Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 104
    • 105
    • 38 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos39 @tsofras01 last edited by

      Giorgos39 wrote:

      JamesD wrote:

      Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

      Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μοτέρ(το diesel) κοίταξα πρώτο. Είναι μια αδικημένη έκδοση γιατί προσφέρει ένα εξαιρετικό μοτέρ στην έκδοση life και αν πας να του βάλεις κάνα 2 έξτρα να το κάνεις όπως θες ξεπερνάς το 30αρι για πλάκα. Συν τι φόρο πολυτελειας, οπότε σε αποθαρρύνει να το επιχειρήσεις.

      Δεν έχω ειδικές γνώσεις επί του dsg ούτε το έχω ψάξει. Αλλά μου κάνει έκπληξη ότι είστε όλοι τόσο αρνητικοί.

      Καμένος και εγώ απο το DSG σε Leon 1.8FR 5f (προηγούμενο μοντέλο)

      Απο τις 40.000χλμ μέχρι τις 50.000χλμ μου έσπασε 3 φορές και το πούλησα τελικά.

      Αγόρασα το νέο Leon 1.5 αλλά σε χειροκίνητο γιατί το φοβήθηκα πάλι το DSG του 1.5 που έχει ταβάνι τα 25κιλά ροπής όσο ακριβώς βγάζει και ο κινητήρας 1.5 μαζί με τις ασθένειες που μπορεί να έχει ο mHev κινητήρας και η μπαταρία εφόσον δεν τις γνωρίζουμε.

      Θα σου πρότεινα αν ήθελες να κοιτάξεις και το νέο Leon 2.0 FR DSG το οποίο στα 28.500 έχεις δίλιτρο κινητήρα , χωρίς να είναι υβριδικό , 190 άλογα και το 'καλό' DSG .

      Δεν ξέρω τον κωδικό και αν είναι αυτό που φοράνε και τα GTI αλλά σίγουρα δεν είναι σαν το προβλήματά του 1.5

      Στο οποίο θεωρητικά έχουν διορθώσει τα προβλήματα που είχε , αλλά αυτό το ακούμε χρόνια τώρα. Και εμένα έτσι μου είχαν πεί και τελικά το πήρα και έγινα κολλητός με τους γερανούς

      Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειλικρινά. Από κάποιους προσωπικά γνωστούς που έχουν dsg δεν άκουσα κάποιο παράπονο πάντως σε θέμα αξιοπιστίας. Μου αρέσει το αυτοκίνητο έτσι οπως το εχω διαμορφώσει. Και στο πετρέλαιο δυστυχώς φεύγει η τιμή αν παω να προσθέσω καποια πράγματα που θέλω. Γι αυτό πάει προς απόρριψη.

      Το Leon αντικειμενικά είναι πολύ όμορφο. Δεν ταιριάζει στα προσωπικά μου γούστα ωστόσο. Καταλαβαίνω πάντως οτι αν προχωρήσω με το golf etsi dsg θα είναι μια κίνηση ρίσκου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsofras01 @gatoz last edited by

        ωωωωωωωω. ο διασημος? το 01 πιστοποιει την αυθεντικοτης?

        Διάσημος ? Απο που φίλτατε Γάτε ?

        Το 01 είναι γιατί δεν κατάφερα να κάνω reset το κανονικό account που ούτε καν θυμάμαι απο πότε το είχα φτιάξει 😄

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz @tsofras01 last edited by

          gatoz wrote:

          ωωωωωωωω. ο διασημος? το 01 πιστοποιει την αυθεντικοτης?

          Διάσημος ? Απο που φίλτατε Γάτε ?

          Το 01 είναι γιατί δεν κατάφερα να κάνω reset το κανονικό account που ούτε καν θυμάμαι απο πότε το είχα φτιάξει 😄

          συμφωνα με τον κριου εχεις το πλεον διασημο νημα επιλογης αυτοκινητου σε καποιο αλλο φορουμ. οχι?

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsofras01 @giorgos39 last edited by

            Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειλικρινά. Από κάποιους προσωπικά γνωστούς που έχουν dsg δεν άκουσα κάποιο παράπονο πάντως σε θέμα αξιοπιστίας. Μου αρέσει το αυτοκίνητο έτσι οπως το εχω διαμορφώσει. Και στο πετρέλαιο δυστυχώς φεύγει η τιμή αν παω να προσθέσω καποια πράγματα που θέλω. Γι αυτό πάει προς απόρριψη.

            Το Leon αντικειμενικά είναι πολύ όμορφο. Δεν ταιριάζει στα προσωπικά μου γούστα ωστόσο. Καταλαβαίνω πάντως οτι αν προχωρήσω με το golf etsi dsg θα είναι μια κίνηση ρίσκου

            Κοίτα να δείς τα θέματα που είχαν τα τελευταία θεωρητικά πλέον τα έχουν βελτιώσει εκτός απο hardware αλλά και στο software . Εκεί που έπασχε δλδ με υπερθέρμανση μέσα στη κίνηση , αν σταματήσεις τώρα κάνουν μόνα τους αποσύμπλεξη .

            Όπως και να έχει εγώ απο τη μία το φοβήθηκα να ξαναμπλέξω , απο την άλλη το αγάπησα τόσο πολύ αυτό το κιβώτιο που το μετάνιωσα που πήγα σε χειροκίνητο.

            Σκέφτομαι αρκετά σοβαρά για το δίλιτρο επειδή φοράει πιο αξιόπιστο DSG για αυτό είπα να στο προτείνω .

            Όπως είπαν και άλλοι μπορείς να αφήσεις καβάτζα κάποια λεφτά και αν σου κάτσει η στραβή να τα έχεις.

            Επειδή και εγώ διάβαζα πολλά αλλά είχα πάθει ταράκουλο με το Leon 5F , το αγόρασα επίτηδες μεταχειρισμένο (με 28.000 χλμ) και είχα αφήσει κάβα λεφτά οπότε να ανταπεξέλθω αν παρουσιαστεί πρόβλημα.

            Απλά

            1. Ήμουν απο τους άτυχους και μου έσπασε 3 φορές

            2. Δείχνει ότι ήμουν άμπαλλος γιατί αφού αξιώθηκα να δώ βιντεάκια για το DSG πέτυχα αρκετούς να λένε 3 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις

            α) Ποτέ δεν καρφώνεις όπισθεν με το που σταματήσεις. Περιμένεις κανα 2 δευτερόλεπτα πρώτα. Αν θυμάμαι καλά παίζει ρόλο επειδή στον ένα συμπλέκτη είναι οι 1η,3η,5η,7η και στον άλλον η 2η,4η,6η,Όπισθεν . Οπότε αν βάλεις απο πρώτη καυτευθείαν όπισθεν την ακούσει και σπάει το mechatronic . Συγνώμη αν γράφω κάτι λάθος απο μηχανικής άποψης. Έτσι μου έσπασε εμένα 2 απο τις 3 φορές , και το κατάλαβα αφού είδα το βίντεο γιατί μου έσπασε με το που έβαλα όπισθεν τη μία φορά για να παρκάρω και την άλλη στα διόδια που δεν άνοιξε η μπάρα και βιάστηκα να κάνω όπισθεν που ήμουν ελεύθερος. Αυτό νομίζω το έλυσαν με αυτό το extra ποτηράκι που μπαίνει πάνω στη μονάδα (δεν θυμάμαι πως λέγεται)

            β) Στα φανάρια δεν πρέπει να πατάς φρένο γιατί υπερθερμαίνεται ο συμπλέκτης οπότε πρέπει να βάζει νεκρά. Αυτό θεωρητικά το έλυσαν μέσω software οπότε μπαίνει νεκρά μόνη της.

            γ) Δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλάει μόνο του πρέπει να πατάς και γκάζι.

            Αν ήξερα όλα τα παραπάνω μπορεί και να την γλύτωνα. Δεν παυει όμως να είναι ένα κιβώτιο που θέλει ειδική διαχείριση .

            Ελπίζω να βοήθησα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsofras01 @gatoz last edited by

              tsofras01 wrote:

              gatoz wrote:

              ωωωωωωωω. ο διασημος? το 01 πιστοποιει την αυθεντικοτης?

              Διάσημος ? Απο που φίλτατε Γάτε ?

              Το 01 είναι γιατί δεν κατάφερα να κάνω reset το κανονικό account που ούτε καν θυμάμαι απο πότε το είχα φτιάξει 😄

              συμφωνα με τον κριου εχεις το πλεον διασημο νημα επιλογης αυτοκινητου σε καποιο αλλο φορουμ. οχι?

              Χεχε ναι κλειδώθηκε εν τέλη και το γυρίσαμε σε κλαμπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz last edited by

                περι διπλου συμπλεχτη. μετα απο εμπειρια καποιων ντιεςτζι αλλα και αναλογων της φιατ σε σουζ. πραγματι εξαιρετα σε ταχυτητα αλλαγων  και γενικα σε ευχρησια. ομως. τα πρωτα ντιεςτζι χαλαγανε και με τη σκεψη. θυμαμαι τα τουραν και τα πλας της εταιρειας να αλλαζουν σασμαν περισσοτερο απο νερο για πιτσιλιστηρια. μετα ομως εφτιαξαν αρκετα. και δεν χρειαστηκε να μπει συνεργειο πανω απο 1-2 φορες καθε ενα απο τα φαου. τελευταιο ηταν μοντ. 2015. στα πιο πανω, εκ του τσιοδρας μηδεν ενα, αγνωστα σε εμενα θεματα χειρισμου ομως, υπαρχει και κατι που σιγουρα καταπονει ολα τα διπλοσυμπλεχτα. το ζορισμα σε καθε συνθηκη, οπως ξεκινημα σε ανηφορα, χιονια ή χαμηλη προσφυση και στη περιπτωση των βιταρα, περασμα απο εμποδια. οπου ενα μανιουαλ θα την εβγαζε με μια το πολυ μυρωδια δισκου, τα διπλοσυμπεχτα αναβουν και εχεις 50% να ξαναδουλεψουν. γενικα παντως με τη φαου τωρα το μεγαλο προβλημα πλεον δεν ειναι η ευπαθεια των κιβωτιων αλλα περισσοτερο η αφυψηλου αντιμετωπιση τις περισσοτερες φορες. σιγουρα το αυτοματο προσθετει ποιοτητα ζωης και ισως επιδοσεις. ε, εχει ενα κοστος. μακαρι να υπηρχε η επιλογη των μετ. ροπης, αλλα αφου δεν υπαρχει, οκ, παιρνεις απλα το ρισκο που ειναι και αρκετα μικροτερο σε σχεση με το αμαρτωλο παρελθον. δεν το παιρνεις σε περιπτωση που για καποιο λογο προκειται να ζοριζεις σασμαν, οπως σπιτι σε πολυ μεγαλη ανηφορα ή ραμπα με μεγαλη κιση στο παρκιν, εκτος δρομου κινηση, κατοικια σε ορεινες περιοχες, τραβηγμα σκαφους/τροχοσπιτου

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • G
                  giorgos39 @tsofras01 last edited by

                  Giorgos39 wrote:

                  Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειλικρινά. Από κάποιους προσωπικά γνωστούς που έχουν dsg δεν άκουσα κάποιο παράπονο πάντως σε θέμα αξιοπιστίας. Μου αρέσει το αυτοκίνητο έτσι οπως το εχω διαμορφώσει. Και στο πετρέλαιο δυστυχώς φεύγει η τιμή αν παω να προσθέσω καποια πράγματα που θέλω. Γι αυτό πάει προς απόρριψη.

                  Το Leon αντικειμενικά είναι πολύ όμορφο. Δεν ταιριάζει στα προσωπικά μου γούστα ωστόσο. Καταλαβαίνω πάντως οτι αν προχωρήσω με το golf etsi dsg θα είναι μια κίνηση ρίσκου

                  Κοίτα να δείς τα θέματα που είχαν τα τελευταία θεωρητικά πλέον τα έχουν βελτιώσει εκτός απο hardware αλλά και στο software . Εκεί που έπασχε δλδ με υπερθέρμανση μέσα στη κίνηση , αν σταματήσεις τώρα κάνουν μόνα τους αποσύμπλεξη .

                  Όπως και να έχει εγώ απο τη μία το φοβήθηκα να ξαναμπλέξω , απο την άλλη το αγάπησα τόσο πολύ αυτό το κιβώτιο που το μετάνιωσα που πήγα σε χειροκίνητο.

                  Σκέφτομαι αρκετά σοβαρά για το δίλιτρο επειδή φοράει πιο αξιόπιστο DSG για αυτό είπα να στο προτείνω .

                  Όπως είπαν και άλλοι μπορείς να αφήσεις καβάτζα κάποια λεφτά και αν σου κάτσει η στραβή να τα έχεις.

                  Επειδή και εγώ διάβαζα πολλά αλλά είχα πάθει ταράκουλο με το Leon 5F , το αγόρασα επίτηδες μεταχειρισμένο (με 28.000 χλμ) και είχα αφήσει κάβα λεφτά οπότε να ανταπεξέλθω αν παρουσιαστεί πρόβλημα.

                  Απλά

                  1. Ήμουν απο τους άτυχους και μου έσπασε 3 φορές

                  1. Δείχνει ότι ήμουν άμπαλλος γιατί αφού αξιώθηκα να δώ βιντεάκια για το DSG πέτυχα αρκετούς να λένε 3 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις

                  α) Ποτέ δεν καρφώνεις όπισθεν με το που σταματήσεις. Περιμένεις κανα 2 δευτερόλεπτα πρώτα. Αν θυμάμαι καλά παίζει ρόλο επειδή στον ένα συμπλέκτη είναι οι 1η,3η,5η,7η και στον άλλον η 2η,4η,6η,Όπισθεν . Οπότε αν βάλεις απο πρώτη καυτευθείαν όπισθεν την ακούσει και σπάει το mechatronic . Συγνώμη αν γράφω κάτι λάθος απο μηχανικής άποψης. Έτσι μου έσπασε εμένα 2 απο τις 3 φορές , και το κατάλαβα αφού είδα το βίντεο γιατί μου έσπασε με το που έβαλα όπισθεν τη μία φορά για να παρκάρω και την άλλη στα διόδια που δεν άνοιξε η μπάρα και βιάστηκα να κάνω όπισθεν που ήμουν ελεύθερος. Αυτό νομίζω το έλυσαν με αυτό το extra ποτηράκι που μπαίνει πάνω στη μονάδα (δεν θυμάμαι πως λέγεται)

                  β) Στα φανάρια δεν πρέπει να πατάς φρένο γιατί υπερθερμαίνεται ο συμπλέκτης οπότε πρέπει να βάζει νεκρά. Αυτό θεωρητικά το έλυσαν μέσω software οπότε μπαίνει νεκρά μόνη της.

                  γ) Δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλάει μόνο του πρέπει να πατάς και γκάζι.

                  Αν ήξερα όλα τα παραπάνω μπορεί και να την γλύτωνα. Δεν παυει όμως να είναι ένα κιβώτιο που θέλει ειδική διαχείριση .

                  Ελπίζω να βοήθησα

                  βέβαια βοήθησες. Ευχαριστώ πολύ και πάλι. Όταν λες δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλαει μόνο του πως το εννοείς ακριβως?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsofras01 @giorgos39 last edited by

                    βέβαια βοήθησες. Ευχαριστώ πολύ και πάλι. Όταν λες δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλαει μόνο του πως το εννοείς ακριβως?

                    Στο χειροκίνητο αφήνεις το φρένο και χωρίς γκάζι παίζεις με τον συμπλέκτη και τσουλάς .

                    Ε σκέψου ότι στο αυτόματο όταν αφήνεις το φρένο ενώ έχεις ταχύτητα και δεν πατάς γκάζι κάνει ακριβώς την ίδια κίνηση το αμάξι , δηλαδή τσουλάει σαν να έπαιζες με τον συμπλέκτη.

                    Αυτό έχω διαβάσει - δει σε αρκετά άρθρα - βίντεο ότι δεν πρέπει να το κάνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      notisth last edited by

                      Καλησπέρα Θα ήθελα και εγώ να   αναφέρω το  πρόβλημα  που έχω με το γκολφ mk8 1.500 etsi Έξι μηνών αμάξι 5.000 χιλιόμετρα και όταν Ξεκινάω το πρωί μερικές φορές δεν φορτίζει την μπαταρία την 12V Το σταματάω και μετά από μία ώρα όταν το βάλω μπρος Δουλεύει κανονικά  υπάρχει Κάποιος που έχει το ίδιο πρόβλημα

                      στην αντιπροσωπεία δεν μπορέσαμε να το  επισκευάσουμε

                      Πότε φορτώνει την μπαταρία και άλλοτε όχι μεγάλο πρόβλημα  και δεν θέλω να το αφήσω για  μέρες στην αντιπροσωπεία για να το ψάξουν Μπορεί να κάνει και 10 μέρες για να το παρουσιάσει Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ 28000 αμάξι Ευχαριστώ και πάλι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Αν στην αντιπροσωπεία δεν μπόρεσαν να το επισκευάσουν, εμείς τι να σου πούμε?

                        Σοβαρά τώρα....τους το πήγες και δήλωσαν αδυναμία επισκευής? Και δεν τους έφαγες ζωντανούς?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jamesd last edited by

                          Όταν μια βλάβη δεν  εμφανίζεται μόνιμα/ συστηματικά αλλά 'σποραδικα' είναι δύσκολο να διαγνώσεις. Η λογική λέει το βάζω στο σύστημα να δω τι errors θα βγάλει και αν είσαι άτυχος και δεν βγάλει errors φέρε το μου όταν έχει πρόβλημα για να δω τι έχει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sarantism
                            sarantism last edited by

                            Δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρία και να ενημερωθούν; Υπάρχουν άλλες μάρκες αυτοκινήτων που υπάρχει βάση δεδομένων από την εταιρία για κάθε μοντέλο τι ζημίες έχει παρουσιάσει και πως επισκευάστηκαν. Η Mercedes από όσο ξέρω τηρεί τέτοια βάση δεδομένων. Μου φαίνεται και η BMW. Η BMW στη Γαλλία αν κάπου ζοριστεί το συνεργείο επικοινωνεί με Γερμανία.

                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsofras @notisth last edited by

                              Καλησπέρα Θα ήθελα και εγώ να   αναφέρω το  πρόβλημα  που έχω με το γκολφ mk8 1.500 etsi Έξι μηνών αμάξι 5.000 χιλιόμετρα και όταν Ξεκινάω το πρωί μερικές φορές δεν φορτίζει την μπαταρία την 12V Το σταματάω και μετά από μία ώρα όταν το βάλω μπρος Δουλεύει κανονικά  υπάρχει Κάποιος που έχει το ίδιο πρόβλημα

                              στην αντιπροσωπεία δεν μπορέσαμε να το  επισκευάσουμε

                              Πότε φορτώνει την μπαταρία και άλλοτε όχι μεγάλο πρόβλημα  και δεν θέλω να το αφήσω για  μέρες στην αντιπροσωπεία για να το ψάξουν Μπορεί να κάνει και 10 μέρες για να το παρουσιάσει Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ 28000 αμάξι Ευχαριστώ και πάλι

                              Κρίμα φίλε μου , δεν μας τα λέει καλά το νέο golf με τις παιδικές ασθένειες και ειδικά η αντιμετώπιση της εταιρείας .

                              Δεν τους υποχρεώνεις να σου δώσουν ένα αμάξι αντικατάστασης να κάνεις την δουλειά σου και να το αφήσεις να το δούνε ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • M
                                marc-s110l last edited by

                                Καλησπέρα

                                Μήπως γνωρίζει κανείς πως μπορώ να απενεργοποιησω το ηλεκτρονικό χειρόφρενο ?

                                Είναι πολύ σπαστικό που μπαίνει αμέσως μόλις σβήσει ο κινητήρας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • limited_one
                                  limited_one moderator last edited by

                                  Καλησπέρα σε όλους! 
                                  υπαρχει κάτοχος του Golf eTsi 1,0 για να μας πει εντυπώσεις; 
                                  Εντελώς τυχαία πουλήθηκε το smart και στην αναζήτηση αυτοκινήτου βρέθηκα προ εκπλήξεως καθώς δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτόματα (και όσα βρήκα δεν μας αρέσουν) και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι το Golf με παράδοση τον επόμενο μήνα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator last edited by

                                    Ο κύβος ερρίφθη,

                                    Λευκό Golf 1,0 etfsi life Dsg με παράδοση σε ένα μήνα περίπου.

                                    Ιδανική επιλογή θα ήταν με τον 1,5 αλλά έχω ήδη υπερβεί το αρχικό μπάτζετ, οπότε θα συμβιβαστώ με την βασική έκδοση η οποία από πλευρά εξοπλισμού είναι πλήρης.

                                    Ναι, θα ήθελα ηλεκτρικά αναδιπλώμενους καθρέπτες αλλά από την άλλη θα έχω led φωτα εμπρός - πίσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • babisstinson
                                      babisstinson last edited by

                                      Καλορίζικο να είναι, με το καλό να παραλάβεις και να το ευχαριστηθείς. Αναμένουμε και σχόλια/review. 🙂

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @limited_one last edited by

                                        Ο κύβος ερρίφθη,

                                        Λευκό Golf 1,0 etfsi life Dsg με παράδοση σε ένα μήνα περίπου.

                                        Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς με Υγεία και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!! Αναμένουμε εντυπώσεις. 

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ωωω καλοτάξιδο.

                                          Να μας ενημερώνεις διοτι ειναι ενδιαφέρον αυτοκινητο

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Kαλορίζικο και καλοτάξιδο!

                                            Ελάχιστοι στο forum έχουν το νέο Golf, οπότε αναμένουμε τις γραπτές εντυπώσεις σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 38 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr