Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 104
    • 105
    • 37 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78433
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos39 @realzeus last edited by

      Η απλή μπαταρία είχε αποφορτιστεί στην δοκιμή του trcoff, όχι αυτή το mild hybrid.

      Πάντως και στην αντιπροσωπεία που πήγα και είχε τη συγκεκριμένη έκδοση και εκεί η μπαταρία ήταν αποφορτισμενη. Θα μου πεις λογικό εκεί λόγω χρήσης.

      Αναφορές εκτεταμένες δε βρήκα αλλού πάντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sabas_thess last edited by

        Αν γουστάρεις και έχεις καταλήξει στο Golf πάρτο non mh και ρίξε την διαφορά σε άλλον χρήσιμο εξοπλισμό. Έχει ωραιότατο configurator για ρίξε μια ματιά στα extras..

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          giorgos39 @sabas_thess last edited by

          Αν γουστάρεις και έχεις καταλήξει στο Golf πάρτο non mh και ρίξε την διαφορά σε άλλον χρήσιμο εξοπλισμό. Έχει ωραιότατο configurator για ρίξε μια ματιά στα extras..

          Έχω κάνει τη διαμόρφωση μου και νομίζω είναι καλή. Driving profil selection, progressive steering, business package, led matrix και iqdrive plus. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το mh αλλά το αυτόματο που δυστυχώς μόνο στις mh εκδόσεις διατίθεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @giorgos39 last edited by

            Έχω κάνει τη διαμόρφωση μου και νομίζω είναι καλή. Driving profil selection, progressive steering, business package, led matrix και iqdrive plus. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το mh αλλά το αυτόματο που δυστυχώς μόνο στις mh εκδόσεις διατίθεται.

            Πίστεψέ με κάνεις μεγάλη χάρη στον εαυτό σου αν αποφύγεις το DSG. Λαμπάδα στο μπόι σου θα ανάβεις σε λίγα χρόνια (ακριβώς όσα θα σου χρειαζόταν να συμπληρώσεις 60κ χιλιόμετρα!).

            Πέραν τούτου έχεις διαμορφώσει πολύ καλό υπερπλήρες αμάξι. Όμως επειδή βγαίνει αρκετά λεφτά θα σε συμβούλευα εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση να το σκεφτείς ώριμα και αν δεν βιάζεσαι για τον οποιονδήποτε λόγο, για άμεση αγορά, να περιμένεις πρώτον το f/l του Focus αρχές του 2022 αλλά και δεύτερον το επόμενο Civic (καλοκαίρι 2022 τουλάχιστον).

            Με τον υπάρχον ανταγωνισμό αυτή την στιγμή ίσως και πάλι ένα Focus 1,5T St-line X 8AT ή ακόμα και το απερχόμενο Civic 1,5T hatchback Sport+ να αποτελούν πιο safe, πιο ώριμες ίσως και πιο ουσιαστικές προτάσεις αλλά ακόμα και πιο vfm δεδομένου ότι η διαμόρφωσή σου για το Golf, αν δεν κάνω λάθος, ξεπερνάει ή είναι ακριβώς στα 30κ. Καλή επιτυχία σε ότι και αν διαλέξεις.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              giorgos39 @sabas_thess last edited by

              Giorgos39 wrote:

              Έχω κάνει τη διαμόρφωση μου και νομίζω είναι καλή. Driving profil selection, progressive steering, business package, led matrix και iqdrive plus. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το mh αλλά το αυτόματο που δυστυχώς μόνο στις mh εκδόσεις διατίθεται.

              Πίστεψέ με κάνεις μεγάλη χάρη στον εαυτό σου αν αποφύγεις το DSG. Λαμπάδα στο μπόι σου θα ανάβεις σε λίγα χρόνια (ακριβώς όσα θα σου χρειαζόταν να συμπληρώσεις 60κ χιλιόμετρα!).

              Πέραν τούτου έχεις διαμορφώσει πολύ καλό υπερπλήρες αμάξι. Όμως επειδή βγαίνει αρκετά λεφτά θα σε συμβούλευα εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση να το σκεφτείς ώριμα και αν δεν βιάζεσαι για τον οποιονδήποτε λόγο, για άμεση αγορά, να περιμένεις πρώτον το f/l του Focus αρχές του 2022 αλλά και δεύτερον το επόμενο Civic (καλοκαίρι 2022 τουλάχιστον).

              Με τον υπάρχον ανταγωνισμό αυτή την στιγμή ίσως και πάλι ένα Focus 1,5T St-line X 8AT ή ακόμα και το απερχόμενο Civic 1,5T hatchback Sport+ να αποτελούν πιο safe, πιο ώριμες ίσως και πιο ουσιαστικές προτάσεις αλλά ακόμα και πιο vfm δεδομένου ότι η διαμόρφωσή σου για το Golf, αν δεν κάνω λάθος, ξεπερνάει ή είναι ακριβώς στα 30κ. Καλή επιτυχία σε ότι και αν διαλέξεις.

              ευχαριστώ κατ αρχήν για το χρόνο σου και την πολύτιμη γνώμη σου.

              Προφανώς για το dsg έχεις πληροφορίες ή εμπειρίες.

              Το focus μου αρέσει ως αυτοκίνητο. Η προπροηγουμενη γενιά του ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και ως οδήγηση ήταν καταπληκτικό. Μπορώ να πω όμως ότι σε μεγάλα ταξίδια δεν ήταν τόσο άνετο. Σε μια διαμόρφωση που έκανα focus με αντίστοιχο εξοπλισμό βγαίνει περίπου στα ίδια χρήματα. Οπότε δεν είναι σημαντικά φθηνότερο, πράγμα το οποίο ίσως να με έκανε να το σκεφτώ πολύ πιο σοβαρά.

              Για το civic τώρα, έκτιμω πολύ τη Honda αλλά η εμφάνιση αυτού του αυτοκινήτου δεν είναι ακριβώς στα γούστα μου. Υποκειμενικό αυτό το θέμα.

              Αυτό για το face-lift στο

              Focus δεν το γνώριζα και ομολογώ ότι αποτελεί αφορμή σκέψης!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dublin last edited by

                Sabas vs Golf = 1-0!

                (Κάτσε να βγάλω και κάνα χαρτζιλίκι από τον θείο) βγαίνει και το 308 σχετικά σύντομα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • G
                  giorgos39 @dublin last edited by

                  Sabas vs Golf = 1-0!

                  (Κάτσε να βγάλω και κάνα χαρτζιλίκι από τον θείο) βγαίνει και το 308 σχετικά σύντομα!

                  φαίνεται πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά με τη τιμολογιακή πολιτική της peugeot τελευταία σε αντίστοιχη έκδοση θα είναι προφανώς ακριβότερο. Νομίζω μέσα στο καλοκαίρι η φθινόπωρο θα μας έρθει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @giorgos39 last edited by

                    Dublin wrote:

                    Sabas vs Golf = 1-0!

                    (Κάτσε να βγάλω και κάνα χαρτζιλίκι από τον θείο) βγαίνει και το 308 σχετικά σύντομα!

                    φαίνεται πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά με τη τιμολογιακή πολιτική της peugeot τελευταία σε αντίστοιχη έκδοση θα είναι προφανώς ακριβότερο. Νομίζω μέσα στο καλοκαίρι η φθινόπωρο θα μας έρθει.

                    Περισσότερο έκανα ένα εσωτερικό αστείο για το φόρουμ,

                    αλλά και εγώ είμαι από αυτούς που δεν θα έβαζα το Golf τόσο ψηλά στις επιλογές μου. Επίσης θα βγεί και καινούργιο Astra μετά το 3008, πιθανολογω ότι και τα 2 θα είναι ελκυστικότερα σαν πακέτα και θα κάνουν αμφότερα πολύ καλές πωλήσεις.

                    Γενικά ποτέ δεν ήμουν φίλος του Golf, δεν το κρύβω, οπότε η γνώμη μου δεν είναι και εντελώς αντικειμενική.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Εντάξει ο sabas το εχει ψάξει το θεμα και γενικως δεν έχει άδικο. Αλλα μην τον τρομαζετε τον άνθρωπο. Όλα εξαρτώνται στο ποσό μαζόχας είναι και του αρέσει να πληρώνει συνεργεία ...

                      Ελα πλάκα κάνω, μην τροομαζεις. Και εγω αν αγοραζα σήμερα και είχα μια 3αρα χιλιάδες περιθώριο θα το κρατούσα στην άκρη και θα το έπαιρνα όπως θέλω το golf. Αν βγάλει ποτέ πρόβλημα στο dsg εκτός εηηυησης από εκεί θα το πλήρωνα. Ως τότε θα είχα ένα πραγματικά εξαιρετικό αυτοκινητο. Και overall πολυ ικανό.

                      Μεχρι να έρθει το νέο 308,εγω βρίσκω πολύ ωραίο αυτοκινητο στα παντα ου το νέο golf.

                      Παντως εδώ έκαναν την αλλαγή σε απλό αυτοματο.

                      Θεωρω πως αν το κάνουν και εδ αυτό, το golf θα ξαναγίνει best seller. Αν και λόγω Co2 δεν το βλεπω

                      https://www.caradvice.com.au/859659/2021-volkswagen-golf-adopts-conventional-automatic-dsg-for-performance-models/

                      Παντως το DQ381 έχει δύο αντλιες λαδιου που ψυχουν συνεχώς τους συμπλεκτες και τους άξονες. Μια μηχανική κατά την κίνηση και μισ ηλεκτρική κατά την διάρκεια που ειναι σταματημένο το αυτοκινητο ή coastαρει με κλειστό μοτερ. Για αυτο αναρωτιόμουν αν τελικά τα mh φόρουμ τα DQ381. Επίσης το κύκλωμα μεταξύ λαδιου κιβωτιου και υδραυλικών έχει επανασχιδιαστει στο συγκεκριμένο κιβωτιο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Το 308 θα είναι όντως μια ωραία και 'διαφορετική' επιλογή. Δε νομίζω να βγαίνει ακριβότερο από το Golf αλλιώς θα είναι μεγάλο αυτογκόλ της Peugeot!

                        @Sabas, γιατί τρομάζεις τόσο πολύ τον κόσμο ρε συ; Προσωπικά, δεν είσαι 'καμμένος' από το VAG αν θυμάμαι καλά, έτσι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jamesd last edited by

                          Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            giorgos39 @jamesd last edited by

                            Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

                            Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μοτέρ(το diesel) κοίταξα πρώτο. Είναι μια αδικημένη έκδοση γιατί προσφέρει ένα εξαιρετικό μοτέρ στην έκδοση life και αν πας να του βάλεις κάνα 2 έξτρα να το κάνεις όπως θες ξεπερνάς το 30αρι για πλάκα. Συν τι φόρο πολυτελειας, οπότε σε αποθαρρύνει να το επιχειρήσεις.

                            Δεν έχω ειδικές γνώσεις επί του dsg ούτε το έχω ψάξει. Αλλά μου κάνει έκπληξη ότι είστε όλοι τόσο αρνητικοί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Αν το ψάξεις λίγο για το dsg θα καταλάβεις γιατί όλοι είμαστε αρνητικοί. Έχει κλάψει πολύς κόσμος και όχι μόνο για αυτό....ειδικά με λίγο παλαιότερα μοντέλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sabas_thess @sargus last edited by

                                Το 308 θα είναι όντως μια ωραία και 'διαφορετική' επιλογή. Δε νομίζω να βγαίνει ακριβότερο από το Golf αλλιώς θα είναι μεγάλο αυτογκόλ της Peugeot!

                                @Sabas, γιατί τρομάζεις τόσο πολύ τον κόσμο ρε συ; Προσωπικά, δεν είσαι 'καμμένος' από το VAG αν θυμάμαι καλά, έτσι;

                                Είμαι ένας από τους πολλούς καμένους του VAG απλά η διαίσθηση μου με πήγε σε 1,6 FSI και απέφυγα την σφαγή των Αρμενίων που αποτέλεσαν τα 1,4 TSI 1st Gen DSG ή μη (λίγες σχετικά ζημιές με άλλους). Πέραν αυτού έχω δυστυχώς πάμπολλους στον άμεσο κύκλο μου ανθρώπους οι οποίοι κάηκαν από VAG τόσο πολύ που κόντραραν οριακά το πάθημα του Anakin στο mount Mustafar...

                                Τέλος κάθε φορά που 'φλερτάρω' θεωρητικά με κάποια VAG για το επόμενο δικό μου όχημα (μεταξύ των οποίων και το Golf VIII φυσικά) αργά ή γρήγορα συνειδητοποιώ πως είναι εφάμιλλο με όταν μπαίνω στο προφίλ μίας απίστευτα όμορφης πρώην μου η οποία κόντεψε οριακά να με καταστρέψει την άνοιξη του 2010...

                                #Honda_σώσεμας , #Μόνο_Anakin

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giorgos39 @sabas_thess last edited by

                                  sargus wrote:

                                  Το 308 θα είναι όντως μια ωραία και 'διαφορετική' επιλογή. Δε νομίζω να βγαίνει ακριβότερο από το Golf αλλιώς θα είναι μεγάλο αυτογκόλ της Peugeot!

                                  @Sabas, γιατί τρομάζεις τόσο πολύ τον κόσμο ρε συ; Προσωπικά, δεν είσαι 'καμμένος' από το VAG αν θυμάμαι καλά, έτσι;

                                  Είμαι ένας από τους πολλούς καμένους του VAG απλά η διαίσθηση μου με πήγε σε 1,6 FSI και απέφυγα την σφαγή των Αρμενίων που αποτέλεσαν τα 1,4 TSI 1st Gen DSG ή μη (λίγες σχετικά ζημιές με άλλους). Πέραν αυτού έχω δυστυχώς πάμπολλους στον άμεσο κύκλο μου ανθρώπους οι οποίοι κάηκαν από VAG τόσο πολύ που κόντραραν οριακά το πάθημα του Anakin στο mount Mustafar...

                                  Τέλος κάθε φορά που 'φλερτάρω' θεωρητικά με κάποια VAG για το επόμενο δικό μου όχημα (μεταξύ των οποίων και το Golf VIII φυσικά) αργά ή γρήγορα συνειδητοποιώ πως είναι εφάμιλλο με όταν μπαίνω στο προφίλ μίας απίστευτα όμορφης πρώην μου η οποία κόντεψε οριακά να με καταστρέψει την άνοιξη του 2010...

                                  #Honda_σώσεμας , #Μόνο_Anakin

                                  για να αστειευτουμε και λίγο, δε παίζει στη περίπτωση του golf ο anakin να είναι ο εκλεκτός αλλά μάλλον η εκδοχή του Darth Vader χωρίς επιστροφή ;)))

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gfor30 last edited by

                                    Καλησπέρα σε όλους ,

                                    λόγω αδυναμίας σύνδεσης του τηλεφώνου Iphone11σε αρκετές περιπτώσεις , έχει κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα ;

                                    Αναφέρομαι στην έκδοση life και με  Infotaiment Composition  8,25 (Hardware 098 & Λογισμικό 0857)

                                    Θα με βοηθούσε ιδιαίτερα εάν έχει κάνει κάποιος ενημέρωση πέρα τις 0857 για να μάθω αν λύνεται το πρόβλημα .

                                    Ευχαριστώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xgol @giorgos39 last edited by

                                      JamesD wrote:

                                      Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

                                      Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μοτέρ(το diesel) κοίταξα πρώτο. Είναι μια αδικημένη έκδοση γιατί προσφέρει ένα εξαιρετικό μοτέρ στην έκδοση life και αν πας να του βάλεις κάνα 2 έξτρα να το κάνεις όπως θες ξεπερνάς το 30αρι για πλάκα. Συν τι φόρο πολυτελειας, οπότε σε αποθαρρύνει να το επιχειρήσεις.

                                      Δεν έχω ειδικές γνώσεις επί του dsg ούτε το έχω ψάξει. Αλλά μου κάνει έκπληξη ότι είστε όλοι τόσο αρνητικοί.

                                      Έχεις παρει καποια προσφορα για το μοντελο που κοιτας;

                                      Ενδιαφερομαι για το ιδιο μοντελο, χωρις το business pack και το drivers pack.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tsofras01 @giorgos39 last edited by

                                        JamesD wrote:

                                        Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

                                        Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μοτέρ(το diesel) κοίταξα πρώτο. Είναι μια αδικημένη έκδοση γιατί προσφέρει ένα εξαιρετικό μοτέρ στην έκδοση life και αν πας να του βάλεις κάνα 2 έξτρα να το κάνεις όπως θες ξεπερνάς το 30αρι για πλάκα. Συν τι φόρο πολυτελειας, οπότε σε αποθαρρύνει να το επιχειρήσεις.

                                        Δεν έχω ειδικές γνώσεις επί του dsg ούτε το έχω ψάξει. Αλλά μου κάνει έκπληξη ότι είστε όλοι τόσο αρνητικοί.

                                        Καμένος και εγώ απο το DSG σε Leon 1.8FR 5f (προηγούμενο μοντέλο)

                                        Απο τις 40.000χλμ μέχρι τις 50.000χλμ μου έσπασε 3 φορές και το πούλησα τελικά.

                                        Αγόρασα το νέο Leon 1.5 αλλά σε χειροκίνητο γιατί το φοβήθηκα πάλι το DSG του 1.5 που έχει ταβάνι τα 25κιλά ροπής όσο ακριβώς βγάζει και ο κινητήρας 1.5 μαζί με τις ασθένειες που μπορεί να έχει ο mHev κινητήρας και η μπαταρία εφόσον δεν τις γνωρίζουμε.

                                        Θα σου πρότεινα αν ήθελες να κοιτάξεις και το νέο Leon 2.0 FR DSG το οποίο στα 28.500 έχεις δίλιτρο κινητήρα , χωρίς να είναι υβριδικό , 190 άλογα και το 'καλό' DSG .

                                        Δεν ξέρω τον κωδικό και αν είναι αυτό που φοράνε και τα GTI αλλά σίγουρα δεν είναι σαν το προβλήματά του 1.5

                                        Στο οποίο θεωρητικά έχουν διορθώσει τα προβλήματα που είχε , αλλά αυτό το ακούμε χρόνια τώρα. Και εμένα έτσι μου είχαν πεί και τελικά το πήρα και έγινα κολλητός με τους γερανούς

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by

                                          ωωωωωωωω. ο διασημος? το 01 πιστοποιει την αυθεντικοτης?

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            giorgos39 @xgol last edited by

                                            Giorgos39 wrote:

                                            JamesD wrote:

                                            Το πρόβλημα με το Golf και αν πιστέψουμε αυτά που διαβάζουμε (χαρακτηριστικά leon με τον ίδιο κινητήρα και παλαιότερο δημοσίευμα), και τα mh βενζίνης με 150 άλογα φοράν το DQ200 που δεν έχει καλό ιστορικό προβλημάτων. Οπότε, αν θέλεις το DQ381 πας στο δίλιτρο ντίζελ και πληρώνεις ΦΠ, που ισοδυναμεί με μία επισκευή dsg στα 3 χρόνια, πάλι χαμένος βγαίνεις δηλαδή...

                                            Η αλήθεια είναι ότι αυτό το μοτέρ(το diesel) κοίταξα πρώτο. Είναι μια αδικημένη έκδοση γιατί προσφέρει ένα εξαιρετικό μοτέρ στην έκδοση life και αν πας να του βάλεις κάνα 2 έξτρα να το κάνεις όπως θες ξεπερνάς το 30αρι για πλάκα. Συν τι φόρο πολυτελειας, οπότε σε αποθαρρύνει να το επιχειρήσεις.

                                            Δεν έχω ειδικές γνώσεις επί του dsg ούτε το έχω ψάξει. Αλλά μου κάνει έκπληξη ότι είστε όλοι τόσο αρνητικοί.

                                            Έχεις παρει καποια προσφορα για το μοντελο που κοιτας;

                                            Ενδιαφερομαι για το ιδιο μοντελο, χωρις το business pack και το drivers pack.

                                            Όχι ακόμη οτι έβγαλε ο διαμορφωτής. όταν πας σε παραγγελία θεωρώ οτι τα περιθώρια προσφοράς δεν είναι τόσο καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 37 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr