-
Με φίλο πωλητή στον Βροχίδη που μίλησα χθες,δεν έχουν ακόμα ένδειξη για τιμές. Για εμένα είναι μονόδρομος το πετρέλαιο με τα 30.000 χλμ τον χρόνο....εκτός και αν η διαφορά τιμής είναι τέτοια που δεν θα καλυφθεί ποτέ από την διαφορά τιμής και κατανάλωσης....
-
Πάντως να σκέφτεστε ότι οι εταιρείες δεν έχουν τους έλληνες της κρίσης στο μυαλό τους όταν σχεδιάζουν αμάξια .
Αντίθετα έχουν αυτούς που τα παίρνουν για 3-4-5 χρόνια το πολύ , οπότε στο διάστημα αυτό οι ανάγκες τους δεν αλλάζουν πολύ.
Εγώ κάθισα στο Πούμα και όντως για το ύψος μου είναι λίγο στενάχωρο . Αλλά σαν αμάξι πρακτικά απευθύνεται σε νέους , σε ζευγάρια και σε ζευγάρια με μικρά παιδιά προσχολικής ή μικρής σχολικής ηλικίας .
Ετσι πρέπει να κριθεί το αμάξια και για αυτό έχει αυτή την λογική , όπως και την λογική του μάτζικ μποξ στο πορτ μπαγκάζ .
Μεγαλύτερες ανάγκες χώρων , ίσως στο φόκους άκτιβ ή στο κούγκα .
-
Υπάρχει καμία νεότερη ενημέρωση για το αυτόματο;
-
@kkostask καμία έκπτωση της προκοπής θα κάνουν ?
@criuser και εγώ νέος έιμαι με ένα παιδί αλλά δεν σκοπέυω το αμάξι που θα αγοράσω να το αλλάξω στα 3-4-5 χρόνια. Οπότε γιαυτό μου έφυγε η κάψα του puma και πήγα προς την μεγαλύτερη καμπίνα του 2008. Ήθελα το st line x αλλα σκέφτηκα να πάρω το απλό st line το οποίο όμως δεν έχει κάμερα πίσω. Για να την βάλεις μπαίνει μαζί με ένα πακέτο των 1κ+ και όχι μόνη της. Οπότε τιμολογικά το 22.100 του 2008 μου δίνει περισσότερα , οπότε κλείνω προς τα εκεί. Ποιος εγώ που ήμουν ξεκάθαρα pumaαακιας
-
σκεφτεσαι να περιμενεις το πετρελαιο?εχεις απορριψει την τρεχουσα εκδοση με τον mild hybrid?
όχι απλά ήμουν/είμαι ανάμεσα στο 2008 allure και στο st-line x του puma τα οποία μου αρέσουν το ίδιο αλλά για διαφορετικούς λόγους.
έχω πει ότι αν ξαναγυρίσω σε βενζίνη θα πάω στο mild-hybrid του puma. το 2008 το βλέπω μόνο στο πετρέλαιο. Μεγάλο δέλεαρ ο εξοπλισμός της st-line x με αισθητήρες μπρος-πίσω, κάμερα adaptive cruise /blind spot (πολύ χρήσιμο μέσα στην πόλη), ασύρματη φόρτιση κινητου κλπ που στα υπόλοιπα στην ίδια τιμή δεν υπάρχουν. Χώροι πίσω δεν με ενδιαφέρουν (δεν υπάρχει οικογένεια) και το πορτπαγκαζ που ενδιαφέρει είναι μεγάλο. Απλά στο πετρέλαιο είναι μεγάλη η οικονομία. Επίσης η φορντ δίνει και καλύτερα επιτόκια στην χρηματοδότηση από την πεζώ (νομίζω στο 6,5% ήταν η προσφορά)
Ήμουν έτοιμος να το κλείσω τον Φεβρουάριου, είχα μάλιστα έτοιμο και τον αγοραστή για το 2008 που έχω τώρα, αλλά λέω κάτσε 1-2 βδομάδες να το σκεφτούμε λίγο να δούμε και μετά κορωνοϊός και γεια σας.
Πάντως και εγώ νέος δεν είμαι, τα πάτησα τα 40, θέλω και την άνεση μου, αλλά το συγκεκριμένο νομίζω είναι από τα λίγα που οδηγικά σε αφήνει με το χαμόγελο και αυτό είναι κάτι.
-
Πάντως,λέει ότι είναι 1.80μ. ύψος και κάθεται καλά πίσω με τη θέση του οδηγού για το ίδιο ύψος (εγώ είμαι 1.76,οπότε κι ένας 1.85 κάθεται πίσω μου). Δεν είναι και το πιο ευρύχωρο,αλλά δεν μπορείς να το πεις και άσχημα πίσω για δυο ενήλικες. Ίσως στο πλάτος είναι κάπως στενό.
Για μια τριμελή οικογένεια (ικανοποιητικός χώρος αποσκευών) και τέσσερα άτομα με ύψη έως 1,80-1.85 είναι αποδεκτό για ταξιδάκι (φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).
Ούτε στο 2008 κατεβαίνουν τερμα
-
panormus772 wrote:
(φάουλ που τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν τέρμα).
Ούτε στο 2008 κατεβαίνουν τερμα
Σχεδόν σε κανένα της κατηγορίας (ακόμα και μεγαλύτερης) δυστυχώς τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω. Μεγάλη μπούρδα των κατασκευαστών.
Επίσης η φορντ δίνει και καλύτερα επιτόκια στην χρηματοδότηση από την πεζώ (νομίζω στο 6,5% ήταν η προσφορά)
1% είναι το επιτόκιο της Ford αυτή την περίοδο.
-
Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .
-
Ποιόν να πιστέψεις από τους δύο.
-
Το Focus που αναφέρθηκε παραπάνω ως λύση για χώρους, έχει μάλλον μικρότερο πορτ-μπαγκαζ στη hatchback έκδοση που συγκρίνεται το κόστος, το βάγκον Active ξεκινάει από 25 χιλιάρικα και οι περισσότεροι δεν θέλουν τόσο μακρύ αυτοκίνητο. Το να συγκρίνουμε το απλό χαμηλότερο βάγκον Focus Trend ή Business, που καλύπτει μεν πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες οποιασδήποτε οικογένειας ή ζευγαριού που ασχολείται με σπορ κλπ. σε παραπλήσιο κόστος, το αφήνω εκτός γιατί είναι διαφορετική κατηγορία οχημάτων.
Προσωπικά είμαι Fordακιας στις προτιμήσεις, αλλά ψάχνω πολύ και το vfm και δεν σκοπεύω να 'πετάξω' ξανά λεφτά στο δρόμο με τον τρόπο που το κάναμε νεώτεροι, μετά τα 40 θεωρώ πως έχουμε μάθει και θα πρέπει να είμαστε σοφότεροι και σαν οδηγοί και σαν καταναλωτές. Το τιμόνι, η καμπίνα (ποιότητα-εργονομία-όψη) και η μέτρια εως καλή φήμη αξιοπιστίας, καλύτερη απ' των ανταγωνιστών και ειδικά με μακροχρόνια εγγύηση, είναι σημεία που μετράνε υπέρ των Ford.
Δεν έχω τη δυνατότητα να δω το αυτοκίνητο από κοντά και προσπαθώ να βγάλω συμπέρασμα από τα διάφορα βίντεο και τις συζητήσεις μας. Επίσης δίνω βάση στις τιμές της ιστοσελίδας και του διαμορφωτή, δεν ξέρω αν και τί είδους εκπτώσεις γίνονται. Στον Διαμορφωτή δίνει ~21 χιλιάρικα (εικάζω γύρω στα 22 κλειδί) ένα αυτοκίνητο χειροκίνητο, 3κίλυνδρο χιλιάρι mild hybrid, με ταμπούρα πίσω, χωρίς full led, χωρίς ρεζέρβα, χωρίς την ψηφιακή οθόνη, χωρίς κάμερα και αισθητήρες κλπ.
Αυτόματο καθόλου, ντίζελ καθόλου. Αν και όταν υπάρξουν, αναλογικά η τιμή θα πλησιάζει τα 30 χιλιάρικα.
Στην τιμή του Titanium το Kamiq έχει όλο τον παραπάνω εξοπλισμό που λείπει, με DSG και είτε TSI 150hp ή TDI 116hp, λίγο πιο ευρύχωρο, ίσως όχι τόσο όμορφο (όπου μπει Έλλην σχεδιαστής, κάνει καλή δουλειά συνήθως, όπως και στο Puma).
-
Αφού απέκλεισα το καμικ πήγα να το δω για να ξέρω τι χάνω ή μήπως και αλλάξω γνώμη. Εξωτερικά μοιάζει με λίγο υπερυψωμένο station wagon. Στην style έκδοση είναι όμορφο το αυτοκίνητο εξωτερικά δεν είναι κάτι αδιάφορο. Στο εσωτερικό του το μισό βαθμό παραπάνω από το puma επειδή στα μάτια μου είναι μεν συνηθισμένα αλλά ένα κλικ πιο μοντέρνο. Seat - Skoda ίδια πλαστικά εσωτερικά λίγο τσιπ! Αλλά είναι ΤΟ vfm πιστεύω, όπως είπατε παίρνεις το 1.5 150 DSG με 22.400. Παίζουν και καλές προσφορές νομίζω στην σκοντα ξάνθη!
Και εγώ πουμα δαγκωτό ήμουν αλλά βλέποντας τριγύρω ότι σχεδόν όλα είναι μεγαλύτερα άρχισα να ξενερώνω. Μέσα του νιώθω λίγο στενά οπότε γιατί να ζορίζομαι? Αν ήταν 4,25 άντε 4,30 ή να είχαν καλύτερη διαμόρφωση στο εσωτερικό δεν θα σκεφτόμουν για άλλη μάρκα
-
Puma St-Line Vignale και ξεκινά το diesel και το 7άρι αυτόματο:
https://www.motor1.com/news/425914/ford-puma-vignale-diesel-automatic/
-
Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .
Τι άλλο θα ακούσουμε;! Το ότι τα πίσω παράθυρα σε πολλά αυτοκίνητα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω δεν είναι ηθελημένο. Είναι περιορισμός της σχεδίασης των πορτών. Για αυτό κάποια άλλα αυτοκίνητα έχουν ένα μικρό φινιστρίνι στο πίσω μέρος, ώστε το κυρίως παράθυρο να μπορεί να ανοίξει ολόκληρο.
-
Επίσης δίνω βάση στις τιμές της ιστοσελίδας και του διαμορφωτή, δεν ξέρω αν και τί είδους εκπτώσεις γίνονται. Στον Διαμορφωτή δίνει ~21 χιλιάρικα (εικάζω γύρω στα 22 κλειδί)
στον τιμοκατάλογο της φορντ 20Κ έχει και 1 χιλιάρικο παραπάνω κλειδί δεν πρόκειται με τίποτα να κοστίσει εκτός ίσως αν μιλάμε για τα ακριβότερα περλέ χρώματα.
-
Και όμως σε πολλά αμάξια που τα πίσω παράθυρα μένουν 10 εκ ψηλότερα από την πόρτα , έχει ειπωθεί επισήμως ότι αυτός είναι ο λόγος . Οπως και η επιλογή του κλειδώματος των πίσω πορτών από την θέση του οδηγού .
-
Ρε μην λέτε τέτοιες αστειότητες. Το ότι δεν ανοίγουν τα πίσω παράθυρα μέχρι κάτω είναι καθαρά θέμα σχεδίασης της πόρτας.
-
Δεν κατεβαίνουν τέρμα διότι δεν χωρούν. Οι πόρτες έχουν κοψίματα που δεν χώρα μέσα τέρμα κάτω το τζάμι
-
Δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω , γιατί πίσω κάθονται υποτίθεται παιδιά , που έτσι εμποδιζονται να βγάλουν τα χέρια τους έξω .
Όντως για αυτό το λόγο γίνεται, αλλά είναι φτηνή (στην κυριολεξία) δικαιολογία. Μπορούν απλά να αλλάξουν σχήμα στο τζάμι στο κάτω μέρος και έτσι να κατεβαίνει. Και ΟΚ στο Panda που είναι φτηνό αυτοκίνητο δεν το κάνουν, αλλά σε αυτοκίνητα των €25-30Κ+ το θεωρώ απαράδεκτο.
-
Μα τα παιδιά κάθονται σε καθισματακια που τα βοηθούν να έχουν το ύψος ενήλικα προκειμένου να προστατεύονται, οπότε και πάλι μπορούν να βγάλουν τα χέρια του έξω.
-
Υψος ενήλικα έχουν . Μήκος χεριού ενήλικα δεν έχουν και έτσι προστατεύονται από το σηκωμένο τζάμι .
Ford Puma 2019