Η μούρη ειναι χάλια
Best posts made by kilomeater
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Και εμένα στο μάτι μου φαίνεται πολύ πιο ωραίο από Χ3 που έχεις βαρεθεί να το βλέπεις εδω γύρω, αλλά σίγουρα δεν είναι σε τέτοια αναλογία ...1 προς 2??? Πιο πολύ 1 προς 10 και αν
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Αυτη η λύση που κουβέντιαζεται εδώ και εκεί απο μη ειδικούς όπως εμείς, της ανάπτυξης μπαταριών που μπορείς να αλλάζεις γρήγορα σε σταθμούς φόρτισης η βενζινάδικα, εχει εξερευνηθεί σοβαρά άραγε, γίνεται έρευνα σε αυτό; Άμα εχει κανείς κανα Link ας δώσει
Μια τέτοια λύση εκτός απο το πρόβλημα της φόρτισης σήμερα θα έκανε και τα αυτοκίνητα πιο futureproof αφού θα έκανε decouple την τεχνολογια του αμαξιού με τις εξελίξεις στις μπαταρίες
Οταν με το καλό έβγαιναν καλύτερες μπαταρίες απλά θα κουμπώνει καλύτερες ο χρήστης και θα βλέπει άμεσα αποτελέσματα . -
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Ανοίγω το θέμα για εντυπώσεις από το μεγάλο αδελφάκι του 3008.
Μια πρώτη φωτο φρέσκια σήμερα από την παραλαβή
-
Peugeot 5008 (SUV)
Ανοίγω το θέμα για εντυπώσεις από το μεγάλο αδελφάκι του 3008.
Μια πρώτη φωτο φρέσκια σήμερα από την παραλαβή
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Για φέτος το καλοκαίρι , κατεβήκαμε με το αυτοκίνητο Ελλάδα . το χρησιμοποίησα αρκετα και επι ελληνικού εδαφους καθως γυρίσαμε διαφορα μερη αλλα ειχα την ευκαιρία να το δοκιμασω και σε μεγαλες αποστάσεις καθως στην επιστροφή το εφερα μονος μου φορτωμένο , Αθηνα Βιεννη non stop 1720 χιλιόμετρα μεσα σε μια μερα. Μερικες εντυπωσεις παρακατω
Ξεκινώντας από το τελευταίο, ηταν μια ωραια εμπειρια … το αμαξι με εντυπωσίασε με την ευκολία κύλισης, την ησυχία του και την άνεση του όπως φάνηκε επειτα από 19 ωρες συνεχους οδηγησης. Ο βαθμος κουρασης που ειχα όταν εφτασα ηταν τετοιος που μου απέδειξε όλα τα παραπανω..
Ειχα την ευκαιρια να απολαυσω το focal καθως μονος μου επειξα πολλα από τα playlists μου δυνατα και πραγματικά είναι φοβερο το περιβάλλον που δημιουργεί, ποιότητα ηχου και ηχομόνωση .
Κατι που δε δουλεψε καλα στην Ελλαδα είναι η πανοραμικη.. το αμαξι εχει πολλα παραθυρα παντου και ο ελληνικος ηλιος βαραει αλύπητα. Την ηλιοροφη την σφραγισα από την πρωτη μερα (με καποιες ειδικες ηλιοπροστασιες που εχω στα μετρα του που πιανουνε με βεντουζες ενώ μπορεις να ανοίξεις και το εσωτερικο κάλυμμά να μην φαίνονται από μεσα) και ειχα το αμαξι ένα μηνα χωρις πανοραμικη ουσιαστικα… είναι ένα άλλο αυτοκίνητο χωρις , αρκετα πιο μουντό, αλλα δεν ξερω αν εχει νοημα με τοσο ηλιο.
Ηταν η πρωτη φορα που δοκιμασα αμαξι με αυτοματο σε πολλες ανηφορες κατηφορες με μικρες ταχυτητες, εντος πολης . Σε μερικες φασεις επρεπε να το γυρισω στο manual η στο sport mode οπου συμπεριφέρεται πιο εξυπνα σε διαδρομες όπως πχ Καλαματα-Καρδαμυλη , χωρις να κρεμαει . Επισης το αυτοκινητο μου φανηκε ‘μεγαλυτερο’ καθώς οι δρομοι είναι πιο στενοι και γενικα τα αυτοκινητα κινουνται πιο κοντα το ένα στο άλλο .. η αληθεια είναι ότι σε κανα δυο σημεια δυσφόρησα λιγο και ειχα ενδοιασμούς αν θα την εβγαζα καθαρη (πχ κατεβασμα Πορτο Κατσικι Λευκαδα, κατι περασματα από χωριουδακια που με το ζορι χωραει ενα αυτοκινητο)
Κατεβήκαμε Μανη 6 ατομα με τους παππούδες (2+2+2) και ηταν μοναδικη εμπειρία.. ειδικα για τους ηλικιωμένους που δεν οδηγουν πλεον ηταν εμπειρια ζωης .Βαζω παρακατω και μερικες πληροφοριες για το Αθηνα->Βιεννη express για οποιον ενδιαφέρεται.:
Ξεκίνησα χαλαρά λίγο πριν τις 5 υπολογίζοντας να διανυκτερεύσω στη Nis, ειχα κλείσει apartment από το booking, όλα καλά. Η οδήγηση στο ξημέρωμα είναι η αγαπημένη μου φάση οποτε η αρχή ηταν cool και ομορφη, no pressure.
Πρωτη σταση συνεχίζουμε χαλαρα, εκατσα και ηπια καπουτσινο μεσα στο ΣΕΑ, χαζευα την ανατολη ηλιου.. ειχαμε και μια παρακαμψη αναγκαστικη από την ΑΟ στον Αγιο Κων/νο, εβγαζα χαζοφωτογραφιες κτλ..Περνάγανε τα χιλιόμετρα χωρις να το καταλαβω.. κοιταγα που και που στο GPS remaining distance και έβλεπα τις εκατοντάδες να πέφτουν, για πότε εφτασα τα ελληνικα συνορα.. τα πέρασα και σχετικα γρήγορα παρα την αυξημενη κίνηση και αρχισαν να μου μπαινουν οι ιδεες για το plan B.. λεω ασε να μπουμε Σερβια και βλέπουμε.
Πέρασα τα σύνορα Σκόπια-Σερβία αέρα και οδηγώ προς Νις… εχω παρει θαρρος από το ρυθμο so far και τις διελεύσεις στα συνορα από κούραση αισθάνομαι μηδεν ενώ ειμαι και σε υπερδιέγερση καπως οποτε αν σταματαγα Νις μεσημεριάτικα θα εκοβα φλεβες περιμενοντας το ξημερωμα να φυγω… ακυρώνω την κρατηση και συνεχίζω.. θα το βγάλω με τη μια – το’χω! (τελευταία μεγάλα λόγια..)Όλα καλα μεχρι τα συνορα με Ουγγαρια .. εκει τελικα εφαγα μια ωρα η οποια και με πηγε πισω αρκετα σε σχεση με αυτό που υπολογιζα (που θα με επιανε η νυχτα και ποσο θα επρεπε να οδηγήσω με σκοταδι) , μου εσπασε και τα νευρα και με εριξε γενικα…. Ο ελεγχος εξονυχιστικός, κατεβασμα ολοι οι επιβατες, ανοιγμα τα αμαξια και δειγματοληπτικός έλεγχος σε αποσκευές.. μιλαμε πύλη εισοδου Ευρωπης και το έχουνε παρει σοβαρα….
Το φορτωμα του πεζω δεν κρυβοτανε… εκανε μπαμ και σε κάθε συνορο θελανε να το ψάξουνε…
μπαινοντας Σκοπια, του δινω τη UN ταυτοτητα, ο τυπος ψαρωσε (ο μοναδικος, οι αλλοι όχι) και μου λεει καλο ταξιδι και ανοιγει δρομο .. χα…πάντα τέτοια. Ο Σερβος επισης ηρθε και τα κοιταγε και ρωταει τι είναι όλα αυτά, ομως δουλεψε το ίδιο συστημα και απλα με αφησε να φυγω. Οι ουγγροι σάστισαν με την ταυτότητα, και το ψαχνανε λιγη ωρα να καταλαβουν τι γινεται.. να βαλουν χερι η όχι… τελικα τη βγαλαμε στο μιλητο αλλα κανανε αρκετες ερωτήσειςΟυγγαρια πλεον εχω καταλαβει ότι θα αργησω περισσότερο από ότι πιστευα και εχω στο βάθος καποιες ανησυχίες … μεχρι και μετα την Βουδαπεστη ειχε φως και γενικα ειμουνα αισιοδοξος … ειχε όμως έργα στην εθνικη τακτικα (όχι κατι σοβαρο αλλα με άγχωνε για μετα όταν νύχτωνε)… το τελευταιο κομματι από Βουδαπεστη μεχρι Αυστριακα συνορα ηταν το χειροτερο ψυχολογικα .. μου φανηκε ατέλειωτο , ειχε νυχτωσει, ειχε εργα με πολλα φωτακια μεσα στο σκοταδι που με ενοχλουσαν..
Το σουρουπο κατι εγινε και οι οδηγοι τρελάθηκαν … μιλαμε από ολο το ταξιδι αυτό το κομματι Βουδαπεστη Αυστρια ενώ σουρούπωνε πετυχα την πιο τρελή οδηγηση με διαφορά και καταλαβα ότι εκανα και εγω το ιδιο…. Ένα 80% τα αμαξια που τρεχανε ηταν Γερμανοι, Ελβετοι, και αλλοι βορειοι που προφανώς όπως εγω αγχωνότανε επειδη νυχτωνει… το ειδα και εγω που ενώ την εβγαλα 1000+ χιλιομετρα με cc 135 εκει άρχισα τα 150+.. ισως και επειδη είναι η πρωτη decent εθνική ανεβαίνοντας τα βαλκανια… εκει ειχα και την μόνη επικίνδυνη οδηγικα στιγμη… εθνικη με 2 λωριδες+ΛΕΑ .. κατηφορικη.. αργα σουρουπο.. κατεβαινω με αρκετα (…) και ενας ουγγρος με ένα χρεπι αποφασιζει να ξεμυτισει από δεξια να περασει ένα φορτηγο….. ζητημα να πηγαινε με 100 και βγαινει αριστερα με φλας…. Ααααργκ…. Ενταξει δεν κινδυνέψαμε αλλα ενοιωσα τα πραγματα πισω να μετακινουνται από το φρεναρισμα…. Εφαγε όλα τα led ακτινογραφια και κορνα και ξαναμπηκε δεξια επι τοπου αλλα τι το θες .. (σημείωση τι φοβερα φωτα τα led που εχουν τα αμαξια πλεον…. Κανουν τη νυχτα μερα)
Με το που μπαινω Αυστρια ηρέμησα.. το δρομο αυτό τον ξερω καλα και είναι μια ωρίτσα ολο και ολο… εχει και γαμω τους δρομους ετσι και αλλιως…με επιασε και μια βροχη εκει αλλα οκ, στο μυαλο μου ειχα φτάσει σπίτιΓενικότερα δεν θα ελεγα ότι ηταν τοσο δύσκολο οσο ακούγεται… νύστα δεν με έπιασε πουθενα
Αν το ειχα βαλει στο μυαλο μου από νωρις και δε χασομεραγα στην αρχη θα ειχα φτασει κανα μισαωρο νωριτερα.
Είναι που με πιάνει και συχνουρια αμα οδηγαω μακρυα και εχω αγχος γμτ, αμα ειχα ένα μπουκαλακι θα ειχα σωσει καμια ωρα ακομα ..Με βάση το app της Peugeot έγιναν οι ακολουθες στασεις
(μπορει να εχω μπερδέψει κανα ανεφοδιασμό στα μεσα , κατά τα αλλα είναι ακριβείς)
04.58 – αναχώρηση
05.22-05.26 : γέμισμα Βενζινης Κηφισό , Νέα Φιλαδέλφεια
06:37-06:56 : η μεγαλύτερη στάση του ταξιδιου νωρις νωρις.. πρωινό, ζεστός καφες, βιολογικες αναγκες κτλ
09.02-09.17: μια επανάληψη του προηγουμένου , κρυος καφες , λίγο βενζίνη (ψυχολογικό)
10:43-10.52: φρεντο στα ελληνικα συνορα, peeee
13.12-13.22: Σκοπια, βενζίνη, pee
14.09-14.12: Σκόπια #2, pee
15.48-15.58: Serbia-Nis, νερo + χυμός, pee, σταση για WIFI
17.34-17.40: Serbia – πριν το Belgrade, βενζίνη, pee, σταση για WIFI
18.17-18.29: πριν τα σύνορα Σερβια, pee, WIFI
19.38 – 19.41: Ουγγαρια, peeee (fastest pit stop !! 3 λεπτά )
20.57-21.11: Ουγγαρια, κάπου πριν τη βουδαπέστη… ένα burek, νερο, pee
22.28-22.33: Oυγγαρία προς συνορα Αυστριας, pee & go.
Εδώ δάγκωσα την ταυτότητα και ειπα όχι άλλες στασεις
23.51 – engine offΣχεδόν 19 ωρες εκ των οποιων σχεδόν 2 ώρες διάλλειμα. Αν ειχα ένα μπουκαλι να κατουραω (γμ τη συχνουρία μου…) και WIFI Σκοπια-Σερβια παίζει να ειχα γλυτώσει καμια ωρα
Επίσης στα σύνορα έχασα :
-35 λεπτα (Ελλαδα-Σκοπια)
-10 Λεπτά Σκόπια Σερβια
-55 Λεπτά Σερβία – Ουγγαρία (αυτό πόνεσε)
Σχεδόν 2 ωρες μείον δηλαδή καθαρή οδήγηση κάνα 15ωρο συνολοΑκούγεται ζόρικο αλλα εμένα δε μου φάνηκε και τοσο.. αν δεν ειχα φαει μια ωρα αναμονή στα σύνορα Ουγγαρία θα ελεγα ότι βγηκε και ευκολα… Βοηθησε ότι ημουνα ορεξατος, υγιης τη συγκεκριμενη ημερα, το αμαξι επαιξε το ρολο του μιας και αποκαλύφθηκε εκπληκτικός χιλιομετροφαγος (θα γράψω καπου αλλου για αυτό)…
Θα το ξανα εκανα; Δεν ξερω… δεν ειμαι σιγουρος ότι θα ξανα κατεβασω το αμαξι Ελλαδα οδικως ετσι και αλλιως.. αν αναθεωρήσω ποτέ το βλέπουμε .. το ότι έσωσα μια μέρα δεν είναι και λιγο. Εννοείται με παιδιά μέσα αυτό δε γίνεται -
RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...
ωραιες φωτο οι παραπανω
Latest posts made by kilomeater
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Μιας και τελευταία δεν χρησιμοποιώ την τριτη σειρα θεσεων λεω να τις βγαλω να μην κουβαλάω το βαρος .
Ενα θεματακι ειναι οτι μετα δημιουργούνται καποιες 'γουβες' στο πορτμπαγκάζ και ψαχνω ενα τροπο καπως να το ενισχύσω με κατι ελαφρυ αλλα ανθεκτικό
Δοκίμασα καποια κομματια styrofoam απο συσκευασιες , παρολο που ειναι ανθεκτικα και ελαφρυα οπως πρεπει δεν μπορώ να βρω κατι σε σωστες διαστάσεις
Οποτε αποφάσιζα να προσπαθήσω να φτιάξω κατι μονος μου ,
Σκαναρα και εφτιαξα το μοντελο της αδειας θεσης με photogrammetry , το εβαλα στο meshlab και ειναι αρκετα καθαρο
τωρα θελω να σχεδιασω σε CAD το στήριγμα πανω του και μετα να το τυπωσω
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
οχι δεν την εχω χρησιμοποιησει ποτέ αλλα εχω κατσει και εχω δει λιγο που δενει και πως την κατεβαζεις αν χρειαστει
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Εγω εχω την Euroride , μια χαρα δουλευει και τα ηλεκτρικα της δεν ειχαν ποτε θεμα και με βροχες κτλ
Ας εχετε λιγο στο νου οτι ειναι βαριες στην μεταφορα.
Εγω δηλαδη τη δικη μου που ειναι για δυο ποδηλατα και οχι η πιο βαρια κατασκευη (οι euroride γενικα δεν ειναι οι πιο βαριες τους) οριακα την καταφερνω ανετα μονος μου βγαλε απο την αποθηκη πηγαινε την στο αμαξι και βάλτην πανω.
Δεν πηρα την αλλη για τα 3+ ποδηλατα γιατι 90% τη θελω για 2
Τις λιγες φορες που ισως προκυψει αναγκη για πιο πολυ , χαλαλι, απο το να πρεπει να κουβαλαω καθε φορα και να βλαστημαω
αλλα αναλογα με τις αναγκες του ο καθενας.
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Χαιρετώ όλους τους γαλόφιλους.
Σας διάβαζα όσο έψαχνα τον αντικαταστάτη του 3008 (2009) και κατέληξα στη παραγγελία του 5008 GT PLUS 1.6 σε λευκό nacre στις 22-12-20. O πόνος μου είναι ότι λόγω της έλλειψης ημιαγωγών (micro-chips) από την αυξημένη ζήτηση συσκευών παγκοσμίως μάλλον θα παραλάβουμε Ιούλιο.
Με το καλο να παραλαβεις και να το χαρεις .
με αφορμη το posto σου να γραψω και μερικες γραμμες επειτα απο 3 σχεδον χρονια χρησης
ειχα την ευκαιρια να το συγκρινω και με ενα C5 aircross πετρελειαιο 1500 αυτοματο full extra επισης προσφατα, το ειχα για καμια 10αρια μερες στα χερια μου . πολυ παρομοια αμαξια . Το citroen ειναι ενα τσικ πιο μαλακο/ανετο και πιο ψηλο , οι λειτουργιες μεσα στα ηελκτρονικα ειναι παρομοιες αλλα του C5 μου φανηκαν λιγο πιο '΄παιδικες' , τα γραφικα του και η ηχοι πχ. επισης το εσωτερικο του 5008 ειναι πιο σοβαρο και προσωπικα το προτιμω
αυτο που μου αρεσει στο C5 ειναι το 8αρι κιβωτιο σε σχεη με το 6αρι το δικο μου , ειναι καλυτερο σε καθημερινη χρηση (οχι ομως σε σημειο να με ενοχλει η να μου βαζει σκεψεις για αλλαγες κτλ)
απο το 5008 εχουμε εκτιμησει - το τι χωραει πισω.. εχω κουβαλησει στρωματα κρεβατια καναπεδες , αληθηνα ελατα (μεγαλα) και αλλα απιστευτα ογκωδη πραγματα που δεν πιστευα οτι μπαινουνε σε αμαξι .
Μερικα πραγματα του εξοπλισμου ειναι απολαυστικα και δεν ξερω πως θα ηταν το αμαξι χωρις, πχ η πανοραμικη .. επειδη εμενα ειναι ολο μαυρο μεσα με μαυρες επενδυσεις στα pillars ουρανο κτλ θα ηταν πολυ σκοτεινο αν κλεισω το σκιαστρο πχ καμια φορα σε πιανει η ψυχη σου . Επισης τα καθισματα με το δερμα το μαλακο το ναπα που εχουν ειναι αρκετα αναπαυτικα και δινουν πολυ ψραια αισθηση
Επισης πολυ χρησιμο το focal οχι μονο για την ποιοτητα ηχου αλλα για το πακετο ηχομονωσης που φερνει μαζι και που δεν ειναι ξεκαθαρο οταν το παραγγελνειςτο μονο αχρηστο πραγμα που εχει ειναι το θερμαινομενο παρμπριζ γιατι με τα χιονια δεν κανει πολυ καλη δουλεια οπως σε κατι ford πχ που ειχα δοκιμασει παλια... επισης φαουλ που δεν ειχε επιλογη για θερμαινομενο τιμονι μου λειπει .. στα καθισματα δουλευει η θερμανση απο Σεπτεβρη μεχρι Μαιο εδω περα....
ο THP καιει λιγο λαδι παραπανω απο οτι περιμενα , ειχα και πρι αμαξι με THP αλλα αυτος τσιμπαει πιο πολυ... μεσα στο χρονο θα βαλω μισο λιτρο σιγουρα ... προσωπικα δε με ενοχλει αλλα το γραφω αν καποιος ενδιαφερεται
το δικο μου ειναι απο τα τελευταια που εχει μεσα το φουλ ambient φωτισμο με led στα ποδια στην κονσολα απο κατω και γενικα παντου .. μετα διαβασα τον κοψανε και οντω το C5 ειναι μονο σε λιγα σημεια και η αισθηση το βραδυ ειναι κατα πολυ χειροτερη
απο τα συστηματα τα ηλεκτρονικα , βαλε οτι μπορεις, οταν χρειαστουν θα τα βγαλεις... σχεδον επειτα απο 3 χρονια καταφερα και τρακαρα πρωτη φορα στη ζωη μου προκαλεσα ατυχημα.... με ενα συνδιασμο ατυχιων και τραγικου micro-timing παρολιγο να πεσω αφρεναριστος με 50 πανω σε ενα nissan micra παλιο ... ευτυχως οτι προλαβε εκανε το αμαξι και το σωσαμε, τον ακουμπησα αλλα προφυλακτηρες κτλ... (ειμασταν και αρξετα φορτωμενοι με λαστιχα φαγωμενα και δρομο κατω με κακες συνθηκες)
γενικα ειμαι ικανοποιημενος , σκοεπυω να το κρατησω αρκετο καιρο καθως καλυπτει ολες τις αναγκες μας και με το παραπανω , το επομενο αυτοκινητο θα ειναι καθαρα ηλεκτρικο ετσι και αλλιως , ειναι το μοναδικο σημειο της αυτοκινησης που μου προκαλει ενδιαφερον και μου λειπει.
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Καλησπέρα σας, έχετε δοκιμάσει να τοποθετήσετε μπάρες οροφής και σχάρα ποδηλάτων στον κοτσαδόρο? Εμπειρίες? Επαναπατρίζομαι και πρόκειται το πεζώ να μεταφέρει πολλά πράγματα... Σας ευχαριστώ
μιας και το δικο μου εχει τον εργοστασιακο κοτσαδορο, πηρα καποια στιγμη μια thule για 2 ποδηλατα
εχω παει κοντινα ταξιδια μεχρι μια ωρα με αυτο αλλα δεν ειχα κανενα θεμα . Η ευκολια του να βαζεις τα ποδηλατα σε σχεση με κατι παλιοτερες δετες σχαρες που ειχα σε αλλα αμαξια δεν συγκρινεται, οπως και οτι μπορεις με τα ποδηλατα πανω να ανοιξεις την 5η πορτα γερνωντας τα ποδηλατα . Κατα τη γνωμη μου ειναι ο καλυτερος τροπος να μεταφερεις ποδηλατα, μεγαλη ασφαλεια σχετικα με τα αλλα και πρακτικότηταεχω βαλει και σχαρες οροφης και μπαγκαζιερα. Εβαλα τις μπαρες της Πεζω . η ηλιοροφη ανοιγει και λειτουργει χωρις θεμα με τις μπαρες και μπαγκαζιέρα . αν εξαιρεσεις το θυορυβο (παρολου που προσεξα να παρω οσο μπορω πιο ησυχο hw απο μπαγκαζιερα) το ταξιδι Βιεννη Αθηνα ηταν προβληματικο και την πουλησα Ελλαδα, οταν ξανα ανεβασα το αμαξι δεν αντεχα να το κανω παλι... βεβαια ειμαι και περιεργος με τους θορυβους , αλλος ισως δεν ενδιαφερεται ... αν δεν εχει ηλιοροφη κανεις ισως η κατασταση ειναι διαφορετικη και απο τη λαμαρινα να μην περναει θορυβος απο τη μπαγκαζιερα.
-
RE: Peugeot 3008 2016
επισης εχω παρατηρησει οτι οταν συνδεσεις κατι ηλεκτρικο στην πριζα του κοτσαδορου (ειναι εργοστασιακος ο δικος μου) απενργοποιει το lane assist
-
RE: Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...
Παιδιά δεν ξέρω αν αναφέρεστε στα εκάστοτε θέματα ανά κατασκευαστή, αλλά μήπως μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιο Link ή να μου πει έστω ποιά μοντέλα (Opel, Peugeot, Honda, Nissan, Fiat με ενδιαφερουν) υποστηρίζουν το Apple CarPlay?
Για το νεο Opel Astra είμαι σίγουρος...
Δεν ξέρω π.χ. αν το υποστηρίζουν το Qashqai, to HRV, to 2008... οι σελίδες τους δεν το αναφέρουν κάπου πάντως!ολα τα Peugeot με το iCockpit το υποστηριζουν
-
RE: Τράκαρα, δεν φταίω δεν σταμάτησα και τώρα με κυνηγάνε..
θελω να φτασω και εγω καποια στιγμη την ανεση σου, αν εμπλακω σε μικρο ατυχημα, να φτασω σπιτι, να μην κοιταξω καθολου και μονο την επομενη να παω να δω στο αυτοκινητο τι εχει γινει!!!
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Ειχαμε κατι συνδιαστικες αργιες σχολειο & δουλεια οπότε φυγαμε μια εκδρομη για δυτικα. Για πρωτη φορά δεν εκλεισα ξενοδοχεια, το αφησα ανοιχτό ώστε να μενουμε οπου μας αρεσει , τελικα επαιξε μεγάλο ρόλο . Το πλάνο ηταν να παμε προς Ελβετία αλλα κολλήσαμε στο Τιρολ, για 4 γεμάτες μερες και αν δεν αλλαζε καθολικά μεσα σε ένα βραδυ ο καιρός με βροχές παντού στην κεντρική ευρώπη θα ήθελα να μείνουμε και άλλο.
Στο ανατολικό Τυρόλ εχω παει αρκετές φορές ,τωρα εστιάσαμε στο δυτικό μετά το Innsbruck γενικα όμως η περιοχή είναι ένα ονειρο κάθε εποχη, και το φθινοπωρο με τα πορτοκαλοκίτρινα του δεν απογοητεύει. Για μενα η οδηγηση σε αυτές τις περιοχες και με τετοιες συνθηκες (ειχαμε φοβερο καιρο , κατι το οποιο μεθοδευσα αφου ειδα την προβλεψη και ξεκινησαμε 2 μερες νωριτερα) είναι η ουσια της αυτοκινησης … λιγη κινηση , δρομοι φιδισιοι εξαιρετικης ποιοτητας , σκηνικο εκπληκτικο, να μη θες να τελειωσει….
(παρενθεση – αν και θεωρητικα οπαδος της ηλεκτροκινησης , το range anxiety θα μας ειχε καταστρεψει την εκδρομη που στηριχθηκε στο παμε οπου μας φαινεται ωραια χωρις αυστηρό πλανο…το ειχα στο μυαλο μου σαν simulator να δω πως θα ηταν το προγραμμα μας αν ειχα ηλεκτρικο αμαξι και τελικα στη συγκεκριμενη περιπτωση θα ηταν αρκετα προβληματικο)
Τελευταια φορα που ειχαμε παει για διακοπες (όχι περασμα) στην περιοχη ηταν πριν 18 χρονια με τη (μετεπειτα) γυναικα μου…. Περπατησαμε σε καποια ιδια μερη (πχ παλια πολη Inssbruck, Seefeld) και ηταν περιεργη φαση… θυμαμαι ποσο εντυπωση μας ειχανε κανει τοτε όλα οσα βλεπαμε για πρωτη φορα… καποια μερη τα θυμομουνα ως ονειρικα , τωρα μου φαινονται καθημερινοτητα . Στα 20κατι μας, δυο μας, με μοτοσυκλετα, με tight budget, ηταν μια άλλη ζωη, κάθε μια με τις ομορφιες τις
Γενικα η περιοχη εχει ατελειωτες δραστηριοτητες outdoors αρκει να βοηθαει και ο καιρος. Οι υποδομες είναι εξαιρετικες και είναι κυριως χτισμενα όλα να υποστηριζουν activities: hiking, mountain biking , ski, τρεξιμο, ποδηλασια κτλ…Λιφτς και γονδολες συνεχως, coasters από τα βουνα για να τρελλαινονται τα πιτσιρικια (και όχι μονο) , αλπικες λιμνες, μονοπατια, πασα , ιστορικές τοποθεσίες, κάστρα, μουσεία… εννοείται όλα εχουν το τιμημα τους αλλα αν δεν τα κανεις δεν μπορεις να βιωσεις και την περιοχη και οσα εχει να προσφερει .
Μερικα highlights για να επανελθω και on topic τα οποια μπορει να φανουν χρησιμα στο μελλον.
swarovski kristallwelt
Στο δρομο για το Innsbruck, εχει ένα εσωτερικο και εξωτερικο μερος
και τα δυο ωραια, με διαφορετικό τροπο .
Το μεσα , αν εχει κοσμο μπορει να είναι προβλημα, γιατι εχει διαφορες αιθουσες με αρωματα και ηχους που θελουν ησυχια. Εξω αν εχει ηπιο καιρο για περπατημα είναι ωραια, χαλαρωτικα με διαφορους ηχους και θεαματα
Kaunertal park
το πιο γνωστο αυτοκινητηστικο attraction είναι το großglockner hochalpenstraße, όμως ανακαλυψα και αυτό , το Kaunertaler Gletscherstraße. Εχει δυο λιμνες, ωριο δρομο περιφερειακο ο ποιος σε παει μεχρι τον παγετωνα οπου το σκι κραταει ολο το χρονο.. ατελειωτες ευκαιριες για αυτοκινητιστικες φωτογραφιες
Zugspitze
Μια από τις υψηλοτερες κορυφες στη Γερμανια, στην κορυφη συγκλινουν δυο λιφτς από Γερμανια και Αυστρια, εμεις πηραμε το δευτερο. Ξεκινα από 1200 και καταληγει στα 2960 μέτρα. Η θεα είναι breathtaking με βουνα οσο βλεπει το ματι γυρω γυρω και την Eibsee από κατω .
Ένα family pass για το lift και κατι να πιεις / τσιμπησεις στα εστιατορια πανω , καπως τριμπημενα αλλα η εμπειρια μοναδικη
Highline 179
Η μεγαλύτερη κρεμαστη γεφυρα για περπατημα.. προς το κεντρο κουναει λιγο με το περπατημα, καλο είναι να μη ζαλιζεστε ευκολα.. αν φυσαει δεν ξερω πως μπορει να είναι ….
Εχει και ένα μουσειο διπλα που δεν το πιανει το ματι σου αλλα τα παιδια φαγανε ωρες εκει, μεσα εχει μεσαιωνικες πανοπλιες και οπλα που μπορεις να φορεσεις / χρησιμοποιησεις… (εξαιρετικα βαρια όλα αυτά, τα βλεπουμε στις ταινιες και φαινονται ευκολα αλλα αμα τα φορεσεις όχι μονο για μαχη δεν μπορεις να πας, ουτε να περπτησεις καλα καλα)
Πέτυχα και ενα αναπάντεχο που κάποιος τσακίστηκε εκει περα και ηρθανε τα ελικόπτερα...
Coasters
Ένα που είναι εκει κοντα είναι το Alpine Slide @ Biberwier, οπου κατεβαινεις την πλαγια και με σκαφακι η με τρικυκλο ποδηλατακι!House Upside down & Silver Mine Schwaz
λιγο πιο ανατολικα από το Innsbruck.
Προλαβαμε να παμε στο σπιτι μονο , τελικα κατσαμε αρκετη ωρα και δεν προλαβαμε το άλλο αλλα επειδη το ειχα μελετησει, φαινεται καλο και το προτεινω
Βασικα με μια ματια στα highlights της περιοχης υπαρχουν πολλες ιδεες, μια βολτα στο παλαιο Innsbruck είναι ωραια , περπατημα στον ποταμο Inn, το ωραιο χωριο Hall, μια βολτα στο seefeld και τοσα άλλα . Τρεχαμε ολη μέρα σαν τις μελισσουλες να παμε από το ένα activity στο άλλο, αλλα δεν μας κουρασε καθολου, μακαρι να γινοταν να μεινουμε και άλλο. Ειδικα επειδη δεν ειχα κλεισει ξενοδοχεια , καναμε κρατησεις από το booking on the way (μεγαλη ευκολια), και τελικα τη βγαλαμε Αυστρια με καποια περασματα Γερμανια για επισκεψεις.
Ένα θεμα μονο ειχαμε με το φαγητο, επειδη ηταν τελος εποχης τα περισσοτερα μαγαζια ηταν κλειστά… ακομα και το τελευταιο ξενοδοχειο κοντα στο seefeld ειμασταν σχεδον μονοι μας μεσα (ειχαμε όλα τα spa prive) και τη μερα που φυγαμε, το κλειδωνανε και εκλεινε για τη σαιζον.