-
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Βασικοτατο κριτήριο το θεωρώ.
Το elk test είναι αυτό που ανάγκασε εταιρίες να το ψάξουν πολύ σε επιμέρους θέματα που φαινόταν ότι είτε αγνοούσαν ή παρεβλεπαν. Από τα πλαίσια και τα μετατροχια (A class), τις αεροτομες (ΤΤ), την κατανομή βάρους (Grand Cherokee και Hilux) και φυσικά εδραιωσαν το ESP ως το Νο1 σύστημα ασφαλείας. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Κατά κανόνα η τυποποίηση εχει νόημα σε ορθές διαδικασίες, ή για να το πω αλλιώς τι νόημα έχει να τυποποιηθει μια διαδικασία που είναι λαθος;
Κ τελωσπαντων ποιος ορίζει ποιο είναι το ορθο κ πιο το λάθος στην προκειμένη περίπτωση;Σίγουρα το να περνάς ρολλαριστά δεν είναι ορθό, καθώς το αυτοκίνητο είναι 'αφόρτιστο'.
Το τι θα κάνει ο κάθε οδηγός; Ανάλογα με την εμπειρία και τις γνώσεις του... -
Έχω μπερδευτεί, για πείτε ποιο να διαλέξω από τα δύο:
https://www.car.gr/18103811-bmw-x5-sport-packet -
Αν δεν κάνεις πλάκα και πραγματικά ψάχνεις για τρίλιτρο χ5 με 440Κ km και τα δυο παρόμοια είναι. Ίσως τι δεύτερο φαίνεται σε πιο καλή κατάσταση
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Προφανώς και το έβαλε για πλάκα ο φίλος μας αλλά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο, απλά με διαφορετικές τιμές!
-
Ναι μωρέ, το ίδιο είναι. Για πλάκα το έβαλα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχω μπερδευτεί, για πείτε ποιο να διαλέξω από τα δύο:
https://www.car.gr/18103811-bmw-x5-sport-packetΚέρδος εμπόρου 1600Ε
βάλτου και ΦΑ -
Μα για αυτό άρχισα να χαζεύω τις αγγελίες. Για να δω τι αμαξάρα μπορείς να φτιάξεις με ένα δεκάρικο (μαζί με ΦΑ και τα μαζέματα). Τα τέλη βέβαια...
-
LPG και BMW o σίγουρος συνδυασμός για αποτυχία και εκτόξευση εξόδων. Δεν συμπαθούν το υγραέριο οι κινητήρες της.
-
Απόψεις για 316 μεταχειρισμένη e46 vs e90?
-
Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο η Ε90, αλλά βαρύτερο και ο 1600άρης είναι οριακός.
-
Έχει βέβαια τα κλασσικά θέματα με μπεκ/πολ.στές, αλλά και εγώ σε 90άρα θα πήγαινα.
-
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla- ... mw-se-2002
-
Μια το esp, τωρα αυτο.
Το εχω ξαναγραψει, τι παιζει με αυτους που προγραμματιζουν τα ηλεκτρονικα στην bmw;
-
Τίποτα. Στο αμέρικα το αυτόματο φρενάρισμα για την αποφυγή πεζών θα είναι υποχρεωτικό από το 2022, μέχρι τώρα είναι όψιον. Τα στάνταρντ είναι ακόμη υπό διαμόρφωση. Σε χαμηλές ταχύτητες το Πεμβέ φρέναρε κανονικά, στα 35μαω = 56 χαω όχι. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα φρενάρει και εκεί. Τόσο απλά.
-
Ουτε εδω ειναι μαστ . Απο το 2021 θα ειναι.
Το θεμα ειναι οτι οπου υπαρχει τεστ με ενεργητικη ασφαλεια και αλλα τετοια περα δηλαδη του κρας τεστ. Πατωνει.
-
Τα τεστ λειτουργούν ως εξής: Θεσπίζεται ένα στάνταρντ, και με βάση αυτό η δοκιμή. Ο κατασκευαστής κατά τον σχεδιασμό του φροντίζει να καλύψει ίσα ίσα το θεσπιζόμενο στάνταρντ με τον πιο φθηνό και εύκολο τρόπο. Δεν υπάρχει στάνταρντ ακόμη για τη δοκιμή αυτή, οι ταχύτητες διαρκώς ανεβαίνουν. Όσο συμβαίνει αυτό, όλο και κάποιοι θα μένουν απ' έξω.
Αν αύριο π.χ. πούνε η δοκιμή θα γίνεται π.χ. στα 60χαω, να είσαι σίγουρος ότι θα περνάνε και τα Λάντα. Αν όμως κάποιος κάνει τη δοκιμή με π.χ. 65χαω, θα μείνουν απέξω όλα, όχι μόνο τα Λάντα.
Στο χωριό μου το λένε και comply to the minimum requirements.Ξαναλέω: σε χαμηλότερες ταχύτητες το Πεμβέ φρενάρισε μια χαρά.
https://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/safe-passage-new-ratings-address-pedestrian-crashes
-
Σε ποιες ταχυτητες φρεναρε. Δεν βρηκα αποτελεσματα.
Απετυχε σε ολες τις δοκιμες.Καποιοι ανταγωνιστες πετυχαν σε ολες.
-
https://www.motor1.com/news/306384/bmw- ... -test/amp/
Μουαχαχαχαχαχα!!!!!!
Κλαίω με την παρακάτω περιγραφή!Meanwhile, the BMW X1 said 'hold my beer' and proceeded to kill all three test dummies. In fact, the Bimmer never even slowed down for any of the tests. As such, IIHS couldn’t award the X1 any credit at all. Perhaps BMW engineers in Munich need to revisit the X1’s programming.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ειδα στο σπανο τη νεα X5 30d Πανεμορφο αυτοκινητο μεσα και εξω αλλα πανακριβη.Η βασικη εκδοση 86000 και η τιμη της συγκεκριμενης 146000!Μοιαζει πολυ με αυτην στο βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=13WZJPHUH2Y
BMW FORUM