Εδώ και χρόνια οι ντιζελοκίνητες μηχανές τρένων , είναι Δ/Η . Δηλαδή έχουν ένα πετρελαιοκινητήρα , που δουλεύει μία γεννήτρια που δίνει ρεύμα κίνησης στις μηχανές , αν τα ξέρω καλά .
Αν το σκεφτόμαστε ανάποδα , δηλαδή αντί για μικρό ηλεκτροκινητήρα στα υβριδικά και μεγάλο βενζίνης , είχαμε έναν μικρό 300-500 κεκ βενζίνας που φόρτιζε την μπαταρία , δεν θα ήταν μία λύση ?
Γιατί πράγματι η έννοια του ΑΥΤΟ-κινήτου , αναιρείται όταν έχεις τόσο μικρή αυτονομία και χρειάζεται τόση ώρα φόρτιση .
Γιατί η ηλεκτροκίνηση όπως είναι σήμερα είναι για συγκεκριμένες χρήσεις μόνο και είναι πανάκριβη στην αγορά , αλλά και στην αλλαγή των μπαταριών .
Το να φτάναμε από βενζινάδικα σε μπαταριάδικα , σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει μικρή τυποποίηση στις μπαταρίες , ώστε να ταιριάζουν σε όλα τα μοντέλα , ενώ το κόστος της αλλαγής θα είναι τέτοιο που πρακτικά θα αυξάνεται το κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου .
Για παράδειγμα τα κόστη των μπαταριών από ότι ακούω είναι 3-6000 € . Αρα αν πάμε στην λύση του μπαταριάδικου , σημαίνει ότι ένα τέτοιο κόστος , αυξημένο με διάφορα κέρδη εμπόρων , θα πρέπει να μοιράζεται στην λειτουργία ενός αυτοκινήτου σε διάρκεια 5-6 ετών .