-
Κανα δυο φορες, αλλα πως να τον αδικησω οπως τα γραφει ή τον αλλο τον ανεκδιηγητο που δε σκοπευει να μεγαλωσει ποτε... Συχνα δεν εχει σημασια μονο τι λεμε αλλα και πως.
-
Σεβαστή η επιλογή - φυσικά - και η αιτιολόγηση, αλλά αυτό για το ότι φοβάσαι την εξέλιξη, για να μην χάσει αξία το παλιό όχημα είναι σχεδόν απίστευτο που το αναφέρει κάποιος σαν θετικό!
Δηλαδή δεν πρέπει να υπάρχει εξέλιξη για να μην καταλαβαίνουμε στον δρόμο ότι έχεις το προηγούμενο μοντέλο;! Τι λογική είναι αυτή;!
Ίσα ίσα που κάνει τα αυτοκίνητα μοναδικά και διαφορετικά, λες έχω 3008 του 2012, γιατί να ντρέπεσαι γι' αυτό; Είναι ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τα θετικά και τα αρνητικά του, μόνο καλό έκανε στην μάρκα η εξέλιξη αυτή την τελευταία δεκαετία.
Γενικά όλη αυτή η αισθητική και φιλοσοφία δείχνει και το target group τον αγοραστών, που π.χ παίρνουν το ίδιο Golf εδώ και 15 σχεδόν χρόνια. Συντήρηση.
-
...whatever...!!!! Αν εσυ Δουβλινέζε από το ποστ μου κατάλαβες ότι φοβάμαι την εξέλιξη κ ότι οποίος έχει ένα παλιότερο μοντέλο το οποίο πλέον το νέο μοντέλο είναι εντελώς διαφορετικό λεω ότι θα έπρεπε να ντρέπεται γι αυτο οκ! Αυτο που εγραψα στο συγκεκριμένο σημείο είναι οτι προτιμώ κ μ αρεσει η διαχρονικότητα του συσκεκριμενου μοντέλου που δεν έχει πολλές αλλαγές στα 15 σχεδόν χρόνια παρουσίας κ θεωρώ ότι αυτός είναι κ ένας λόγος που κρατάει μια καλύτερη αξία στο πέρασμα του χρόνου οπως και το γεγονός οτι ένα αυτοκίνητο στο οποιο το σχέδιο της προηγουμενγσ γενιάς είναι εντελώς διαφορετικό από αυτο της νέας χάνει περισσότερο την αξία του. Τέλος πάντων δεν εξηγώ περισσότερα γιατι χανόμαστε στην μετάφραση κ επειδή νιώθω σαν τον αγαπημένο μου Μπιλ Μάρεϊ, ότι ήταν να παρω επιλεκτικά από αυτο το φόρουμ στα λίγα χρόνια που είμαι εδώ το πήρα κ χαίρομαι γι αυτο, με βοήθησε στην επιλογή του αυτοκινήτου μου επιτέλους κ να μάθω κάποια πράγματα περι αυτοκινησης μιας κ ήμουν κ παραμένω ασχετος φυσικά κ δε το κρύβω,αλλά επειδή το οπαδιλικι σε όλες του τις μορφές το απεχθάνομαι κ δεν θα μπορούσε να λείπει και από εδω, αυτά ...να είσαστε όλοι καλα ότι κ αν οδηγάτε ότι αυτοκίνητο κ να πάρετε.
-
Πάλι το ίδιο λες.
'ένας λόγος που κρατάει μια καλύτερη αξία στο πέρασμα του χρόνου οπως και το γεγονός οτι ένα αυτοκίνητο στο οποιο το σχέδιο της προηγουμενγσ γενιάς είναι εντελώς διαφορετικό από αυτο της νέας χάνει περισσότερο την αξία του.'
Δηλαδή ας μείνουμε σε παλιά, βαρετά και ξεπερασμένα σχέδια, για να μην πει κανείς ότι το αυτοκίνητό μα; είναι ξεπερασμένο; Προχωράει αυτή η άποψη την κοινωνία δηλαδή;
Γνώμη σου είναι, την εκφράζεις και διαφωνώ, αλλά τουλάχιστον αποδεξου την, και την διαφωνία μου, αλλά πρωτίστως τη γνώμη σου.
Tiguan = Ακρόπολη;! Ποια διαχρονικότητα..σε κάποιους αρέσει αυτή...η 'Δωρικοτητα' που λέτε, δεν τίθεται θέμα, με τα λεφτά σου ψήφισες την επιλογή σου και το σέβομαι απίστευτα, και ουσιαστικά, αφού είναι ο μόνος πραγματικός τρόπος να δώσει κάποιος αξία στην άποψή του, αλλά κάποιοι βρίσκουμε συντηρητικό και ανεμπνευστο αυτό το είδος σχεδιασμού, και εμείς ψηφίσαμε με το πορτοφόλι μας, οπότε σεβαστή και η δική μας άποψη.
-
Η vw με τα μοντέλα της προσπαθεί να είναι πως είναι το καλό λευκό πουκάμισο του άντρα στην ντουλάπα του.
Έχει πάρει ένα από το 2000 για τον γάμο του ξαδέρφου που πλένει το πάει καθαριστηριο για να μην γαριασει και μπορεί και το φορά και το 2021 γιατί πόσο έχει αλλάξει η μόδα στα καλά λευκά πουκάμισα;
Προσπαθεί λέω γιατί καταφέρνει να κάνει να βλέπουν τα μοντέλα της σαν καλά λευκά πουκάμισα μόνο μια μερίδα αγοραστών. Οι υπόλοιποι και ευτυχώς για να σπάει η μονοτονία βαριουνται αυτό το ίδιο και ίδιο δεν θέλουν το τιγκουαν που σκανε 30Κ το 2021 να είναι σχεδόν ίδιο με το αμάξι του θείου τους το 2008....
Έχω έναν τσιγκούνη φίλο που έχει γκολφ του 2001 με 200.000 χλμ το κλασικό το μαύρο. Μου λέει γιατί να αλλάξω αφού τσουλαει ακόμα πάλι γκολφ θα πάρω ε πόση διαφορά έχει εξωτερικα με του 2021? ( Εντάξει είπαμε είναι τσιγκούνης και υπερβάλει!)
-
Το οποίο Audi Q3 παρόλο που του είχα βάλει ως έξτρα τα βασικα συστηματα ασφάλειας, led matrix , 360 view και έφτανε η τιμή στα 41 με έκπτωση και 4 χρόνια εγγύηση ή 80.000χλμ δεν με ενθουσίασε στην οδήγηση , ήταν αρκετά σκληρό , το Volvo το απέρριψα γιατί είχα πάλι θέματα με την θέση οδήγησης , με ενοχλούσαν αρκετά θέματα εργονομίας σ αυτήν , επειδή πήγαινα για χειροκίνητο ,δε το περίμενα τόσο χάλια , δεν μπορούσα να κουμπώσω με τίποτα πέμπτη και έκτη
Αρχικά θα πώ: ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πόστ...μπράβο σου! Οι λόγοι υποκειμενικοί (όπως για τον καθένα μας!!), αλλά φοβερή ανάλυση και λεπτομέρειες και έκανες τν καλύτερη επιλογή για εσένα!
-
Για το Q3 μου το είπε και η φίλη μου ότι ήταν πολύ σκληρό και δεν της άρεσε καθόλου όπως δεν της άρεσαν και τα φρένα. Τελικά πήρε το υβριδικό Tuscon (με τα 230 άλογα) στα €39.000.
-
Το χειροκίνητο κιβώτιο στο Βόλβο (όπως και στα περισσότερα της κατηγορίας) είναι απλά για να υπάρχει, ένας συμβιβασμός. Ουσιαστικά όλα αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί ώς αυτόματα εξ' αρχής. Για αυτό δεν σου άρεσε...το έχουν για να το απορρίπτει ο κόσμος και να αγοράζει το αυτόματο. Το ίδιο και με τις BMW και ΜΒ, που έχουν από τα χειρότερα χειροκίνητα και από τα καλύτερα καλύτερα αυτόματα.
-
-
Έχουν και άλλοι παρόμοιες ανησυχίες με εμάς σήμερα..
Νομίζω είναι ένα ερώτημα που απαντάται καθολικά στην αυτοκίνηση σε αυτή τη νέα γενιά.
Από το C-HR και μετά η Toyota δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον σχεδιασμό (μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση ακόμη και εις βάρος της πρακτικότητας, οι πωλήσεις ξεκάθαρα δίνουν την απάντηση), οι Κορεάτικες πλέον είναι αποφασισμένες να μην βγάλουν ούτε ένα αδιάφορο μοντέλο π.χ https://www.hyundai.gr/ioniq/
Δηλαδή να προστατέψει η Kia το προηγούμενο μοντέλο της που πούλησε μέτρια (καλά για ΚΙΑ αλλά μέτρια σε αναλογία) και να χάσει πωλήσεις από τα καινούργια που πάνε για ενδοεταιρικα ρεκόρ; Δεν νομίζω..
-
Ουάου; 38 χιλιάρικα για χειροκίνητο Tig με 150 ίππους; Κάνει τα Tesla (και τα Enyaq/ID.4) αυτού του πλανήτη να μοιάζουν με ευκαιρία. Όχι βέβαια πως θα ήταν κατάλληλα για την περιστασιακή ταξιδιάρικη χρήση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Με το καλό και καλά χιλιόμετρα!
-
Καλά καθίστε να δούμε πόσα χρόνια ακόμη θα κάτσει η Peugeot επάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία του 3008 για να αρμεξει ότι περισσότερο μπορεί και ξαναμιλαμε. (Και πολύ σωστά θα κάνει, έφερε επανάσταση μέσα - έξω στον σχεδιασμό , ήμουν φανατικός υποστηρικτής του 3008 στις επικές μάχες που δόθηκαν σε αυτό το φόρουμ ανάμεσα σε tig-Χ1-3008. το 2016 και μετά )
Πάντως το Tiguan του 2016 δεν έχει καμία σχέση στα μάτια μου με το 1ο και σε αυτό οφείλεται η μεγάλη του επιτυχία γιατί ενώ παρέμεινε συντηρητικό ήταν πολύ διαφορετικό και έβγαζε και αυτήν ... 'διαχρονικότητα' από τις καλές εποχές του golf , και πλέον έχει αποδειχθεί η αξία του , είναι όντως το golf της μάρκας σε επιτυχία και στην αντίληψη του κοινού ως προϊόν (Το οποίο golf το παραεκανε με το άρμεγμα , το VIII είναι πλέον απογοητευτικό , έπρεπε αυτή η γενιά να κάνει άλμα αντίστοιχο με το Tiguan)
Επίσης για θυμηθείτε παρακαλώ και το πρώτο Tiguan πόσο...επαναστατικό ήταν εκείνη την εποχή σε σχέση με τη φιλοσοφία της VW σχεδιαστικά , ενώ δεν είχε ανταγωνισμό ουσιαστικά , εκτός από το RAV το οποίο όμως ήταν δίλιτρο και AWD το μοναδικο όμως ασφάλτινο lifestyle SUV εκείνη την περίοδο δεν θυμάμαι κάποιο άλλο. Αν δεν κάνω λάθος ήταν το πρώτο ψευτοSUV με σύγχρονους όρους , τουρμπακι tsi σε χαμηλά κυβικά που έκανε κηδείες σε δίλιτρα, dsg και 4 motion με οδηγική συμπεριφορά σχεδόν hatchback ( αφήνω απ' έξω τα θέματα αξιοπιστίας , μην δυναμιτισουμε την κουβέντα άλλο είναι το θέμα εδώ)
Εξαιρετική η PSA stellantis μας έχει θαμπώσει με την επιτυχία της αλλά μην ισοπεδώνουμε κάποια πράγματα.
-
Οι περισσότεροι θέλουμε να μας αρέσει το αμάξι μας και η τάση της αγοράς δείχνει ότι η εμφάνιση πουλάει. Μιας και μιλάμε όμως για οικογενειακούς SUVβλακοανθρωπομεταφορείς και ουχί για κουπέ,roadster και σπόρ μπερλίνες, δε μπορώ να καταλάβω το σκάλωμα με την εμφάνιση του (κάθε) Tiguan και συναφών ειδών.
Να βοηθήσω τον αγαπητό συμφορουμίτη περί 'δωρικότητας' και το meaning γιατί μπερδεύτηκε και έψαχνε τον Παρθενώνα..
Λιτό, αυστηρό , διαχρονικό με καθαρές γραμμές, απέριττο και αδιάφορο θα συμπλήρωνα.
Αν τα προτερήματα του συγκεκριμένου μοντέλου το κάνουν ανώτερο συνολικά στα μάτια κάποιου και το επιλέγει συνειδητά από τον ανταγωνισμό με γειά του και να το χαρεί.
Σήμερα φρεσκοπαντρεμένος καλός φίλος ήθελε τη γνώμη μου για επιλογή SUV. Δεν πολυασχολείται, όπως το 95% του πληθυσμού. Επειδή λοιπόν το θέλει μόνο αυτόματο είπα να του εξηγήσω όσο πιο απλοικά γίνεται περί διπλοσύμπλεκτων,aisin και αξιοπιστίας. Σύντομα με διέκοψε και μου είπε ότι θέλει μόνο Γιαπωνέζικο ή Γερμανικό. Δεν τον ενδιέφερε η θεωρητική αξιοπιστία ενός κιβωτίου. Ρώτησε όμως για τις εγγυήσεις.. Για την ιστορία είναι μεταξύ Q3,T-roc, Chr, QQ κουλουβάχατα..
@Spiros και @Lap καλές είναι οι διαφωνίες και έχουν και χαβαλέ και πείραγμα, αρκεί φυσικά να μην έχεις να κάνεις με μ@λκα
-
Σήμερα είδα ένα λευκό R.
Παιδια οκ συντηρητικό κτλ. Εγώ όμως γύρισα να το ξαναδώ. Είχε αυτό το κάτι.
-
Για την ιστορία είναι μεταξύ Q3,T-roc, Chr, QQ κουλουβάχατα..
αυτο το πραγμα που βαζουν στον ιδιο κουβα αυτοκινητα με ευρος αξιας 10-15χιλιαδων, πραγματικα δεν το καταλαβαινω! Το εχω δει και εγω να γινεται, οποτε πιστεψε με, δεν σε αμφισβητω καθολου. Μαλιστα, δεν ειναι μονο οι αξια, αλλα ειναι και διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων (διαστασεις, χωροι). WTF???
-
Ουάου; 38 χιλιάρικα για χειροκίνητο Tig με 150 ίππους; Κάνει τα Tesla (και τα Enyaq/ID.4) αυτού του πλανήτη να μοιάζουν με ευκαιρία. Όχι βέβαια πως θα ήταν κατάλληλα για την περιστασιακή ταξιδιάρικη χρήση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Με το καλό και καλά χιλιόμετρα!
Αν εψαχνα να αγορασω αυτην τη στιγμη, οντως θα εμπαινα σε διλημμα. Δεν ξερω ποσο βγαινει το enyaq/id4 αντιστοιχα εξοπλισμενο με το tig που επελεξε ο φιλος, αλλα μαλλον θα ειναι αρκετα κοντα οι τιμες.
-
αυτο το πραγμα που βαζουν στον ιδιο κουβα αυτοκινητα με ευρος αξιας 10-15χιλιαδων, πραγματικα δεν το καταλαβαινω! Το εχω δει και εγω να γινεται, οποτε πιστεψε με, δεν σε αμφισβητω καθολου. Μαλιστα, δεν ειναι μονο οι αξια, αλλα ειναι και διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων (διαστασεις, χωροι). WTF???
Μα η πλειοψηφία του κόσμου ΔΕΝ έχει ιδέα από αυτοκίνητα ρε συ. Απλά θέλει ένα 'Τζιπ', γιατί 'είναι όμορφο', πήρε ο γείτονας', 'είναι πιο ασφαλές', 'βλέπει καλύτερα' κλπ. Το είδα από την κολλητή μου, ξεκίνησε με προϋπολογισμό €25.000 και κατέληξε στο Tuscon Hybrid με €39.000. Πέρα από την τιμή (που τελικά είχε μεγάλο εύρως...αχαχα), 3 πράγματα κοίταζε:
- Να της αρέσει μέσα-έξω
- Βαθμολογία crash test
- Πως της φαίνεται στην οδήγηση
Με αυτά τα κριτήρια, είδε περί τα 10 αυτοκίνητα και κατέληξε σε 3 (Q3, Tuscon, XC40). Q3 αποκλείστηκε κατά την οδήγηση, δεν της άρεσε καθόλου! Το Βολβο το βρήκε καλό και το Τουσόν το ερωτεύτηκε κατά την οδήγηση, οπότε και το πήρε. Βρήκε ένα ετοιμοπαράδοτο και το έκλεισε.
-
This post is deleted! -
Μα η πλειοψηφία του κόσμου ΔΕΝ έχει ιδέα από αυτοκίνητα ρε συ. Απλά θέλει ένα 'Τζιπ', γιατί 'είναι όμορφο', πήρε ο γείτονας', 'είναι πιο ασφαλές', 'βλέπει καλύτερα' κλπ. Το είδα από την κολλητή μου, ξεκίνησε με προϋπολογισμό €25.000 και κατέληξε στο Tuscon Hybrid με €39.000. Πέρα από την τιμή (που τελικά είχε μεγάλο εύρως...αχαχα), 3 πράγματα κοίταζε:
- Να της αρέσει μέσα-έξω
- Βαθμολογία crash test
- Πως της φαίνεται στην οδήγηση
Συγνωμη που ξεφευγω εκτος θεματος, αλλα μιας και το ειδες σε κοντινο σου ανθρωπο, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις πως στο καλο σκεφτονται; Τα τρια πραγματα που ηθελε, οκ λογικα και κατανοητα, αν και το 3, συγνωμη αλλα δεν θεωρω οτι μπορει να βγει πραγματικο συμπερασμα με τον τροπο που γινονται τα test drive.
Απο εκει και περα ομως, πως πηγαινεις απο τα 25 στα 40; Το πηρε με δανειο οποτε 'ελα μωρε, 200 ευρω παραπανω στη δοση, δεν εγινε και τιποτα'; Επισης, χωροι δεν τους ενδιαφερουν;
Αυτα που ειπες με τις διαφορες των κιβωτιων, μαλλον επειδη εισαι φιλος σου εκανε τη χαρη να σε ακουσει και σιγα μην τα πηρε υποψιν της
-
Συγνωμη που ξεφευγω εκτος θεματος, αλλα μιας και το ειδες σε κοντινο σου ανθρωπο, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις πως στο καλο σκεφτονται; Τα τρια πραγματα που ηθελε, οκ λογικα και κατανοητα, αν και το 3, συγνωμη αλλα δεν θεωρω οτι μπορει να βγει πραγματικο συμπερασμα με τον τροπο που γινονται τα test drive.
Απο εκει και περα ομως, πως πηγαινεις απο τα 25 στα 40; Το πηρε με δανειο οποτε 'ελα μωρε, 200 ευρω παραπανω στη δοση, δεν εγινε και τιποτα'; Επισης, χωροι δεν τους ενδιαφερουν;
Αυτα που ειπες με τις διαφορες των κιβωτιων, μαλλον επειδη εισαι φιλος σου εκανε τη χαρη να σε ακουσει και σιγα μην τα πηρε υποψιν της
Όπως είπα είναι φίλη μου (όχι φίλος) και παντελώς άσχετη με τα αυτοκίνητα (τώρα έχει ένα Captur Diesel, πάλι εγώ της το είχα προτείνει αντί για το Κλιό που κοίταζε τότε). Πάμε στα κριτήρια:
-
Χώροι αδιάφοροι, 3 άτομα είναι στην οικογένεια, χωράνε παντού. Ούτε θέμα πάρκινγκ έχει, οπότε αδιάφορο το μέγεθος.
-
Επειδή τη νοιάζει η οδήγηση απαίτησε και από τα 3 και τα πήρε για 2 ώρες, χωρίς πωλητή να πάει εκεί που κινείται συνήθως (πχ. σπίτι - δουλειά και πέριξ του σπιτιού της) να δει πως της φαίνεται. Μάλιστα έκανε από 2 test drive σε κάθε αυτοκίνητο.
-
Τα λεφτά δεν ήταν θέμα, τα έχει (άσχετα εαν έβαλε δόσεις τα μισά για το ψυχολογικό του θέματος) άνετα και άλλα τόσα. Δεν ήθελα να δώσει πολλά γιατί τα θεωρεί πεταμένα λεφτά του αυτοκινήτου (ο άντρας της έχει Mini JCW τούμπανο σε εξοπλισμό, πάνω από €45Κ). Απλά στα €25Κ που ξεκίνησε δεν της άρεσε τίποτα οπότε άρχισε να ανεβαίνει, πήγε €30Κ, μετά €35Κ για το Βόλβο και σκέφτηκε υβριδικό για να είναι πιο safe στο μέλλον.
-
Για το κιβώτιο δεν κατάλαβα το σχόλιό σου συγνώμη!
-
-
Φάνη είχε και βασικό κριτήριο αν ειναι ετοιμοπαράδοτο ή όχι;
Ετσι αγοράζεις καταναλωτικό προϊόν οπως τα αμαξια όχι με παραγγελίες μηνών
-
Πολλή μιζέρια έχει πέσει τελευταία στο forum... Αυτή η μανία αρκετών να απαξιώσουν την επιλογή του άλλου, ειδικά μάλιστα όταν είναι απολύτως αιτιολογημένη (πάντα με τα προσωπικά κριτήρια του κάθε αγοραστή) είναι πραγματικά σοκαριστική και ενδεικτική του επιπέδου μας.
Χαλαρώστε βρε! Χαρείτε με την χαρά του άλλου για το νέο του απόκτημα και μην πέφτετε σαν κάργιες να τον φάτε επειδή δεν επέλεξε τη δική σας προτίμηση... Οπαδισμός κι εδώ;
-
Φάνη είχε και βασικό κριτήριο αν ειναι ετοιμοπαράδοτο ή όχι;
Ετσι αγοράζεις καταναλωτικό προϊόν οπως τα αμαξια όχι με παραγγελίες μηνών
Δεν την απασχολούσε (όπως και εμένα, ΠΟΤΕ δεν έχω αγοράσει ετοιμοπαράδοτο...αχαχα). Σκέψου ότι το αυτοκίνητο είναι ετοιμοπαράδοτο και επειδή φεύγει διακοπές 1 μήνα, θα το παραλάβει όταν επιστρέψει (για να μην το έχει να κάθεται στο γκαράζ της), δεν το θέλει τώρα...αχαχα! Της είπα να μου το δώσει εμένα να το στρώσω!! Οπότε αντί να παραλάβει 25 Ιουνίου, θα παραλάβει 20 Αυγούστου.
VW Tiguan 2016