Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cupra Formentor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cupra Formentor
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 77
    • 78
    • 4 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1543
    119199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Τα αποτελέσματα από Λεόν και κουπρα στα κρας τεστ 5* και τα δύο.

      https://m.youtube.com/watch?v=9P1PHxvGH7c

      Εξαιρετικά τα πήγαν.

      https://www.euroncap.com/en/results/Cupra/Formentor/42254

      Εντάξει το κουπρα πήγε να πατήσει λίγο τον ποδηλάτη , του έγδαρε την φτέρνα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • I
        islander last edited by

        Εμένα επειδή τα αυτόματα δεν με ενδιαφέρουν όπως το Φάνη που προβληματίζεται για την αξιοπιστία του απο την πλευρά του κιβωτίου είμαι ήσυχος. Απο θέμα αξιοπιστίας κινητήρα και κάψιμο λαδιών δεν ξέρω τι γίνεται, είμαι καμένος απο θέμα κατανάλωσης λαδιου σε παλιότερο VW και εχω ορκιστεί μακρια απο το group. Αλλά το Formentor με εχει βάλει σε μεγάλες σκέψεις γμτ. Απο χρώματα το Urban silver, to Desire red kai to Dark camouflage η άποψη μου είναι οτι του ταιριάζουν περισσότερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • I
          islander @sabas_thess last edited by

          Youtube Video

          @BabisStinson δες το vd από το 08:35' και βγάλε τα συμπεράσματα σου. Έχει και υπότιτλους. Δεν ξέρω τι να συμπεράνω και φυσικά δεν έχω δει αντίθετα με εσένα το όχημα από κοντά. Ούτε καν το Leon δεν έχω δει από κοντά ώστε να μπορώ να τα συγκρίνω αν και από όσο καταλαβαίνω έχω ακριβώς την ίδια ποιότητα εσωτερικού. Αν καταλάβεις πως το εννοεί να μου το πεις.

          ΥΓ: Ξέχασα να αναφέρω ότι στο όχημα δεν υπάρχει το μονωτικό κάτω απ' το καπό. Δεν ξέρω αν και αυτό μπορεί να παίζει ρόλο στον ήχο του κινητήρα που φτάνει έντονα στην καμπίνα.

          Είναι ενα συμπέρασμα δικό του που δεν το τεκμηριώνει, θεωρώ οτι δεν πρέπει να σε προβληματίζει. Καλύτερα να το δείς απο κοντά και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα για την ποιότητα της καμπίνας και των υλικών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • T
            tsofras last edited by

            Νομίζω η απόσταση από το έδαφος είναι 17εκ

            Τώρα για την ποιότητα είναι καλύτερη από του Leon όσον αφορά τις επενδύσεις σε ταμπλό, πόρτες και στα χερούλια τις πόρτας. Σε όλα τα υπόλοιπα τουλάχιστον στο μάτι - αφή είναι ίδια

            Ο ήχος του κινητήρα ακούγεται και στο Leon και προσωπικά δεν μου αρέσει.

            Παράξενο μου φάνηκε το test drive του Q3 με τον ίδιο κινητήρα που είχε διαφορετική χροιά.

            Δεν γνωρίζω αν έχει box για τον ήχο το Q3

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Νομίζω είναι υπερβολικός ο reviewer ή πέτυχε μοντέλο που το έχουν ταλαιπωρήσει ηθελημένα.

              Μέσα στο Formentor προσωπικά είδα καλή ποιότητα. Ειδικά το ταμπλώ που είναι ντυμένο ύφασμα και δεν βλέπεις ακόμα ένα κομμάτι πλαστικό ανεβάζει πολύ την ποιότητα του εσωερικού. Το Leon είναι ένα σκαλί κάτω αλλά σε καμία περίπτωση δεν το λες κακό. Προσωπικά ίδιο με το Focus μου φάνηκε σε ποιότητα το Leon.

              Για τον κινητήρα και το κάλυμά του δεν ξέρω, πρέπει να μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος αν έχει

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • I
                islander last edited by

                Sabas_Thess λογικά ετσι πρέπει να εχει γίνει με τον 1.5 ACT αλλά επειδή πρόκειται για VW εγω προσωπικά δεν της εχω καθόλου εμπιστοσύνη και θα το ψάξω πολύ αν είναι να προχωρήσω κάποια στιγμή στην αγορά του.

                Την ηχομόνωση μήπως την πουλάνε ως ανταλλακτικό μετά και μπορεί να την προσθέσει όποιος θέλει; Ή να την βρει στο εμπόριο από άλλο ανεξάρτητο κατασκευαστή ανταλλακτικών; Μου κάνει εντύπωση το 2021 να υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς μόνωση στο καπό και ειδικά σε αυτό το κόστος. Λες η τσιπιά της VW να έφτασε σε αυτό το σημείο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tsofras @islander last edited by

                  Sabas_Thess λογικά ετσι πρέπει να εχει γίνει με τον 1.5 ACT αλλά επειδή πρόκειται για VW εγω προσωπικά δεν της εχω καθόλου εμπιστοσύνη και θα το ψάξω πολύ αν είναι να προχωρήσω κάποια στιγμή στην αγορά του.

                  Την ηχομόνωση μήπως την πουλάνε ως ανταλλακτικό μετά και μπορεί να την προσθέσει όποιος θέλει; Ή να την βρει στο εμπόριο από άλλο ανεξάρτητο κατασκευαστή ανταλλακτικών; Μου κάνει εντύπωση το 2021 να υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς μόνωση στο καπό και ειδικά σε αυτό το κόστος. Λες η τσιπιά της VW να έφτασε σε αυτό το σημείο;

                  Φίλε μου αγόρασα το Leon χωρίς Full link , την ενεργοποίηση απλά του android auto / car play. Κάτι που στο χρεώνει 150ε στην παραγγελία.

                  Κάτι που θα μπορούσε να το ενσωματώσει στην αρχική τιμή και να έχουν όλα τα αμάξια εν έτη 2021 συνδεσιμότητα .

                  Αντί αυτού προτίμησε να το βάλει ως εξτρα και όσοι πήραμε ετοιμοπαράδοτο έχουμε μία οθόνη για τον κλιματισμό και το ραδιόφωνο σε αμάξι των 24000ε

                  Τι συζητάς για τσιπιές τώρα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Το έχουμε δει σε βίντεο αυτό ότι λείπει η ηχομόνωση στο καπό ή το ανέφερε ριβιουερ; Γιατί είναι όντως παράξενο για αμάξι που ξεκινά κοντά στα 30Κ να μην έχει προβλεψη.

                    Ο μηχανικός που έλεγε για τους tsi που έκαιγαν λάδια και για τα έμβολα ότι ήταν χαμηλής ποιότητας και στραβοναν και είχαν ανοχές πάνω από το επιτρεπτό αναφεροταν στον 1.4 και σε αμάξια του 2010-12.

                    Φυσικά δεν σημαίνει ότι ξαφνικά το 2020 κινητήρες με τόσο κακό παρελθόν έγιναν ξαφνικά μπουμπούκια ανέβηκε ο ποιοτικός έλεγχος των υλικών ή ξαφνικά τα έμβολα βελτίωσαν 100% τα κράματα τους!

                    Υπάρχει δυσπιστία απέναντι στους κινητήρες ότι καίνε υπερβολικό λάδι και γενικά ότι έχουν χαμηλή ποιότητα κατασκευής. Είναι η παραδοσιακή τσιπια των Γερμανών στους μικρούς κινητήρες που τους θεωρεί ότι απευθύνονται στην πλεμπα.

                    Το formentor δεν είναι ακριβώς σχεδιασμένο σε λευκό χαρτί σε σχέση με το Λεόν  αλλά σίγουρα δεν είναι ένα ψηλομενο Λεόν.

                    Έχει καθαρά δική του γραμμή εκτός από τα φανάρια , έχει πιο άνετο μπασιμο , και 40 ως 65 περισσότερα λτ απόσκευες .

                    Έχει μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων ένα κλικ πάνω ποιότητα υλικών.

                    Έχει πολλαπλούς που στο Λεόν δεν τους βρίσκεις στον 1.5 και αυτόματο υγρού τύπου αν ισχύουν αυτά που γράφτηκαν εδώ.

                    Είναι πιο καλοεξοπλισμενο από το Λεόν.

                    Ο Μάρεκ όταν είχε μπει στο απλό Λεόν είχε κάνει αντίστοιχο σχόλιο ότι δεν τα βλέπει τα πλαστικά να αντέχουν στον χρόνο;

                    Αν όχι απλά έψαχνε αφορμή να θαψει το αμάξι....

                    Για μένα το αμάξι τιμολογιακα ξεβρακωνει το 3008 ! Πώς δικαιολογεί τα 38.5Κ που ζητά το 1.2 130 manual gt line ποτέ δεν το κατάλαβα και τώρα εκτίθεται ακόμα περισσότερο!

                    Με 32Κ παίρνεις πιο δυνατό κινητήρα , ομοίως καλοεξοπλισμενο ομοίως σχεδιαστικά ξεχωριστό με παρόμοια ποιότητα απτή , με καλύτερους χώρους για τα πόδια πίσω , εντάξει χάνει σε φάρδος ( αυτό πρέπει να το δούμε που ανέφερα πιο πάνω πως ενώ είναι φαρδύτερο από το Λεόν 4εκ εμφανίζεται -4εκ καθαρό φάρδος εσωτερικά! μου φαίνεται απίστευτο!) και αποσκευές και περι αξιοπιστίας εντάξει και η πεζό δεν έγινε και Μάζντα ξαφνικά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • babisstinson
                      babisstinson last edited by

                      Εν τω μεταξύ ένα σχόλιο που είδα στο βιντεο που ανέβηκε παραπάνω νομίζω είναι για το καπάκι του κινητήρα ότι είναι 'απλό' και δεν προδιαθέτει για συγκινήσεις. Πραγματικά κάποια σχόλια αυτοί οι επαγγελματίες reviewers τα κάνουν για να πουν ότι κάτι είπαν. Λες και θα ανοίγεις κάθε μέρα το καπώ να χαζεύεις τον κινητήρα 1.500 κυβικών 

                      Το καλό με αυτά τα βίντεο (Carwow, autogefhul, κλπ) είναι ότι ξεψαχνίζουν κάθε λεπτομέρεια, αποθηκευτικούς χώρους, πως θα μπει η ζώνη, θα πατήσουν όλα τα πλαστικά, κλπ. Σου δίνει καλή εικόνα για την χρήση του αυτοκινήτου δηλαδή.

                      Για οδήγηση όμως πρέπει να προσεύχεσαι να κάνει κανά review ο Steve Stuffcliffe του Evo, o Chris Harris και κάποιοι άλλοι.

                      Ένα παράδειγμα: https://www.youtube.com/watch?v=pSJU7SWYgxw

                      @4Τροχοί: Θα είναι καλή ιδέα πιστεύω να βλέπουμε περισσότερα αντίστοιχα βίντεο στο κανάλι σας στο Youtube.

                      @TKin73: Χωρίς να έχω δει τα επίσημα νούμερα για τους αποθηκευτικούς χώρους, επειδή τα είδα καπάκι Leon-Formentor, του Formentor φαίνεται αρκετά μεγαλύτερος. Όχι ότι μου φάνηκε μικρός του Leon απλά στο Formentor έλεγες οκ βάζω πολύ περισσότερα πράγματα εδώ μέσα σε σχέση με το Leon.

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lapin last edited by

                        Σχετικά με τους χώρους επιβατών, επειδή έχω δει συγκριτικές μετρήσεις σε ξένο περιοδικό που πέτυχα τυχαία, τα αποτελέσματα δίνουν τα ίδια περίπου νούμερα με το Leon. Ο χώρος αποσκευών είναι φυσικά μεγαλύτερος.

                        Αυτό που ξεχωρίζει και στα δύο αμάξια, θυμάμαι, είναι ότι έχουν τεράστιο χώρο για τα πόδια αλλά σχετικά περιορισμένο εσωτερικό πλάτος για τους πίσω επιβάτες. Δεν είναι δηλαδή ιδανικά για την άνετη μεταφορά 3 ενηλίκων πίσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Τα επιτόκια για το αμάξι είναι 7.9+0.6% για 84 μήνες που με τα 'έξοδα δανείου' που βάζουν γίνεται 9+0.6% ή 4.9% +0.6 για 60 μήνες που γίνεται 6.4% με τα 'εξοδα' .

                          Πρακτικά με τις κρυφές χρεώσεις ακόμα και στο κλασικό επιτόκιο πρόκειται από τα υψηλότερα ειδικά για 84 είναι το υψηλότερο της αγοράς.

                          Μπαλουν για την ώρα δεν έχει το αμάξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            petermeter last edited by

                            Να πω τώρα ότι κανονικά υπάρχει η ηχομόνωση στο καπώ του Formentor 
                            κωδικός ανταλλακτικού 5FA863831

                            ή θα με ρωτήσει κανένας «ειδικός» αν έχω τις γνώσεις κι αν κατέβασα τη μηχανή;
                            LOL

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by

                              Ο μαρεκ είναι απίστευτα γκρινιάρης. Ούτε ένα χαμόγελο δνε σκάει στην κάμερα. Μόνιμα μουτρωμένος με ειρωνικό στυλάκι. Αλλά κατά τα άλλα συνεχώς αναβαθμίζεται ως δοκιμαστής. Το πιο αστείο είναι πως όταν τον κράζουν σε κάποιο βίντεο στο επόμενο ψηλό χαμόγελα με χίλια ζόρια, τρέμουν τα μάγουλα του από την προσπάθεια, μήπως και δείξει πως αλλάζει.

                              Αλλα στο μεθεπόμενο ακόμα και αν είναι καλό αυτοκινητο, ξεφορτώνει όλη την μαζεμένη ειρωνεία του.

                              Εχει γίνει καλτ φιγούρα. Αν τον δεις έτσι τότε ναι είναι αγαπητός.

                              Κατά τα άλλα. Φοβερό αυτό το forumrto@€&, τι σκατα όνομα είναι αυτό. Όλο το ξεχνάω.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • H
                                harisma23 @sabas_thess last edited by

                                Στο θέμα του 1,5TSI ACT με εξαίρεση του πολυσυζητημένο θέμα του DSG νομίζω ότι μπορεί να πούμε πως ο κινητήρας πλέον έχει εξελιχθεί σε τέτοιο επίπεδο ώστε να έχει ξεπεράσει τις παιδικές ασθένειες του 1,4TSI. Είναι ένα κινητήρας γραμμικός, αρκουντως αποδοτικός και με ανάλογη χρήση πολύ οικονομικός. Είναι τραχύς στην λειτουργία του και αρέσκεται στις μεσαίες στροφές όπως οι περισσότεροι ευρωκινητήρες. Απέναντι στους Tce/Puretech/Ecoboost στέκεται ισάξια. Δεν έγινε βέβαια ούτε Honda ούτε φυσικά Mazda και λογικά δεν θα γίνει ποτέ αφού η μαμά VW σταματάει την εξέλιξη των μεκ.

                                Μπράβο πάντως στην Seat. Σκέφτομαι τι θα γινόταν αν δεν είχε περιορισμούς εντός Group. Μα να μην αφήνεις να βάλουν την σωστή ηχομόνωση βρε κομπλεξικη VW για να μας σπρώξεις στο Τινγκ; Τς τς τς...

                                Συγνώμη για το off-topic, αλλά πρέπει να το σχολιάσω, επειδή το διαβάζω συχνά: Την παρούσα (δεν εξετάζω το παρελθόν) υπεροχή της Honda στην σχεδίαση κινητήρων τη δέχομαι, αλλά της Mazda από που προκύπτει; Επειδή ακολούθησε (και μπράβο για το θάρρος της) ένα δικό της δρόμο; Τα αποτελέσματα όμως δεν φαίνεται να τη δικαιώνουν, καθώς στην πράξη δεν φαίνεται οι δίλιτροι ατμοσφαιρικοί SkyAktiv να έχουν το προσδοκώμενο πλεονέκτημα σε κατανάλωση έναντι των αντίστοιχης ιπποδύναμης υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων του ανταγωνισμού, ενώ ταυτόχρονα υπολείπονται σαφώς σε ροπή και επιδόσεις. Ποιος ας πούμε θεωρεί καλύτερο κινητήρα τον τελευταίο SkyAktiv με τα 186 άλογα έναντι του 1.5 turbo του Civic;

                                Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, όπως γράφεις σε επόμενο ποστ σου Χρήστο, το μονωτικό του καπό είναι θερμομονωτικό και όχι ηχομονωτικό για το χώρο των επιβατών. Γιατί ο θόρυβος της μηχανής, με κλειστά παράθυρα, περνάει στην καμπίνα των επιβατών από τον 'καθρέφτη', δηλαδή το διαχωριστικό μεταξύ του χώρου του κινητήρα και της καμπίνας. Εκεί έχει σημασία τι μόνωση έχει μπει. Το μονωτικό του καπό κάνει δύο άλλες δουλειές. Πρωτίστως διατηρεί τον κινητήρα ζεστό ανάμεσα σε μικρές σχετικά στάσεις, προς όφελος της κατανάλωσης και των ρύπων και δευτερευόντως (αυτό το λέω εγώ) μπορεί να προστατεύει το βερνίκι της βαφής του καπό. Διαφορά στην ηχομόνωση της καμπίνας δεν κάνει, τουλάχιστον αντιληπτή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Και ομως κάνει.

                                  Ο ήχος που παράγεται απο τον κινητήρα συντονίζει την λαμαρινα και αυτή ως ηχείο παράγει ήχο που περνά μέσα από το παρμπριζ μπροστά. Στα πολλά χιλιόμετρα δνε γινετια και τόσο αντιληπτό λόγω των αεροδυναμική θορύβων που αλληλοεξουδετερωνουν τα ηχητικά κύματα. Αλλά όντως παίζει και τον ρόλο του ηχομονωτικου. Κατά τα άλλα ισχύει αυτό που λες για την μόνωση στον καθρέφτη.

                                  Τωρα στο άλλο, από που προκύπτει ότι δνε είναι ισάξιος και αν όχι καλύτερος ο skyactive;

                                  Εχει διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας. Θέλει δηλαδή ένα κατέβασμα κάτω από ότι φαίνεται και το αναφέρουν πολλοί, αντιστοίχως ομως και τα turbo θέλουν ένα ανέβασμα πάνω στα υψηλότερα.

                                  Απο οικονομία και τα δύο μοτερ είναι αρκετά καλά. Νομίζω λίγο καλύτερα τα παει ο skyactive, ενώ περιβάλλοντικα ο skyactive αν θυμάμαι σωστά, τα πάει πολύ καλύτερα.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    petermeter last edited by

                                    Η αλήθεια είναι ότι το μονωτικό του καπώ αναφέρεται συνήθως ως θερμομονωτικό.
                                    Μια ελάχιστη επίδραση σε ηχομόνωση μπορεί να υπάρχει, αλλά κυρίως προορίζεται για θερμομόνωση για τον χώρο του κινητήρα και το χρώμα του καπώ, όπως σωστά ανέφερε κι ο harisma23.

                                    Ακόμα κι αυτή η ποδιά που μπαίνει κάτω από το χώρο του κινητήρα, περισσότερο αναφέρεται ως ηχομόνωση (σε αντίθεση με το πώς αναφέρεται το μονωτικό του καπώ). Ας πούμε ότι μπορεί να βάζουν και άλλη ποδιά αναλόγως του ηχητικού επιπέδου του κινητήρα.
                                    Ασφαλώς αυτό δεν αποκλείει το ότι η ποδιά εξυπηρετεί και άλλες λογικές (μηχανική προστασία, αεροδυναμική κλπ), αλλά αυτές δεν είναι παρά δευτερεύουσες.

                                    Η ουσιαστική ηχομόνωση παρέχεται από τα ηχομονωτικά που περιβάλλουν τον κινητήρα στο επίπεδο του καθρέφτη όπως είπε κι ο harisma23.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ναι όντως καλά τα είπε ο harisma23, σωστά τα λεει. Ταυτίζεται κάνεις εύκολα μαζί του... 

                                      Επειδή ασχολήθηκα μια περίοδο με ηχομονωτικα σε ένα κάρο που είχα, το οποίο ητνα κουδουνίστρα και μηχάνημα παραγωγής ηχων. Η μόνωση στο καπό βελτιώνει αισθητά τον ήχο σε ρελαντι και σε ταχύτητες πόλης. Αλλωστε υπάρχουν άπειρα forums με βελτιώσεις και μετρήσεις με db που αναφέρουν το ιδιο αποτέλεσμα με εμένα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        petermeter last edited by

                                        Ταυτίζεται κανείς εύκολα με την πραγματικότητα.
                                        Αν το αναφέρουν οι κατάλογοι των εξαρτημάτων ως τέτοιο, και συμβαίνει να το λέει κι ο harisma, είναι εύκολο να συμφωνήσει κάποιος.

                                        Κάποιος που έχει τσακωθεί με την πραγματικότητα, μπορεί να μη συμφωνεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Δείτε ένα πολύ πρόσφατο τεστ με τον τελευταίο SkyAktiv X M Hybrid:

                                          https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/29233-essai-et-mesures-du-nouveau-mazda-cx-30-20-e-skyactiv-x

                                          Αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τον 180άρη και μερικές περίεργες ως επικίνδυνες 'τρύπες' στην επιτάχυνση, σε συνθήκες βροχερές. Θέλει 'μαστίγωμα' για ασφαλή προσπέραση. Προχωρήστε και στη σελίδα Fiche Technique να δείτε επιδόσεις. 0-100 μετρημένο στο 9,6.

                                          Κατά τ' άλλα όλα καλά και η Mazda στην κορυφή όσον αφορά τους κινητήρες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

                                            Τελικά ισχύει ή δεν ισχύει ότι το ίδιο το manual 'δικαιολογεί' κατανάλωση ως 1L/1000km ή τέλος πάντων κάποιο αντίστοιχο απαράδεκτο νούμερο κατανάλωσης λαδιού;

                                            Ισχύει για όλους τους κινητήρες αυτό και είναι φυσιολογικό. Και η BMW το ίδιο λέει. Δεν σημαίνει ότι όλα τα μοτέρ θα καταναλώνουν λάδι, σημαίνει ότι έως ένα σημείο η κατανάλωση λαδιού είναι φυσιολογική.

                                            Η BMW μάλιστα έχει βγάλει και ειδική τενχική οδηγία και εξήγηση για ποιο λόγο ένας κινητήρας καταναλώνει λάδι και μάλιστα καταλήγει:
                                            'It is a technical necessity that every combustion engine consumes engine oil'

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 4 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr