Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειλικρινά. Από κάποιους προσωπικά γνωστούς που έχουν dsg δεν άκουσα κάποιο παράπονο πάντως σε θέμα αξιοπιστίας. Μου αρέσει το αυτοκίνητο έτσι οπως το εχω διαμορφώσει. Και στο πετρέλαιο δυστυχώς φεύγει η τιμή αν παω να προσθέσω καποια πράγματα που θέλω. Γι αυτό πάει προς απόρριψη.
Το Leon αντικειμενικά είναι πολύ όμορφο. Δεν ταιριάζει στα προσωπικά μου γούστα ωστόσο. Καταλαβαίνω πάντως οτι αν προχωρήσω με το golf etsi dsg θα είναι μια κίνηση ρίσκου
Κοίτα να δείς τα θέματα που είχαν τα τελευταία θεωρητικά πλέον τα έχουν βελτιώσει εκτός απο hardware αλλά και στο software . Εκεί που έπασχε δλδ με υπερθέρμανση μέσα στη κίνηση , αν σταματήσεις τώρα κάνουν μόνα τους αποσύμπλεξη .
Όπως και να έχει εγώ απο τη μία το φοβήθηκα να ξαναμπλέξω , απο την άλλη το αγάπησα τόσο πολύ αυτό το κιβώτιο που το μετάνιωσα που πήγα σε χειροκίνητο.
Σκέφτομαι αρκετά σοβαρά για το δίλιτρο επειδή φοράει πιο αξιόπιστο DSG για αυτό είπα να στο προτείνω .
Όπως είπαν και άλλοι μπορείς να αφήσεις καβάτζα κάποια λεφτά και αν σου κάτσει η στραβή να τα έχεις.
Επειδή και εγώ διάβαζα πολλά αλλά είχα πάθει ταράκουλο με το Leon 5F , το αγόρασα επίτηδες μεταχειρισμένο (με 28.000 χλμ) και είχα αφήσει κάβα λεφτά οπότε να ανταπεξέλθω αν παρουσιαστεί πρόβλημα.
Απλά
-
Ήμουν απο τους άτυχους και μου έσπασε 3 φορές
-
Δείχνει ότι ήμουν άμπαλλος γιατί αφού αξιώθηκα να δώ βιντεάκια για το DSG πέτυχα αρκετούς να λένε 3 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις
α) Ποτέ δεν καρφώνεις όπισθεν με το που σταματήσεις. Περιμένεις κανα 2 δευτερόλεπτα πρώτα. Αν θυμάμαι καλά παίζει ρόλο επειδή στον ένα συμπλέκτη είναι οι 1η,3η,5η,7η και στον άλλον η 2η,4η,6η,Όπισθεν . Οπότε αν βάλεις απο πρώτη καυτευθείαν όπισθεν την ακούσει και σπάει το mechatronic . Συγνώμη αν γράφω κάτι λάθος απο μηχανικής άποψης. Έτσι μου έσπασε εμένα 2 απο τις 3 φορές , και το κατάλαβα αφού είδα το βίντεο γιατί μου έσπασε με το που έβαλα όπισθεν τη μία φορά για να παρκάρω και την άλλη στα διόδια που δεν άνοιξε η μπάρα και βιάστηκα να κάνω όπισθεν που ήμουν ελεύθερος. Αυτό νομίζω το έλυσαν με αυτό το extra ποτηράκι που μπαίνει πάνω στη μονάδα (δεν θυμάμαι πως λέγεται)
β) Στα φανάρια δεν πρέπει να πατάς φρένο γιατί υπερθερμαίνεται ο συμπλέκτης οπότε πρέπει να βάζει νεκρά. Αυτό θεωρητικά το έλυσαν μέσω software οπότε μπαίνει νεκρά μόνη της.
γ) Δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλάει μόνο του πρέπει να πατάς και γκάζι.
Αν ήξερα όλα τα παραπάνω μπορεί και να την γλύτωνα. Δεν παυει όμως να είναι ένα κιβώτιο που θέλει ειδική διαχείριση .
Ελπίζω να βοήθησα