Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 320
    • 321
    • 262 / 321
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    6414
    100621
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @dublin last edited by

      Επίσης κάτι που έχω ξαναπεί, δεν είναι κουτοί οι αγοραστές, το απόλυτο proof of concept είναι οι πωλήσεις,

      Δεν ισχύει αυτό, ίσα ίσα το αντίθετο! Το 95% των αγοραστών δεν έχουν ιδέα τι αγοράζουν, γιατί, πως κλπ. Κοιτάνε τιμή (το βασικότερο), εμφάνιση, χρηματοδοτικό, τι λέει ο κολλητός/κουμπάρος κλπ. και εαν αρέσει στην γυναίκα. Άσχετοι είναι παντελώς, στα όρια της ηλιθιότητας. Η εμπορικότητα ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την ποιότητα. Και ισχύει στα πάντα και απόδειξη είναι οι πωλήσεις σε όλα τα είδη (ρολόγια, φαγητό, σπίτι, ένδυση κλπ.)...τα McDonalds πουλάνε 100πλάσια φαγητά από τον Μποτρίνι....είναι καλύτερο το φαγητό τους?

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lap last edited by

        Εγω παντως ανέφερα και για νοικιαρικα. Τελειως πλασματικη η κρίση του τι είναι από επιλογή, ενοικιαζομενα, συμφέρον, πρόγραμμα χιλιομέτρων κτλ κτλ κτλ.

        Αυτο που λεει ο Φάνης. Δεν γινεται από τις πωλήσεις να κρίνουμε αν ενα αυτοκινητο είναι καλό. Οχ ότι δεν μπορεί να συμβεί αλλά όχι πάντοτε.

        Ειναι τοσο απλοϊκή σκέψη και δηλωσηπου εγώ παιδιά βρίσκω δόλο από πίσω. Αλλο το να αγαπάς ένας αυτοκίνητο και να το αναφέρεις και σε κοντριτσες και αλλο να θέλεις να διαμορφώσεις κλίμα αναφερόμενος σε πωλήσεις άσχετων με την αυτοκίνηση ανθρώπων, τουλαχιστον ένα μεγάλο μέρος τους.

        Θα ηταν τίμιο και ντόμπρο να πουμε ότι έχει κάποιος σχέση με μια εταιρία. Να το αποδεχθούμε όλοι κα να τον έχουμε ως Θεό και προβεβλημενο μέλος για κάθε θέμα που αφορά την εταιρία. Τα πλάγια όμως λες και μιλάνε σε χαζούς είναι που φέρνουν αντίθετες απόψεις και ποστς που ακυρώνουν το αφήγημα.

        Με λιγα λογια να κάνει κάποιος την δουλειά του εύκολα χωρίς κούραση αλλά να είναι ειλικρινής

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Δεν έχω καμία σχέση με καμία εταιρεία. Ούτε καν συγγενή δεν έχω που να δουλεύει. Μην λες χαζομάρες, δηλαδή ρίχνεις το επίπεδο στα βάραθρα. Σοβαρεψου επιτέλους. Ο γιος του Συγγελίδη είμαι; Και αν ήμουν θα έγραφα εδώ; Θα έκανα τη φάση μου στη Σιγκαπούρη. Δηλαδή πόσο θα τη συνεχίσεις αυτή τη βλακεία.

          Τον κολλητό μου χθες 00:20 το βράδυ τον εψησα για το Vitara (πάνε όλη η οικογένεια να το δουν σήμερα το απόγευμα) και τον άλλο τον σπρώχνω προς Stonic. Φέτος ένας πήρε C3 Aircross και του είχα προτείνει 5 αυτοκίνητα, και ένα άλλο φιλικό μας ζευγάρι πήρε Kona! Ότι να' ναι λες πραγματικά.

          Επίσης Φάνη, μπορούμε να το συζητήσουμε αυτό που λες, όταν θα έχω χρόνο, αλλά οι πωλήσεις και τα κέρδη (κυρίως αυτά) είναι το σημαντικότερο κομμάτι μίας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @lap last edited by

            Γατε άσε ξέρω τι λέω. Μιλώ για ρευστότητα και ξέρω γιατί το λέω. Για τις ζημιές τα είχαμε συζητήσει και παλιότερα νομίζω ή με κάποιον άλλο δεν θυμάμαι.

            Τεσπα

            γιατι ρε συ τεσπα? πες μου για τη ρευστοτητα... και τις εννοας με τις ζημιες?

            επισης ο δουβλης που δουλευει? για ποιον? ποια εταιρεια? θες να πεις οτι εχουμε εργαζομενο της στελαντις? για τα συμφεροντα της στελαντις? ας πουμε του συγγελιδη?

            προφανως βλεπεις και εσυ οτι δεν, οκ εχει μια πορωση με τα συγκεκριμενα προιοντα ο δουβλης, τα γουσταρει φαινεται, οπως και εχεις και εσυ με σουιφτ και κουλα και εγω με τα βιτ και την σαντόζ που εχει βγαλει φτηνη ταδαλαφυλλη. αλλα οχι και μετοχοι....

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • fanis75
              fanis75 moderator @dublin last edited by

              Επίσης Φάνη, μπορούμε να το συζητήσουμε αυτό που λες, όταν θα έχω χρόνο, αλλά οι πωλήσεις και τα κέρδη (κυρίως αυτά) είναι το σημαντικότερο κομμάτι μίας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

              Συμφωνώ 100% (για την κερδοφορία κυρίως, οι πωλήσεις από μόνες τους δεν λένε τίποτα απολύτως), αλλά όπως σωστά είπες, αυτά αφορούν την εταιρεία, ΟΧΙ εμάς. Το ότι μια εταιρεία είναι κερδοφόρα ή πουλάει πολύ ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την ποιότητα των προϊόντων της. Απλώς μας δείχνει ότι τα προϊόντα μου παράγει και διαθέτει είναι θελκτικά στον κόσμο (που ώς επι το πλείστον είναι ηλίθιος), τίποτε περισσότερο. Το ότι τα Goodys πουλάνε πολύ δεν σημαίνει ότι έχουν και καλό φαγητό (νόστιμο ναι).

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                civil357 last edited by

                Έχει κάποια σημασία πόσα πούλησε η κάθε εταιρία;; Άντε να το καταλάβω , αν έχεις συμπάθεια για κάποια εταιρία να 'χαίρεσαι' επειδή πούλησε περισσότερο γιατί έτσι θα επιβιώσει και θα έχει την οικονομική δυνατότητα να βγάλει καλύτερα ακόμα αυτοκίνητα στο μέλλον ή στη διατήρηση του δικτύου της κ.λπ.. Με αυτό το κριτήριο είναι παντελώς αδιάφορο πόσα είναι λήζινγκ και πόσα ιδιωτών.

                Επίσης κακά τα ψέματα το πείραμα της πεζό να ακριβύνει όπως και να το κάνουμε της βγήκε, φαίνεται σε όλες τις πωλήσεις της, η εταιρία έπιασε διάνα και μακάρι να επενδύσει σε εξέλιξη γιατί μεγαλώσαμε με  πόστερ 405 ti16 και ανάβαση σε pikes peak.

                Τώρα αν δεν είχα να σκέφτομαι ανταλλακτικά και λαμαρίνες μακάρι να μπορούσε το αυτοκίνητό μου να ήταν το μοναδικό που θα κυκλοφορούσε, μου είναι παντελώς αδιάφορο να το βλέπω σε κάθε στενό ή να το μπερδεύω στα πάρκινγκ με άλλα ίδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  lap last edited by

                  Στην ανωθεν άποψη να συμφωνήσω ότι όντως είναι πιθανό να χαίρεσαι όταν μια εταιρία με κάποια χαρακτηριστικά, που τα βρίσκεις θελκτικα, πάει καλά με σκοπό να συνέχισε να προσφέρει στο ιδιο μοτίβο προϊόντα ώστε να έχει την επιλογή στο μέλλον να τα αγοράσεις. Απόλυτα λογικό, σεβαστό και κατανοητό από όλους μας.

                  Για εμενα σας το λεω και δημοσίως είναι το vfm. Υποστηρίζω μοντέλα και εταιρίες με υψηλό δείκτη vfm. Γιατί; διοτι πλέον τα λεφτά βγαίνουν δύσκολα και με πολύ κόπο.

                  Μ αρέσει η επίδειξη αλλά κάθε φορά με κερδίζει το vfm. Ίσως στο μέλλον αν πάω προς την επίδειξη.

                  Εδω όμως μιλάμε για ανάλυση κερδοφορίας ενός ομίλου και 'πόσο καλο πράγμα είναι αυτό' και 'γιατί δεν το βλέπετε; 'με διαφορετικά οχηματα και κοινό.

                  Δηλαδη εγώ να δεχτώ την απάντηση, αν και θα ήθελα να το αναλύσω παραπάνω γιατί δημοσίως μου ην λένε αλλά άστα να πάει σταδιαλα, τόσο όμως πια κόλλημα ούτε ο τσουκαλάς.

                  Αντε Γειά!

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tutuyo last edited by

                    Το ότι ένα μοντέλο είναι ευπώλητο, δημιουργεί αρκετά οφέλη στον ιδιοκτήτη. Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να τα φανταστούμε, από την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών μέχρι την αυξημένη αξιοπιστία διότι κανένας όμιλος δεν θα ρισκάρει το best seller, το cash cow επί το ελληνικοτερο. Σε μια γενικότερη ανάγνωση κανένα μαγαζί δεν θα ρισκάρει το killer προϊόν που του φέρνει τις περισσότερες πωλήσεις.

                    Εάν πχ το 2008 είχε ένα μοτέρ που έκαιγε λάδια, πιστεύει κανείς ότι θα ήταν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων;

                    Από εκεί και πέρα, επιτρέψει μου να διαφωνήσω με τον συλλογισμό σου Fanis, με την έννοια ότι για να είναι επιτυχημένο ένα προϊόν, (δλδ καλές πωλήσεις) πρέπει να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, να έχει σωστή τιμή και ικανοποιητική ποιότητα

                    Το παράδειγμα σου είναι λίγο άτοπο γιατί δεν συγκρίνεις μήλα με μήλα δλδ junk food με junk food. Η σύγκριση θα έπρεπε να είναι μπιφτέκι Goodys με μπιφτέκι McDonald's

                    Τώρα εάν το μπιφτέκι των Goodys είναι τόσο νόστιμο που κερδίζει και του Μποτρινι, αυτό είναι μάλλον εύσημα στα Goodys γιατί ένα τόσο ευτελές υλικό κερδίζει σε νοστιμαδα τις γκουρμεδιες

                    Αληθώς βέβαια αυτή η λίστα με τις ταξινομήσεις είναι για όλα τα αυτοκίνητα αλλά το γεγονός ότι το 2008/3008 είναι στην κορυφή και της γενικής και πιθανώς και των SUV δείχνει ότι κάτι έχει που ο κόσμος προτιμά έναντι του ανταγωνισμού.

                    Αποκλείεται να κερδίζεις τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων από το hearsay

                    Δλδ το Qashqai γιατί είναι το success story της κατηγορίας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Αυτά που λέτε δεν ισχύουν. Το Golf για παράδειγμα που για χρόνια ήταν best-seller, είχε τραγική αξιοπιστία σε κάποιες γενιές του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Αρνητικές εκπλήξεις των πωλήσεων , Κούγκα , xceed , c5, c3, kadjar, ds7-3, cx30 .

                        Δεν βλέπω στις πωλήσεις του α τριμήνου καθόλου το νέο c4. Δεν μπορεί πρέπει να είχε παραδόσεις των Μάρτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Εγώ πάντως θα συνταχθώ με γάτο, civil και λοιπούς εχέφρονες που βρίσκουν ανύπαρκτο ή τυχαίο το συσχετισμό της ποιότητας ενός αυτοκινήτου με την εμπορική του επιτυχία και θεωρούν άσκοπη την ανάδειξη του ύψους των πωλήσεων σε σημαντικό θέμα ενός αυτοκινητιστικού forum.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • G
                            giocitroen91 @tkin73 last edited by

                            Αρνητικές εκπλήξεις των πωλήσεων , Κούγκα , xceed , c5, c3, kadjar, ds7-3, cx30 .

                            Δεν βλέπω στις πωλήσεις του α τριμήνου καθόλου το νέο c4. Δεν μπορεί πρέπει να είχε παραδόσεις των Μάρτη.

                            Το C4 το έχουν στην κατηγορία των C seg (focus, golf, corrola, 308 κλπ) Δεν το έχουν στα Suv.. Έχει 72 πωλήσεις το C4

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap @harisma23 last edited by

                              Εγώ πάντως θα συνταχθώ με γάτο, civil και λοιπούς εχέφρονες που βρίσκουν ανύπαρκτο ή τυχαίο το συσχετισμό της ποιότητας ενός αυτοκινήτου με την εμπορική του επιτυχία και θεωρούν άσκοπη την ανάδειξη του ύψους των πωλήσεων σε σημαντικό θέμα ενός αυτοκινητιστικού forum.

                              Αμ πως;

                              Άλλος τρώει το βρίσιμο.... Και μετά έχουμε τα  'εγώ συντάσσομαι με τον Γάτο'..

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @tutuyo last edited by

                                Εάν πχ το 2008 είχε ένα μοτέρ που έκαιγε λάδια, πιστεύει κανείς ότι θα ήταν στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων;

                                Από εκεί και πέρα, επιτρέψει μου να διαφωνήσω με τον συλλογισμό σου Fanis, με την έννοια ότι για να είναι επιτυχημένο ένα προϊόν, (δλδ καλές πωλήσεις) πρέπει να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, να έχει σωστή τιμή και ικανοποιητική ποιότητα

                                Δλδ το Qashqai γιατί είναι το success story της κατηγορίας;

                                1. Το Golf ηταν για χρόνια πρώτο (και είναι στην κατηγορία του) και έκαιγε τα άντερά του σε λάδια και όχι μόνο, από τα χειρότερα αυτοκίνητα σε εξιοπιστία.

                                2. Ένα προϊόν για να έχει πολλές πωλήσεις, αρκεί να αρέσει στους αγοραστές και να είναι στην σωστή τιμή και δεν έχει καμια σχέση η ποιότητά του.

                                3. Το QQ είναι success story γιατί είναι όμορφο (και πολύ), κατά τα άλλα είναι μέτριο παντού και αρκετά κακοφτιαγμένο...απόδειξη ακριβώς αυτού που λέω, ό,τι πουλάει δεν σημαίνει ότι είναι και καλό. Και η Corolla είναι best seller....εεε και? είναι το καλύτερο Hatch?

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Καλό να ξέρουμε και τις πωλήσεις. 
                                  Δεν αποδεικνύουν κάτι ούτε είναι κριτήριο για το καλύτερο αυτοκίνητο. 
                                  ταση αγορας δείχνουν. 
                                  Ένα καλόπουλημενο αυτοκίνητο ως καινούργιο έχει καλη πορεία και ως μτχ άρα καλη μεταπωλητική ενώ πουλώντας σε μεγάλους αριθμούς έχεις μεγαλύτερη επάρκεια ανταλλακτικών, γνωσης και αξεσουάρ για αυτό και άρα καλύτερες τιμές. 
                                  Νοιωθω μεγαλύτερη  ασφάλεια με ένα αυτοκίνητο που δεν θα είναι σπάνιο πουλί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    taxidiaris last edited by

                                    Βέβαια, εγώ θα απέφευγα να αγοράσω αυτοκίνητο που έχει πολύ υψηλές πωλήσεις στις εταιρείες leasing, ειδικά αν είχα σκοπό να το κρατήσω 4-5 χρόνια. Αν έχεις σκοπό να να το κρατήσεις 10-15 χρόνια αλλάζει το πράμα.  Οι μαζικές πωλήσεις των leasing στο τέλος του συμβολαίου φαντάζομαι θα δημιουργήσουν πιέσεις στις τιμές και των άλλων μεταχειρισμένων ίδιου τύπου. Άσε που έχουν εκδόσεις (συνήθως τις βαφτίζουν business) που αρκετές φορές δεν διατίθενται στη λιανική .

                                    Π.χ είμαι χρήστης ενός Audi A3 tdi έκδοση business, που είχε λιανικη τιμή στα τέλη του 2018 περίπου 22600€. Βέβαια, ποτέ αυτή η έκδοση δεν διατέθηκε στη λιανική, και έπρεπε να πληρώσεις 27500€, για να πάρεις κατ´ουσιαν το ίδιο αυτοκίνητο, με μόνη ουσιώδη διαφορά τον αυτόματο κλιματισμό.

                                    Οταν η Avis, hertz, lease plan κτλ. βγάλουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προς πώληση έναντι 15000€ περίπου, εσυ που πλήρωσες 27500, πως να ζητήσεις πολύ περισσότερα απ´αυτα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Θα συμφωνήσω ότι τα best seller δε σημαίνει ότι είναι τα πιο αξιόπιστα ή τα καλύτερα κτλ. Από εκεί και πέρα η psa/stellantis whatever - who cares, είναι φανερό ότι διανύει περίοδο ευφορίας. Η παράδoση παίζει μεγάλο ρόλο, vw το αμάξι του λαού κτλ το Golf έγραφε πωλήσεις επί χρόνια. Ήρθαν τα Suv και ο παραδοσιακός αγοραστής Primera τζαπανέζικου το γύρισε σε qashqai που έπιασε τον παλμό της αγοράς, χαμός έγινε.

                                      Θυμάμαι την Renault/Nissan όταν άλλαξε το clio mk3 σε mk4 το παλιό φαινόταν αρχαίο. Σάρωνε το group με to τρύπτυχο clio/captur/qq . Τώρα όμως ανεβάσανε τιμές, τα νέα τους μοντέλα μοιάζουν με τα προηγούμενα και έχουν καθυστερήσει να τα παρουσιάσουν-διαθέσουν(QQ) .

                                      Η αρχή/άλμα έγινε για την Peugeot με την νέα γενιά 3008 που απέναντι στο παλίο ήταν η μέρα με τη νύχτα. Έχουν λοιπόν το momentum αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα αρέσουν πολύ και θα συνεχίσουν την εμπορική τους επιτυχία. Καμιά φορά για να ανέβεις εσύ βοηθάει το.. να 'πέσει' και ο αντίπαλος σου.

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        taxidiaris @mastoras78 last edited by

                                        Θα συμφωνήσω ότι τα best seller δε σημαίνει ότι είναι τα πιο αξιόπιστα ή τα καλύτερα κτλ. Από εκεί και πέρα η psa/stellantis whatever - who cares, είναι φανερό ότι διανύει περίοδο ευφορίας. Η παράδoση παίζει μεγάλο ρόλο, vw το αμάξι του λαού κτλ το Golf έγραφε πωλήσεις επί χρόνια. Ήρθαν τα Suv και ο παραδοσιακός αγοραστής Primera τζαπανέζικου το γύρισε σε qashqai που έπιασε τον παλμό της αγοράς, χαμός έγινε.

                                        Θυμάμαι την Renault/Nissan όταν άλλαξε το clio mk3 σε mk4 το παλιό φαινόταν αρχαίο. Σάρωνε το group με to τρύπτυχο clio/captur/qq . Τώρα όμως ανεβάσανε τιμές, τα νέα τους μοντέλα μοιάζουν με τα προηγούμενα και έχουν καθυστερήσει να τα παρουσιάσουν-διαθέσουν(QQ) .

                                        Η αρχή/άλμα έγινε για την Peugeot με την νέα γενιά 3008 που απέναντι στο παλίο ήταν η μέρα με τη νύχτα. Έχουν λοιπόν το momentum αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα αρέσουν πολύ και θα συνεχίσουν την εμπορική τους επιτυχία. Καμιά φορά για να ανέβεις εσύ βοηθάει το.. να 'πέσει' και ο αντίπαλος σου.

                                        Επισης μάστορα φταίει και η ΅φτώχεια' τής Renault σε κινητήρες. Όταν η PSA έχει αρκετές επιλογές, εσυ που πας με 1 κινητήρα + lpg? 
                                        Άλλος ένας λόγος είναι και η αντιπροσώπευση της φίρμας στην Ελλάδα. Όταν πήγα με τον κουμπάρο μου το Νοεμβριο. στον Γιαννιρη(Peugeot):μας έβγαλε χρώματα, εξοπλισμούς, αυτόματα, προσφορές, τα πάντα όλα! Πήγαμε και στο Θεοχαράκη, και δεν ξέρω ποτέ θα έρθει το Καπτουρ,  με τι κινητήρες, τι τιμές, μετά το Μάιο, και δεν ξέρω 'γώ τι άλλο . Πρέπει να είσαι αποφασισμένος σε βαθμό μουτζαχεντίν για καπτουρ ώστε να τα ανεχτείς όλα αυτά !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • S
                                          sabas_thess @fanis75 last edited by

                                          Δεν ισχύει αυτό, ίσα ίσα το αντίθετο! Το 95% των αγοραστών δεν έχουν ιδέα τι αγοράζουν, γιατί, πως κλπ. Κοιτάνε τιμή (το βασικότερο), εμφάνιση, χρηματοδοτικό, τι λέει ο κολλητός/κουμπάρος κλπ. και εαν αρέσει στην γυναίκα. Άσχετοι είναι παντελώς, στα όρια της ηλιθιότητας. Η εμπορικότητα ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την ποιότητα. Και ισχύει στα πάντα και απόδειξη είναι οι πωλήσεις σε όλα τα είδη (ρολόγια, φαγητό, σπίτι, ένδυση κλπ.)...τα McDonalds πουλάνε 100πλάσια φαγητά από τον Μποτρίνι....είναι καλύτερο το φαγητό τους?

                                          Φάνη για άλλη μια φορά ++++++ από εμένα.

                                          Κάνω μερικές μέρες να μπω στο forum και όταν ξαναμπαίνω καταλαβαίνω το γιατί. Τα ίδια και τα ίδια...

                                          ΥΓ1: Botrini έλα και σώσε μας από την μιζέρια του LD, ξανακάνε το Hell's Kitchen!!

                                          ΥΓ2: Στις πωλήσεις των Συγγελίδη/Θεοχαράκη συμπεριλαμβάνονται οι στόλοι που αγοράζει ανά δεκαετία η ΕΛ.ΑΣ. ;

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            tutuyo @taxidiaris last edited by

                                            Άλλος ένας λόγος είναι και η αντιπροσώπευση της φίρμας στην Ελλάδα. Όταν πήγα με τον κουμπάρο μου το Νοεμβριο. στον Γιαννιρη(Peugeot):μας έβγαλε χρώματα, εξοπλισμούς, αυτόματα, προσφορές, τα πάντα όλα! Πήγαμε και στο Θεοχαράκη, και δεν ξέρω ποτέ θα έρθει το Καπτουρ,  με τι κινητήρες, τι τιμές, μετά το Μάιο, και δεν ξέρω 'γώ τι άλλο . Πρέπει να είσαι αποφασισμένος σε βαθμό μουτζαχεντίν για καπτουρ ώστε να τα ανεχτείς όλα αυτά !

                                            Αυτο που θιγεις εδω, παιζει επισης κατ'εμε σημαντικο ρολο.

                                            Η αντιμετωπιση που εχει ο αγοραστης απο το μαγαζι. Πολλοι γνωστοι μου κι εμενα, αγορασαν αυτοκινητο που δεν ηταν η πρωτη τους επιλογη επειδη το μαγαζι στο οποιο πηγαν τους εκανε την καλυτερη προσφορα η ειχαν την καλυτερη αντιμετωπιση. Δλδ ακομη και εγω αγορασα αυτοκινητα απο τον πωλητη ο οποιος ηταν προθυμος να αφιερωσει χρονο ωστε να χωρεσει τα χρηματα μου σε μια προσφορα, να ασχοληθει ωστε να την φερει στα μετρα μου

                                            Επισης αναγνωριζω οτι στους περισσοτερους εδω (σε ενα εξειδικευμενο φορουμ) οι πωλησεις δεν ειναι κραχτης αλλα στην πλατια μαζα των καταναλωτων εχει περασει οτι οτι πουλαει πολυ,τους ταιριαζει. Γι αυτο αλλωστε και τα αυτοκολλητα 'Νο1 σε πωλησεις στην Ευρωπη' και οι πηχαιοι τιτλοι 'Ο βασιλιας των πωλησεων', γιατι προφανως τετοια statements κατι φερνουν στην πωληση

                                            Φαινεται οτι το PSA εχει μια πετυχημενη στρατητικη που του φερνει πωλησεις και συνεπως κερδοφορια. Ενδιαφερον θα εχει να δουμε τι θα κανει ο ανταγωνισμος. Θα μειωσει τιμες?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 262 / 321
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr