Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 22
    • 23
    • 5 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiaris @dstou last edited by

      Εικοσάχρονη με εμπειρία δεν παίζει?

      Σταματα γιατί έχουμε κόρες σ´αυτη την ηλικία!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        https://www.secret-classics.com/en/toyota-sera/

        Ωραιο!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kostast @monman2 last edited by

          kostasT wrote:

          MONMAN2 wrote: ...

          Καλή τύχη οταν  προσπαθήσεις να μεταμορφώσεις το πτώμα με λίγες 'φθηνές και καίριες παρεμβάσεις'. Οπως ψυγείο, διάφορα της ανάρτησης - καμια δεκαρια κομματα, τίποτα τρομερό-  ελατήρια στο μοτέρ, τσιμούχες βαλβίδων, δυναμό, κανα κουζινέτο, ρουλεμαν τροχών, κρεμαγιερες που εχουν τζογους, ε και μια και μπλεχτηκες καντου κι ενα ρεκτιφιε και τάχεις στο νερό τα 400.000 χιλιόμετρα, μ ένα αμάξωμα που ήδη έχει ξεχειλώσει απ τις καταπονήσεις.  Αν και το τελευταίο σιγα τα ωά, μ ενα ραψιματακι με αργκον γινεται καινουριο. Αντε, καλοριζικο.     ξεχασα δισκοπλακες και κανενα σωληνακι υψηλής.

          Φίλε θα μπορούσα να σου γράψω εμπειρίες από τα δικά μου αυτοκίνητα αλλά όταν έγραψες για ξεχειλωμένα σασί ,αργκόν, σωληνάκια υψηλής και κάπου άλλου για μονοετείς εγγυήσεις κατάλαβα ότι δεν είσαι σοβαρός ,  καλή τύχη επίσης  

          Το επίπεδο της σοβαρότητας το καθόρισες εσύ με τις φθηνές και καίριες παρεμβασεις στα 200 Τkm. Εγώ απλώς ακολούθησα το παράδειγμά σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • monman2
            monman2 last edited by

            Lap δεν χρειάζεται να πας σε κάτι τόσο σπάνιο , πιο πίσω είχα γράψει για τα coupe που έχουν εξαφανιστεί , ποια  εταιρία μου δίνει σε αυτή την κατηγορία κάτι που δεν στοιχίζει όσο μια μικρή γκαρσονιέρα και είναι αντίστοιχο της Toyota celica T-Sport με τον 2zz με τα 190 άλογα . Θέλω εμφάνιση  θέλω γκάζια αλλά και οικονομία και αξιοπιστία , που είναι κάτι αντίστοιχο το 2021 αρα στα μεταχειρισμένα μόνο η λύση , οπότε ψάχνω το λαχείο που είπαν κάποιοι τα γνωστά δηλ ελληνικό από πρώτο χερι κλπ

            ΥΓ για όποιον ενδιαφέρετε έχω δει όλες τις T-Sport της Θεσσαλονίκης πληροφορίες με πμ

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • alexandros-k
              alexandros-k @monman2 last edited by

              Toyota celica T-Sport με τον 2zz με τα 190 άλογα

              Ενα αμαξι που 'ζαχαρωνα' κι εγω παλια , αλλά ποτέ δεν βρηκα κανενα σε καλη κατασταση και λογικη τιμη, οταν εψαχνα....Εχεις οδηγησει MONMAN ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • monman2
                monman2 @kostast last edited by

                ...

                Το επίπεδο της σοβαρότητας το καθόρισες εσύ με τις φθηνές και καίριες παρεμβασεις στα 200 Τkm. Εγώ απλώς ακολούθησα το παράδειγμά σου.

                Εξακολουθώ να σου εύχομαι καλή τύχη γιατί είναι χριστιανικό και πρέπον

                Επίσης είναι οικολογικό να επαναχρησιμοποιείς τα βιομηχανικά προϊόντα κάνει καλό στο περιβάλλον

                Είναι και πατριωτικό και βοηθάς την εθνική οικονομία όταν προτιμάς αντί να πάρεις καινούργιο να διορθώσεις και να κυκλοφορήσεις το μεταχειρισμένο , μεγάλο μέρος ακόμα και μιας ακριβής ανακατασκευής θα μείνει στην χώρα ως αμοιβή σε μηχανικούς .

                Επίσης με ένα μεταχειρισμένο 10 ετών δεν σκανδαλίζεις τους γείτονες , η οικονομική κρίση και η ανεργία συνεχίζουν  μην το ξεχνάμε ...

                Ο δρόμος της αρετής είναι ο δύσκολος (του μεταχειρισμένου) θα γράφεις και στα τεχνικά θέματα του φόρουμ να βοηθάς και άλλους με τις εμπειρίες σου και τις λύσεις που θα βρίσκεις σε διάφορα θέματα , όπως το βλέπω η επιλογή ενός μεταχειρισμένου σε κάνει ...καλλίτερο άνθρωπο ...σοφότερο ...χρήσιμο ...αγαπητό ....

                Peace 

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • monman2
                  monman2 @alexandros-k last edited by

                  MONMAN2 wrote:

                  Toyota celica T-Sport με τον 2zz με τα 190 άλογα

                  Ενα αμαξι που 'ζαχαρωνα' κι εγω παλια , αλλά ποτέ δεν βρηκα κανενα σε καλη κατασταση και λογικη τιμη, οταν εψαχνα....Εχεις οδηγησει MONMAN ?

                  4 τον τελευταίο μήνα όταν μπαίνουν στο Lift είναι τρέλλα ...

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Αντε χτυπα το, να κανεις την ταυλα σου 

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Περιμένω  να ανοίξουν οι δρόμοι να δω και κανένα στην Αθήνα μπορεί εκεί να είναι το αυτοκίνητο 'λαχείο'

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Tα νέα αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα (στα λίγα τους κυβικά) σίγουρα, αλλά είναι πιο ποιοτικά; Δηλαδή βλέποντας γύρω μας ότι τα πάντα (από το πιο μικρό προϊόν έως το πιο μεγάλο) η ποιότητα φθίνει ραγδαία, στα αυτοκίνητα έχει γίνει το αντίθετο;

                        Τα νέα είναι πιο ασφαλή ναι, αλλά είναι πιο αξιόπιστα; Όταν διαβάζουμε για τα πιο απίθανα προβλήματα με τρελά κόστη επισκευής, όοοοοοταν γνωρίζουν και πως να τα επισκευάσουν χωρίς να αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο.

                        Τέλος, με 20κ eu αγόραζες τίμιο μεγάλο αυτοκίνητο, τώρα κανένα μικρό μόνο και αυτό με βασικό εξοπλισμό. Αν σήμερα χρειάζομαι +50% του προϋπολογισμού μου, έχοντας χάσει το 40% (τυχαίο νούμερο) του εισοδήματος μου, τι να λέμε; Ότι συμφέρει το καινούριο και όποιος ασχολείται με μετάχειρο είναι ανόητος (ώρες ώρες πιστεύω ότι γράφουν μόνο γιατροί και δικηγόροι, έχοντας λύσει όλα τους τα προβλήματα);

                        @monman2 Αξίζει τον κόπο αυτό το αμάξι για το ξέσπασμα στο εύρος 6200-8200 (αν θυμάμαι καλά);;;

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          peta last edited by

                          Για να οδηγήσεις ένα σύγχρονο αυ/το πρέπει πρώτα να καταφέρεις να μπεις μέσα(αν δε κοπανησεις πουθενά)

                          Μόλις τα καταφέρεις,απολαμβάνεις την αίσθηση 'κουκούλι' που σου προσφέρει η σύγχρονη σχεδίαση με τη λαμαρίνα να απέχει τρία εκατοστά από το κεφάλι σου,στη δε αίσθηση θαλπωρής συνεισφέρει και η 'γραμμή' της πόρτας στο ύψος του λαιμού σου.

                          Στη σύγχρονη αίσθηση  προσθέστε και το σχεδόν οριζόντιο παρμπρίζ (που ψήνεσαι από τον ήλιο),τα  παράθυρα μινιατουρες,(προσφέρουν διακριτικότητα  δε λέω),όσο για το πίσω τζάμι,απλά συγκρίνετε το μέγεθος του υαλοκαθαριστήρα που είχαν πίσω τα αυ/τα του 80 με τα σύγχρονα ...

                          ( που όταν λειτουργεί με κάτι μοιάζει αλλά δε το λέω γιατί υπάρχουν και κυρίες που διαβάζουν).

                          Συνεχίζεται...

                          ΥΓ. επειδή αναφέρθηκε από κάποιον Π.Ε.Τ.ΑΠ. ότι υπονομευω τη συζήτηση και ότι δε ξέρω από αυ/τα, απαντω  ότι:

                          Α.είμαι απλός  καταναλωτης

                          Β.ο ίδιος που ωρυεται σελίδες επί σελίδων για το θεϊκό μοντέλο 'ξέχασε' να μας 'ενημερωσει' ότι δεν πουλιέται στην Αμερική(και όχι μόνο) γιατί με το 'παφλα' αμαξωμα δε περνάει τις προδιαγραφές πρόσκρουσης.(πάλι καλά που έχει  κάθετο παρμπρίζ και δε σε βαράει ο ήλιος στην Ινδία,που ούτε γι'αυτό μας 'ενημέρωσε',μάλλον δεν το ανέφερε το εγχειρίδιο από τα κεντρικά που του ενεχειρισαν...)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Πάντως, αν συνυπολογιστεί η απαξίωση, σε πάρα πολλές περιπτώσεις ένα καινούριο ΔΕΝ είναι σημαντικά ακριβότερο (με βάθος ορίζοντα πενταετία ή δεκαετία) από ένα ήδη παλιό. Αν συνυπολογιστούν χαμηλότερο κόστος κίνησης, τέλη και βλάβες-φθορές, τότε καταλήγουμε στο ότι ένα καινούριο ΔΕ βγαίνει και τόσο ακριβότερο από όσο νομίζαμε. Βέβαια, απαιτείται να δώσεις προκαταβολή τα χρήματα που θα έδινες για μεταχειρισμένο και να βάλεις δόσεις (δηλαδή μια επιπλέον σκοτούρα στο κεφάλι σου). Στο τέλος όμως των 5 ή 10 ετών, θα έχεις τα χρήματα για να πας στο επόμενο, θα είναι τα χρήματα που θα πιάσει το παλιό όχημα. Ενώ αν είσαι με το ήδη παλιό, που θα είναι πλέον 20-25 ετών, απλώς θα το πετάξεις.

                            Αυτά βέβαια ισχύουν σε γενικές γραμμές. Γιατί αν σκεφτούμε κι άλλα ζητήματα, τότε το πράγμα περιπλέκει πολύ. Ποια είναι αυτά τα ζητήματα;

                            1. τον καλπασμό τής ηλεκτροκίνησης που θα ανακατέψει εξ αρχής την τράπουλα και θα τα κάνει όλα μαντάρα.

                            2. τον βανδαλισμό κάποιων κατηγοριών. Φθηνό κουπέ, που θέλει ο Monman2; Προσιτό πολυμορφικό, που θέλω εγώ; Άντε βρες τα.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @Guest last edited by

                              Tα νέα αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα (στα λίγα τους κυβικά) σίγουρα, αλλά είναι πιο ποιοτικά; Δηλαδή βλέποντας γύρω μας ότι τα πάντα (από το πιο μικρό προϊόν έως το πιο μεγάλο) η ποιότητα φθίνει ραγδαία, στα αυτοκίνητα έχει γίνει το αντίθετο;

                              Τα νέα είναι πιο ασφαλή ναι, αλλά είναι πιο αξιόπιστα; Όταν διαβάζουμε για τα πιο απίθανα προβλήματα με τρελά κόστη επισκευής, όοοοοοταν γνωρίζουν και πως να τα επισκευάσουν χωρίς να αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο.

                              Τέλος, με 20κ eu αγόραζες τίμιο μεγάλο αυτοκίνητο, τώρα κανένα μικρό μόνο και αυτό με βασικό εξοπλισμό.

                              Μεγάλη συζήτηση ανοίγεις! Τι σημαίνει πιο ποιοτικά? Δύσκολο να οριστεί. Σε κάποια πράγματα είναι πιο ποιοτικά και σε άλλα όχι. Το ίδιο με την αξιοπιστία, λογικό όσο πιο πολλά συστήματα και μηχανικά μέρη υπάρχουν, τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες να χαλάσει κάτι. Η κορόλα του πατέρα μου του 1970 έχει το 50% από τα μηχανικά μέρη ενός σημερινού αυτοκινήτου και τίποτα ηλεκτρονικό. ΟΚ, αξιόπιστη όσο δεν πάει...αλλά είναι χάλια αυτοκίνητο!

                              Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα σμερινά supermini είναι σε διαστάσεις Golf 20ετίας (σε χώρους) και με εξοπλισμό που πριν 20 χρόνια η ΜΒ Ε Class δεν μπορούσε να φανταστεί, όλα κάτω από €20Κ. Και με €20Κ υπάρχουν μικρομεσαία (Focus, Corolla, Leon, κλπ.) που είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα και με καλό εξοπλισμό.

                              Τώρα θέλεις κοντά 20Κ. Αυτοκίνητα στα 150-200 άλογα έκαναν από 20-27Κ ανάλογα τον κυβισμό. Τώρα, 27-35Κ. Δυνάμωσαν, βελτιώθηκαν παντού και ως ένα σημείο δικαιολογείται. Το πρόβλημα είναι ότι οι επιλογές ολο και λιγοστευουν.

                              Γενικά πάντως τα αυτοκίνητα ακριβυναν. Ευτυχώς που υπάρχουν τα μεταχειρισμένα, αυτοκίνητα που δεν υπήρχαν πχ το 1990 πριν την απόσυρση, ούτε στην ποσότητα, ούτε στις τιμές, ούτε στις δυνατότητές τους.

                              Υπάρχουν 'δυνατά' αυτοκίνητα σε λογικές τιμές, 150 άλογα κάτω από €20Κ, 200 άλογα κάτω από €25Κ, 250 άλογα κάτω από €30Κ. Συμφωνώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις λιγοστεύουν οι επιλογές.

                              Εγώ θα έλεγα το ανάποδο, ότι έχουν φτηνήνει τα αυτοκίνητα! Το 2011 συνάδελφος πήρε το Φιέστα 1.4 90 άλογα με 15Κ, σήμερα με τα ίδια λεφτά παίρνεις το νέο Φιέστα (που είναι καλύτερο) με 100 άλογα και καλύτερο εξοπλισμό και πιο οικονομικό. Την 116i μου την πλήρωσα το 2012 €31Κ και σήμερα παίρνεις την πιο νέα, καλύτερη και με καλύτερο εξοπλισμό 118i με €4Κ λιγότερα. Και δεν πάω καν στην αξία χρήματος πριν 10 χρόνια και σήμερα (λόγω πληθωρισμού). Με ελάχιστες εξαιρέσεις, σήμερα παίρνεις με τα ίδια χρήματα καλύτερο αυτοκίνητο από ότι πριν 10-15 χρόνια.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Προφανώς τα καινούργια αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα παλαιότερα , το θέμα όμως στη χρεοκοπημένη ελλάδα είναι , όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, αν κάποιος που π.χ. έχει στην κατοχή του ένα καλοσυντηρημένο focus2 ή  golf 5 ή οποιοδήποτε αξιοπρεπές αυτοκίνητο της εποχής που λεφτά υπήρχαν αξίζει η οικονομική 'αιμορραγία' για την τσέπη του των έξτρα 20Κ για να πάρει το αντίστοιχο καινούργιο μοντέλο. Η απάντηση προφανώς κρύβεται στη τσέπη του καθενός.

                                Βέβαια υπήρξαν και ελάχιστες περιπτώσεις που το μοντέλο που αντικατέστησε το προηγούμενο ήταν συνολικά χειρότερο αυτοκίνητο, π.χ το μίκρα K13  με το Κ12 ( άντε ίσως η παθητική ασφάλεια να είναι βελτιωμένη, δε το γνωρίζω), και αρκετές περιπτώσεις που το μοντέλο που αντικατέστησε το ακριβώς προηγούμενο ήταν εμφανώς χειρότερο σε συγκεκριμένους τομείς, παρά το γεγονός ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, όπως ποιότητα εσωτερικού , (guilieta - 147, σύγχρονη γενιά αρκετών vw με προηγούμενες), λιγότερες επιλογές κινητήρων, κάποια περίοδο οι επιδόσεις ( όταν τα αυτοκίνητα βάρυναν απότομα λόγω παθητικής ασφάλειας), η νέα μόδα με τους ημιάκαμπτους σε συγκεκριμένες ιπποδυνάμεις και λοιπά θέματα μηχανολογίας. Ευτυχώς βέβαια που ήρθε η vw και χόρτασε 'άλογα¨ ο λαός, όσο και να ματώσανε οι πιονέροι αγοραστές των πρώτων tsi από τις βλάβες. Οι γαλλο-ιταλοί από την άλλη εξέλιξαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους πετρελαιοκινητήρες και σε αυτό το κομμάτι κανένας αρχαιολάγνος δε μπορεί να βρει κανένα επιχείρημα ότι τα παλαιότερα μοτέρ ήταν καλύτερα.

                                Τέλος κάτι πολύ σημαντικό για την αξιοπιστία, οι εγγυήσεις των 7 και 8 χρόνων ακόμα και των 5 προ του 2000 ήταν όνειρο θερινής νυχτός για τους περισσότερους κατασκευαστές, μακάρι ο ανταγωνισμός να παρασύρει και τους Γερμανούς γιατί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού η vw , κάπου πήρε το μάτι μου , ότι δίνει 6 χρόνια και 72.000 μίλια εγγύηση εργοστασιακή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  @φάνη: τείνω να διαφωνήσω για το κόστος. Να συγκρίνουμε πάλι όμοια αυτοκίνητα, όχι γκολφ του 11 με i20 του 21. Σίγουρα τα νέα είναι πιο ωραία/γρήγορα/ασφαλή, αλλά με επιπλέον κόστη συντήρησης (που δεν μπορείς να το πας στον μάστορα της γειτονιάς πάντα, γιατί δεν το γνωρίζει) και απίθανες βλάβες. Αν υπήρχε το ερώτημα: Θα έπαιρνες εκείνο με την μεγάλη οθόνη αν έχει πιθανότητα βλάβης 20% και κόστος επισκευής 900ε, τι θα επέλεγε άραγε ο μέσος χρήστης;

                                  Εδώ βλέπεις ότι βγάζουν οι εταιρίες προϊόντα που σίγουρα δεν έχουν ελεγχθεί ποιοτικά σε βάθος χρόνου/χρήσης και τα προωθούν ως καινοτόμα.

                                  Επίσης το εισόδημα του 11 σε σχέση με το σημερινό δεν έχει νομίζω σχέση, σύμφωνα με ότι βλέπω εγώ τουλάχιστον. Τα επίσημα στοιχεία δεν γνωρίζω τι λένε.

                                  Τέλος, σχετικά με την ποιότητα, σκέφτομαι το εξής απλό. Ότι και να πάρεις σήμερα σου λένε 'ε είναι χάλια ποιοτικά όλα αυτά πλέον, όχι όπως παλιά'. Μιλάμε για τα πάντα όμως. Στην αυτοκινητοβιομηχανία (που έβαζαν έξτρα το τασάκι κάποτε) συμβαίνει το αντίθετο;

                                  Για την αξιοπιστία πάλι. Εγώ παίρνω ένα προϊόν και εσύ ένα άλλο. Αν εμένα χαλάσει κάτι 1 φορά και εσένα 15, η δικαιολογία είναι ότι το δικό σου είναι πιο σύνθετο;;; Τι να το κάνω το σύνθετο αν πηγαίνει με την οδική; Προτιμώ το απλό εγώ προσωπικά.

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tgd last edited by

                                    Άλλο να μείνει το αμάξι, κι άλλο -ας πούμε- να μην δουλεύει καλά το κλιματιστικό!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Αααχαχαχαχχαχαχαχαχα θεικό πόστ ! Δώσε πόνο 

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-s
                                        alexandros-s last edited by

                                        Θα συμφωνήσω με το γεγονός ότι τα παλιά αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Η δική μου εμπειρία: Το παλιό μου αυτοκίνητο, ένα renault megane του 2000 1600άρι ατμοσφαιρικό που το πήρα μεταχειρισμένο το 2008. Το νέο μου, ένα huyndai i30 1400άρι ατμοσφαιρικό του 2019 που το πήρα καινούριο.

                                        Μόνο θετικά βλέπω στο παλιό renaul μου:

                                        To renault είχε διευρύνει κατά πολύ τον κύκλο τον γνωριμιών μου, αφού συνεχώς με άφηνε στον δρόμο και φώναζα γερανό. Με το παλικάρι που έφερνε τον γερανό, είχαμε γίνει πια φίλοι, λέγαμε τα νέα μας, είχαμε βρει κοινούς γνωστούς, στέλναμε χαιρετίσματα στην οικογένεια... αν δεν αγόραζα το hyundai θα είχαμε κουμπαριάσει. Επίσης, γνώριζα διάφορους ανθρώπους στον δρόμο που με συμβούλευαν είτε να το πουλήσω, είτε να το στουκάρω σε μια κολώνα. Ακόμη, είχα γνωριστεί με όλα τα μαστόρια της περιοχής καθώς και με όλους τους μαντράδες, αφού πήγαινα να αγοράσω παλιατζούρες για ανταλλακτικά.
                                        Επίσης ένα ακόμα πλεονέκτημα του renault, ήταν θρήσκος και πατριώτης. Τηρούσε τις αργίες των θρησκευτικών και εθνικών εορτών με ευλάβεια. Συγκεκριμένα, με είχε αφήσει παραμονή 15άυγουστου, παραμονή Χριστουγέννων, 28η Οκτωβρίου και γενικώς διεκδικούσε το δικαίωμα στην αργία τέτοιες μέρες. Επίσης, με έκανε κι εμένα πιο ευλαβή χριστιανό, αφού κάθε φορά που έμπαινα, έκανα και μια προσευχή για να ανοίξει η μηχανή χωρίς προβλήματα.
                                        Ακόμα, το renault ήταν πολύ καλός δάσκαλος για την αυτοκίνηση. Χάρη σ' αυτό έμαθα την ύπαρξη ένα σωρό εξαρτημάτων τα οποία αγνοούσα μέχρι τότε. Και όχι μόνο αυτό, μου έμαθε και τις τιμές τους, αφού όταν χαλούσαν έψαχνα πόσο κοστίζουν τα γνήσια, πόσο τα αντίγραφα,
                                        Τέλος με το renault δεθήκαμε ως οικογένεια, αφού όταν έβρεχε δεν έπαιζαν τα cd, γι' αυτό τραγουδούσαμε όλοι μαζί δίνοντας μια ωραία ατμοσφαιρα. Τα δε παιδιά μου, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τις αρετές μου στο τραγούδι καθώς και την ικανότητά μου να κάνω δεύτερη φωνή στο 'εις τον αφρό, εις τον αφρό της θάλασσας'.

                                        Αξέχαστες στιγμές!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Άνετα το ποστ του μήνα. Εξαιρετικό και με φοβερή γραφή!!! Εύγε.

                                          Αυτο που με τα γαλλικα μαθαίνεις τα μηχανολογικά........ισχυει. Εξπερτ γίνεσαι....

                                          Μάθαινες μέχρι ποιο εργοστάσιο κατασκευάζει ιμιτασιον και ποιες οι κόλλες τους  για την πλακέτα του ρεύματος στο ντιστριμπιτερ!!! Δεν ήξερες καν οτι υπάρχει τέτοια μαλάκια (Δεν υπάρχει ούτε στα μεταχειρησμενα πια) αλλά το μάθαινες απ εξω μαζί και τον κωδικό του ανταλκτικου και έψαχνες σαν χαμένος από το εξωτερικό. Πρώτος μάγκας στις παρέες μετά, γατάκια!!!!

                                          Χαχαχαχα.

                                          @Πετα....

                                          Α! μπράβο αυτός είναι ένα παράγοντας που επέλεξα το κάθετο παρμπριζ στο χιλιοειπομενο αυτοκινητακι πόλης. Είναι πρακτικό, σου αφήνει χώρο στο κεφαλι και δεν σε χτυπά ο ήλιος. Σε αυτό συμφωνώ μαζί σου και τα λεω και στους αλλους. Η σημερινή σχεδίαση των αυτοκινητων είναι πολύ άβολη...... Αλλα αλλο πραγμα αυτό και αλλο η γενική αποψη σου πως είναι χειρότερα τα νεότερα από τα παλαιά. Απλά αυτό που λες ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ με καμία κυβέρνηση και κανέναν Θεό.

                                          Κατσε να δεις πως φτιάχνονται οι σημερινές πλατφόρμες και τι επιδόσεις έχουν τα αυτοκινητα σε τομείς όπως οικονομία,  ασφάλεια, οδική αποτελεσματικότητα (δηλαδη να στρίβεις με πολλά και να είσαι κουλ και άνετος) κτλ κτλ κτλ. Και θα δεις πως τα παλια είναι απλά...... Παλιά.

                                          Επισης δεν είμαι αντιπρόσωπος ούτε υπάλληλος και στέλεχος κάποιας εισαγωγικης. Πελάτης είμαι. Απλά ασχολουμε με τα αυτοκινητα και κοιτω την ουσία τους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Χαχα! Φοβερός ο Αλέξανδρος! Άξιζαν τα 8 λεπτά από την ζωή μου που έχασα να διαβάσω αυτό το τρελά ανούσιο νήμα!

                                            Φυσικά δεν τα κάνουν τώρα όπως παλιά, η OLED 4K HDR τηλεόρασή μου είναι μια λεπτή φέτα, τσάμπα η αγορά, παλιά έπαιρνες τηλεόραση μεγάλη και έπιανε το μισό χώρο μίας μικρής γκαρσονιέρας, αυτή ήταν αγορά..και τα πρώτα κινητά που είχαμε μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σαν όπλα, τώρα μουφα..

                                            Ο Φάνης το περιέγραψε ακριβώς όπως είναι, και επίσης τον πληθωρισμό δεν τον μετράει κανείς; Ίδιες τιμές το 93 ίδιες το 2003 ίδιες το 23;! Άσε που όπως είπα, ίδια λεφτά για το Saxo και 12 χρόνια αργότερα το C3, υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 5 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr