-
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Το μοτέρ του 2 έχει μεγάλο περιθώριο. Μηχανικά είναι ακριβώς ίδιο ανεξαρτήτως έκδοσης. Είτε 75άρι, είτε 90άρι, είτε 115άρι, στα ίδια άλογα θα φτάσει με επαναπρογραμματισμό. Το ίδιο συνέβαινε και με τα ατμοσφαιρικά Mini πρώτης γενιάς. Το τότε One 1.6 έβγαζε μαμά 75 άλογα και μπορουσε με remap να ξεπεράσει τα 120.
Προσωπικά θα έψαχνα για 115άρι μόνο και μόνο για την ανθρώπινη κλιμάκωση που έχει το σασμάν του. Το 6άρι σασμάν στο 75άρι και το 90άρι είναι κλιμακωμένο σαν 4άρι με δύο overdrive...
Ετσι ειναι, οσον αφορα το Μαζντα 2
Αλλά εσυ που τα ξερεις?
Εγω για να τα μαθω ειχα ασχοληθει προσωπικα , επειδη ειχα ενδιαφερθει να το παρω -
Είχα ενδιαφερθεί και εγώ ακαδημαϊκά για καινούριο 2 115hp προς το τέλος του '24. Όταν το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον μετατράπηκε σε πραγματικό, έμαθα προς μεγάλη μου λύπη ότι σταμάτησε να εισάγεται, αν και ακόμη δεν το είχαν κατεβάσει από το site.
Αλλά πέρα από αυτό, οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες. -
@shumakos said in MAZDA FORUM:
Είχα ενδιαφερθεί και εγώ ακαδημαϊκά για καινούριο 2 115hp προς το τέλος του '24. Όταν το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον μετατράπηκε σε πραγματικό, έμαθα προς μεγάλη μου λύπη ότι σταμάτησε να εισάγεται, αν και ακόμη δεν το είχαν κατεβάσει από το site.
Αλλά πέρα από αυτό, οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες.Εγω το ειχα παραγγειλει , αλλά μου τα άλλαξε ο πωλητης στην πορεια και δεν ευδοκίμησε ....
Περι του μοτερ ναι , τα βρηκα σχετικα ευκολα , αλλά για το οτι το σασμαν του 115 ειναι πιο κοντο , δυσκολευτηκα να το ανακαλυψω -
-
Τι λάδι 0w20 προτείνετε για αυτόν τον κινητήρα,είδα τα original της mazda 5L είναι αρκετά ακριβά,δεν θα τα προτιμήσω.Λενε ότι μπορείς και 5w30 βέβαια αλλά όχι δεν νομίζω ότι είναι η πρώτη επιλογή.
-
-
To διάβασα χθες το άρθρο, επική κωλοτούμπα όντως. Διαφωνώ φυσικά, θεωρώ πολύ πιο ασφαλές το σύστημα που σε αποτρέπει από το να πρέπει να κινηθείς μπροστά/αφύσικα την ώρα που οδηγάς για να κάνεις κινήσεις σε μια οθόνη αφής.
Για το post πιο πάνω, δες τα Total που υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές της Mazda, πάντως δεν θα έβαζα κάτι άλλο πέραν του 0W20 που προτείνει η Mazda για τον κινητήρα, φαντάζομαι αναφέρεσαι στον e-SkyActive?
-
@babisstinson said in MAZDA FORUM:
Διαφωνώ φυσικά, θεωρώ πολύ πιο ασφαλές το σύστημα που σε αποτρέπει από το να πρέπει να κινηθείς μπροστά/αφύσικα την ώρα που οδηγάς για να κάνεις κινήσεις σε μια οθόνη αφής.
Αυτονόητα πράγματα.
Για τα $$ το κάνουν. -
Η μονη λυση/διευκολυνση για τον οδηγο ειναι να μπορει να δωσει εντολες για κλιματισμο, GPS κλπ κλπ ωστε να μην ασχολειται καθολου με την οθονη.
Οτιδηποτε αλλο σιγουρα του αποσπα την προσοχη. -
Οι φωνητικές είναι ένας αποδεκτός συμβιβασμός κόστους-ευκολίας.
(όχι εσύ τζέμινι, κάτσε κάτω και σκάσε, μου έχεις σπάσει τα νεύρα) -
Πόσο τυχεροί όσοι πήραν τα τελευταία μοντέλα Μάζντα πριν από την έλευση των οθόνων. Αυτοκινητάρες όλα τους.
-
@jousis said in MAZDA FORUM:
Οι φωνητικές είναι ένας αποδεκτός συμβιβασμός κόστους-ευκολίας.
(όχι εσύ τζέμινι, κάτσε κάτω και σκάσε, μου έχεις σπάσει τα νεύρα)Ειναι πολυ βολικο. Να δεις εντολες για τηλεφωνο, να απαντας σε μηνυμα και για χαρτες ειναι σουπερ. Μονο για θερμοκρασια δεν εχω αλλα ενταξει με τον διακοπτη ειναι ευκολο στη χρηση.
Φανταζομαι καποιο αυτοκινητο που πλεον τα προσφερει ολα αυτα μπορει να μην εχει την αναγκη για πολλους διακοπτες. -
ΟΚ είναι και όσο προχωράμε θα γίνει καλύτερο.
Αλλά το CX5 που έφεραν ως παράδειγμα στο άρθρο του dimsabas έχει google automotive, δηλαδή gemini.Πες στο τζέμινι να σε πάει στην Καλλιδρομίου 32, τερψιθέα και θα σε στείλει Kali Doru 32, tenerife.
-
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
Αφιερωμένο στον Γιώργο και το CX-60 του, επική κωλοτούμπα οι Ιάπωνες.
Αν το CX-60 ήταν χωρίς φυσικούς διακόπτες δεν θα το κοιτούσα . Ο λόγος που δεν πήρα το Tiguan MK3
MAZDA FORUM