-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Αν διαβάζω καλά τον τιμοκατάλογο της BMW, αυτόματο κιβώτιο έχουν μόνο στους κινητήρες των 2000cc, κάτι το οποίο είναι απαγορευτικό για εμένα .Δεν τον διαβάζεις καλά! Απλά σε κάποια 2λιτρα είναι στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο. Ως έξτρα υπάρχει και στον 1.500αρη βενζίνης και με την προσφορά που τρέχει το παίρνεις στο πακέτο advantage plus (που έχει και αυτόματο, και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών και full LED φώτα) με περίπου €35.000.
-
Ιδανικό σενάριο είναι να περάσεις από όλες τις αντιπροσωπείες από τα 4-5 που έχουν ήδη αναφερθεί, να βρεις να τα οδηγήσεις και στο τέλος να δεις ποιο είναι αυτό που σου κάνει περισσότερο κλικ.
Γιατί άλλες οι ανάγκες αλλά και τα αισθητικά κριτήρια του καθενός -
Από τα οχήματα που κατονομάζονται στο τρέχον νήμα, στα χρήματα, καύσιμο δυνατότητες κλπ για εμένα (ουσιαστικά προσπαθώντας να έρθω στην θέση του υποψήφιου αγοραστή) η σύγκριση θα περιορίζονταν μεταξύ των κούγκα (στην έκδοση που πολύ σωστά επεσήμανε ο Φάνης αλλά και του τιγκ που στην κυριολεξία είναι το καλύτερο τιγκ με τον κινητήρα των 1500 κ.εκ βεβαίως. Το 3008 όντας επίσης με πολύ καλό κινητήρα αλλά με ανάλογο εξοπλισμό σε σχέση κυρίως με το κουγκ νομίζω πως ξεφεύγει. Να πω επίσης πως από μια κατηγορία τιμής και επάνω στα αυτοκίνητα ισχύουν κάποιοι κανόνες που σίγουρα θα πρέπει να απασχολήσουν τον υποψήφιο ιδιοκτήτη (καλώς ή κακώς). Ως τέτοιος μπορεί να είναι η μεταπωλητική αξία του οχήματος αλλά και η αξιοπιστία αλλά και η φαινόμενη ποιότητα που στο τιγκ απλά δεν παίζεται (όντας γνήσιο τέκνο της Γερμανικής ανηχοϊκής σχολής).
-
Τι εννοείς φτιαγμένο για την Κίνα; Στην Κίνα όντως κυκλοφορεί από πέρυσι και τέλος 18 αρχές 19 και στην Ευρώπη . Κινητήρες μπορείς να δεις στο επίσημο σάιτ της Σιτροέν και εδώ από Γαλλία συγκριτικό με το σπορτατζ και υπάρχουν αντίστοιχα με το 3008 και το τιγκουαν
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 99391.html>Ο χρήστης dettol έγραψε:
C5 air και από μένα αν μπορείς να περιμένεις τουλάχιστον 6-7 μηνες. Νομίζω ότι θα σφίξει τον ανταγωνισμό και θα κτυπησει κασκαι τιγκουαν 3008 Χ1.
Θα έχει όλους τους εξοπλισμούς ασφαλείας σύγχρονο εσωτερικό το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών το μόνο με 3 ανεξάρτητα καθίσματα που ρυθμίζονται κιόλας σε 5 θέσεις αλλά και βγαίνουν, ανάρτηση 'χαλί' όπως την διαφημίζει συγχρονους και βραβευμένους κινητήρες ντίζελ και βενζινας...ε τι άλλο να ζητήσεις;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω. Το μόνο που με προβληματίζει στο c5 είναι ότι φαίνεται αυτοκίνητο φτιαγμένο για την Κίνα. Είμαι πολύ περίεργος να δω με τι κινητήρες, εκδόσεις,τιμή θα έρθει στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Επίσης, τα μόνα βίντεο που έχω δει για αυτό είναι είτε από Κίνα είτε επίσημα promotional videos της εταιρείας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εχει ερθει η ωρα να αλλαξω το τωρινο μου οικογενειακο αυτοκινητο και προσανατολιζομαι σε μεσαιο SUV. Εχω 'χαθει' λιγο με τις επιλογες και για αυτο θα ηθελα να ζητησω τη βοηθεια σας στην επιλογη μου. Το αμαξι θα αγοραστει με σκοπο να κρατηθει 10 χρονια.Διαθετω 35.000 και θελω να εχει τα ακολουθα χαρακτηριστικα
- κινητηρας εως 1600 κυβικα
- βενζινοκινητηρας
- αυτοματο κιβωτιο
- android auto στο ηχοσυστημα του
- κοτσαδορος (κατα προτιμηση ηλεκτρικα αναδιπλουμενος)
- καμερα οπισθοπορειας και αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος-πισω
- cruise control (κατα προτιμηση adaptive μιας και το δοκιμασα και ειναι φοβερα ξεκουραστο για ταξιδι)
Ιδανικα θα ηθελα bird's eye view αντι για περιμετρικους αισθητηρες, αλλα δεν το εχουν ολες οι εταιρειες. Επισης στα nice to have χαρακτηριστικα ειναι ηλεκτρικο πορτ μπαγκαζ (με κουμπι, οχι απαραιτητα με 'το ποδι')
Βλεπω προς τα ακολουθα αυτοκινητα
-
hyundai tucson. Φαινεται τιμια επιλογη και μου αρεσει και το αμαξωμα. Ειχα παει σε αντιπροσωπεια και ειχα δει το 'προηγουμενο' μεσα στο καλοκαιρι, αλλα περιμεναν καινουριους τιμοκαταλογους, υποθετω λογω των αλλαγων στους υπολογισμους των ρυπων.
-
vw tiguan περιμενω να δω ποτε θα ερθει η καινουρια εκδοση με τον κινητηρα 1.5 και ποσο θα κοστιζει. Φοβαμαι οτι με τα εξτρα που θελω θα ξεφευγει >35.000
-
audi q3 Το προηγουμενο μοντελο ηταν οριακα εντος budget (ισως οχι με ολα τα εξτρα), αλλα φοβαμαι οτι το καινουριο θα ξεφευγει πολυ.
-
kia sportage. Να ειμαι ειλικρινης δεν με πολυενθουσιαζει η εμφανιση, αλλα με την εγγυηση 7 χρονων η αληθεια ειναι οτι θα εχω το κεφαλι μου ησυχο για το 70% του χρονικου διαστηματος που σκοπευω να κρατησω το αυτοκινητο. Απο την αλλη δεν εχω ιδεα τι μεταπωλητικη αξια θα εχει και πολυ φοβαμαι μην μου 'μεινει' μετα.
-
skoda karoq. Συνδυαζει σχεδον ολα οσα θελω και μου αρεσει σαν εμφανιση. Εχω την εντυπωση οτι θα ηθελα λιιιγο πιο μεγαλο πορτ μπαγκαζ
-
honda crv (καινουριο). Αυτο ειναι το μεγαλο ερωτηματικο. Υποτιθεται οτι θα ερθει στην ευρωπη το μοντελο που πωλειται στην αμερικη εδω και αρκετα χρονια και το οποιο εχει κανει παρα πολυ καλες πωλησεις εκει. Ειναι ενα κλικ μεγαλυτερο απο τα αυτοκινητα που ανεφερα μεχρι στιγμης και θα πρεπει να εχει καλυτερους αποθηκευτικους χωρους απο ολα τα προηγουμενα. Μεγαλος φοβος μου για αυτο ειναι το κιβωτιο CVT. Δεν εχω σκοπο να κανω προσπερασεις σε δρομο διπλης κατευθυνσης και να θελω αμεση ισχυ, αλλα το φοβαμαι παρα πολυ (βασει οσων εχων διαβασει) σε διασταυρωσεις και STOP.
Σκοπευω να παρω την αποφαση μου εως το τελος του χρονου, ωστε να εχω δει οσο περισσοτερα απο τα νεα μοντελα.
Προς ποιο θα με συμβουλευατε να κινηθω; Μηπως εχω ξεχασει κανενα σε αυτην την κατηγορια; Το seat ateca δεν το εχω συμπεριλαβει (αν και πολυ κοντα στο karoq, tiguan) διοτι απο τις κριτικες εχω δει οτι εχει περισσοτερο σπορτιφ χαρακτηρα (αναρτησεις κτλπ) και χαμηλοτερη ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα αλλα δυο του ομιλου.Ευχαριστω πολυ!
Μεταξύ
VW tiguan, Honda CRV, BMW X1 θα είναι η μάχη
Όλα 1500 με αυτόματο κιβώτιο και καλούς χώρους. Έαν ταξίδι σημαίνει 5 άτομα , τότε η πλάστιγα πηγαίνει προς CRV όντας το πιο άνετο με τρια άτομα στο πίσω κάθισμα.
Στο honda παίζεις στην SR έκδοση ( elegance η τυποποίηση λογικά Ελλάδος) όπου από τα ζητούμενα σου λείπουν
1)Το hands free του χώρου αποσκευών (υπάρχει στην ex -executive αλλά θα βγαίνει εκτός budget)
2)birds eye viewΓια κάποιους λόγους που γνωρίζει μόνο η Honda το αυτόματο μπορείς να το πάρεις μόνο με τετρακίνηση και με το κινητήρα με τα 192 άλογα .
https://www.honda.co.uk/cars/new/cr-v-2 ... tions.html
Στα μειον οτι ο κινητήρας έχει σεταριστεί για απόδοση και όχι για πράσινη λειτουργία με αποτέλεσμα οι ρύποι να είναι στα 158g.
-
Συγνώμη με 35Κ παίρνει ο φίλος τον εξοπλισμό που θέλει στην Χ1? Τωρα αν αρχίσουμε το βάλε 5 κι άλλα 5 και το έφτασες ενταξυ κουβέντα να γίνεται...>Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Εχει ερθει η ωρα να αλλαξω το τωρινο μου οικογενειακο αυτοκινητο και προσανατολιζομαι σε μεσαιο SUV. Εχω 'χαθει' λιγο με τις επιλογες και για αυτο θα ηθελα να ζητησω τη βοηθεια σας στην επιλογη μου. Το αμαξι θα αγοραστει με σκοπο να κρατηθει 10 χρονια.
Διαθετω 35.000 και θελω να εχει τα ακολουθα χαρακτηριστικα
- κινητηρας εως 1600 κυβικα
- βενζινοκινητηρας
- αυτοματο κιβωτιο
- android auto στο ηχοσυστημα του
- κοτσαδορος (κατα προτιμηση ηλεκτρικα αναδιπλουμενος)
- καμερα οπισθοπορειας και αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος-πισω
- cruise control (κατα προτιμηση adaptive μιας και το δοκιμασα και ειναι φοβερα ξεκουραστο για ταξιδι)
Ιδανικα θα ηθελα bird's eye view αντι για περιμετρικους αισθητηρες, αλλα δεν το εχουν ολες οι εταιρειες. Επισης στα nice to have χαρακτηριστικα ειναι ηλεκτρικο πορτ μπαγκαζ (με κουμπι, οχι απαραιτητα με 'το ποδι')
Βλεπω προς τα ακολουθα αυτοκινητα
-
hyundai tucson. Φαινεται τιμια επιλογη και μου αρεσει και το αμαξωμα. Ειχα παει σε αντιπροσωπεια και ειχα δει το 'προηγουμενο' μεσα στο καλοκαιρι, αλλα περιμεναν καινουριους τιμοκαταλογους, υποθετω λογω των αλλαγων στους υπολογισμους των ρυπων.
-
vw tiguan περιμενω να δω ποτε θα ερθει η καινουρια εκδοση με τον κινητηρα 1.5 και ποσο θα κοστιζει. Φοβαμαι οτι με τα εξτρα που θελω θα ξεφευγει >35.000
-
audi q3 Το προηγουμενο μοντελο ηταν οριακα εντος budget (ισως οχι με ολα τα εξτρα), αλλα φοβαμαι οτι το καινουριο θα ξεφευγει πολυ.
-
kia sportage. Να ειμαι ειλικρινης δεν με πολυενθουσιαζει η εμφανιση, αλλα με την εγγυηση 7 χρονων η αληθεια ειναι οτι θα εχω το κεφαλι μου ησυχο για το 70% του χρονικου διαστηματος που σκοπευω να κρατησω το αυτοκινητο. Απο την αλλη δεν εχω ιδεα τι μεταπωλητικη αξια θα εχει και πολυ φοβαμαι μην μου 'μεινει' μετα.
-
skoda karoq. Συνδυαζει σχεδον ολα οσα θελω και μου αρεσει σαν εμφανιση. Εχω την εντυπωση οτι θα ηθελα λιιιγο πιο μεγαλο πορτ μπαγκαζ
-
honda crv (καινουριο). Αυτο ειναι το μεγαλο ερωτηματικο. Υποτιθεται οτι θα ερθει στην ευρωπη το μοντελο που πωλειται στην αμερικη εδω και αρκετα χρονια και το οποιο εχει κανει παρα πολυ καλες πωλησεις εκει. Ειναι ενα κλικ μεγαλυτερο απο τα αυτοκινητα που ανεφερα μεχρι στιγμης και θα πρεπει να εχει καλυτερους αποθηκευτικους χωρους απο ολα τα προηγουμενα. Μεγαλος φοβος μου για αυτο ειναι το κιβωτιο CVT. Δεν εχω σκοπο να κανω προσπερασεις σε δρομο διπλης κατευθυνσης και να θελω αμεση ισχυ, αλλα το φοβαμαι παρα πολυ (βασει οσων εχων διαβασει) σε διασταυρωσεις και STOP.
Σκοπευω να παρω την αποφαση μου εως το τελος του χρονου, ωστε να εχω δει οσο περισσοτερα απο τα νεα μοντελα.
Προς ποιο θα με συμβουλευατε να κινηθω; Μηπως εχω ξεχασει κανενα σε αυτην την κατηγορια; Το seat ateca δεν το εχω συμπεριλαβει (αν και πολυ κοντα στο karoq, tiguan) διοτι απο τις κριτικες εχω δει οτι εχει περισσοτερο σπορτιφ χαρακτηρα (αναρτησεις κτλπ) και χαμηλοτερη ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα αλλα δυο του ομιλου.Ευχαριστω πολυ!
Μεταξύ
VW tiguan, Honda CRV, BMW X1 θα είναι η μάχη
Όλα 1500 με αυτόματο κιβώτιο και καλούς χώρους. Έαν ταξίδι σημαίνει 5 άτομα , τότε η πλάστιγα πηγαίνει προς CRV όντας το πιο άνετο με τρια άτομα στο πίσω κάθισμα.
Στο honda παίζεις στην SR έκδοση ( elegance η τυποποίηση λογικά Ελλάδος) όπου από τα ζητούμενα σου λείπουν
1)Το hands free του χώρου αποσκευών (υπάρχει στην ex -executive αλλά θα βγαίνει εκτός budget)
2)birds eye viewΓια κάποιους λόγους που γνωρίζει μόνο η Honda το αυτόματο μπορείς να το πάρεις μόνο με τετρακίνηση και με το κινητήρα με τα 192 άλογα .
https://www.honda.co.uk/cars/new/cr-v-2 ... tions.html
Στα μειον οτι ο κινητήρας έχει σεταριστεί για απόδοση και όχι για πράσινη λειτουργία με αποτέλεσμα οι ρύποι να είναι στα 158g.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Συγνώμη με 35Κ παίρνει ο φίλος τον εξοπλισμό που θέλει στην Χ1? Τωρα αν αρχίσουμε το βάλε 5 κι άλλα 5 και το έφτασες ενταξυ κουβέντα να γίνεταιΌπως έγραψα παίρνει την Χ1 με κάποιες παραχωρήσεις στον εξοπλισμό (π.χ. δεν θα έχει κάμερα και Android, αλλά θα έχει Full Led - εξαιρετικά χρήσιμα - και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών). Μπορεί να πάει σε κάποια αντιπροσωπεία να ενημερωθεί. Επίσης, υπήρχαν και κάποια αυτοκίνητα (δεν ξέρω εάν υπάρχουν ή πουλήθηκαν τώρα που μιλάμε) με επιπλέον εξοπλισμό από την Advantage Plus ετοιμοπαράδοτα που είναι σε πολύ καλή τιμή.
-
Και εγώ για 3008 Allure EAT6 ξεκίνησα και κατέληξα στο Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG7 με 190 άλογα με μόνο 2 χιλιάρικα επιπλέον.Και πραγματικά είναι άπαιχτο.Απλά ξεπερνάει τα 1600 κυβικά που έχει σαν όριο....
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Και εγώ για 3008 Allure EAT6 ξεκίνησα και κατέληξα στο Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG7 με 190 άλογα με μόνο 2 χιλιάρικα επιπλέον.Και πραγματικά είναι άπαιχτο.Απλά ξεπερνάει τα 1600 κυβικά που έχει σαν όριο....Πλήρωσες κι από πάνω για να πας από το 3008 στο Τιγκ?
(Συγγνώμη αλλά μου φάνηκε αστείο, μην το κακοπάρεις :-)) -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Πλήρωσες κι από πάνω για να πας από το 3008 στο Τιγκ?
(Συγγνώμη αλλά μου φάνηκε αστείο, μην το κακοπάρεις :-))Ναι, αλλά πήγε σε τελείως άλλη κατηγορία και κλάση οχήματος με 4κίνηση και πολύ πιο δυνατό. Σε αυτή την συγκεκριμένη έκδοση το Tiguan είναι καλύτερο αυτοκίνητο, τουλάχιστον αναφορικά με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Η αλήθεια είναι ότι το Tiguan σε αυτή την έκδοση (γιατί γενικά είναι ακριβούτσικο), κλέβει εκκλησίες. Απλά έχει το 'πρόβλημα' (για την Ελλάδα) του 2λιτρου μοτέρ.
-
@KiloMeater
Μα όταν μου ζήτησαν 35.000 για δικίνητο 1600 με 120 άλογα , με 2000 ευρώ επιπλέον το 4κίνητο 2λιτρο με τα 190 άλογα το βρήκα ευκαιρία. -
ο #πηγμενος_γατος το παλιν αναρωτιεται...
διατι τοσα σκληρως κερδισμενα γιουρα για κατι αψηλο και μονον?
χαθκαν δηλαδης τα στέισον, οι κουρσες οι μεγαλες?
...και εμμοναι με μπλιμπλικια... πρεπει να εχει μεινει απωθημενο απο τις σακουλες-εκπληξη που ειχαν μεσα πραματα με φωτακια - ο νονος ητανε σκληρος?
αν αψηλο, παρτε το να το σκισετε εκει που πρεπει, στο χωματοδρομο που αναρωτιοσουνα που βγαζει, στο δρομακι που ειδες στο γκουκλ μαπς, στο χιονακι με ενα κωλομαγουλο σηκωμενο απο τη φασολαδα, στην αμμουδια που μπορεις να τη πεισεις να βγαλει το σουτιεν...
aka γυρνα το στο φορ-μπάι-φορ και άσε το σελφομπαστουνο.
.................
φτιαξανε μια κουκλαρα οι γαλλοι με τριο και οχτω και της βαλανε ταμπον γκριπαπαριακε θεματοθετα, απο εμενα τα ευρω σου ακουμπατα σε κατι με τετρα και αν εισαι αρχοντας, μετρα εκατοστα απο εδαφος οχι λιτρα στα εκατο...
ΑρΕς
και μπαινω και παλιν μεσα να ειδω τι εγραψα - αν δεν δει ο γατος τι εκανε, δεν...
και βλεπω τη φιλη τη πι-νατ.
και της ζητω ταπεινως συγνωμμην δια την αναφορα στηθοδεσμου, οταν με παρουν φανταρο στα ΛΟΑΤ θα το γραψω πιο αμφιφυλα... -
Το X1 βγαίνει και με αυτόματο στα 1.5.
-
To X1 θα το κοιταξω καλυτερα και θα περασω και απο αντιπροσωπεια! Ειναι απο αυτα που ειχαν 'κοπει' κατα την διαδικασια της αναζητησης μεσω ιντερνετ, διοτι δεν ειχα καταλαβει οτι βγαινει αυτοματο και για τον μικρο κινητηρα.
Περασα απο αντιπροσωπειες (vw, skoda, peugeot, hyundai) αλλα δυστυχως δεν εβγαλα ακρη στις πιο πολλες, διοτι ηταν σε διαδικασια αναμονης καινουριων αυτοκινητων/τιμοκαταλογων.Η αληθεια ειναι οτι σε αρκετα μπορω να κανω 'εκπτωση' στις επιθυμιες μου, αλλα στο android auto οχι! Το εχουμε και στο μικρο μας αυτοκινητο και θεωρω οτι ειναι ο πιο απλος και σιγουρος τροπος να εχει κανεις ενα infotainment συστημα αναβαθμισιμο, καθως η 'καρδια' του συστηματος δεν ειναι πανω στο αυτοκινητο, αλλα στο τηλεφωνο που αλλαζουμε αρκετα συχνα (σε σχεση με ενα αυτοκινητο).
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Από τα οχήματα που κατονομάζονται στο τρέχον νήμα, στα χρήματα, καύσιμο δυνατότητες κλπ για εμένα (ουσιαστικά προσπαθώντας να έρθω στην θέση του υποψήφιου αγοραστή) η σύγκριση θα περιορίζονταν μεταξύ των κούγκα (στην έκδοση που πολύ σωστά επεσήμανε ο Φάνης αλλά και του τιγκ που στην κυριολεξία είναι το καλύτερο τιγκ με τον κινητήρα των 1500 κ.εκ βεβαίως. Το 3008 όντας επίσης με πολύ καλό κινητήρα αλλά με ανάλογο εξοπλισμό σε σχέση κυρίως με το κουγκ νομίζω πως ξεφεύγει. Να πω επίσης πως από μια κατηγορία τιμής και επάνω στα αυτοκίνητα ισχύουν κάποιοι κανόνες που σίγουρα θα πρέπει να απασχολήσουν τον υποψήφιο ιδιοκτήτη (καλώς ή κακώς). Ως τέτοιος μπορεί να είναι η μεταπωλητική αξία του οχήματος αλλά και η αξιοπιστία αλλά και η φαινόμενη ποιότητα που στο τιγκ απλά δεν παίζεται (όντας γνήσιο τέκνο της Γερμανικής ανηχοϊκής σχολής).Έχεις απόλυτο δίκιο! Τα χρήματα είναι αρκετά (τουλάχιστον για εμένα) και σίγουρα πρέπει να σκεφθωυ και πως θα το πουλήσω (όταν με το καλο έρθει αυτή η ώρα). Εν μέρει είναι ένας λόγος που διστάζω για το Kia και για το Hyundai καθώς δεν έχω ιδέα τι σόι μεταπωλητικη αξία θα έχουν. Στην Ελλάδα καλώς-κακως δεν έχει νόημα να το εξετάσουμε στην παρούσα, αλλά καλύτερη μεταπωλητικη φαίνεται να έχουν τα γερμανικά. Το skoda είναι επίσης ερωτηματικό σε αυτόν τον τομέα, πως δηλαδή θα έχει πέρασει η εταιρεία στο μυαλό του Έλληνα μετά από 10 χρόνια.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
To X1 θα το κοιταξω καλυτερα και θα περασω και απο αντιπροσωπεια! Ειναι απο αυτα που ειχαν 'κοπει' κατα την διαδικασια της αναζητησης μεσω ιντερνετ, διοτι δεν ειχα καταλαβει οτι βγαινει αυτοματο και για τον μικρο κινητηρα.
Περασα απο αντιπροσωπειες (vw, skoda, peugeot, hyundai) αλλα δυστυχως δεν εβγαλα ακρη στις πιο πολλες, διοτι ηταν σε διαδικασια αναμονης καινουριων αυτοκινητων/τιμοκαταλογων.Η αληθεια ειναι οτι σε αρκετα μπορω να κανω 'εκπτωση' στις επιθυμιες μου, αλλα στο android auto οχι! Το εχουμε και στο μικρο μας αυτοκινητο και θεωρω οτι ειναι ο πιο απλος και σιγουρος τροπος να εχει κανεις ενα infotainment συστημα αναβαθμισιμο, καθως η 'καρδια' του συστηματος δεν ειναι πανω στο αυτοκινητο, αλλα στο τηλεφωνο που αλλαζουμε αρκετα συχνα (σε σχεση με ενα αυτοκινητο).
Καλά, για το Android Auto μην παίρνεις και όρκο. Η εξέλιξή του δεν είναι τόσο 'δυναμική' όσο θα έπρεπε για την υποστήριξη που έχει και για το όνομα πίσω από το προϊόν. Και η google ήδη έχει αφήσει να διαρρεύσει ότι υπάρχει και ένα αυτόνομο λειτουργικό στα σκαριά. Πολύ εύκολα σε 1 χρόνο η google κάνει drop το project και στρέφεται αλλού, και εμείς μένουμε με το android στο χέρι.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ο #πηγμενος_γατος το παλιν αναρωτιεται...
διατι τοσα σκληρως κερδισμενα γιουρα για κατι αψηλο και μονον?
χαθκαν δηλαδης τα στέισον, οι κουρσες οι μεγαλες?
...και εμμοναι με μπλιμπλικια... πρεπει να εχει μεινει απωθημενο απο τις σακουλες-εκπληξη που ειχαν μεσα πραματα με φωτακια - ο νονος ητανε σκληρος?
αν αψηλο, παρτε το να το σκισετε εκει που πρεπει, στο χωματοδρομο που αναρωτιοσουνα που βγαζει, στο δρομακι που ειδες στο γκουκλ μαπς, στο χιονακι με ενα κωλομαγουλο σηκωμενο απο τη φασολαδα, στην αμμουδια που μπορεις να τη πεισεις να βγαλει το σουτιεν...
aka γυρνα το στο φορ-μπάι-φορ και άσε το σελφομπαστουνο.
.................
φτιαξανε μια κουκλαρα οι γαλλοι με τριο και οχτω και της βαλανε ταμπον γκριπαπαριακε θεματοθετα, απο εμενα τα ευρω σου ακουμπατα σε κατι με τετρα και αν εισαι αρχοντας, μετρα εκατοστα απο εδαφος οχι λιτρα στα εκατο...
ΑρΕς
και μπαινω και παλιν μεσα να ειδω τι εγραψα - αν δεν δει ο γατος τι εκανε, δεν...
και βλεπω τη φιλη τη πι-νατ.
και της ζητω ταπεινως συγνωμμην δια την αναφορα στηθοδεσμου, οταν με παρουν φανταρο στα ΛΟΑΤ θα το γραψω πιο αμφιφυλα...Α ρε γατούλη, έχεις τον πιο ωραίο τρόπο να λες αυτά που όταν τα λέω εγώ με παρεξηγούν.
Καλά δεν συζητάμε καν πως παρεξηγούνται όταν τα γράφουν άλλοι με ακόμα πιο ωμό τρόπο από εμένα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
To X1 θα το κοιταξω καλυτερα και θα περασω και απο αντιπροσωπεια! Ειναι απο αυτα που ειχαν 'κοπει' κατα την διαδικασια της αναζητησης μεσω ιντερνετ, διοτι δεν ειχα καταλαβει οτι βγαινει αυτοματο και για τον μικρο κινητηρα.
Περασα απο αντιπροσωπειες (vw, skoda, peugeot, hyundai) αλλα δυστυχως δεν εβγαλα ακρη στις πιο πολλες, διοτι ηταν σε διαδικασια αναμονης καινουριων αυτοκινητων/τιμοκαταλογων.Η αληθεια ειναι οτι σε αρκετα μπορω να κανω 'εκπτωση' στις επιθυμιες μου, αλλα στο android auto οχι! Το εχουμε και στο μικρο μας αυτοκινητο και θεωρω οτι ειναι ο πιο απλος και σιγουρος τροπος να εχει κανεις ενα infotainment συστημα αναβαθμισιμο, καθως η 'καρδια' του συστηματος δεν ειναι πανω στο αυτοκινητο, αλλα στο τηλεφωνο που αλλαζουμε αρκετα συχνα (σε σχεση με ενα αυτοκινητο).
Καλά, για το Android Auto μην παίρνεις και όρκο. Η εξέλιξή του δεν είναι τόσο 'δυναμική' όσο θα έπρεπε για την υποστήριξη που έχει και για το όνομα πίσω από το προϊόν. Και η google ήδη έχει αφήσει να διαρρεύσει ότι υπάρχει και ένα αυτόνομο λειτουργικό στα σκαριά. Πολύ εύκολα σε 1 χρόνο η google κάνει drop το project και στρέφεται αλλού, και εμείς μένουμε με το android στο χέρι.
Συμφωνω προς το παρον παντως ειναι τεραστια εξυπηρετηση
Και γενικα λεει πολυ να εχεις ενα infotaintment αξιοπιστο και οσο το δυνατον εξελιγμενο.
Οι νεες οθονες πχ που φορανε τα αμαξια του γκρουπ εχουν ακομα καλυτερη αισθηση απο τις προηγουμενες , μπορω να πω οτι ζηλευω την octavia fl του πατερα μου με την μεγαλυτερη οθονη.Εδω μια φωτο ως συνοδηγος δυστυχως κουνημενη λογω δρομου.
Εχει εξαιρετικη αναλυση, ειναι αμεσοτατο, δε μπορω να βρω κανενα αρνητικο.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγραψαν πολλά όλοι , αλλά η ουσία είναι ότι τα αυτοκίνητα αλλάζουν όλα προδιαγραφές .
Ετσι η περιμένεις να πάρεις από Χριστούγεννα και μετά ή παίρνεις ότι ετοιμοπαράδοτο υπάρχει .Το C5 aircross που είπαν και οι άλλοι , έχει αρκετά από αυτά που θέλεις . Ο κινητήρας είναι 1,6 με 180 άλογα και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο .
Σε μία εβδομάδα θα βγούν οι τιμές του στο γαλλικό σάιτ και έτσι θα μπορείς συγκρίνοντας τις γαλλικές τιμές του 3008 και τις εδώ να υπολογίσεις τι θα παίξει με το 5 αιρκρός .
Ακόμα αλλαγές κινητήρα θα έχουμε και στο 3008 και στο Γκράντλαντ .
Επειδή θέλεις πολλά από εξοπλισμό , δεν ξέρω αν θα βρείς Χ1 με όλα αυτά κάτω από 35000 . Ακόμα δες και το Βόλβο .
-
Αγαπητε γατουλη,
εξαιρετικη η εμμετρη απαντηση σου! Εχει τοσο χαρη οσο και περιεχομενο. Η αληθεια ειναι οτι το τωρινο αυτοκινητο ειναι station wagon (audi avant '04 1.8 t q) και οι χωροι εχουν τεραστια σημασια για εμενα. Ειχα δει σε πρωτη φαση το touran αλλα η συζυγος ηθελε υπερηψωμενη θεση οδηγησης. Δεν ειναι τυχαιος ο λογος που τα suv εχουν τοσες πωλησεις στον δυτικο κοσμο, προσφερουν πολλες ευκολιες αν και κανεις καποιες υποχωρησεις.
Με τα μπλιμπλικια εχω μια εμμονη, δεν το κρυβω Απο την αλλη ομως, οτι μπλιμπλικι αγοραζω το χρησιμοποιω, το ξεζουμιζω, οπως εσυ το 4χ4 σου, δεν τα εχω μονο για να φαινονται ωραια τα λαμπακια. android auto για εμενα σημαινει φτηνο navigation, entertainment (spotify, podcasts) και ακομα και φωνητικες εντολες (hangouts, αυτοματισμοι, παρε τηλεφωνο μεσω του google assistant).Ειμαι σιγουρος οτι ανηκω στην κατηγορια αγοραστων suv που μια μεριδα παλαιων χρηστων/οδηγων μας βλεπει και της γυρνουν τα αντερα Το ιδιο μου γυρνουν και εμενα τα αντερα οταν βλεπω ανθρωπους να εχουν αγορασει κινητα του χιλιαρικου μονο και μονο για να κανουν μοστρα στην καφετερια
Γατουλι ενα πραγμα σου υποσχομαι μονο, το αυτοκινητο δεν αγοραζεται για να καβαλησει πεζοδρομια...
Αγορα μεσαιου SUV εως 35.000