Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 60
    • Best 15
    • Groups 0

    petermeter

    @petermeter

    8
    Reputation
    3
    Profile views
    60
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    petermeter Unfollow Follow

    Best posts made by petermeter

    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Αντιμετωπίζω το παρόν τόπικ ως ένα ωραιότατο κοινωνικό πείραμα.
      Τόσα σχόλια, όλα διθυραμβικά.
      Κρίνουν την ποιότητα.

      Η ποιότητα κατασκευής στα φόρουμ παραδοσιακά κρίνεται από την ποιότητα του εσωτερικού.
      Ως εκεί φτάνει το μυαλό των ανθρώπων αλλά το προσπερνώ.

      Και η ποιότητα του εσωτερικού είθε να προκύπτει από την ποιότητα των πλαστικών. Όπως το λένε.
      Έτσι κι εδώ.
      Διθυραμβικά λοιπόν τα σχόλια για την ποιότητα των πλαστικών που μάλλον ...προκύπτει από το Καμίκ και το Σκάλα.
      Premium.
      Γιατί; Επειδή το Καμίκ και το Σκάλα.
      Μην ξεφύγουμε, δε μιλάμε για άλλο, για την ποιότητα των πλαστικών. Μαλακά.

      Και παραδοσιακά από τα πλαστικά σχηματίζεται εικόνα στα φόρουμ και για άλλες παραμέτρους,
      όπως η ηχομόνωση, η στιβαρότητα κλπ.

      ΟΚ.
      Αφού.

      Και δε βρέθηκε ένα σχόλιο, ένα που να διαφωνεί.

      Λοιπόν, η Skoda έχει το πιο έξυπνο μάρκετινγκ το έχω πάλι γράψει παραπάνω.
      Οχι γιατί ο άλλος νόμισε ότι το τωρινό Fabai έχει σοβαρή ηχομόνωση και ευρυχωρία που δεν έχουν τα άλλα, ή κάποια πλατφόρμα που έρχεται από το μέλλον κι όχι από το 2017, ούτε αν ίσως πιστεύει ότι θα είναι και πιο αξιόπιστο.

      Μάζεψα εδώ τα σχόλια κι έκανα έναν κόπο.
      Είπαμε κοινωνικό πείραμα αφού η ποιότητα του εσωτερικού δεν μπορεί να είναι πλαστικά από το Τζάμπο.

      Το εσωτερικό φαίνεται να είναι στα επίπεδα του Kamiq δλδ κατά πολύ ανώτερο του Polo & Ibiza!

      το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.

      και μάλλον το καλύτερο εσωτερικό VAG

      Πλ ωραίο evolutionary design, δείχνει αρκετά premium, τολμώ να πω ότι θυμίζει λίγο bmw series 1! Το εσωτερικό φαίνεται να είναι καλύτερο ακόμα και από το polo... Έδωσε τα ρέστα της η Skoda.

      Ότι καλύτερο έχει να προσφέρει το b segment… Το fabia κλασσικα θα έχει υπέροχο εσωτερικό και εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως όλα τα skoda.

      Και εγω πιστεύω πως ως πακετο μπορεί να γίνει το καλύτερο overall της κατηγοριας...απευθύνεται σε πιο down to earth κοινο Που ψάχνει χωρους και απτη ποιοτητα και σχεδίαστικα απλά να είναι αξιοπρεπες , αλλά έτσι όπως το βλέπω σε κάποιες εκδόσεις με ασημί χρώμα κτλ έχει αρκετά στοιχεία premium λεπτομερειών που το κάνουν να δείχνει λίγο upmarket,τουλαχιστον στις πλούσιες εκδόσεις.

      Έτσι ακριβώς down to earth κοινο! Οπως ειπα και αρχικά έχει premium αέρα χωρίς φανφάρες τύπου xcellence και άλλα τέτοια...

      αν κρίνουμε από το scala & kamiq θα έχει πλ καλή ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωση….Εμφανισιακά δείχνει αρκετά upmarket.

      ι η ποιότητα εσωτερικού είναι σε άλλο επίπεδο (όσοι έχουν μπει σε scala & kamiq μπορούν να επιβεβαιώσουν)

      Άσε που νομίζω ότι η SKODA έχει ένα κλικ ποιο ποιοτικά και καλοφτιαγμένα/στιβαρά αυτοκίνητα.

      ίσως το καλύτερο εσωτερικό από τα 'φθηνά' VAG. Έχει πολλά selling point και θα μπει δυναμικά στην αγορά που μπορεί να κυριαρχήσει κι' όλας.

      τότε είχα πάει δύο φορές να δω το Ibiza αλλά το εσωτερικό του FABIA σε μένα φάνηκε πολύ ποιο ποιοτικό. Και αυτό φάνηκε και όταν το πήρα, στο δρόμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αίσθηση πολυτέλειας. ...Το Ibiza ήταν (και είναι) σαν 'φτωχός' συγγενής. Αυτό οφείλεται στα πλαστικά του και στις λεπτομέρειες τύπου βάρους θυρών, κλείσιμο θυρών κλπ...

      Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona. ...Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia

      Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους.

      Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!

      Τα skoda έχουν δικό τους χαρακτήρα και γενικά είναι προσεγμένα ίσως παίζει ρόλο ότι πουλάνε πλ και στη Γερμανία!

      Το μόνο ένα σχόλιο είναι που δε γράφτηκε :

      Αυτά τα μαμημένα πλαστικά που τόσο τα θέλετε μαλακά, τόσο που αποπνέουν την ποθητή ποιότητα μαλακά που είναι στο Καμίκ,
      Το ότι στο Φαμπια δεν υπάρχει μαλακό πλαστικό για δείγμα το πρόσεξε κανείς ;
      Είναι τα σκληρά πλαστικά που αν τα είχε στο Καμίκ, στο Πόλο και στο Ίμπιζα, θα ενοχλούσαν.

      Κι η πλάκα είναι που παραπάνω τα σχόλια να γίνονται για το Πόλο και το Ίμπιζα , που όμως ένα μαλακό πλαστικό είναι μόνα εκείνα που το έχουν…!
      Την ποιότητα του πλαστικού μπορούμε να την αγαπάμε όσο θέλουμε .
      Το δηλώνουμε και υπάρχει ένας κανόνας για όλα.

      Σχολιάζω τον κανόνα που ισχύει διαφορετικά για το Φάμπια σε σχέση με Καμίκ-Πόλο-Ίμπιζα
      Και στο τέλος και κανείς δεν πήρε όχι πρέφα, αλλά πίστεψε κι ότι συμβαίνει το ανάποδο...
      Άτιμη κενωνία.

      ΥΓ: Για να προλάβω και τα επόμενα, ναι αλλά έχει αεραγωγούς. Συγνώμη,
      αλλά τόσα σχόλια τα πλαστικά του Τζάμπο ήταν τρισκατάρατα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Βέβαια η stradale την επιτάχυνση που συγκρίνεται,
      την έχει για όσο κρατά η αυτονομία της μπαταριούλας που κινεί τί άλλο... τον ηλεκτροκινητήρα

      και την εξαφάνισή της τη χρωστά και σε ένα πολυτάχυτο κιβώτιο,
      που τί άλλωστε... τα ηλεκτρικά μόλις που αρχίζουν να μπαίνουν στο χορό

      συν τη διαφορά στο βάρος που συγκρίνουμε το οικογενειακό των 2 τόνων...

      για να είμαστε λοιπόν ακριβείς στη σύγκριση,
      ήδη τα ηλεκτρικά υπερέχουν και είμαστε στα σπάργανα της ηλεκτροκίνησης

      πού δηλαδή να ελαφρύνουν κι οι μπαταρίες, να γίνουν πιο αποδοτικοί ακόμα οι ηλεκτροκινητήρες κλπ κλπ

      πού να συγκριθούν οι ΜΕΚ κι οι ηλεκτροκινητήες επί ίσοις όροις
      με πολυτάχυτα κιβώτια και για τις δυο περιπτώσεις,
      με αντίστοιχα βάρη,
      με αντίστοιχα χρόνια εξέλιξης των τεχνολογιών στην πλάτη
      κτλ κτλ

      κάποτε θα ρωτάνε
      πόσο άχρηστος ήταν ο σαματάς των ΜΕΚ,
      πόσο άχρηστο το ντουμάνι των εξατμίσεων,
      πόσο ανούσιο το γέμισμα των ταχυτήτων αν το μέσο ηλεκτρικό τα καταφέρνει και χωρίς κιβώτια
      κοκ

      δε δηλώνω φαν, αλλά για να λέμε την αλήθεια
      πολύ μουσειακή η τεχνολογία των ΜΕΚ

      ΥΓ: προσπαθώ να φανταστω ένα τρένο υπερυψηλής με ΜΕΚ, άντε ένα roller coaster με ΜΕΚ να γουστάρεις -
      συνήθεια είναι όλα, από τα χρόνια που ερχόμαστε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Εντάξει ένας παράγοντας σημαντικός είναι τα υλικά και άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι η συναρμολόγηση , η διαδικασία παραγωγής και οι επιμέρους ποιοτικοί έλεγχοι στα διάφορα στάδια παραγωγής.

      Αν έχεις ίδια υλικά και ίδιο εργοστάσιο παραγωγής ναι έχεις ίδια αμάξια με διαφορετικά λογοτυπα. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό. Δεν ξέρω ποιος φτιάχνει καλύτερα αμάξια οι Τσέχοι ή οι Ισπανοί , πάντως η Σκόντα είναι μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από την σεατ με μεγαλύτερο αντίκτυπο δεν τίθεται θέμα (αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απαραίτητα βγάζει καλύτερα αμάξια).

      Μπαίνουμε στη σφαίρα του φαντασιακού αν είναι να μιλάμε με υποθέσεις.

      Υπάρχει νομίζεις διαφορετική συναρμολόγηση; Περνάνε λες αλλιώς τα καλώδια και τα σωληνάκια; Βιδώνονται με άλλες ροπές τα παξιμάδια; Οι εργάτες της Σκόντα έχουν βρει το μυστικό των ποιοτικών ελέγχων και δεν το λένε στη VW; Το ήξεραν κι από παλιά; Είχε η Τσεχία μεγάλη φήμη στον τομέα αυτό; Πως το σκεφτόμαστε δηλαδή; Θέλω λίγη λογική.

      Χωριστά εργοστάσια; Δε θα το λεγα. Σκόντα φτιάχνονται σε εργοστάσια εκτός Τσεχίας μαζί με άλλα του ομιλου, όπως και άλλα του ομίλου φτιάχνονται σε εργοστάσια της Τσεχίας.
      Να λέγαμε για τα επιμέρους εξαρτήματα; Ας πούμε για τα κιβώτια και τους κνητήρες που κατασκευάζονται από κοινού σε χωριστά εργοστ'ασια από αυτά της συναρμολόγησης;

      Δε μπαίνω στη διαδικασία ποιά είναι μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, κι οι δυο είναι εμπορικά σήματα του ίδιου γκρουπ που έχουν κοινά εργοστάσια, προμηθευτες, εξαρτήματα, ανθρώπινο δυναμικό κλπ κλπ.
      Κι αν το θέλαμε διαφορετικά, μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγή έχει η Ισπανία αν σώνει και ντε πρέπει να.

      Τέλος πάντων θέλω να καταλήξω ότι χρειάζεται λίγο ψάξιμο και λίγο φιλτράρισμα σε ό,τι ακούμε.
      Ένα Ατέκα κι ένα Καρόκ φτιάχνονται μαζί στο ίδιο εργοστάσιο, ένα Μιι κι ένα Σιτιγκο επίσης.

      ΥΓ: Το Οκτάβια ένας βασικός λόγος που πουλάει στα ταξί και δεν πουλάνε τα άλλα του γκρουπ,
      είναι πως είναι το μόνο liftback του γκρουπ και έχει ευρύχωρο πορτμπαγκάζ.
      Όταν κάποτε υπήρξε liftback Σεατ Τολέντο, πούλαγε αυτό και όχι κάποιο Σκόντα ή Vw .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Ναι βλέπω τις μετρήσεις δεν έχω πάει στα εργοστάσια ούτε Σκόντα ούτε της σεατ!

      Ούτε μηχανικός αυτοκινήτων είμαι για να έχω κατεβάσει μηχανή και να έχω δει τα εντόσθια τους! Εσύ τα έχεις δει;

      Εσύ που φαντάζομαι έχεις δει όλα τα βιντεάκια παραγωγής των δύο εργοστασίων που έχεις καταλήξει;

      Σου εξηγώ καποια πράγματα διαδικασιών και ανθρώπινου παράγοντα και εσύ απαντάς ότι όλα είναι μάρκετινγκ! Οκ ! Και όλα είναι ατμός επίσης....

      Πλαστογραφείς το επιχείρημα.
      Χρεώνεις στα λόγια μου κάτι που δεν λέω, για να αποδείξεις την ορθότητα του ισχυρισμού σου.
      Τα μειωτικά του στυλ «βλέπεις τα βιντεάκια» ασχολίαστα. Δε στέκομαι σε βιντεάκια για να βγάλω συμπεράσματα της κοινης λογικής.
      Και το ότι στις προηγούμενες σελίδες οι απορίες για τα τεχνικά ήταν δικές σου και τις απαντήσεις τις πήρες από μένα, το αφήνω στην άκρη για το ποιός μπορεί να έχει μια γνώση παραπάνω.

      Δε λέω ότι δεν υπάρχουν διαφορετικοί δείκτες ποιότητας και αξιοπιστίας σε μια γραμμή παραγωγής αναλόγως του ανθρωπίνου δυναμικού, των διαδικασιών κοκ.
      Αυτό το χρεώνεις αυθαίρετα στα δικά μου λεγόμενα.
      Λέω όμως ότι δεν τεκμαίρεται πως οι δείκτες ποιότητας και αξιοπιστίας της γραμμής παραγωγής της Σκόντα μπορούν να κριθούν από το ίντερνετ.
      Και για κάποια πράγματα όπως τα εργοστάσια παραγωγής, κωδικοί κλπ, συμβαίνει να έχω ψαχτεί κάμποσο καιρό που δε μπορείς να ξέρεις.

      Και εξίσου αυθαίρετοι είναι και οι υπόλοιποί σου συλλογισμοί:

      • λαμβάνεις δεδομένο αυτό που δεν είναι, δηλαδή την αξιοπιστία των μετρήσεων,
      • ερμηνεύεις το περιεχόμενο πολλών από τις μετρησεις (που πολλές είναι μετρήσεις ικανοποίησης και όχι αξιοπιστίας)
      • επινοείς μια αιτιώδη σχέση ανάμεσα στις μετρήσεις και την παραγωγή που να ταιριάζει στο συμπέρασμα που θες να εξάγεις

      η λογική σειρά των πραγμάτων δεν είναι αυτή, ούτε είναι επιστημοσύνη αυτό όλο το πράγμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Παρ'όλο που δεν είμαι/δεν το παίζω οικολόγος,
      και παρ'όλο που ούτε πιστεύω πως τα ηλεκτρικά έχουν το μηδαμινό οικολογικό αποτύπωμα που πλασάρουν ως το λόγο μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση

      πολύ απολαμβάνω το ξύλο που ρίχνουν στους ΚΕΚ

      1. γιατί πολύ μας τα έχουν ζαλισει οι ξερόλες πετρολχεντς με τα τετριμμένα
      2. πολύ σνομπάρουν τους ηλεκτροκινητήρες για λευκές συσκευές και καλά
      3. πολύ γουστάρουν το καυσαέριο και το σαματά , επειδή ...από συνήθεια βασικά
      4. πολύ ανακατεύεται η τράπουλα και μαθαίνουν όλοι από την αρχή πως οδήγηση δεν είναι να ανακατεύεις τη σούπα και να ξεκουφαίνεσαι από τις εξατμίσεις
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Νομίζω είπα την άποψη μου παραπάνω με 23 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα, ας μην μπερδεουμε άλλο το νήμα.

      συγνώμη αλλά το να λες το «Στις περισσότερες μετρήσεις η Σκόντα είναι πιο ψηλά»
      και να το συνδυάζεις με το «23 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα»,
      είναι κάτι πολύ διαφορετικό από ένα άλμα της λογικής

      Σεατ Μιι και Σκοντα Σιτιγκο είναι το ίδιο αυτοκίνητο και φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο,
      οι «μετρήσεις» θα σου πούνε ότι έχουν άλλη αξιοπιστία
      κι εσύ όχι μόνο λαμβάνεις δεδομένη την αξιοπιστία των «μετρήσεων» αλλά δίνεις και ερμηνεία

      καλό βράδυ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Θα αγοραζες suzuki από Ινδία ή από Ιαπωνία;

      Στα suzuki swift από Ουγγαρία εφριξε ο τοπος από τις βλάβες. Στα Ιαπωνίας πολύ λίγες βλάβες. Πως εξηγείται;

      Δε μας λες κάτι που δεν ξέρουμε.

      Το θέμα είναι πόσο το έχεις ψάξει ότι τα Skoda δε φτιάχνονται σε διαφορετικά εργοστάσια.Το Ατέκα και το Καρόκ φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, και τεχνολογικά είναι ίδια, με ίδια εξαρτήματα που τα συναρμολογούν τα ίδια χέρια.

      Θα το επαναλάβω:

      Και στην Ισπανία να κατασκευαζόταν,γιατί να υστερεί από την Τσεχία; Η Ισπανία είναι χώρα με πολύ μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγή από την Τσεχία, συγκεκριμένα από τις μεγαλύτεςρες παγκοσμίως. Και στην Ισπανία μια χαρά συναρμολογούνται και Άουντι και VW αλλά και άλλες μάρκες, όσο και στην Ουγγαρία, στην Σλοβακία, στο Βέλγιο ή στην Γερμανία. Ψάχνω τη λογική που θα .

      Το ισπανικό Σέατ Ταράκο συναρμολογείται στο κεντρικό εργοστάσιο της vW στη Γερμανία,
      όταν το ηερμανικό Άουντι Α1 συναρμολογείται στο κεντρικό εργοστάσιο της Σέατ στην Ισπανία.

      Να έχει γίνει περιώνυμη η Τσεχία για την βιομηχανία της ή μήπως η τεχνογνωσία είναι χωριστή στις μάρκες του ομίλου της VW; Τα στάνταρ και η τεχνογνωσία της συναρμολόγησης είναι κοινά, ο όμιλος της VW έχει σήματα-θυγατρικές και μια τεχνολογία-τεχνογνωσία που τη μοιράζει για οικονομίες κλίμακας σε διάφορα εργοστασια ανά τον κόσμο με εξαρτήματα που κουβαλά από τρίτες χώρες και προμηθευτές.

      Για να δεις πόσο μάρκετινκ είναι αυτές οι έρευνες,
      ακόμα κι όταν μεταξύ τους μπορεί να μην συμφωνούν

      το μικρό της Σκόντα Σιτιγκό φτιάχνεται στο ίδιο εργοστάσιο με τα μικρά της VW και της σέατ,
      το Καρόκ στο ίδιο εργοστάσιο με το Ατέκα,
      οι κινητήρες μεταφέρονται στις γραμμές συνατμολόγησης από τρίτα εργοστάσια που είναι κοινά, τα κιβώτια ταχυτήτων παρομοίως
      κοκ.

      Όπου υπάρχουν μεσάζοντες (βλέπε ειδικός τύπος στην ενημέρωση του κοινού),
      υπάρχουν και συμφέροντα.
      Καλό είναι να λειτουργεί η κοινή λογική αλλιώς θα καταπίνουμε ό,τι πλασάρουν οι σκοπιμότητες.

      Ας μου επιτραπεί εδώ να δανειστώ μερικές κουβέντες με τις οποίες συμφωνώ

      Πολλές απόψεις διαβάζω που προσπαθούν να εξηγήσουν τις διαφορές σε αξιοπιστία μοντέλων διαφορετικών σημάτων, αλλά ιδίων μηχανικά και του ίδιου ομίλου. Δεν έχετε όμως καταγράψει τον ίσως σημαντικότερο παράγοντα, την υποκειμενικότητα της καταγραφής της αξιοπιστίας.

      Μπορεί να νομίζετε ότι η αποτύπωση της αξιοπιστίας ενός μοντέλου βασίζεται σε αποκλειστικά αντικειμενικούς παράγοντες, όπως π.χ. το ποσοστό των βλαβών που καλείται οδική βοήθεια ή τις διελεύσεις από το συνεργείο εκτός προγράμματος, αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Ανάλογα με το είδος της έρευνας, μπορεί η καταγραφή να γίνεται ακόμη και με αποκλειστικά υποκειμενικά κριτήρια, αν το θέμα της έρευνας είναι το πόσο ευχαριστημένοι δηλώνουν οι ιδιοκτήτες από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους. Ανάλογα δηλαδή με τη μάρκα, το Image της, την προσκόλληση των ιδιοκτητών σε αυτήν, το κόστος της κτλ μπορεί οι ιδιοκτήτες, έκοντες ή άκοντες, να 'προσπερνούν' προβλήματα ή να 'ανακαλύπτουν' προβλήματα που κανονικά θα αδιαφορούσαν.

      Δεν ξέρω αν αυτό καταγράφεται στους πίνακες δλδ ο υποκειμενισμός του κατόχου και το ποσό ευχαριστημένοι είναι οι καταχοι αλλά αν καταγράφεται σε κάποιες στατιστικές λογικο είναι να παίζει ρόλο το κόστος απόκτησης , η φήμη ,οι προσδοκίες από ένα μοντέλο.

      Άλλο είναι να σου χαλάει το ηλεκτρικό παράθυρο σε ενα αμάξι 50000 και άλλο σε ένα 10000! Άλλο είναι να σου πέφτει ο ουρανός σε αμάξι σε q7 άλλο kia picanto. Στο φθηνό συγχωρείς πολλά στο ακριβό τα θέλεις όλα καλά για καιρό.

      Στην πράξη βέβαια ο κάτοχος βιώνει την ίδια βλάβη είτε στο ακριβό είτε στο φθηνό πρόκειται για την ίδια κακοτεχνία. Αλλά λες ρε μπαγασες σας έδωσα μια περιουσία απαιτώ το παράθυρο να δουλεύει για χρόνια! Στο φθηνό θα μονολογησεις ότι πληρώνεις παίρνεις!

      Αυτά τα λογικά είναι απολύτως κατανοητά, κατανοητό δεν είναι να μην τα γνωρίζει ο ειδικός τύπος όταν αναφέρεται σε τέτοιες έρευνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Peter... Η αλήθεια είναι πως από το σημείο που εμπλέκεται ο ανθρώπινος παραγωντας σε οποιοδήποτε στάδιο της παραγωγής τα πράγματα αλλάζουν. Και στο λέω αυτό διότι έχω επαφές με εργοστάσια (πολύ μικροτερα από μια αυτοκινητο βιομηχανία-πιο πολύ βιοτεχνίες) και συζητώ με τους ίδιους τους ιδιοκτήτες αλλά και με τους υπεύθυνους παραγωγής. Πιο πολύ μέτρα ή γνώμη αυτών που εργάζονται και αυτές μεταφέρω.

      Υπαρχουν θεματα που έχουν να κάνουν με την παροχή σωστών εξαρτημάτων. Άρα είναι θέμα προμηθευτών οπότε εφόσον είναι κοινά τότε δεν το αναφέρουμε καν,το αναφέρουμε ως κοινό παραγοντα. Και εν τελη υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας όπως επίσης και η διεύθυνση ελέγχου ποιότητας (στις μεγάλες βιομηχανίες) ή απλώς η διυθυσνη παραγωγής ή όπως αλλιώς την αναφέρει κάθε εργοστάσιο.

      Η συγκεκριμένη διεύθυνση βρίσκεται μονίμως σε δύο βάρκες καθώς η μία είναι να κάνει σωστά την δουλεία της και η άλλη είναι να μην επηρεάζει άσκοπα το μοναδιαίο κόστος κατά την παραγωγή με τις οποίες παρεμβάσεις της.

      Με λιγα λογια αν δεν ξέρουμε τίποτα για αυτα, ούτε το code of ethics στην αποδοχή της λειτουργίας κάθε τμήματος (στις μεγάλες μονάδες κάθε τμήμα έχει στόχους και δεν δέχεται τόσο ευκολα καθυστερήσεις και επεμβάσεις όταν τις θεωρεί άνευ ουσίας) και γενικοτερα το συνολικό mentality μέσα στην γραμμή παραγωγής, όπως δηλαδη τον τρόπο που λειτουργεί κάθε παραγωγική μονάδα και πως λύνονται τα προβλήματα υπό ποιου την ευθύνη και κατά πόσο υπάρχουν διάφοροι επικριτές για την εργασία κάθε εργαζόμενου σε αλλο τμήμα, ώστε να τον θάψουν στα meetings των μετοχών κτλ δεν μπορούμε να εξάγουμε κανένα συμπέρασμα.

      Εκει είναι όλη η ουσια

      Οποτε τι κάνουμε; μένουμε στα αποτελέσματα. Παίρνουμε τους ίδιους αριθμούς αυτοκινήτων και βγάζουμε ένα συμπέρασμα για την αξιοπιστία τους. Συμφωνώ μαζί σου όμως πως στην ίδια γραμμή παραγωγής με διαφορετικό σήμα, είναι λογικό να μην υπάρχει καμία διαφορά στην αξιοπιστια.

      Ας το πάμε σε κάτι πολύ πιο απλό και καθημερινό που το ζούμε όλοι μας. Δες τα σουπερμάρκετ κάποιας αλυσίδας. Όλα μοιάζουν και εχουν τις ίδιες διατάξεις κτλ. Όμως η διυθυνηση του ενος και οι υπεύθυνοι μπορούν να κάνουν ένα σουπερμάρκετ, βρόμικο, τα ταμεία να έχουν πολλές ουρές, οι εργαζόμενοι να είναι αγενείς κτλ. Ενώ αντίθετα σε ένα άλλο με διαφορετική διεύθυνση και υπεύθυνους ολα να κυλούν το νορμαλ.

      Για την ιστορία, τα ινδικα suzuki swift βγήκαν πιο αξιόπιστα από τα ουγγαρέζικα.!!!

      στη Σκόντα έφτιαξαν «όνομα αξιοπιστίας» σε μια περίοδο που πρωτοέβαζαν τους FSI , τους πρώτους TSI και τα πρώτα DSG

      μπορείς να παίρνεις στα σοβαρα όποιες «μετρήσεις» και να νομίζεις ότι κάτι μαγικό γινόταν στις καρότσες που φορούσαν το σήμα της Σκόντα,
      και ούτε τα DSG χαλούσαν, ούτε καίγαν πολλαπλασιαστές και λάδι οι TSI-FSI κοκ

      ο κόσμος είναι ηλίθιος, του πλασάρουν αυτό που θέλει να ακούσει και το μηρυκάζει:
      πού να ξέρει ο άλλος αν λχ τα κιβώτια έρχονται από την Ουγγαρία, την Ισπανία κλπ για όλο το γκρουπ;

      θυμάμαι ακόμα κάποιον που έλεγε (ό,τι του έλεγαν κι αυτού δλδ)
      πως η Σκόντα έχει το πιο σύγχρονο εργοστάσιο του γκρουπ στο Mlada Boleslav,
      άλλον πως η Σκόντα εισφέρει τα περισσότερα λεφτά στο γκρουπ κλπ κλπ
      όλα αυτά τα χρόνια τοσα και τόσα αστήριχτα αλλά χρήσιμα για επικοινωνιακούς λόγους

      ε το να σου λένε ότι έχουν και μετρήσεις αξιοπιστίας (χωρίς να είναι τέτοιες καν αλλά τέσπα)
      είναι θέμα κοινής αφέλειας και κοινής λογικής στον καθένα που θέλει και το χάφτει μετά από ένα σημείο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Τα φρένα πάντα θέλουν ροντάρισμα όταν είναι καινούρια. Θα το νιώσετε όταν αλλάξετε δίσκους και τακάκια στο δικό σας αυτοκίνητο.

      Μα ελα ντε!
      Επιτέλους σε αυτοκινητιστικό φόρουμ και κανείς μέχρι τώρα δε βρέθηκε να πει το αυτονόητο που διάολε το γράφουν και τα εγχειρίδια των αυτοκινήτων.

      Στρώσιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Μην τρολλαρεις. Υπάρχουν και άλλα sites για τρολλς.

      Τεσπα, θα φορά τη νέα έκδοση σε διαστάσεις της πλατφόρμας του ομιλου για το b seg στα 4.10μ. Υπηρχε ανάλυση για το γεγονός ότι ο όμιλος ίσως πάει στα 4.10μ.

      Εχει επίσης 380 λιτρα με την μέθοδο VDA. Σε συνεντεύξεις που διάβαζα από τα στελέχη που το  ανέπτυξαν είχαν αναφέρει πως στόχος τους ήταν ο μεγαλύτερος χώρος στα γόνατα των πισω επιβατών.

      Αλλωστε θα υπάρξουν τεστς με μέτρηση με μεζούρα, όπου θα διαπιστωθεί αν ισχύει ο στόχος που έθεσαν.

      Πριν τρολαρουμε καλο είναι να διαβάζουμε και να ψάχνουμε.

      Αγαπητέ μου ψυχραιμία σου συνιστώ.
      Δεν τρολλάρουμε όλοι σαν κι εσένα. Εγώ τουλάχιστον διορθώνω καποιες δικές σου ανακρίβειες («νέα έκδοση», «μελλοντική πλαρφόρμα» κλπ).

      Και λίγο ξύδι αν χρειάζεσαι, δε θα σου κάνει κακό.

      ΥΓ: και για να δεις ότι ούτε καλό τρολ δεν είσαι, γιατί τα καλά τρολ έχουν στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα
      το μεταξόνιο της MQB-A0 πλατφόρμα ςτου νέου Fabia είναι στα 2.564 mm
      όσο ήταν ακριβώς από το 2017 στα Πόλο και Ίμπιζα,
      οπότε ρε μάστορα για ποιά νέα έκδοση της πλατφόρμας μιλάς, οεο;

      φωστήρα μου εσύ, δώσε μας αυτό που πίνεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter

    Latest posts made by petermeter

    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Αντιμετωπίζω το παρόν τόπικ ως ένα ωραιότατο κοινωνικό πείραμα.
      Τόσα σχόλια, όλα διθυραμβικά.
      Κρίνουν την ποιότητα.

      Η ποιότητα κατασκευής στα φόρουμ παραδοσιακά κρίνεται από την ποιότητα του εσωτερικού.
      Ως εκεί φτάνει το μυαλό των ανθρώπων αλλά το προσπερνώ.

      Και η ποιότητα του εσωτερικού είθε να προκύπτει από την ποιότητα των πλαστικών. Όπως το λένε.
      Έτσι κι εδώ.
      Διθυραμβικά λοιπόν τα σχόλια για την ποιότητα των πλαστικών που μάλλον ...προκύπτει από το Καμίκ και το Σκάλα.
      Premium.
      Γιατί; Επειδή το Καμίκ και το Σκάλα.
      Μην ξεφύγουμε, δε μιλάμε για άλλο, για την ποιότητα των πλαστικών. Μαλακά.

      Και παραδοσιακά από τα πλαστικά σχηματίζεται εικόνα στα φόρουμ και για άλλες παραμέτρους,
      όπως η ηχομόνωση, η στιβαρότητα κλπ.

      ΟΚ.
      Αφού.

      Και δε βρέθηκε ένα σχόλιο, ένα που να διαφωνεί.

      Λοιπόν, η Skoda έχει το πιο έξυπνο μάρκετινγκ το έχω πάλι γράψει παραπάνω.
      Οχι γιατί ο άλλος νόμισε ότι το τωρινό Fabai έχει σοβαρή ηχομόνωση και ευρυχωρία που δεν έχουν τα άλλα, ή κάποια πλατφόρμα που έρχεται από το μέλλον κι όχι από το 2017, ούτε αν ίσως πιστεύει ότι θα είναι και πιο αξιόπιστο.

      Μάζεψα εδώ τα σχόλια κι έκανα έναν κόπο.
      Είπαμε κοινωνικό πείραμα αφού η ποιότητα του εσωτερικού δεν μπορεί να είναι πλαστικά από το Τζάμπο.

      Το εσωτερικό φαίνεται να είναι στα επίπεδα του Kamiq δλδ κατά πολύ ανώτερο του Polo & Ibiza!

      το εσωτερικό φαίνεται καλύτερο από αντίστοιχο VW/Seat.

      και μάλλον το καλύτερο εσωτερικό VAG

      Πλ ωραίο evolutionary design, δείχνει αρκετά premium, τολμώ να πω ότι θυμίζει λίγο bmw series 1! Το εσωτερικό φαίνεται να είναι καλύτερο ακόμα και από το polo... Έδωσε τα ρέστα της η Skoda.

      Ότι καλύτερο έχει να προσφέρει το b segment… Το fabia κλασσικα θα έχει υπέροχο εσωτερικό και εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως όλα τα skoda.

      Και εγω πιστεύω πως ως πακετο μπορεί να γίνει το καλύτερο overall της κατηγοριας...απευθύνεται σε πιο down to earth κοινο Που ψάχνει χωρους και απτη ποιοτητα και σχεδίαστικα απλά να είναι αξιοπρεπες , αλλά έτσι όπως το βλέπω σε κάποιες εκδόσεις με ασημί χρώμα κτλ έχει αρκετά στοιχεία premium λεπτομερειών που το κάνουν να δείχνει λίγο upmarket,τουλαχιστον στις πλούσιες εκδόσεις.

      Έτσι ακριβώς down to earth κοινο! Οπως ειπα και αρχικά έχει premium αέρα χωρίς φανφάρες τύπου xcellence και άλλα τέτοια...

      αν κρίνουμε από το scala & kamiq θα έχει πλ καλή ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωση….Εμφανισιακά δείχνει αρκετά upmarket.

      ι η ποιότητα εσωτερικού είναι σε άλλο επίπεδο (όσοι έχουν μπει σε scala & kamiq μπορούν να επιβεβαιώσουν)

      Άσε που νομίζω ότι η SKODA έχει ένα κλικ ποιο ποιοτικά και καλοφτιαγμένα/στιβαρά αυτοκίνητα.

      ίσως το καλύτερο εσωτερικό από τα 'φθηνά' VAG. Έχει πολλά selling point και θα μπει δυναμικά στην αγορά που μπορεί να κυριαρχήσει κι' όλας.

      τότε είχα πάει δύο φορές να δω το Ibiza αλλά το εσωτερικό του FABIA σε μένα φάνηκε πολύ ποιο ποιοτικό. Και αυτό φάνηκε και όταν το πήρα, στο δρόμο. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και αίσθηση πολυτέλειας. ...Το Ibiza ήταν (και είναι) σαν 'φτωχός' συγγενής. Αυτό οφείλεται στα πλαστικά του και στις λεπτομέρειες τύπου βάρους θυρών, κλείσιμο θυρών κλπ...

      Ανέκαθεν τα skoda ήταν ποιοτικότερα, ειδικά στα παλιά έκανε μπαμ τώρα η διάφορες είναι μικρότερες. Μπορείς να κάνει live σύγκριση σε kamiq και arona. ...Το ibiza είναι κουκλη αλλά η καλύτερη ποιότητα καμπίνας και μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ίσως και επιβατών; δίνουν ένα ατού στο fabia

      Φυσικά η FABIA έχει άλλα προτερήματα (ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, στοιβαρό αμάξωμα) τα οποία της δίνουν πόντους.

      Από την στιγμή που η seat ανέλαβε τον ρόλο του sport brand τα skoda έγιναν ποιοτικά και στιβαρά / οικογενειακά αυτοκίνητα, from a to b with comfort!

      Τα skoda έχουν δικό τους χαρακτήρα και γενικά είναι προσεγμένα ίσως παίζει ρόλο ότι πουλάνε πλ και στη Γερμανία!

      Το μόνο ένα σχόλιο είναι που δε γράφτηκε :

      Αυτά τα μαμημένα πλαστικά που τόσο τα θέλετε μαλακά, τόσο που αποπνέουν την ποθητή ποιότητα μαλακά που είναι στο Καμίκ,
      Το ότι στο Φαμπια δεν υπάρχει μαλακό πλαστικό για δείγμα το πρόσεξε κανείς ;
      Είναι τα σκληρά πλαστικά που αν τα είχε στο Καμίκ, στο Πόλο και στο Ίμπιζα, θα ενοχλούσαν.

      Κι η πλάκα είναι που παραπάνω τα σχόλια να γίνονται για το Πόλο και το Ίμπιζα , που όμως ένα μαλακό πλαστικό είναι μόνα εκείνα που το έχουν…!
      Την ποιότητα του πλαστικού μπορούμε να την αγαπάμε όσο θέλουμε .
      Το δηλώνουμε και υπάρχει ένας κανόνας για όλα.

      Σχολιάζω τον κανόνα που ισχύει διαφορετικά για το Φάμπια σε σχέση με Καμίκ-Πόλο-Ίμπιζα
      Και στο τέλος και κανείς δεν πήρε όχι πρέφα, αλλά πίστεψε κι ότι συμβαίνει το ανάποδο...
      Άτιμη κενωνία.

      ΥΓ: Για να προλάβω και τα επόμενα, ναι αλλά έχει αεραγωγούς. Συγνώμη,
      αλλά τόσα σχόλια τα πλαστικά του Τζάμπο ήταν τρισκατάρατα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Να προσθέσω κι εγώ κάτι ακόμα.

      Κανονικά κάποιος φανατικός της οδήγησης θα έπρεπε να κοιτάζει πρώτα την απόδοση και μετά αν θέλει τον μηχανισμό που την παράγει.

      Και κάποιος φανατικός της οδήγησης θα είχε κάθε λόγο να εκτιμά την αδιάλειπτη παροχή της απόδοσης όπως ένας ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κάνει από μια μόνο σχέση και μόνο.

      Και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως την ακαριαία απόκριση με τη ροπή από χαμηλά κλπ κλπ.

      Κι ο φανατικός της οδήγησης θα είχε ζητούμενο την ισότιμη κατανομή βάρους και την ακαμψία του σασί, το δε χαμηλό κέντρο βάρους με τους ΜΕΚ θα ήταν όνειρο θερινής νυχτός.

      Λυπάμαι άλλά αυτή η καλτίλα με την εμμονή στους ΜΕΚ χωρίς λόγο
      μοιάζει πολύ ρετρό αρνητισμός...
      Και το λέω την ίδια στιγμή που και σιχαίνομαι τους επαγγελματίες της οικολογίας και δεν παραγνωρίζω τα συμφέροντα περί το αφήγημα του κλίματος
      Τα σωστά όμως να λέγονται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Είναι σαν να συγκρίνουμε έναν άβακα με ένα κομπιουτεράκι, εντάξει χάνουμε το κλικκλικ του άβακα...

      Κάτι τέτοιο θα έγραφα κι εγώ, είναι σαν την εποχή που ανακαλύφθηκαν τα τρανζίστορ.

      Ναι μηχανολογικό κατασκεύασμα οι ΜΕΚ, αλλά και λοιπόν. Γιατί να ενδιαφέρει;
      Το αποτέλεσμα μετράει και οι ΜΕΚ υστερούν παντού.
      Η δε πολυπλοκότητα του μηχανολογικού κατασκευάσματος μόνο για καλό δεν είναι.

      Ο κόσμος πάει μπροστά κι εχθρός του καλού το καλύτερο.

      ΥΓ: Σε λίγα χρόνια, με τα ίδια λεφτά
      πολλαπλάσια άλογα πολλαπλάσιες ροπές εφάμιλλες αυτονομίες και πρακτικότητα

      ...και εμείς θα παραπονιούμαστε που χάσαμε το ετήσιο σέρβις, το σαματά, το ντουμάνι, τα γεμίσματα των σχέσεων.

      Fking logic.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Τα φρένα πάντα θέλουν ροντάρισμα όταν είναι καινούρια. Θα το νιώσετε όταν αλλάξετε δίσκους και τακάκια στο δικό σας αυτοκίνητο.

      Μα ελα ντε!
      Επιτέλους σε αυτοκινητιστικό φόρουμ και κανείς μέχρι τώρα δε βρέθηκε να πει το αυτονόητο που διάολε το γράφουν και τα εγχειρίδια των αυτοκινήτων.

      Στρώσιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      παλιότερα λέγαμε πόσο άχρηστα είναι τα ηλεκτρικά γιατί την τύφλα μας τότε
      πιστεύαμε ότι είναι αργά τα ηλεκτρικά και είχαμε στο νου κάτι διθέσια του γκολφ

      σήμερα τα ηλεκτρικά προσφέρουν από τετρακίνηση μέχρι ροπές και άλογα σε αστρονομικά ποσά,
      φτηνότερα από τις ΜΕΚ,
      και το κυριότερο όλα αυτά μεταφράζονται σε επιδόσεις και οικονομία-ποιότητα μετακίνησης

      εκείνα που φρενάρουν κάπως τα ηλεκτρικά
      είναι η πρώιμη τεχνολογία, οι χρόνοι φόρτισης, οι αυτονομίες και μερικά ακόμη

      μην έχει όμως κανείς αμφιβολία πως τα μειονεκτήματα των ηλεκτρικών
      δεν θα είναι εδώ για πάντα,
      κάθε άλλο και πολύ σύντομα θα εξαλειφθούν σε μεγάλο βαθμό

      οι μελλοντικοί φίλοι της αυτοκίνησης θα αντικρίζουν τις ΜΕΚ και θα απορούν με το μαζοχισμό που μας υποβάλλουν με τη λειτουργία τους

      • ασφαλώς ως μουσειακό είδος οι ΜΕΚ θα παραμείνουν μνημειώδεις ανάμεσα στα σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα για ιστορικούς λόγους και μόνο
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Βέβαια η stradale την επιτάχυνση που συγκρίνεται,
      την έχει για όσο κρατά η αυτονομία της μπαταριούλας που κινεί τί άλλο... τον ηλεκτροκινητήρα

      και την εξαφάνισή της τη χρωστά και σε ένα πολυτάχυτο κιβώτιο,
      που τί άλλωστε... τα ηλεκτρικά μόλις που αρχίζουν να μπαίνουν στο χορό

      συν τη διαφορά στο βάρος που συγκρίνουμε το οικογενειακό των 2 τόνων...

      για να είμαστε λοιπόν ακριβείς στη σύγκριση,
      ήδη τα ηλεκτρικά υπερέχουν και είμαστε στα σπάργανα της ηλεκτροκίνησης

      πού δηλαδή να ελαφρύνουν κι οι μπαταρίες, να γίνουν πιο αποδοτικοί ακόμα οι ηλεκτροκινητήρες κλπ κλπ

      πού να συγκριθούν οι ΜΕΚ κι οι ηλεκτροκινητήες επί ίσοις όροις
      με πολυτάχυτα κιβώτια και για τις δυο περιπτώσεις,
      με αντίστοιχα βάρη,
      με αντίστοιχα χρόνια εξέλιξης των τεχνολογιών στην πλάτη
      κτλ κτλ

      κάποτε θα ρωτάνε
      πόσο άχρηστος ήταν ο σαματάς των ΜΕΚ,
      πόσο άχρηστο το ντουμάνι των εξατμίσεων,
      πόσο ανούσιο το γέμισμα των ταχυτήτων αν το μέσο ηλεκτρικό τα καταφέρνει και χωρίς κιβώτια
      κοκ

      δε δηλώνω φαν, αλλά για να λέμε την αλήθεια
      πολύ μουσειακή η τεχνολογία των ΜΕΚ

      ΥΓ: προσπαθώ να φανταστω ένα τρένο υπερυψηλής με ΜΕΚ, άντε ένα roller coaster με ΜΕΚ να γουστάρεις -
      συνήθεια είναι όλα, από τα χρόνια που ερχόμαστε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Tesla Model S Plaid

      Παρ'όλο που δεν είμαι/δεν το παίζω οικολόγος,
      και παρ'όλο που ούτε πιστεύω πως τα ηλεκτρικά έχουν το μηδαμινό οικολογικό αποτύπωμα που πλασάρουν ως το λόγο μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση

      πολύ απολαμβάνω το ξύλο που ρίχνουν στους ΚΕΚ

      1. γιατί πολύ μας τα έχουν ζαλισει οι ξερόλες πετρολχεντς με τα τετριμμένα
      2. πολύ σνομπάρουν τους ηλεκτροκινητήρες για λευκές συσκευές και καλά
      3. πολύ γουστάρουν το καυσαέριο και το σαματά , επειδή ...από συνήθεια βασικά
      4. πολύ ανακατεύεται η τράπουλα και μαθαίνουν όλοι από την αρχή πως οδήγηση δεν είναι να ανακατεύεις τη σούπα και να ξεκουφαίνεσαι από τις εξατμίσεις
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Opel Mokka 2021
      1. Κι όπως αναμενόταν μηδέν επί της ουσίας,
        πότε ανακάλυψες τα κριτήρια του euroncap ;
        Επειδή ασχολείσαι (άσε τους άλλους πόσο ασχολούνται εκείνοι)
        για λέγε...

      [mod] σβήστηκαν προσβλητικά σχόλια προς άλλο μέλος. να μην επαναληφθεί

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Opel Mokka 2021

      Το Sandero έχει την καινούργια πλατφόρμα της Renault, με Clio/Capture και τα λοιπά..

      Την έχει και αυτό εννοώ εκεί που λέω 
      «Είναι επιλογή του brand της Dacia να μην ανταποκρίνεται στα συγχρονα κριτήτια ασφάλειας,
      παλιότερα το έκανε με παρωχημένες πλατφόρμες σήμερα κάνει την ίδια επιλογή με πλατφόρμες της ίδιας γενιάς με τη Renault.»

      Τί με αυτό; Η πλατφόρμα δεν είναι πανάκεια όμως.
      Δεν είναι η πρώτη φορά που μοντέλα με την ίδια πλατφόρμα πετυχαίνουν εντελώς διαφορετική επίδοση.
      Το αποτέλεσμα μετράει και ποτέ η Dacia δε θέλησε (γιατί οι πόροι υπάρχουν στο γκρουπ) να προσφέρει μια σύγχρονη επίδοση ασφάλειας.

      σύγχρονος=που συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής μας και υιοθετεί τις αντιλήψεις και καινοτομίες της σε αντίθεση με αυτόν που παραμένει προσκολλημένος στο παρελθόν

      Τώρα για τις εξυπνάδες που δίνεις και συμβουλές Lap (αυτό κι αν είναι ΛΟΛ)
      δε σε παίρνει.
      Έχεις εκτεθεί και εγώ λέω τα αυτονόητα.
      Ειδικά με την εμπειρία σου στο φόρουμ έχεις δώσει προφίλ τί σκαμπάζεις.
      Για πες πότε ανακάλυψες τα κριτήρια του euroncap;

      Και κανείς δε γουστάρει όταν παίρνει το 2021 αυτοκίνητο στην τιμή του καινούριου με ασφάλεια της περασμένης δεκαετίας.
      Ίσως ο Lap. LOL όμως!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • RE: Opel Mokka 2021

      Αυτο το πράγμα που από το ξεκίνημα του euroncap το 1996
      πέρασαν 25 χρόνια για να ανακαλύψουν ορισμένοι πως τα τεστ αυστηροποιούνται ΟΧΙ ΦΕΤΟΣ ΜΟΝΟ, αλλά σχεδόν κάθε χρόνο,
      με ξεπερνάει.

      Τώρα αν αυτό οι συγκεκριμένοι το ανακάλυψαν μετά από 25 χρόνια
      κι αυτό εξαιτίας της επίδοσης 2 αστεριών του αγαπημένου τους Dacia,
      τυχαίο δε νομίζω... LOL

      Επίσης ένα άλλο πράγμα,
      είναι αυθαίρετος ο ισχυρισμός πόσα περσινά αστέρια ισοδυναμούν με τόσα φετινά αστέρια.
      Κάθε μοντέλο αξιολογείται ως μοναδική περίπτωση,
      τα κριτήρια των δοκιμασιών δεν είναι πάντοτε συγκρίσιμα,
      το κάθε μοντέλο συμπεριφέρεται διαφορετικά αναλόγως της δοκιμασίας,
      τα αποτελέσματα δεν είναι προβλέψιμα στη θεωρία,
      πάντοτε χρειάζεται η δοκιμασία στο πεδίο δοκιμών
      και η επίδοση στη δοκιμασία κρίνεται σε απολύτως λεπτομερείς μετρήσεις.

      Και για να τελειώνουμε,
      το euroncap όχι σήμερα αλλά πάντα αυτό έκανε,
      έδειχνε πόσο σύγχρονο είναι στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια ένα μοντέλο στη χρονιά που περνάει τη δοκιμασία.
      Για αυτό,
      πάντα τα αποτελέσματα συνοδεύονταν από τη χρονιά.
      Και για αυτό,
      πολλές φορές το ίδιο μοντέλο στον κύκλο ζωής του έχει ξαναδοκιμαστεί.
      Το euroncap πάντα αυτό έκανε,
      άσχετα αν ορισμένοι τώρα όλως τυχαία το ανακάλυψαν.

      Δεν είναι συνωμοσία για να αδικήσουν ένα αγαπημένο μοντέλο του οποιουδήποτε,
      είναι πρόβλημα του κάποιου που δεν κατάλαβε πως το πεντάστερο Μαζντα 5 του 2005 μπορεί και να ήταν ασφαλέστερο από το πεντάστερο Laguna του 2001
      ή πως το να βγαίνει λχ το πρώτο πεντάστερο supermini με τα κριτήρια της νέας χρονιάς εκεί που έβγαιναν μόνο τετράστερα τα supermnin,
      είναι μεγάλη υπόθεση.

      Περί Dacia η περιεκτική αναφορά,
      τα Dacia πάντα αποτύγχαναν να ανταποκριθούν στα σύγχρονα κριτήρια των δοκιμασιών,
      σε αντίθεση με άλλες μάρκες που είτε είχαν τα πάνω και τα κάτω τους είτε ήταν μονίμως άνω του μέσου όρου.
      Είναι επιλογή του brand της Dacia να μην ανταποκρίνεται στα συγχρονα κριτήτια ασφάλειας,
      παλιότερα το έκανε με παρωχημένες πλατφόρμες σήμερα κάνει την ίδια επιλογή με πλατφόρμες της ίδιας γενιάς με τη Renault.
      Δεν πρέπει να είναι πολλές οι μάρκες που δεν έχουν ούτε μια φορά επιτύχει πλήρως σύηχρονη επίδοση ασφάλειας στο euroncap,
      κι η Dacia είναι μια από αυτές:
      ούτε μια από τις 9-10 φορές που έχει δοκιμαστεί Dacia δεν προέκυψε 5αστερο αποτέλεσμα!
      Προφανώς, για να υπάρχει και το περιθώριο κέρδους και να τηρείται η απόσταση της εμπορικής εικόνας της κάθε μάρκας του συγκεκριμένου γκρουπ.

      Τα αυτοκίνητα κρίνονται στο πόσο σύγχρονα είναι.
      Όταν αγοράζεις καινούριο, θες να είναι σύγχρονο.
      Στην ίδια σύγκρουση ή στην ίδια οδηγική συμπεριφορά,
      το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο παρέχει περισσότερη ασφάλεια για τα χρήματά του.

      Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      petermeter
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr