Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1286
    • 1287
    • 1288
    • 1289
    • 1290
    • 1325
    • 1326
    • 1288 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154821
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Βασικοτατο κριτήριο το θεωρώ.
      Το elk test είναι αυτό που ανάγκασε εταιρίες να το ψάξουν πολύ σε επιμέρους θέματα που φαινόταν ότι είτε αγνοούσαν ή παρεβλεπαν. Από τα πλαίσια και τα μετατροχια (A class), τις αεροτομες (ΤΤ), την κατανομή βάρους (Grand Cherokee και Hilux) και φυσικά εδραιωσαν το ESP ως το Νο1 σύστημα ασφαλείας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης koralli έγραψε:
        Κατά κανόνα η τυποποίηση εχει νόημα σε ορθές διαδικασίες, ή για να το πω αλλιώς τι νόημα έχει να τυποποιηθει μια διαδικασία που είναι λαθος;
        Κ τελωσπαντων ποιος ορίζει ποιο είναι το ορθο κ πιο το λάθος στην προκειμένη περίπτωση;

        Σίγουρα το να περνάς ρολλαριστά δεν είναι ορθό, καθώς το αυτοκίνητο είναι 'αφόρτιστο'.
        Το τι θα κάνει ο κάθε οδηγός; Ανάλογα με την εμπειρία και τις γνώσεις του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Έχω μπερδευτεί, για πείτε ποιο να διαλέξω από τα δύο:
          https://www.car.gr/18103811-bmw-x5-sport-packet

          https://www.car.gr/17324375-bmw-x5-m-pacet-schnitzer

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyrosk last edited by

            Αν δεν κάνεις πλάκα και πραγματικά ψάχνεις για τρίλιτρο χ5 με 440Κ km και τα δυο παρόμοια είναι. Ίσως τι δεύτερο φαίνεται σε πιο καλή κατάσταση

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask last edited by

              Προφανώς και το έβαλε για πλάκα ο φίλος μας αλλά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο, απλά με διαφορετικές τιμές!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Ναι μωρέ, το ίδιο είναι. Για πλάκα το έβαλα.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Έχω μπερδευτεί, για πείτε ποιο να διαλέξω από τα δύο:
                  https://www.car.gr/18103811-bmw-x5-sport-packet

                  https://www.car.gr/17324375-bmw-x5-m-pacet-schnitzer

                  Κέρδος εμπόρου 1600Ε
                  βάλτου και ΦΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Μα για αυτό άρχισα να χαζεύω τις αγγελίες. Για να δω τι αμαξάρα μπορείς να φτιάξεις με ένα δεκάρικο (μαζί με ΦΑ και τα μαζέματα). Τα τέλη βέβαια...

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      LPG και BMW o σίγουρος συνδυασμός για αποτυχία και εκτόξευση εξόδων. Δεν συμπαθούν το υγραέριο οι κινητήρες της.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouladi last edited by

                        Απόψεις για 316 μεταχειρισμένη e46 vs e90?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο η Ε90, αλλά βαρύτερο και ο 1600άρης είναι οριακός.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Έχει βέβαια τα κλασσικά θέματα με μπεκ/πολ.στές, αλλά και εγώ σε 90άρα θα πήγαινα.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              https://www.autogreeknews.gr/nea/polla- ... mw-se-2002

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Youtube Video

                                Μια το esp, τωρα αυτο.

                                Το εχω ξαναγραψει, τι παιζει με αυτους που προγραμματιζουν τα ηλεκτρονικα στην bmw;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Τίποτα. Στο αμέρικα το αυτόματο φρενάρισμα για την αποφυγή πεζών θα είναι υποχρεωτικό από το 2022, μέχρι τώρα είναι όψιον. Τα στάνταρντ είναι ακόμη υπό διαμόρφωση. Σε χαμηλές ταχύτητες το Πεμβέ φρέναρε κανονικά, στα 35μαω = 56 χαω όχι. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα φρενάρει και εκεί. Τόσο απλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ουτε εδω ειναι μαστ . Απο το 2021 θα ειναι.

                                    Το θεμα ειναι οτι οπου υπαρχει τεστ με ενεργητικη ασφαλεια και αλλα τετοια περα δηλαδη του κρας τεστ. Πατωνει.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Τα τεστ λειτουργούν ως εξής: Θεσπίζεται ένα στάνταρντ, και με βάση αυτό η δοκιμή. Ο κατασκευαστής κατά τον σχεδιασμό του φροντίζει να καλύψει ίσα ίσα το θεσπιζόμενο στάνταρντ με τον πιο φθηνό και εύκολο τρόπο. Δεν υπάρχει στάνταρντ ακόμη για τη δοκιμή αυτή, οι ταχύτητες διαρκώς ανεβαίνουν. Όσο συμβαίνει αυτό, όλο και κάποιοι θα μένουν απ' έξω.
                                      Αν αύριο π.χ. πούνε η δοκιμή θα γίνεται π.χ. στα 60χαω, να είσαι σίγουρος ότι θα περνάνε και τα Λάντα. Αν όμως κάποιος κάνει τη δοκιμή με π.χ. 65χαω, θα μείνουν απέξω όλα, όχι μόνο τα Λάντα.
                                      Στο χωριό μου το λένε και comply to the minimum requirements.

                                      Ξαναλέω: σε χαμηλότερες ταχύτητες το Πεμβέ φρενάρισε μια χαρά.

                                      https://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/safe-passage-new-ratings-address-pedestrian-crashes

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Σε ποιες ταχυτητες φρεναρε. Δεν βρηκα αποτελεσματα.
                                        Απετυχε σε ολες τις δοκιμες.

                                        Καποιοι ανταγωνιστες πετυχαν σε ολες.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          https://www.motor1.com/news/306384/bmw- ... -test/amp/

                                          Μουαχαχαχαχαχα!!!!!!
                                          Κλαίω με την παρακάτω περιγραφή!

                                          Meanwhile, the BMW X1 said 'hold my beer' and proceeded to kill all three test dummies. In fact, the Bimmer never even slowed down for any of the tests. As such, IIHS couldn’t award the X1 any credit at all. Perhaps BMW engineers in Munich need to revisit the X1’s programming.

                                          Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tobajara last edited by

                                            Ειδα στο σπανο τη νεα X5 30d Πανεμορφο αυτοκινητο μεσα και εξω αλλα πανακριβη.Η βασικη εκδοση 86000 και η τιμη της συγκεκριμενης 146000!Μοιαζει πολυ με αυτην στο βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=13WZJPHUH2Y

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1286
                                            • 1287
                                            • 1288
                                            • 1289
                                            • 1290
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1288 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr