Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 277
    • 278
    • 44 / 278
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    146
    5555
    213784
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask last edited by

      Με φίλο πωλητή στον Βροχίδη που μίλησα χθες,δεν έχουν ακόμα ένδειξη για τιμές. Για εμένα είναι μονόδρομος το πετρέλαιο με τα 30.000 χλμ τον χρόνο....εκτός και αν η διαφορά τιμής είναι τέτοια που δεν θα καλυφθεί ποτέ από την διαφορά τιμής και κατανάλωσης....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Πάντως να σκέφτεστε ότι οι εταιρείες δεν έχουν τους έλληνες της κρίσης στο μυαλό τους όταν σχεδιάζουν αμάξια .

        Αντίθετα έχουν αυτούς που τα παίρνουν για 3-4-5 χρόνια το πολύ , οπότε στο διάστημα αυτό οι ανάγκες τους δεν αλλάζουν πολύ.

        Εγώ κάθισα στο Πούμα και όντως για το ύψος μου είναι λίγο στενάχωρο . Αλλά σαν αμάξι πρακτικά απευθύνεται σε νέους , σε ζευγάρια και σε ζευγάρια με μικρά παιδιά προσχολικής ή μικρής σχολικής ηλικίας .

        Ετσι πρέπει να κριθεί το αμάξια και για αυτό έχει αυτή την λογική , όπως και την λογική του μάτζικ μποξ στο πορτ μπαγκάζ .

        Μεγαλύτερες ανάγκες χώρων , ίσως στο φόκους άκτιβ ή στο κούγκα .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          abi last edited by

          Υπάρχει καμία νεότερη ενημέρωση για το αυτόματο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hountalas last edited by

            @kkostask  καμία έκπτωση της προκοπής θα κάνουν ?

            @criuser και εγώ νέος έιμαι με ένα παιδί αλλά δεν σκοπέυω το αμάξι που θα αγοράσω να το αλλάξω στα 3-4-5 χρόνια. Οπότε γιαυτό μου έφυγε η κάψα του puma και πήγα προς την μεγαλύτερη καμπίνα του 2008. Ήθελα το st line x αλλα σκέφτηκα να πάρω το απλό st line το οποίο όμως δεν έχει κάμερα πίσω. Για να την βάλεις μπαίνει μαζί με ένα πακέτο των 1κ+ και όχι μόνη της. Οπότε τιμολογικά το 22.100 του 2008 μου δίνει περισσότερα , οπότε κλείνω προς τα εκεί. Ποιος εγώ που ήμουν ξεκάθαρα pumaαακιας

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              costasar @thinwhiterope last edited by

              @costasar

              σκεφτεσαι να περιμενεις το πετρελαιο?εχεις απορριψει την τρεχουσα εκδοση με τον mild hybrid?

              όχι απλά ήμουν/είμαι ανάμεσα στο 2008 allure και στο st-line x του puma τα οποία μου αρέσουν το ίδιο αλλά για διαφορετικούς λόγους.

              έχω πει ότι αν ξαναγυρίσω σε βενζίνη θα πάω στο mild-hybrid του puma. το 2008 το βλέπω μόνο στο πετρέλαιο. Μεγάλο δέλεαρ ο εξοπλισμός της st-line x με αισθητήρες μπρος-πίσω, κάμερα adaptive cruise /blind spot (πολύ χρήσιμο μέσα στην πόλη), ασύρματη φόρτιση κινητου κλπ που στα υπόλοιπα στην ίδια τιμή δεν υπάρχουν. Χώροι πίσω δεν με ενδιαφέρουν (δεν υπάρχει οικογένεια) και το πορτπαγκαζ που ενδιαφέρει είναι μεγάλο. Απλά στο πετρέλαιο είναι μεγάλη η οικονομία. Επίσης η φορντ δίνει και καλύτερα επιτόκια στην χρηματοδότηση από την πεζώ (νομίζω στο 6,5% ήταν η προσφορά)

              Ήμουν έτοιμος να το κλείσω τον Φεβρουάριου, είχα μάλιστα έτοιμο και τον αγοραστή για το 2008 που έχω τώρα, αλλά λέω κάτσε 1-2 βδομάδες να το σκεφτούμε λίγο να δούμε και μετά κορωνοϊός και γεια σας.

              Πάντως και εγώ νέος δεν είμαι, τα πάτησα τα 40, θέλω και την άνεση μου, αλλά το συγκεκριμένο νομίζω είναι από τα λίγα που οδηγικά σε αφήνει με το χαμόγελο και αυτό είναι κάτι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alex-mix
                alex-mix @panormus772 last edited by

                Πάντως,λέει ότι είναι 1.80μ. ύψος και κάθεται καλά πίσω με τη θέση του οδηγού για το ίδιο ύψος (εγώ είμαι 1.76,οπότε κι ένας 1.85 κάθεται πίσω μου). Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο,αλλά δεν μπορείς να το πεις και άσχημα πίσω για δυο ενήλικες. Ίσως στο πλάτος είναι κάπως στενό.

                Για μια τριμελή οικογένεια (ικανοποιητικός χώρος αποσκευών) και τέσσερα άτομα με ύψη έως 1,80-1.85 είναι αποδεκτό για ταξιδάκι (φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).

                Ούτε στο 2008 κατεβαίνουν τερμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @alex-mix last edited by

                  panormus772 wrote:

                  (φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).

                  Ούτε στο 2008 κατεβαίνουν τερμα

                  Σχεδόν σε κανένα της κατηγορίας (ακόμα και μεγαλύτερης) δυστυχώς τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω. Μεγάλη μπούρδα των κατασκευαστών.

                  Επίσης η φορντ δίνει και καλύτερα επιτόκια στην χρηματοδότηση από την πεζώ (νομίζω στο 6,5% ήταν η προσφορά)

                  1% είναι το επιτόκιο της Ford αυτή την περίοδο.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser last edited by

                    Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      famas last edited by

                      Ποιόν να πιστέψεις από τους δύο.

                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Το Focus που αναφέρθηκε παραπάνω ως λύση για χώρους, έχει μάλλον μικρότερο πορτ-μπαγκαζ στη hatchback έκδοση που συγκρίνεται το κόστος, το βάγκον Active ξεκινάει από 25 χιλιάρικα και οι περισσότεροι δεν θέλουν τόσο μακρύ αυτοκίνητο. Το να συγκρίνουμε το απλό χαμηλότερο βάγκον Focus Trend ή Business, που καλύπτει μεν πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες οποιασδήποτε οικογένειας ή ζευγαριού που ασχολείται με σπορ κλπ. σε παραπλήσιο κόστος, το αφήνω εκτός γιατί είναι διαφορετική κατηγορία οχημάτων.

                        Προσωπικά είμαι Fordακιας στις προτιμήσεις, αλλά ψάχνω πολύ και το vfm και δεν σκοπεύω να 'πετάξω' ξανά λεφτά στο δρόμο με τον τρόπο που το κάναμε νεώτεροι, μετά τα 40 θεωρώ πως έχουμε μάθει και θα πρέπει να είμαστε σοφότεροι και σαν οδηγοί και σαν καταναλωτές. Το τιμόνι, η καμπίνα (ποιότητα-εργονομία-όψη) και η μέτρια εως καλή φήμη αξιοπιστίας, καλύτερη απ' των ανταγωνιστών και ειδικά με μακροχρόνια εγγύηση, είναι σημεία που μετράνε υπέρ των Ford.

                        Δεν έχω τη δυνατότητα να δω το αυτοκίνητο από κοντά και προσπαθώ να βγάλω συμπέρασμα από τα διάφορα βίντεο και τις συζητήσεις μας. Επίσης δίνω βάση στις τιμές της ιστοσελίδας και του διαμορφωτή, δεν ξέρω αν και τί είδους εκπτώσεις γίνονται. Στον Διαμορφωτή δίνει ~21 χιλιάρικα (εικάζω γύρω στα 22 κλειδί) ένα αυτοκίνητο χειροκίνητο, 3κίλυνδρο χιλιάρι mild hybrid, με ταμπούρα πίσω, χωρίς full led, χωρίς ρεζέρβα, χωρίς την ψηφιακή οθόνη, χωρίς κάμερα και αισθητήρες κλπ.

                        Αυτόματο καθόλου, ντίζελ καθόλου. Αν και όταν υπάρξουν, αναλογικά η τιμή θα πλησιάζει τα 30 χιλιάρικα.

                        Στην τιμή του Titanium το Kamiq έχει όλο τον παραπάνω εξοπλισμό που λείπει, με DSG και είτε TSI 150hp ή TDI 116hp, λίγο πιο ευρύχωρο, ίσως όχι τόσο όμορφο (όπου μπει Έλλην σχεδιαστής, κάνει καλή δουλειά συνήθως, όπως και στο Puma). 

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          hountalas last edited by

                          Αφού απέκλεισα το καμικ πήγα να το δω για να ξέρω τι χάνω ή μήπως και αλλάξω γνώμη. Εξωτερικά μοιάζει με λίγο υπερυψωμένο station wagon. Στην style έκδοση είναι όμορφο το αυτοκίνητο εξωτερικά δεν είναι κάτι αδιάφορο. Στο εσωτερικό του το μισό βαθμό παραπάνω από το puma επειδή στα μάτια μου είναι μεν συνηθισμένα αλλά ένα κλικ πιο μοντέρνο. Seat - Skoda ίδια πλαστικά εσωτερικά λίγο τσιπ! Αλλά είναι ΤΟ vfm πιστεύω, όπως είπατε παίρνεις το 1.5 150 DSG με 22.400. Παίζουν και καλές προσφορές νομίζω στην σκοντα ξάνθη!

                          Και εγώ πουμα δαγκωτό ήμουν αλλά βλέποντας τριγύρω ότι σχεδόν όλα είναι μεγαλύτερα άρχισα να ξενερώνω. Μέσα του νιώθω λίγο στενά οπότε γιατί να ζορίζομαι? Αν ήταν 4,25 άντε 4,30 ή να είχαν καλύτερη διαμόρφωση στο εσωτερικό δεν θα σκεφτόμουν για άλλη μάρκα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            Puma St-Line Vignale και ξεκινά το diesel και το 7άρι αυτόματο:

                            https://www.motor1.com/news/425914/ford-puma-vignale-diesel-automatic/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @criuser last edited by

                              Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .

                              Τι άλλο θα ακούσουμε;! Το ότι τα πίσω παράθυρα σε πολλά αυτοκίνητα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω δεν είναι ηθελημένο. Είναι περιορισμός της σχεδίασης των πορτών. Για αυτό κάποια άλλα αυτοκίνητα έχουν ένα μικρό φινιστρίνι στο πίσω μέρος, ώστε το κυρίως παράθυρο να μπορεί να ανοίξει ολόκληρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                aikibill @piliourits last edited by

                                Επίσης δίνω βάση στις τιμές της ιστοσελίδας και του διαμορφωτή, δεν ξέρω αν και τί είδους εκπτώσεις γίνονται. Στον Διαμορφωτή δίνει ~21 χιλιάρικα (εικάζω γύρω στα 22 κλειδί)

                                στον τιμοκατάλογο της φορντ 20Κ έχει και 1 χιλιάρικο παραπάνω κλειδί δεν πρόκειται με τίποτα να κοστίσει εκτός ίσως αν μιλάμε για τα ακριβότερα περλέ χρώματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Και όμως σε πολλά αμάξια που τα πίσω παράθυρα μένουν 10 εκ ψηλότερα από την πόρτα , έχει ειπωθεί επισήμως ότι αυτός είναι ο λόγος . Οπως και η επιλογή του κλειδώματος των πίσω πορτών από την θέση του οδηγού .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ρε μην λέτε τέτοιες αστειότητες. Το ότι δεν ανοίγουν τα πίσω παράθυρα μέχρι κάτω είναι καθαρά θέμα σχεδίασης της πόρτας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Δεν κατεβαίνουν τέρμα διότι δεν χωρούν. Οι πόρτες έχουν κοψίματα που δεν χώρα μέσα τέρμα κάτω το τζάμι

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .

                                        Όντως για αυτό το λόγο γίνεται, αλλά είναι φτηνή (στην κυριολεξία) δικαιολογία. Μπορούν απλά να αλλάξουν σχήμα στο τζάμι στο κάτω μέρος και έτσι να κατεβαίνει. Και ΟΚ στο Panda που είναι φτηνό αυτοκίνητο δεν το κάνουν, αλλά σε αυτοκίνητα των €25-30Κ+ το θεωρώ απαράδεκτο.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Μα τα παιδιά κάθονται σε καθισματακια που τα βοηθούν να έχουν το ύψος ενήλικα προκειμένου να προστατεύονται, οπότε και πάλι μπορούν να βγάλουν τα χέρια του έξω.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Υψος ενήλικα έχουν . Μήκος χεριού ενήλικα δεν έχουν και έτσι προστατεύονται από το σηκωμένο τζάμι .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 44 / 278
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr