-
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
-
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
-
Νέο Fabia
4,11m. μήκος, 2.56μ. μεταξόνιο, 380λτ. (!) χώρος αποσκευών.
Στο 2ο βιντεάκι, στο 11:12 λέει και τις τιμές στην Ιταλία. Ξεκινά από 16.900 -λέει πως είναι τσιμπημένες γενικά οι τιμές του- η Αmbition 1.0 65hp.
Η πλαστική θήκη με την ποτηροθήκη που είναι στη μέση,στα πόδια στο πίσω τούνελ,λένε πως βγαίνει και μπαίνει (αναλόγως αν μεταφέρεις δύο ή τρεις επιβάτες πίσω).
-
Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ
-
Πλάτος και χώροι σχεδόν ίδιοι με ένα c hatch προηγούμενης δεκαετίας , εκτός από κάποιους πόντους σε μήκος είναι ίδιο με ένα golf V ή ένα astra H. Μπορεί να ανταπεξέλθει άνετα στις ανάγκες μιας οικογένειας με ένα παιδί .
-
Μ αρεσει ως πακετο. Εχει αυτο το στοιχειο του '' τα κανω ολα και συμφερω''
Απλα χωρις καποιον πραγματικά οικονομικό στο κόστος μετακίνησης κινητήρα,οπως lpg ή diesel,δεν ξερω αν αξίζει.
-
Δεν θα το βγάλει σε GTEC? Εκεί θα πούλαγε καλά με Φ.Α.
-
Ρε παιδιά εγώ μόνο ένα-δύο (πλην taxi) αυτοκίνητα (ανεξαρτήτως μάρκας) έχω πετύχει που να έχουν φυσικό αέριο. Η παντελής έλλειψη πρατηρίων τόσα χρόνια δεν τα έβαλε στον χάρτη καθόλου. Και τώρα όποιος θέλει να μην βάζει βενζίνη ή βάζει υγραέριο ή παίρνει ηλεκτρικό.
Συμπαθητικό το νέο Fabia, αλλά πιστεύω θα πατώσει σε πωλήσεις. Άμα είναι να φτάσει 25-28Κ για ένα καλά εξοπλισμένο με >90hp ο κόσμος θα προτιμήσει τα 208/Clio που είναι και πιο ωραία, κακά τα ψέματα. Μόνο αν τους κάνει κλικ οι παραπάνω (πιθανώς χώροι) που και πάλι ίσως προτιμήσουν κάποιο B-SUV αν θέλουν χώρους.
Με βασικό κινητήρα ατμοσφαιρικό 1.0 65hp/80hp 95 Nm ροπής δεν είσαι για να πας κανά ταξίδι, θα αγκομαχάει το καημένο με 3-4 άτομα και πράγματα / ac.. Το θέμα είναι πόσο θα κοστίζει με τα τουρμπάτα μοτέρ 1.0 TSI Evo 95hp/110hp και ελάχιστοι θα το πάρουν με τον 1.5 TSI Evo 150hp..
-
Υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα φυσικού αερίου. Τουλάχιστον εδώ που κινούμαι εγώ (Αιγάλεω - Αγ. Βαρβάρα - Νίκαια - Κορυδαλλός κτλ). Βέβαια έχουμε και το ποιο μεγάλο πρατήριο Φ. Α. της Αττικής, χαμός γίνεται.
Τώρα τελευταία έχουν ανοίξει 2-3 πρατήρια , μεγάλη επιτυχία αν σκεφτείς ότι άνοιγε 1 το χρόνο και αν.
-
Δεν τα έχω παρατηρήσει στα νότια, σίγουρα επηρεάζει πολύ η διαθεσιμότητα του πρατηρίου.
Εν τω μεταξύ 1000αρι 60 άλογα ήταν το Seicento Sporting του 2001, αλλά ήταν και 750 κιλά αμάξι.. Απορώ που το έβγαλαν πραγματικά με αυτό το μοτέρ.
-
Σωστά, έτσι φαντάζομαι και το fabia με το 1.0 GTEC με τα 95 άλογα που στο kamiq μοιάζουν λίγα στο fabia θα πηγαίνει αξιόλογα και πολύ οικονομικά
-
-
Τιμή για να το πάρεις έτσι όπως το βίντεο;
-
Ανετα (χωρίς το σήμα) το μπερδεύεις με BMW σειρά 1 από μπροστά.
-
Τιμή για να το πάρεις έτσι όπως το βίντεο;
Επίσημα δεν ξέρουμε ακόμη.... Κοντά με το ibiza θα είναι ίσως λίγο ακριβότερο (~19κ).
-
Κάτι μου λέει αρκετά πάνω από τα 19 όπως το βλέπω στο βίντεο. Για κάπου στα 21με 22 θα το έβλεπα.
Το άδικο και άκυρο είναι πως δεν έχει κάποια εναλλακτική της βενζινης πέρα του φυσικού αεριου. Με λίγα λόγια δεν μπορεί να παίξει το αυτοκινητο για μεγάλες αποστάσεις ή αυτοκινητο πολυεργαλειο,παρα την αύξηση των διαστάσεων.
Με εναν diesel ή lpg θα μπορούσε να προσφέρει φθηνή μετακίνηση και ολα τα αλλα θετικά που εχει.
Τι να το κάνεις όμως χωρίς φθηνή μετακίνηση;;; Τι θα σε κάνει να πληρώσεις 40% παραπάνω σε κόστος καυσίμου;;;;
Πενταμορφο..... Χμμμ δνε είναι...
Οδηγοκεντρικο..... Χμμμ μάλλον οχι
Τεράστιους χωρους,..... Χμμμ δνε έχει
Γιατι να το πάρεις ως εναλλακτική του polo ή του 208, clio κτλ. Να βάλω και το sandero;;; Μόνο στις βασικές εκδόσεις του fabia....
-
Υπερβάλεις σε όλα... 22 έχει το scala full extra.
Έχει του μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας, αν κρίνουμε από το scala & kamiq θα έχει πλ καλή ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωση.
Εμφανισιακά δείχνει αρκετά upmarket.
Ο 1.0 έχει πάρα πλ καλό fuel efficiency, λογικά αργότερα θα βάλουν και cng επιλογή.
Δλδ το polo, clio & 208 έχουν μεγαλύτερους χώρους από το fabia? Άσε που είναι και ακριβότερα. Μην ξεχνάμε ότι fabia είναι μια φθηνότερη και ίσως συντηρητικότερη επιλογή έναντι του Polo.
Τώρα αυτά που αναφέρεις για φθηνή μετακίνηση κλπ είναι υποκειμενικά και ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και θέλω.
-
21.000 κοστίζει το scala με εξοπλισμό όπως αυτό που βλέπουμε στο βιντεο; Είσαι σίγουρος;
Μιλαμε για ηλιοροφες, δέρματα, digital cluster με navi, μεγάλη οθόνη, ζαντες, όλη την ηλεκτρονική σουίτα, full led κτλ Αυτα δνε εχει το video;
Οχι δνε λέω πως είναι πιο ευρύχωρο ένα 208. Λάθος καταλαβες. Λέω πως το fabia δεν είναι τόσο πιο μεγάλο σε χώρους που να αξίζει σε αυτα τα λεφτά αγοράς του το 40% υψηλότερο κόστος μετακίνησης του, πάντα με σημερινές τιμές καυσίμων.
Αν είχε ένα diesel ή ένα lpg ή full hybrid συστημα, όλα θα άλλαζαν στην αξιολόγηση μου.
-
Είμαι περίεργος να δω την Κοσμοκάρ ποιες εκδόσεις θα ανακοινώσει και μετά από ένα χρόνο ποιες εκδόσεις θα συνεχίσει να φέρνει, αν φυσικά ακόμη το έχει στην γκάμα της...
-
21.000 κοστίζει το scala με εξοπλισμό όπως αυτό που βλέπουμε στο βιντεο; Είσαι σίγουρος;
Μιλαμε για ηλιοροφες, δέρματα, digital cluster με navi, μεγάλη οθόνη, ζαντες, όλη την ηλεκτρονική σουίτα, full led κτλ Αυτα δνε εχει το video;
Οχι δνε λέω πως είναι πιο ευρύχωρο ένα 208. Λάθος καταλαβες. Λέω πως το fabia δεν είναι τόσο πιο μεγάλο σε χώρους που να αξίζει σε αυτα τα λεφτά αγοράς του το 40% υψηλότερο κόστος μετακίνησης του, πάντα με σημερινές τιμές καυσίμων.
Αν είχε ένα diesel ή ένα lpg ή full hybrid συστημα, όλα θα άλλαζαν στην αξιολόγηση μου.
Το scala style έχει 19 και πρακτικά του λείπουν full Led και κάμερα, αντε μαζί με αυτά να φτάσει τα 20, βάλε και 1000 μήπως και μου έχει ξεφύγει κάτι πάμε στα 21. Τώρα δέρματα & ηλιοροφες τα θεωρό αδιάφορα οπότε δεν τα υπολογίζω ποτέ σε κανένα αυτοκίνητο.
Δεν καταλαβαίνω... Σε χώρους εκθέτει όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας έκτος ibiza & polo και η ποιότητα εσωτερικού είναι σε άλλο επίπεδο (όσοι έχουν μπει σε scala & kamiq μπορούν να επιβεβαιώσουν) κρατάω μια πισινή για το 208.
Ένα mild hybrid θα ήταν ευπρόσδεκτο!
Skoda Fabia MK4 2021