν αξία.
Γενικά βόρεια Ευρώπη έχει γίνει ασύμφορη η λειτουργία διυλιστηρίων και υπάρχουν και αρκετά παλιά που δεν έκαναν αναβαθμίσεις στο παρελθόν και τώρα δεν έχουν κύκλο ζωής που να συμφέρει οπότε τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να κλείνουν σιγά σιγά αυτό ωφελεί τον νότο.
ΕΛΠΕ και Motor oil εδώ αλλά και άλλα σε γειτονικές χώρες και ακόμα περισσότερο βόρεια Αφρική και Τουρκία που δεν έχουν διάφορους περιορισμούς λόγο Ευρωπαϊκής Ένωσης..
Βέβαια θα υπάρχουν και χώρες και πολύ μετά του 2050 που θα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό ή και εξολοκλήρου από καύσιμα.. -
Να συμπληρώσω ότι ο προγραμματισμός στα ελληνικά διυλιστήρια γίνεται με βάση την αγορά του εξωτερικού γιατί η εσωτερική ζήτηση είναι αστεία και η δύο ελληνικές εταιρείες σχεδόν το 60-70% της παραγωγής το εξάγουν και το υπόλοιπο 30-40% καλύπτει τις ανάγκες της χώρας.
(Τα ποσοστά αυτά οφείλονται εν μέρει στην αύξηση του τουρισμού διαφορετικά θα ήταν ακόμα μικρότερη η εσωτερική αγορά) -
Όλες οι (λίγες) Βιομηχανίες που υπάρχουν στη χώρα, με αυτά τα ποσοστά εξαγωγών σχεδιάστηκαν, να το κρατήσετε και για άλλες συζητήσεις. Είμαστε πολύ μικρή αγορά εγχώρια.
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ο Καπιταλισμός θα είχε εξαφανιστεί διαβάζουμε εδώ και ένα αιώνα...
Το ερώτημα είναι με τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ θα είχε αντικατασταθεί...
Γιατί από ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΥΤΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ, χορτάσαμε και δεν θέλουμε άλλες...
Από την άλλη έχουμε τις μεγαλύτερες ανισότητες στην ανθρώπινη ιστορία...
Το διάβασε και ο αυτοκράτωρ και ο δούλος του παρελθόντος και έφριξαν...
Aν ηξερες ιστορια θα καταλαβαινες οτι και σημερα δουλος του κεφαλαιου εισαι και μαλιστα σε πολυ χειροτερη μοιρα αν υπολογισεις οτι εχουν περασει κατι χιλιαδες χρονια κι ο ανθρωπος εχει παει μεχρι και στο φεγγαρι κι ακομα δουλευει για να κονομανε τα αφεντικα παρασιτικα ειδαλλως θα ψοφησει της πεινας.
Οπως ακριβως και οι δουλοι.Αλλα αν ηξερες ιστορια, πολιτικη επιστημη και κοινωνιολογια θα κατανοουσες οτι χωρις καπιταλισμο θα μπορουσαμε να εχουμε πραγματικη κοινωνια ανθρωπων κι οχι αυταρχικα καθεστωτα οπως λες, τα οποια σχεδον παντα ο καπιταλισμος υποθαλπει ετσι κι αλλιως (δικτατοριες, φασισμο κλπ).
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ο Καπιταλισμός θα είχε εξαφανιστεί διαβάζουμε εδώ και ένα αιώνα...
Το ερώτημα είναι με τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ θα είχε αντικατασταθεί...
Γιατί από ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΥΤΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ, χορτάσαμε και δεν θέλουμε άλλες...
Από την άλλη έχουμε τις μεγαλύτερες ανισότητες στην ανθρώπινη ιστορία...
Το διάβασε και ο αυτοκράτωρ και ο δούλος του παρελθόντος και έφριξαν...
Aν ηξερες ιστορια θα καταλαβαινες οτι και σημερα δουλος του κεφαλαιου εισαι και μαλιστα σε πολυ χειροτερη μοιρα αν υπολογισεις οτι εχουν περασει κατι χιλιαδες χρονια κι ο ανθρωπος εχει παει μεχρι και στο φεγγαρι κι ακομα δουλευει για να κονομανε τα αφεντικα παρασιτικα ειδαλλως θα ψοφησει της πεινας.
Οπως ακριβως και οι δουλοι.Αλλα αν ηξερες ιστορια, πολιτικη επιστημη και κοινωνιολογια θα κατανοουσες οτι χωρις καπιταλισμο θα μπορουσαμε να εχουμε πραγματικη κοινωνια ανθρωπων κι οχι αυταρχικα καθεστωτα οπως λες, τα οποια σχεδον παντα ο καπιταλισμος υποθαλπει ετσι κι αλλιως (δικτατοριες, φασισμο κλπ).
Ξέρω ιστορία πολιτική επιστήμη και κοινωνιολογία, αλλά έχουμε μεταξύ μας μία διαφορά στην βιβλιογραφία που διαβάζουμε...
-
Εάν ο αγαπητός @driver-m, που νομίζω κάπου πηρε το μάτι μου ότι είναι ιστορικός, διαβάσει την ιστορία του Βυζαντίου από οικονομικής πλευράς. Θα βρει την ισχυρά διατυπωμένη και τεκμηριωμένη άποψη, ότι η πτώση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας δεν οφείλεται στην κατάληψη της Πόλης από τους Σελτζούκους. Αυτή ήταν απλώς η χαριστική βολή.
Ο κρατισμός και η υπέρμετρη φορολογία είχαν ήδη διαβρώσει την Αυτοκρατορία και είχαν προκαλέσει μεγάλη δυσαρέσκεια. Και οι Βυζαντινοί πολίτες την έκαναν από την Πόλη μ' ελαφρά πηδηματάκια. Μέχρι και θρησκεία άλλαζαν για να ξεφύγουν από τον ασφυκτικό κλοιό του κράτους.
Τώρα βέβαια το μοντέρνο μοντέλο είναι το αριστερό υπερ-κράτος, που θα αποδώσει δικαιοσύνη για να μη μας εκμεταλεύεται το κεφάλαιο. Τα σφάλματα στην Ελληνική Ιστορία είναι επαναλαμβανόμενα, με τα ίδια καταστροφικά αποτελέσματα.
-
Σας έχουν χτυπήσει οι δημοσκοπήσεις στο κεφάλι...
-
@andya3 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εάν ο αγαπητός @driver-m, που νομίζω κάπου πηρε το μάτι μου ότι είναι ιστορικός, διαβάσει την ιστορία του Βυζαντίου από οικονομικής πλευράς. Θα βρει την ισχυρά διατυπωμένη και τεκμηριωμένη άποψη, ότι η πτώση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας δεν οφείλεται στην κατάληψη της Πόλης από τους Σελτζούκους. Αυτή ήταν απλώς η χαριστική βολή.
Ο κρατισμός και η υπέρμετρη φορολογία είχαν ήδη διαβρώσει την Αυτοκρατορία και είχαν προκαλέσει μεγάλη δυσαρέσκεια. Και οι Βυζαντινοί πολίτες την έκαναν από την Πόλη μ' ελαφρά πηδηματάκια. Μέχρι και θρησκεία άλλαζαν για να ξεφύγουν από τον ασφυκτικό κλοιό του κράτους.
Τώρα βέβαια το μοντέρνο μοντέλο είναι το αριστερό υπερ-κράτος, που θα αποδώσει δικαιοσύνη για να μη μας εκμεταλεύεται το κεφάλαιο. Τα σφάλματα στην Ελληνική Ιστορία είναι επαναλαμβανόμενα, με τα ίδια καταστροφικά αποτελέσματα.
Η Βυζαντινη αυτοκρατορια κατερρευσε επειδη τα χρηματα των φτωχων πηγαιναν στις τσεπες της διεφθαρμενης καθεστηκυιας ταξης και των αυλικων κι οχι στην καλυψη των αναγκων του λαου και φυσικα την αμυνα της αυτοκρατοριας. Κατι που λιγο πολυ συνεβη σε ολες τις αυτοκρατοριες.
Και συμβαινει και σημερα σε χωρες πληρως διαλυμενες σαν τη δικη μας που ο απλος λαος παλευει να τη βγαλει με κουπονια (market pass, fuel pass κλπ) και η motoroil φερειπειν εχει κερδη 1 δις.
Κι απ'το ασυλληπτο φαγοποτι που γινεται στον ιδιωτικο τομεα με τις πλατες του νεοφιλελευθερου καθεστωτος που κυβερνα εσυ βρηκες να μας πεις σαν επιχειρημα οτι φταιει η αριστερα γιατι δηθεν η Βυζαντινη αυτοκρατορια κατερρευσε επειδη το "κρατος" φορολογουσε πολυ τους φτωχους χωρις να σχολιαζεις καν οτι τα χρηματα αυτα πηγαιναν στις τσεπες των εχοντων, οπως γινεται και τωρα.Εν ολιγοις η ασυδοσια και η πλουτοκρατια ειναι υπευθυνες για την εξαθλιωση του λαου, αποκλειστικα. Και σιγουρα οχι ενα ισχυρο κρατος, προστατης των αδυναμων και πολεμιος των κερδοσκοπων και των απατεωνων.
-
Ενημερώνω απλώς, για όποιον είναι σε θέση να το καταλάβει.
Στην Ελλάδα το '10 πτώχευσε το κράτος, όχι ο ιδιωτικός τομέας. Και οδήγησε σε κατάρρευση της αγοράς, υπεροφορολόγηση και μαζική μετανάστευση ενός εκατομμυρίου Ελλήνων. Ότι ακριβώς είχε συμβεί πολλάκις και στο Βυζάντιο, με αποτέλεσμα να σκίζουν τον κόσμο στους φόρους και να επέρχεται σταδιακά η διάβρωση και η απαξίωση.
Τώρα τα υπόλοιπα περί ασυδοσίας της πλουτοκρατίας και φορολογίας μόνο των φτωχών ως αιτία όλων αυτών, θέλουν πολύ φαντασία και ιδεοληψία.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση