-

-
«Ναυάγιο» για το πρόγραμμα φρεγατών F126 της Γερμανίας, λόγω κόστους – Θα αγοράσει οκτώ MEKO A-200
Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε σήμερα (24.06.2026) ότι ακυρώνει το πρόγραμμα των F126 και αντ’ αυτού επιλέγει να προμηθευτεί οκτώ φρεγάτες MEKO A-200 από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).
-
Είναι η Γερμανία ο «μεγάλος ασθενής» της Ευρώπης; Πληθωρισμός και ύφεση πιέζουν την κυβέρνηση Μερτς
Το Γερμανικό Οικονομικό Συμβούλιο μείωσε την πρόβλεψη για ανάπτυξη στη Γερμανία. Ο πληθωρισμός πιέζει τα νοικοκυριά, ο πόλεμος στο Ιράν «έριξε» την κατανάλωση. Τα προβλήματα στη μεγαλύτερη οικονομία της ΕΕ δεν μπορεί να αγνοηθούν άλλο.
-
Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης
) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/ -
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
«Ναυάγιο» για το πρόγραμμα φρεγατών F126 της Γερμανίας, λόγω κόστους – Θα αγοράσει οκτώ MEKO A-200
Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε σήμερα (24.06.2026) ότι ακυρώνει το πρόγραμμα των F126 και αντ’ αυτού επιλέγει να προμηθευτεί οκτώ φρεγάτες MEKO A-200 από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).
Ναι γιατί επίκειται επίθεση από την Ρωσία. Άλλο καημό δεν είχε η Ρωσία να επιτεθεί στην Ευρώπη.
Η Ρωσία πάντως δεν είπε πως θέλει να αρπάξει τη Γριλανδία.
Οι ειρονοποιές ΗΠΑ το είπαν. -
@monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης
) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/Επίπεδο Δυσκολίας: 0.
Να ρίξουμε το καθεστώς στο Ιράν: Επίπεδο Δυσκολίας 10+
Αποτελεσματικότητα: Παιδιά φάγαμε ξύλο. Δεν πέφτει. Πάμε να τα βρούμε. -
Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!
-
@monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης
) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπεεννοείς την επιχείρηση που τον παρέδωσαν οι δικοί του οπως και τα πετρέλαια της χώρας στο Ράμπο USA, και έπεσε και καμια μπιστολιά με την προσωπική ασφάλεια του? εντάξει, έτσι και εγώ έχω μαύρη ζώνη καράτε.... η επιχειρηση του Ιραν, έδειξε οτι όταν η τράπουλα ειναι σημαδεμένη, το USA ειναι άτροτο, όταν ομως υπάρχει αντίσταση, φεύγουν με την ουρά στα σκέλια. Πόσες σφαλιάρες να αντέξει επιτέλους και ο Trump, πήγε στην Ελβετία για να δώσει στους Ιρανούς το δικαίωμα να διατηρήσουν το πυρηνικό τους πρόγραμμα, χωρίς νέο εμπλουτισμό και να διευθετήσουν το θέμα με τα διόδια, τα οποία θα βαφτιστουν περιβαλλοντικό τέλος? πράσσινα άλογα? νωρίς ειναι ακόμα, θα δούμε, o @criuser βέβαια βλέπει απο μακριά τη νίκη του USA, οι γκόμενες όλες ιδρώνουν μπροστά στον όμορφο ψηλο ξανθό γαλανομάτη Αμερικάνο με το θελτικό πηγούνι, αλλά οι Ιρανές αντιστάθηκαν, κ το καθεστώς βγήκε ενισχυμένο απο τελειωμένο. Εδειξαν σε όλο τον κόσμο πόσο αδύναμη ειναι πλέον η Αμερική, πόσο διάτρητος ειναι ο Σιδηρούν Θόλος του Ιραν, και πόσο μάγκες ειναι οι Κινέζοι, που χωρίς να ρίξουν ούτε μια πιστολιά, έδωσαν την χαριστική βολή στην Αμερική. Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Μέχρι τότε θα προσπαθείτε να βρείτε αφηγήματα για το πόσο δυνατό ειναι το USA, πως βγήκε κερδισμένο απο τον πόλεμο στο Ιραν, ενώ θα αναπολείτε τις στημένες επεμβάσεις Μαδούρο, κανένα πυραυλάκι στην Ρωσία, ή καμια επέμβαση στη Κούβα. Δεν αποκλείεται να επιστρέψει και η Γροιλανδία στο προσκήνιο, τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε
-
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης
) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπεεννοείς την επιχείρηση που τον παρέδωσαν οι δικοί του οπως και τα πετρέλαια της χώρας στο Ράμπο USA, και έπεσε και καμια μπιστολιά με την προσωπική ασφάλεια του? εντάξει, έτσι και εγώ έχω μαύρη ζώνη καράτε.... η επιχειρηση του Ιραν, έδειξε οτι όταν η τράπουλα ειναι σημαδεμένη, το USA ειναι άτροτο, όταν ομως υπάρχει αντίσταση, φεύγουν με την ουρά στα σκέλια. Πόσες σφαλιάρες να αντέξει επιτέλους και ο Trump, πήγε στην Ελβετία για να δώσει στους Ιρανούς το δικαίωμα να διατηρήσουν το πυρηνικό τους πρόγραμμα, χωρίς νέο εμπλουτισμό και να διευθετήσουν το θέμα με τα διόδια, τα οποία θα βαφτιστουν περιβαλλοντικό τέλος? πράσσινα άλογα? νωρίς ειναι ακόμα, θα δούμε, o @criuser βέβαια βλέπει απο μακριά τη νίκη του USA, οι γκόμενες όλες ιδρώνουν μπροστά στον όμορφο ψηλο ξανθό γαλανομάτη Αμερικάνο με το θελτικό πηγούνι, αλλά οι Ιρανές αντιστάθηκαν, κ το καθεστώς βγήκε ενισχυμένο απο τελειωμένο. Εδειξαν σε όλο τον κόσμο πόσο αδύναμη ειναι πλέον η Αμερική, πόσο διάτρητος ειναι ο Σιδηρούν Θόλος του Ιραν, και πόσο μάγκες ειναι οι Κινέζοι, που χωρίς να ρίξουν ούτε μια πιστολιά, έδωσαν την χαριστική βολή στην Αμερική. Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Μέχρι τότε θα προσπαθείτε να βρείτε αφηγήματα για το πόσο δυνατό ειναι το USA, πως βγήκε κερδισμένο απο τον πόλεμο στο Ιραν, ενώ θα αναπολείτε τις στημένες επεμβάσεις Μαδούρο, κανένα πυραυλάκι στην Ρωσία, ή καμια επέμβαση στη Κούβα. Δεν αποκλείεται να επιστρέψει και η Γροιλανδία στο προσκήνιο, τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε
Η ορθόδοξη εκκλησία δεν έχει εμπειρία στον εξορκισμό, γι' αυτό δεν μπόρεσαν να σε βοηθήσουν στο Άγιο Όρος.
Μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στο Βατικανό? Θα περάσεις κι ωραία στην Ιταλία.
-
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε
Σίγουρα μεταπολεμικά (ενώ ξεκίνησε πολλά υποσχόμενος), έχει κάνει σφάλματα και λάθη ο δυτικός πολιτισμός, αλλά το να επικροτούμε που θα επικρατήσει ο φανατικός ισλαμισμός στην Ευρώπη -και σε εμάς- δεν είναι και κάτι να αισιοδοξούμε ή να χαιρόμαστε..
Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από αποδοχή και σεβασμό του διαφορετικού πολιτισμικά και κοινωνικά ή θρησκευτικά. Ή είσαι προσκυνημένος,δούλος τους και δηλώνεις πίστη στο σύστημά τους και στη θρησκεία τους ή σε περιμένει θάνατος με αποκεφαλισμό,λιντσάρισμα κι όποια βαρβαρότητα περνά από το πορωμένο μυαλό τους.. -
@andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Η ορθόδοξη εκκλησία δεν έχει εμπειρία στον εξορκισμό, γι' αυτό δεν μπόρεσαν να σε βοηθήσουν στο Άγιο Όρος.
Μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στο Βατικανό? Θα περάσεις κι ωραία στην Ιταλία.
παραδίδω το αμάξι (από leasing) 1/9 και περιμένω το επόμενο κάποια στιγμή τον Σεπτέμβριο. Με το που το παραλάβω, πάω πάλι Άγιο Όρος, που αλλού, Σιμωνόπετρα. Ιταλίες κτλ, δεν είναι για εμένα, μόνο Άγιο Όρος. Αν θες έλα και εσύ, τα οδοιπορικα τζάμπα από εμένα (έτσι και αλλιώς τα διόδια μου βγαίνουν πιο ακριβά από το ρεύμα για το αυτοκίνητο), μόνο το καράβι θα πληρώσεις και το διαμονητήριο. Θα σε βοηθήσει να απεξαρτήθείς από τα "κακά" κόμματα. Έρχονται παγκοσμίως δύσκολες εποχές.
-
@panormus772 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
τα αφηγήματα πολλά για να δείξουμε, οτι η κυριαρχία της Δύσης...τελειώνει μέσα στη σαπίλα των σκανδάλων, των ψευτο ελίτ. Στο καλό και να μην μας γράφεται, δεν θα μας λείψετε
Σίγουρα μεταπολεμικά (ενώ ξεκίνησε πολλά υποσχόμενος), έχει κάνει σφάλματα και λάθη ο δυτικός πολιτισμός, αλλά το να επικροτούμε που θα επικρατήσει ο φανατικός ισλαμισμός στην Ευρώπη -και σε εμάς- δεν είναι και κάτι να αισιοδοξούμε ή να χαιρόμαστε..
Αυτοί δεν καταλαβαίνουν από αποδοχή και σεβασμό του διαφορετικού πολιτισμικά και κοινωνικά ή θρησκευτικά. Ή είσαι προσκυνημένος,δούλος τους και δηλώνεις πίστη στο σύστημά τους και στη θρησκεία τους ή σε περιμένει θάνατος με αποκεφαλισμό,λιντσάρισμα κι όποια βαρβαρότητα περνά από το πορωμένο μυαλό τους..Το ότι ο «ευρωπαϊκός ή Δυτικός πολιτισμός» βρίσκεται σε φάση παρακμης και αποσύνθεσης, είναι απλά μια διαπίστωση, και δεν νομίζω να υπάρχει κανένας σοβαρός άνθρωπος που δεν το βλέπει.
Αυτά με τον αποκεφαλισμό και το λιντσάρισμα, υποστηρίζονται μόνο από ακραίους σαν τον ISIS ή τους Ταλιμπάν, η ύπαρξη και γιγάντωση των οποίων χρεώνεται επίσης στον παρακμαζοντα Δυτικό ...«πολιτισμό», που πλέον του ταιριάζουν τα εισαγωγικά. ΟΛΑ τα σημερινά ακραία καθεστώτα, απ'τους Σαούντ και τους Αγιατολάχ, μέχρι τους Ταλιμπάν, (ξεχνάμε το σημερινό φασιστο-σιωνιστικο Ισραήλ, που κανείς μουσουλμάνος δεν φτάνει σε φρικαλεότητες) οφείλονται σε παρεμβάσεις των Δυτικών, είτε λόγω υποστήριξης που παρείχαν, είτε λόγω αποσταθεροποίησης που επέφεραν, συνήθως συνδυασμός των δύο.Επιπλέον: βλέπουμε σήμερα το ματς ανάμεσα στις δύο πολυπολιτισμικές χώρες, την Ελβετία και τον Καναδά.
Και κανείς που έσπευσε να μας ανακοινώσει τον υποτιθέμενο περιορισμό της μετανάστευσης με όριο πληθυσμού στην Ελβετία, δεν θυμήθηκε να μας δώσει update με την καταψήφιση αυτής της πρότασης των ακροδεξιών εκεί
-
Για ποιο καθεστός μιλάνε οι Δυτικοί;
Για το Αφγανιστάν που πήγανε οι ΗΠΑ και μείνανε 20 χρόνια και μετά επανέφεραν τους Ταλιμπάν;;
Να μας λείπει το ψέμα και η υποκρισία της δύσης.
Την είδαμε στο Αφγανιστάν. -
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...
Η ΤΝ με την κατάλληλη αξιοποίησή της στην κομμουνιστική κοινωνία θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα ισχυρό μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των ανθρώπων, τη γενική ευημερία όλων, την «πρωτοφανή αφθονία»...
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=13325644
Όταν θα επικρατήσει η γενική ευημερία θα το πουν όπως εχω ξαναγράψει Aυτοματοποιημένο Κομμουνισμό Πολυτελείας γιατί δεν μπορούν ρε παιδί να δεχθούν οτι όλα είναι επιτεύγματα του Αμερικανικού Κορπορατικού Καπιταλισμού ,Ίλον Μάσκ σταιλ...
Εχουν ετοιμάσει και το
ΜανιφέστοGuardian Atlantic openDemocrasy κλπ μαρξιστικές καθοδηγητικές πλατφόρμες μας λένε πως θα εχουμε εξάψεις ουτοπικής ελπίδας διαβάζοντας το ... λες να

-
@monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...
δεν σε είχα για άτομο που διαβάζει Ριζοσπάστη. Τι σου είναι τελικά οι δεξιοί, άνθρωποι χωρίς ταυτότητα...
-
@monman2 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!
Ποιο δυνατά να το φωνάζεις.
«Πράσινο» από Τραμπ για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 21:11Δημοσίευμα του Reuters - Σημαντική χειρονομία της Ουάσινγκτον προς την Άγκυρα, λίγο πριν από την κρίσιμη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
https://www.naftemporiki.gr/kosmos/2128855/prasino-apo-tramp-gia-amerikanikoys-kinitires-sta-toyrkika-kaan/ -
Είχα επισημάνει τι είπε ο Βαρουφάκης που τον κοροιδεύτε.
Η Δύση αλλάζει στάση και αυτούς που σήμερα λέει τρομοκράτες, αύριο το ξεχνάει: ΙΡΑ, Μαντέλα.Η Δύση. Η δημοκρατική, μιλάει με τους Δημοκράτες Ταλιμπάν.
Όμως στο Ιράν είναι το κακό. Υποκρισία;;
Τι έχετε να πείτε;Η απόλυτη σχιζοφρένεια της ΕΕ
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 9:14
EPA/QUDRATULLAH RAZWAN
Για πρώτη φορά από την ανάληψη της εξουσίας το 2021 στο Αφγανισταν από τους αιμοσταγείς Ταλιμπάν, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε αντιπροσωπεία τους στις Βρυξέλλες -
-
Τα όσα λένε στο κανάλι της Ναυτεμπορικής είναι εξαιρετικά.
Βασισμένα σε γεγονότα.
Αυτό που έκανε το παλικάρι της φακής ήταν να δώσει ονομάσια σε τάγμα νεοναζί.
Δε μπορεί να κρύψει την αγάπη του στο ναζισμό ένας που έχει και Εβραική καταγωγή και δεν του έχουν τραβήζει το αυτή οι Εβραίοι.
Πάμε στο άλλο παράδοξο της Δημοκρατικής Δϋσης.
Η Πολίτικο ζήτησε άρθρο από τον Λαβρώφ και όταν το έλαβε δεν το δημοσιοποίησε. Παράνοια.
Ο Πούτιν αλλάζει το δόγμα. Πάμε γιατί η ΕΕ θα μας επιτεθεί. Φοβερή αλλαγή.
Οι Γερμανία και λοιπές χώρες δεν κατάφερα επί μία δεκαετία να συμφωνήσουν στην κατασκευή αεροσκάφους χώρια που δεν έχουν στρατιωτική δύναμη απέναντι στη Ρωσία.
Και όμως θα της επιτεθούν. Δλδ ξυπόλιτοι στα αγκάθια...
Το τργικότερο όλων: Η ΕΕ συνομιλεί με αυτούς που κατηγορούσε για τη βία και το θεοκρατικό τους καθεστώς.
Τους Ταλιμπάν.
Οι Εδώ Δυτικόπληκτοι, τι έχουν να πούνε;;
Καλοί οι Ταλιμπάν του Αφγανιστάν αλλά κακοί οι Μουλάδες του Ιράν.
Σας ταιριάζει η έκφραση πως μπλέξατε τα μπούτια σας.
Σας εκθέτουν αυτοί που υποστηρίζετε. -
Είχα γράψει: Πρέπει η Ρωσία να απαντήσει στρατιωτικά στην ΕΕ για όσα την κατηγορεί για πόλεμο της Ρωσίας προς την ΕΕ για να μην μένουν αβάσιμες οι Κατηγορίες της ΕΕ.
Να ρίξει κανένα Νατοικο αεροσκάφος κλπ και να πει συγνώμη λάθος.
Τα πράγματα δείχνουν πως προς τα εκεί πάει το πράγμα και η Ρωσική Στρατιωτική μηχανή θα κάνει αυτό που ξέρει.
Θα γίνει ανταποδωτική όπως ήταν επί Σοβιέτ.
Τους φοβότανε τους Ρώσους γιατί δεν το είχαν τπτ, να επιτεθούν πρώτοι.
Άργησαν να το εφαρμόσουν και να δείξουν στην ΕΕ και αν χρειαστεί και στο ΝΑΤΟ πως ναι πάμε για έναν Τρίτο Παγκόσμιο αφού θελήσατε να μας προκαλέσετε με την Ουκρανία.
Οι Ρώσια στρατιωτική έχουν εξαιρετική ταχύτητα και αιφνιδιασμό.
Καιρός να το υπενθυμίσουν στα ανδίκελα της δύσης.
Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]