Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 315
    • 316
    • 260 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    6309
    64785
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Περί Subaru, οι περισσότεροι που τα τεστάρουν δεν έχουν ιδέα πως να απενεργοποιήσουν τα συστήματα traction antispin κτλ. Αν τα βγάλεις και πατήσεις τέρμα το γκάζι και το αφήσεις να σκεφτεί, το x-mode καταφέρνει πολύ περισσότερα απ όσα αρχικά να νομίζεις!

      Σε κάθε περίπτωση όμως, το CVT ΔΕΝ είναι κατάλληλο κιβώτιο για τέτοια πράγματα. Μακάρι να έδιναν ακόμη manual ή ακόμη καλύτερα κανονικό αυτόματο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Πως είναι δυνατόν τόσο σοβαρή εταιρία να επιλεξει cvt.... Βέβαια είναι με καδενα και οχι μεταλλικό ιμάντα αλλά κια πάλι...

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus @dimitriscsd last edited by

          Περί Subaru, οι περισσότεροι που τα τεστάρουν δεν έχουν ιδέα πως να απενεργοποιήσουν τα συστήματα traction antispin κτλ. Αν τα βγάλεις και πατήσεις τέρμα το γκάζι και το αφήσεις να σκεφτεί, το x-mode καταφέρνει πολύ περισσότερα απ όσα αρχικά να νομίζεις!

          Σε κάθε περίπτωση όμως, το CVT ΔΕΝ είναι κατάλληλο κιβώτιο για τέτοια πράγματα. Μακάρι να έδιναν ακόμη manual ή ακόμη καλύτερα κανονικό αυτόματο.

          Χάλια μαύρα είναι και το CVT της Subaru.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Απλα προβλεψιμες για εμενα. Πηγε ο αθεοφοβος ο Ισπανος να δοκιμασει αυτα τα βαρια διχως ζυγισμα υψος μανιουαλ κιβωτια εκει που μονο τζιμνι και νιβα ραγκλερ μπορουν να πανε αιντε και απο πισω νταστερ με βιτ. Τι περιμενε δηλαδη? Εστω κι ετσι ειδα πρωτη φορα κουγκα σε αποπειρα οφ ροδ. Αμαρτια. Ακομη και το τουσον με κανα δυο τετοιες επαναληψεις το παιρνεις στο χερι. Δε μιλω για Χ1 τι θα περιμενα να δω σε αυτο το τερρεν. Δε μπορει τετοια οχηματα προσανατολισμενα κυριως για ταξιδι να τα καταφερουν και στο οφ ροδ. Εκτος κι αν μπουμε σε αλλες κατηγοριες τιμης και προδιαγραφων πολλαπλασιες της αξιας τουτων εδω.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Q
              que2 last edited by

              Οι δοκιμές αυτές γίνονται για να δείξουν τα όρια που αυτά τα αυτοκίνητα μπορούν να ανταπεξέλθουν, σε περίπτωση που θελήσει ο οδηγός τους να κινηθεί σε δύσβατο δρόμο. Δεν είναι αυτός ο προορισμός τους, δεν παύουν όμως να υπάρχουν αυτές οι δυνατότητες. Μπορούν πχ να ανέβουν μια χωμάτινη ανηφόρα με νεροφαγώματα, όταν ένα ίδιο δικίνητο suv ή πόσο μάλλον ένα χαμηλό αυτοκίνητο δε θα τα καταφέρουν. Ακόμη τα vitara και duster που αναφέρεις είναι πολύ πιο κοντά σα δυνατότητες με τα οχήματα της δοκιμής με αυτοφερόμενα πλαίσια χωρίς ιδιαίτερες ενισχύσεις, παρόμοια συστήματα τετρακίνησης και μόνο το Dacia ξεχωρίζει στο ύψος από το έδαφος. Το Lada και το Jimny  είναι αυτοκίνητα με καθαρό προσανατολισμό σε σκληρά εδάφη με πλαίσιο τύπου σκάλας και άκαμπτους άξονες. Όλα τα προηγούμενα είναι ασφαλτινα suv με καλές ικανότητες σε χώμα, άμμο, χιόνι. Το vitara και το duster έχουν το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους, αλλά μέχρι εκεί, άσπαστα δεν είναι σε καμμία περίπτωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz last edited by

                δεν εχεις δει που φτανει το νιβι, δεν εχεις δει.... και ναι, ειναι ασπαστο, θελει μονο μια ποδιτσα γιατι πεταει λασπες στα μαρσπιε και γινεσαι χαλια στο μπες-βγες. βασικα ειναι απο τα ελαχιστα οχηματα τετοιας τιμης που θα το βαλεις χωμα καθημερινα χιλιομετρα πολλα και δεν θα γινει κουδουνιστρα. και που θα σε βγαλει απο το λακκο με τη λασπη ή απο τον χιονολοφο. βαλε τα χάιουν-ντάγια, βαλε τα ραβια, βαλε αυτα τα ερημα τα κουγκα σε χωμα και αμα δε μεινουν στη πρωτη λασπη το κανεις και βιντεο στο γιουτιουμπι. τα σουμπαρα ειναι μεν στιβαρες κατασκευαι αλλα δεν ειναι για εκτος, εχουν τετρα εξαιρετη για εντος.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Μια δυο παρατηρησεις ομως θα τις πω. Αγαπω ντουστ και βιτ για ενα βασικο λογο. Δε μενουν στις δυνατοτητες αλλα εχουν ικανοτητες. Για το λογο αυτο και λογω χαμηλου μπατζετ κατασκευης δε προσπαθουν να τα κανουν ολα. Αυτα που κανουν ομως τα κανουν απο μετρια εως καλα. Φυσικα και σπανε. Δε θα σπασουν ομως συντομα και σε κατ επαναλψη εκτος δρομου διαδρομες. Γιατι για αυτες προοριζονται. Εχω περασει απο νεροφαγωματα και λασπες με το δικο μου ( οντας μπροστοκινητο) καθως με βοηθουν οι γωνιες μου και η ελαφρια κατασκευη και κατανομη του βαρους. Φυσικα και το υψος. Μαλιστα διχως να κινδυνευω να σπασω την μασκα ή να την αφησω σε καποιο ρεμα. Τα προαναφερθεντα ευτυχως που δεν περασαν (και ευτυχως το δειχνουν) τις δοκιμασιες αυτες. Διαφορετικα λιγο πιο πανω δε θα αφηναν ουτε μασκα ουτε μασπιεδες αλοβητους. Ειδικα καποιες εκδοσεις των παραπανω ειναι της συμφορας (αν μιλησουμε επι του πρακτεου γι οφ ροντ). Φυσικα και ειναι ανωτερα συνολικα των ντουστ και βιτ αλλα στο χωμα ειναι μικροτσουτσουνα . Πως να το κανουμε? Για αυτη τη δοκιμασια ενα φορντ εκοσπορτ θα το προτιμουσα ή ενα κρουισερ. Οχι το ραβ και οχι φυσικα το κουγκα. Αυτα ειναι για αλλα ομορφα πραγματα, μα οχι για αυτα. Επισης το τιγκ ειναι πολυ καλυτερο απο δαυτα οντας πολυ καλοζυγισμενο και οχι μονο με δυνατοτητες αλλα και ικανοτητες εκτος. Σημασια εχει παντα και ποιος τα χειριζεται. Δες συγκριτικο του τυπου με τα βιτ και ντουστ και θα καταλαβεις τι εννοω.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Γατε μαζι γραφαμε στον φιλο

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Τελευταια ενημερωση απο το κοριτσι. 17 λεπτα κινηται με μεση 40.5 κμ/ ωρα, 7,8 μεση καταναλωση ,παραθυρα κλειστα, μιζα ενεργη , σταθμη πλυστικου υγρου, θερμοκρασιες τα παντα εντος κανονικης προδιαγραφης. Σε 18 επιστρεφει. Η πιεση στο πισω δεξια ειναι 285, στο αριστερο 290. Τα μπροστα 300 και τα δυο. Ολα αυτα ενω δεν ειμαι μεσα. Α ρε μερκ τι μου εκανες? Να βλεπα μια φορα το ντουστ να ακουσει οταν του λεω σταρτ εντζιν. 🙂

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus @gatoz last edited by

                        δεν εχεις δει που φτανει το νιβι

                        Γατούλη μου έτσι που τα γράφεις, οι 99 στους 100 θα νομίζουν ότι μιλάς για Niva. Γράφε βρε τα ονόματα σωστά, με λατινικούς χαρακτήρες, ώστε να μην χρειάζεται μεταφραστής-αποκωδικοποιητής για τους μη γνωρίζοντες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd last edited by

                          Μια πρώτη γεύση από τον αντικαταστάτη του Mondeo. Πιθανόν βέβαια να είναι λίγο διαφορετικό για την Ευρώπη, έχει όμως ενδιαφέρον!

                          https://www.motor1.com/news/501822/ford-evos-reveal-photos/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ωραίο είναι ...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @dimitriscsd last edited by

                              Μια πρώτη γεύση από τον αντικαταστάτη του Mondeo. Πιθανόν βέβαια να είναι λίγο διαφορετικό για την Ευρώπη, έχει όμως ενδιαφέρον!

                              https://www.motor1.com/news/501822/ford-evos-reveal-photos/

                              εκανε το σιβικ σχολη τελικα... τουλαχιστον ρε φορντ βαλε καγκουροσκονη και ασε τον δυ να ψωνισει και απο αλλου, λιγη εμπνευση, λιγη εμπνευση, σιαχνεις τοσο καλα μηχανολογικα συνολα αλλα μουρες αυγοθηκες

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Γύρω στα 40κ αρχική και εξοπλισμό από Fiesta. Θα το φέρουν στην Ελλάδα με σωστό κινητήρα ανάρτηση για ένα 6μηνο σαν 1st edition και μετά τα γνωστά. Κερασμένο 1000αρι ecoboost, ημιακαπτο (ναι αλλά έχει τιμόνι κλπ κλπ) και όλο το χρήμα στην διαφήμιση έμμεσα/άμεσα. Και δώστου βρετανικά reviews και δώστου δημοσιογραφικά υπονοούμενα σε κάθε άρθρο ανταγωνιστή. Πάλιωσε το ανέκδοτο...

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Πως τα κανες ετσι μαρη φορδ?Δε σου βγαινουν οι κυλινδροι και ειπες να βγαλω ενα τεμαχιο απο το καθε οχημα που καμω? Γμτ μου πια... Βαλε παραγγελια. Παγκοσμιο αυτοκινητο πουλας. Οχι καρο.Αδερφε μου  Γατε μια ταινια ειδα ΣΚ για 4η 5η φορα. Φορδ βερσους φεραρι. Ο μακακας εμεινε μεχρι το τελος ταινιας. Ο καλος εφυγε. Φημες λενε πως ο μακακας ειναι ακομη εκει.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ακόμα να της κάνει μήνυση η Cupra για αντιγραφή;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      taxidiaris @dimsabas last edited by

                                      Ακόμα να της κάνει μήνυση η Cupra για αντιγραφή;

                                      Περιμένει να πάρει σειρά από τη Honda!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Εμένα πάντως το evos μου μοιάζει ίδιο με την Mach-E και όχι με τα άλλα που αναφέρετε.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tutuyo last edited by

                                          PSA for the win

                                          https://traction.gr/oi-taxinomiseis-a-triminou-olon-ton-suv-stin-ellada/?fbclid=IwAR0xqaTcljmQVyBGAb2HlrlrgGkFMR_IHcp4TXeb96AyvrBSO2paKwl0Hs4

                                          παρατηρω Puma εχει ανεβει πολυ στις προτιμησεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dublin @tutuyo last edited by

                                            PSA for the win

                                            https://traction.gr/oi-taxinomiseis-a-triminou-olon-ton-suv-stin-ellada/?fbclid=IwAR0xqaTcljmQVyBGAb2HlrlrgGkFMR_IHcp4TXeb96AyvrBSO2paKwl0Hs4

                                            παρατηρω Puma εχει ανεβει πολυ στις προτιμησεις

                                            Στις προτιμήσεις ΚΑΙ στους δρόμους, βλέπω συνέχεια πλέον Puma, είναι επιτέλους μία εμπορική επιτυχία για την Ford στην Ελλάδα.

                                            Κατά τα άλλα απόλυτη επιτυχία του 2008 αλλά και 3ο σε πωλήσεις το 3008, το T Cross πέφτει σε προτιμήσεις, αφού εύκολα του κλέβει πωλήσεις το Puma (και σύντομα το Mokka, θα δείτε ότι θα πέσει κι' άλλο), και άξιο λόγου η θέση του Captur, ένα αυτοκίνητο που στοχεύει το τοπ3, στη θέση 29.. μάλλον το LPG αντί για diesel δεν πείθει μεγάλο κομμάτι αγοραστών, αφού και το Arona, ένα αυτοκίνητο που κάνει καλές πωλήσεις σε εναλλακτικό καύσιμο, είναι μόλις 34ο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 260 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr