Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 762
    • 763
    • 764
    • 765
    • 766
    • 765 / 766
    Αντίλογος
    107
    15302
    526707
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by

      IMG_2794.jpeg

      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • bekiaris
        bekiaris last edited by

        «Ναυάγιο» για το πρόγραμμα φρεγατών F126 της Γερμανίας, λόγω κόστους – Θα αγοράσει οκτώ MEKO A-200

        Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε σήμερα (24.06.2026) ότι ακυρώνει το πρόγραμμα των F126 και αντ’ αυτού επιλέγει να προμηθευτεί οκτώ φρεγάτες MEKO A-200 από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).

        sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bekiaris
          bekiaris last edited by

          Είναι η Γερμανία ο «μεγάλος ασθενής» της Ευρώπης; Πληθωρισμός και ύφεση πιέζουν την κυβέρνηση Μερτς

          Το Γερμανικό Οικονομικό Συμβούλιο μείωσε την πρόβλεψη για ανάπτυξη στη Γερμανία. Ο πληθωρισμός πιέζει τα νοικοκυριά, ο πόλεμος στο Ιράν «έριξε» την κατανάλωση. Τα προβλήματα στη μεγαλύτερη οικονομία της ΕΕ δεν μπορεί να αγνοηθούν άλλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • monman2
            monman2 last edited by

            Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

            ...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
            Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
            Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !

            Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
            Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
            https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            sarantism bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • sarantism
              sarantism @bekiaris last edited by

              @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

              «Ναυάγιο» για το πρόγραμμα φρεγατών F126 της Γερμανίας, λόγω κόστους – Θα αγοράσει οκτώ MEKO A-200

              Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε σήμερα (24.06.2026) ότι ακυρώνει το πρόγραμμα των F126 και αντ’ αυτού επιλέγει να προμηθευτεί οκτώ φρεγάτες MEKO A-200 από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).

              Ναι γιατί επίκειται επίθεση από την Ρωσία. Άλλο καημό δεν είχε η Ρωσία να επιτεθεί στην Ευρώπη.
              Η Ρωσία πάντως δεν είπε πως θέλει να αρπάξει τη Γριλανδία.
              Οι ειρονοποιές ΗΠΑ το είπαν.

              Έλα γρήγορα, σήμερα
              Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
              Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
              Και σκότωσε με για να βγεις,
              Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
              Έλα γρήγορα

              Πέγκυ Ζήνα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • sarantism
                sarantism @monman2 last edited by

                @monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

                ...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
                Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
                Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !

                Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
                Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
                https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/

                Επίπεδο Δυσκολίας: 0.
                Να ρίξουμε το καθεστώς στο Ιράν: Επίπεδο Δυσκολίας 10+
                Αποτελεσματικότητα: Παιδιά φάγαμε ξύλο. Δεν πέφτει. Πάμε να τα βρούμε.

                Έλα γρήγορα, σήμερα
                Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                Και σκότωσε με για να βγεις,
                Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                Έλα γρήγορα

                Πέγκυ Ζήνα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • monman2
                  monman2 last edited by monman2

                  Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
                  Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...

                  ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • bekiaris
                    bekiaris @monman2 last edited by

                    @monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                    Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

                    εννοείς την επιχείρηση που τον παρέδωσαν οι δικοί του οπως και τα πετρέλαια της χώρας στο Ράμπο USA, και έπεσε και καμια μπιστολιά με την προσωπική ασφάλεια του? εντάξει, έτσι και εγώ έχω μαύρη ζώνη καράτε.... η επιχειρηση του Ιραν, έδειξε οτι όταν η τράπουλα ειναι σημαδεμένη, το USA ειναι άτροτο, όταν ομως υπάρχει αντίσταση, φεύγουν με την ουρά στα σκέλια. Πόσες σφαλιάρες να αντέξει επιτέλους και ο Trump, πήγε στην Ελβετία για να δώσει στους Ιρανούς το δικαίωμα να διατηρήσουν το πυρηνικό τους πρόγραμμα, χωρίς νέο εμπλουτισμό και να διευθετήσουν το θέμα με τα διόδια, τα οποία θα βαφτιστουν περιβαλλοντικό τέλος? πράσσινα άλογα? νωρίς ειναι ακόμα, θα δούμε, o @criuser βέβαια βλέπει απο μακριά τη νίκη του USA, οι γκόμενες όλες ιδρώνουν μπροστά στον όμορφο ψηλο ξανθό γαλανομάτη Αμερικάνο με το θελτικό πηγούνι, αλλά οι Ιρανές αντιστάθηκαν, κ το καθεστώς βγήκε ενισχυμένο απο τελειωμένο. Εδειξαν σε όλο τον κόσμο πόσο αδύναμη ειναι πλέον η Αμερική, πόσο διάτρητος ειναι ο Σιδηρούν Θόλος του Ιραν, και πόσο μάγκες ειναι οι Κινέζοι, που χωρίς να ρίξουν ούτε μια πιστολιά, έδωσαν την χαριστική βολή στην Αμερική. Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Μέχρι τότε θα προσπαθείτε να βρείτε αφηγήματα για το πόσο δυνατό ειναι το USA, πως βγήκε κερδισμένο απο τον πόλεμο στο Ιραν, ενώ θα αναπολείτε τις στημένες επεμβάσεις Μαδούρο, κανένα πυραυλάκι στην Ρωσία, ή καμια επέμβαση στη Κούβα. Δεν αποκλείεται να επιστρέψει και η Γροιλανδία στο προσκήνιο, τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε

                    A P monman2 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @bekiaris last edited by

                      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                      @monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                      Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

                      εννοείς την επιχείρηση που τον παρέδωσαν οι δικοί του οπως και τα πετρέλαια της χώρας στο Ράμπο USA, και έπεσε και καμια μπιστολιά με την προσωπική ασφάλεια του? εντάξει, έτσι και εγώ έχω μαύρη ζώνη καράτε.... η επιχειρηση του Ιραν, έδειξε οτι όταν η τράπουλα ειναι σημαδεμένη, το USA ειναι άτροτο, όταν ομως υπάρχει αντίσταση, φεύγουν με την ουρά στα σκέλια. Πόσες σφαλιάρες να αντέξει επιτέλους και ο Trump, πήγε στην Ελβετία για να δώσει στους Ιρανούς το δικαίωμα να διατηρήσουν το πυρηνικό τους πρόγραμμα, χωρίς νέο εμπλουτισμό και να διευθετήσουν το θέμα με τα διόδια, τα οποία θα βαφτιστουν περιβαλλοντικό τέλος? πράσσινα άλογα? νωρίς ειναι ακόμα, θα δούμε, o @criuser βέβαια βλέπει απο μακριά τη νίκη του USA, οι γκόμενες όλες ιδρώνουν μπροστά στον όμορφο ψηλο ξανθό γαλανομάτη Αμερικάνο με το θελτικό πηγούνι, αλλά οι Ιρανές αντιστάθηκαν, κ το καθεστώς βγήκε ενισχυμένο απο τελειωμένο. Εδειξαν σε όλο τον κόσμο πόσο αδύναμη ειναι πλέον η Αμερική, πόσο διάτρητος ειναι ο Σιδηρούν Θόλος του Ιραν, και πόσο μάγκες ειναι οι Κινέζοι, που χωρίς να ρίξουν ούτε μια πιστολιά, έδωσαν την χαριστική βολή στην Αμερική. Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Μέχρι τότε θα προσπαθείτε να βρείτε αφηγήματα για το πόσο δυνατό ειναι το USA, πως βγήκε κερδισμένο απο τον πόλεμο στο Ιραν, ενώ θα αναπολείτε τις στημένες επεμβάσεις Μαδούρο, κανένα πυραυλάκι στην Ρωσία, ή καμια επέμβαση στη Κούβα. Δεν αποκλείεται να επιστρέψει και η Γροιλανδία στο προσκήνιο, τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε

                      Η ορθόδοξη εκκλησία δεν έχει εμπειρία στον εξορκισμό, γι' αυτό δεν μπόρεσαν να σε βοηθήσουν στο Άγιο Όρος.
                      Μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στο Βατικανό? Θα περάσεις κι ωραία στην Ιταλία. 😁

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 @bekiaris last edited by panormus772

                        @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                        τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε

                        Σίγουρα μεταπολεμικά (ενώ ξεκίνησε πολλά υποσχόμενος), έχει κάνει σφάλματα και λάθη ο δυτικός πολιτισμός, αλλά το να επικροτούμε που θα επικρατήσει ο φανατικός ισλαμισμός στην Ευρώπη -και σε εμάς- δεν είναι και κάτι να αισιοδοξούμε ή να χαιρόμαστε..
                        Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από αποδοχή και σεβασμό του διαφορετικού πολιτισμικά και κοινωνικά ή θρησκευτικά. Ή είσαι προσκυνημένος,δούλος τους και δηλώνεις πίστη στο σύστημά τους και στη θρησκεία τους ή σε περιμένει θάνατος με αποκεφαλισμό,λιντσάρισμα κι όποια βαρβαρότητα περνά από το πορωμένο μυαλό τους..

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • bekiaris
                          bekiaris @andya3 last edited by

                          @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                          Η ορθόδοξη εκκλησία δεν έχει εμπειρία στον εξορκισμό, γι' αυτό δεν μπόρεσαν να σε βοηθήσουν στο Άγιο Όρος.
                          Μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στο Βατικανό? Θα περάσεις κι ωραία στην Ιταλία. 😁

                          παραδίδω το αμάξι (από leasing) 1/9 και περιμένω το επόμενο κάποια στιγμή τον Σεπτέμβριο. Με το που το παραλάβω, πάω πάλι Άγιο Όρος, που αλλού, Σιμωνόπετρα. Ιταλίες κτλ, δεν είναι για εμένα, μόνο Άγιο Όρος. Αν θες έλα και εσύ, τα οδοιπορικα τζάμπα από εμένα (έτσι και αλλιώς τα διόδια μου βγαίνουν πιο ακριβά από το ρεύμα για το αυτοκίνητο), μόνο το καράβι θα πληρώσεις και το διαμονητήριο. Θα σε βοηθήσει να απεξαρτήθείς από τα "κακά" κόμματα. Έρχονται παγκοσμίως δύσκολες εποχές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits @panormus772 last edited by piliourits

                            @panormus772 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                            @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                            τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε

                            Σίγουρα μεταπολεμικά (ενώ ξεκίνησε πολλά υποσχόμενος), έχει κάνει σφάλματα και λάθη ο δυτικός πολιτισμός, αλλά το να επικροτούμε που θα επικρατήσει ο φανατικός ισλαμισμός στην Ευρώπη -και σε εμάς- δεν είναι και κάτι να αισιοδοξούμε ή να χαιρόμαστε..
                            Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από αποδοχή και σεβασμό του διαφορετικού πολιτισμικά και κοινωνικά ή θρησκευτικά. Ή είσαι προσκυνημένος,δούλος τους και δηλώνεις πίστη στο σύστημά τους και στη θρησκεία τους ή σε περιμένει θάνατος με αποκεφαλισμό,λιντσάρισμα κι όποια βαρβαρότητα περνά από το πορωμένο μυαλό τους..

                            Το ότι ο «ευρωπαϊκός ή Δυτικός πολιτισμός» βρίσκεται σε φάση παρακμης και αποσύνθεσης, είναι απλά μια διαπίστωση, και δεν νομίζω να υπάρχει κανένας σοβαρός άνθρωπος που δεν το βλέπει.
                            Αυτά με τον αποκεφαλισμό και το λιντσάρισμα, υποστηρίζονται μόνο από ακραίους σαν τον ISIS ή τους Ταλιμπάν, η ύπαρξη και γιγάντωση των οποίων χρεώνεται επίσης στον παρακμαζοντα Δυτικό ...«πολιτισμό», που πλέον του ταιριάζουν τα εισαγωγικά. ΟΛΑ τα σημερινά ακραία καθεστώτα, απ'τους Σαούντ και τους Αγιατολάχ, μέχρι τους Ταλιμπάν, (ξεχνάμε το σημερινό φασιστο-σιωνιστικο Ισραήλ, που κανείς μουσουλμάνος δεν φτάνει σε φρικαλεότητες) οφείλονται σε παρεμβάσεις των Δυτικών, είτε λόγω υποστήριξης που παρείχαν, είτε λόγω αποσταθεροποίησης που επέφεραν, συνήθως συνδυασμός των δύο.

                            Επιπλέον: βλέπουμε σήμερα το ματς ανάμεσα στις δύο πολυπολιτισμικές χώρες, την Ελβετία και τον Καναδά.
                            Και κανείς που έσπευσε να μας ανακοινώσει τον υποτιθέμενο περιορισμό της μετανάστευσης με όριο πληθυσμού στην Ελβετία, δεν θυμήθηκε να μας δώσει update με την καταψήφιση αυτής της πρότασης των ακροδεξιών εκεί 😉

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • sarantism
                              sarantism last edited by

                              Για ποιο καθεστός μιλάνε οι Δυτικοί;
                              Για το Αφγανιστάν που πήγανε οι ΗΠΑ και μείνανε 20 χρόνια και μετά επανέφεραν τους Ταλιμπάν;;
                              Να μας λείπει το ψέμα και η υποκρισία της δύσης.
                              Την είδαμε στο Αφγανιστάν.

                              Έλα γρήγορα, σήμερα
                              Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                              Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                              Και σκότωσε με για να βγεις,
                              Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                              Έλα γρήγορα

                              Πέγκυ Ζήνα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 @bekiaris last edited by monman2

                                @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

                                Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...

                                Η ΤΝ με την κατάλληλη αξιοποίησή της στην κομμουνιστική κοινωνία θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα ισχυρό μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των ανθρώπων, τη γενική ευημερία όλων, την «πρωτοφανή αφθονία»...

                                https://www.rizospastis.gr/story.do?id=13325644

                                Όταν θα επικρατήσει η γενική ευημερία θα το πουν όπως εχω ξαναγράψει Aυτοματοποιημένο Κομμουνισμό Πολυτελείας γιατί δεν μπορούν ρε παιδί να δεχθούν οτι όλα είναι επιτεύγματα του Αμερικανικού Κορπορατικού Καπιταλισμού ,Ίλον Μάσκ σταιλ...

                                Εχουν ετοιμάσει και το
                                Μανιφέστο

                                Guardian Atlantic openDemocrasy κλπ μαρξιστικές καθοδηγητικές πλατφόρμες μας λένε πως θα εχουμε εξάψεις ουτοπικής ελπίδας διαβάζοντας το ... λες να🤔

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bekiaris
                                  bekiaris @monman2 last edited by

                                  @monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                  @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                  Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

                                  Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...

                                  δεν σε είχα για άτομο που διαβάζει Ριζοσπάστη. Τι σου είναι τελικά οι δεξιοί, άνθρωποι χωρίς ταυτότητα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sarantism
                                    sarantism @monman2 last edited by sarantism

                                    @monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                    Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
                                    Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...

                                    ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!

                                    Ποιο δυνατά να το φωνάζεις.

                                    «Πράσινο» από Τραμπ για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
                                    Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 21:11

                                    Δημοσίευμα του Reuters - Σημαντική χειρονομία της Ουάσινγκτον προς την Άγκυρα, λίγο πριν από την κρίσιμη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
                                    https://www.naftemporiki.gr/kosmos/2128855/prasino-apo-tramp-gia-amerikanikoys-kinitires-sta-toyrkika-kaan/

                                    Έλα γρήγορα, σήμερα
                                    Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                    Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                    Και σκότωσε με για να βγεις,
                                    Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                    Έλα γρήγορα

                                    Πέγκυ Ζήνα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sarantism
                                      sarantism last edited by sarantism

                                      Είχα επισημάνει τι είπε ο Βαρουφάκης που τον κοροιδεύτε.
                                      Η Δύση αλλάζει στάση και αυτούς που σήμερα λέει τρομοκράτες, αύριο το ξεχνάει: ΙΡΑ, Μαντέλα.

                                      Η Δύση. Η δημοκρατική, μιλάει με τους Δημοκράτες Ταλιμπάν.
                                      Όμως στο Ιράν είναι το κακό. Υποκρισία;;
                                      Τι έχετε να πείτε;

                                      Η απόλυτη σχιζοφρένεια της ΕΕ
                                      Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 9:14
                                      EPA/QUDRATULLAH RAZWAN

                                      Για πρώτη φορά από την ανάληψη της εξουσίας το 2021 στο Αφγανισταν από τους αιμοσταγείς Ταλιμπάν, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε αντιπροσωπεία τους στις Βρυξέλλες

                                      Έλα γρήγορα, σήμερα
                                      Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                      Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                      Και σκότωσε με για να βγεις,
                                      Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                      Έλα γρήγορα

                                      Πέγκυ Ζήνα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sarantism
                                        sarantism last edited by

                                        «Καρότο και μαστίγιο» από τον Πούτιν

                                        Youtube Video

                                        Έλα γρήγορα, σήμερα
                                        Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                        Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                        Και σκότωσε με για να βγεις,
                                        Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                        Έλα γρήγορα

                                        Πέγκυ Ζήνα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • sarantism
                                          sarantism last edited by sarantism

                                          Τα όσα λένε στο κανάλι της Ναυτεμπορικής είναι εξαιρετικά.
                                          Βασισμένα σε γεγονότα.
                                          Αυτό που έκανε το παλικάρι της φακής ήταν να δώσει ονομάσια σε τάγμα νεοναζί.
                                          Δε μπορεί να κρύψει την αγάπη του στο ναζισμό ένας που έχει και Εβραική καταγωγή και δεν του έχουν τραβήζει το αυτή οι Εβραίοι.
                                          Πάμε στο άλλο παράδοξο της Δημοκρατικής Δϋσης.
                                          Η Πολίτικο ζήτησε άρθρο από τον Λαβρώφ και όταν το έλαβε δεν το δημοσιοποίησε. Παράνοια.
                                          Ο Πούτιν αλλάζει το δόγμα. Πάμε γιατί η ΕΕ θα μας επιτεθεί. Φοβερή αλλαγή.
                                          Οι Γερμανία και λοιπές χώρες δεν κατάφερα επί μία δεκαετία να συμφωνήσουν στην κατασκευή αεροσκάφους χώρια που δεν έχουν στρατιωτική δύναμη απέναντι στη Ρωσία.
                                          Και όμως θα της επιτεθούν. Δλδ ξυπόλιτοι στα αγκάθια...
                                          Το τργικότερο όλων: Η ΕΕ συνομιλεί με αυτούς που κατηγορούσε για τη βία και το θεοκρατικό τους καθεστώς.
                                          Τους Ταλιμπάν.
                                          Οι Εδώ Δυτικόπληκτοι, τι έχουν να πούνε;;
                                          Καλοί οι Ταλιμπάν του Αφγανιστάν αλλά κακοί οι Μουλάδες του Ιράν.
                                          Σας ταιριάζει η έκφραση πως μπλέξατε τα μπούτια σας.
                                          Σας εκθέτουν αυτοί που υποστηρίζετε.

                                          Έλα γρήγορα, σήμερα
                                          Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                          Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                          Και σκότωσε με για να βγεις,
                                          Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                          Έλα γρήγορα

                                          Πέγκυ Ζήνα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sarantism
                                            sarantism last edited by

                                            Είχα γράψει: Πρέπει η Ρωσία να απαντήσει στρατιωτικά στην ΕΕ για όσα την κατηγορεί για πόλεμο της Ρωσίας προς την ΕΕ για να μην μένουν αβάσιμες οι Κατηγορίες της ΕΕ.
                                            Να ρίξει κανένα Νατοικο αεροσκάφος κλπ και να πει συγνώμη λάθος.
                                            Τα πράγματα δείχνουν πως προς τα εκεί πάει το πράγμα και η Ρωσική Στρατιωτική μηχανή θα κάνει αυτό που ξέρει.
                                            Θα γίνει ανταποδωτική όπως ήταν επί Σοβιέτ.
                                            Τους φοβότανε τους Ρώσους γιατί δεν το είχαν τπτ, να επιτεθούν πρώτοι.
                                            Άργησαν να το εφαρμόσουν και να δείξουν στην ΕΕ και αν χρειαστεί και στο ΝΑΤΟ πως ναι πάμε για έναν Τρίτο Παγκόσμιο αφού θελήσατε να μας προκαλέσετε με την Ουκρανία.
                                            Οι Ρώσια στρατιωτική έχουν εξαιρετική ταχύτητα και αιφνιδιασμό.
                                            Καιρός να το υπενθυμίσουν στα ανδίκελα της δύσης.

                                            Έλα γρήγορα, σήμερα
                                            Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                            Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                            Και σκότωσε με για να βγεις,
                                            Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                            Έλα γρήγορα

                                            Πέγκυ Ζήνα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 762
                                            • 763
                                            • 764
                                            • 765
                                            • 766
                                            • 765 / 766
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr