-
Το ιδιο μπορεις να πεις για αρκετα αλλα μοντελα,αλλα ναι δεν μου αρεσει και εμενα αυτο που βλεπω απο τις πρωτες διαρροες,ναι θα εχει ωραιο 'ποιοτικο' εσωτερικο,πολυ καλο εξοπλισμο,επιλογες σε κινητηρες κλπ,ομως θα γερασει και αυτο στα ματια του κοσμου γρηγορα.
Δεδομενου οτι η SEAT πεφτει level βασει σχεδιου της VAG και τη θεση της θα παρει η Skoda,χανεται ισως και το αντιπαλο δεος,το Leon,ως εναλλακτικη επιλογη.
-
Άλλο ένα αδιάφορο VW...
-
Το ιδιο μπορεις να πεις για αρκετα αλλα μοντελα,αλλα ναι δεν μου αρεσει και εμενα αυτο που βλεπω απο τις πρωτες διαρροες,ναι θα εχει ωραιο 'ποιοτικο' εσωτερικο,πολυ καλο εξοπλισμο,επιλογες σε κινητηρες κλπ,ομως θα γερασει και αυτο στα ματια του κοσμου γρηγορα.
Δεδομενου οτι η SEAT πεφτει level βασει σχεδιου της VAG και τη θεση της θα παρει η Skoda,χανεται ισως και το αντιπαλο δεος,το Leon,ως εναλλακτικη επιλογη.
Το αντίθετο λένε πάντως οι στελεχάρες. Ότι η Seat θα ανέβει και η Skoda θα επικεντρωθεί σε πιο 'λαϊκές' εκδόσεις.
-
Ρε συ, αυτό το έχει η γειτόνισσα μου σε μαύρο με 150000χλμ! Το είχε αγοράσει πριν 17 χρόνια! Πως γίνεται αυτό;
-
Να τα μααααααας........ αρχισαμε παλι...
Να σου πω storm, ........
Καλη;;;;
-
https://www.autoblog.gr/2019/10/24/neo-volkswagen-golf-sxedon-epishmo/
Μου αρέσει από πίσω, ενώ από μπροστά έτσι και έτσι.
Μέσα μου άρεσε περισσότερο το προηγούμενο. Αυτές οι οθόνες δε μου κάθονται πολύ καλά. Ίσως πρέπει να συνηθίσω τη νέα μόδα των καιρών μας.
Το εντυπωσιακό που ήθελα να γράψω είναι ότι φαίνεται να έχει μεταξόνιο 2,84μ (!) σε μόλις 4,28 μ. εξωτερικό μήκος! Απίστευτο!
-
Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει από την πηγή που πήραν το μεταξόνιο δεν υπάρχει μεταξόνιο 2,84 απο 2,64!!! Mου φαίνεται απίστευτο νούμερο όταν το Tiguan έχει νομίζω 2,68 και το Tuareg 2,90...τι να πω , εσωτερικά πάντως είναι πολύ digital και προσωπικά μου αρέσει τώρα σε ποια έκδοση θα είναι έτσι δεν ξέρω αμφιβάλλω στην αρχική.
-
Μπροστά είναι απαίσιο, θυμίζει Carina του 93
Το εσωτερικό είναι ωραίο, αν και δεν έχει την οθονη ενσωματωμένη,απλά στέκεται εκει σαν ταμπλετ.
Το i-cockpit δείχνει ομολογουμένως εντυπωσιακό
-
Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει από την πηγή που πήραν το μεταξόνιο δεν υπάρχει μεταξόνιο 2,84 απο 2,64!!! Mου φαίνεται απίστευτο νούμερο όταν το Tiguan έχει νομίζω 2,68 και το Tuareg 2,90...τι να πω
Ναι, μάλλον είναι υπερβολικό για να είναι αληθινό!
-
Στο Drive αναφέρει μεταξόνιο 2.636 mm (+16 mm)
Πάντως από εμφάνιση, σαν να ένωσες ένα Toyota από μπροστά, με ένα Golf από πίσω μου φαίνεται. Ψιλό αποτυχία.
-
Μόλις το είδα στα βίντεο ..
το περίμενα καλύτερο
το βασικότερο πρόβλημα του είναι ο ανταγωνισμός που κάνει άλματα σε όλους τους τομείς.
-
Και τι την νοιάζει την VW? Με τα 2 σήματα (VW & Golf) θα πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι πάλι...και ας είναι μέτριο αυτοκίνητο ή αδιάφορο αισθητικά ή πιο ακριβό από τον (καλύτερο) ανταγωνισμό.
Το έχω ξαναπεί...μπορεί στην κατασκευή αυτοκινήτων να παίρνει κάτω από την βάση, αλλά στο μάρκετινγκ παίρνει άριστα!
-
Tο μεταξόνιο -όπως κι οι εσωτερικοί χώροι- παραμένουν τα ίδια (το είπαν σε βίντεο-παρουσίαση).
Ο.κ.,όντως είναι ωραίες οι ψηφιακές οθόνες μέσα (κι όπως το είδα πιο ταιριαστά ενσωματωμένες απ'ότι στην A class),αλλά από εκεί και πέρα τίποτα το ιδιαίτερο και νεότερο.Επίσης,κατήργησαν και τα αμορτισέρ για το άνοιγμα του καπό και τα αντικατέστησαν με την κλασσική βέργα (τους κράζει κι ο γερμανός παρουσιαστής... )
-
Κοστίζουν οι οθόνες και τα ψηφιακά κόκπιτ και από κάπου έπρεπε να κάνουν οικονομία. Τα αμορτισέρ είναι η φανερή...η κρυφή θα φανεί στο συνεργείο....αχαχα!!
-
Εμένα πάλι το 'όλα οθόνη' δεν μου αρέσει και επίσης όταν υπάρχουν κουμπιά να είναι κουμπιά και όχι αφής..
-
Ο βασιλιάς ειναι εδώ.
-
Μπροστά είναι σα στραβοχυμένο Ssangyong στις πιο άσχημες εκδοχές του.
Αλλού κλασσικά αδιάφορο γκολφ με τους φαν του και τους αντιφαν του.
-
Ο βασιλιάς ειναι εδώ.
Ε, όχι δα. Πλέον υπάρχει Σιβικ. Μέχρι κ το κορολλακι πλέον μοιάζει καλύτερο (πιθανοτατα βέβαια, δεν είναι).
-
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο του VAG αλλά και της Toyota. Γι'αυτό είναι οι πιο επιτυχημένες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο όλων των εποχών. Γιατί είναι ικανές να βάζουν το σήμα τους επάνω σε ένα καρο με άχυρα για 40 χρόνια, αλλάζοντας μόνο τα άχυρα και να μην προλαβαίνουν οι γραμμές παραγωγής τους να καλύπτουν την ζήτηση από τις πωλήσεις. Είμαι 'παθών' από το 2005 και ξέρω...
Ακόμα και ο Γερμανός reviewer σκυλοβαριέται την ζωή του. Για να βρει λίγο ενθουσιασμό έφερε το μικρόφωνο δίπλα στην πόρτα και την έκλεισε για να ακούσει το παχύ 'γκουπ'! Κλασσικό 'σκάλωμα' των φαν του VAG το κλείσιμο της πόρτας. Έχοντας δει όλα τα reviews του συγκεκριμένου μόνο μια φορά τον θυμάμαι τόσο ενθουσιασμό που να λάμπουν τα μάτια του οδηγώντας mainstream όχημα. Όταν έβγαλε το Civic 1.5 turbo στον autobahn για σανίδωμα...
Πάντως επειδή το Golf πρεσβεύει overall φιλοσοφία και το Civic όσο δυνατό και αν είναι ως μηχανικό σύνολο υστερεί σε άλλους τομείς προσωπικά δεν του δίνω ούτε αυτή την κορυφή πλέον γιατί κούρασε πολύπλευρα. Χρόνια αναξιοπιστία, μεγάλο κόστος αγοράς/συντήρησης και πολύ βαρετά οχήματα ο VAG. Το κορυφαίο overall μικρομεσαίο αυτή την στιγμή είναι το Focus. Φτάνει πλέον το κουτί με ροδες!!! Μέχρι να βγουν 308/Mégane με αρκετούς χώρους επιβατών και πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση ή να αποκτήσει ποιότητα συναρμολόγησης/κύλισης ευρωπαϊκού επιπέδου το Civic το Focus είναι ο βασιλιάς του Overall. Προσωπικά δε ως οικογενειάρχης ψηφίζω συγκεκριμένα Focus Estate Titanium ως την Χρυσή τομή με σοβαρές εναλλακτικές τα Estate Focus St-line & Active καλύπτοντας κάθε γούστο. Φτάνει πια χορτάσαμε σκάνδαλο, ξενερωτα οχήματα και promotion. Ή Focus ή Civic ή θάνατος!!!
-
Ο βασιλιάς ειναι εδώ.
Ο βασιλιάς είναι γυμνός (πλέον).
VW Golf MK 8