Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 143 / 143
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    2853
    112058
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @shumakos last edited by

      @shumakos said in MAZDA FORUM:

      Το μοτέρ του 2 έχει μεγάλο περιθώριο. Μηχανικά είναι ακριβώς ίδιο ανεξαρτήτως έκδοσης. Είτε 75άρι, είτε 90άρι, είτε 115άρι, στα ίδια άλογα θα φτάσει με επαναπρογραμματισμό. Το ίδιο συνέβαινε και με τα ατμοσφαιρικά Mini πρώτης γενιάς. Το τότε One 1.6 έβγαζε μαμά 75 άλογα και μπορουσε με remap να ξεπεράσει τα 120.

      Προσωπικά θα έψαχνα για 115άρι μόνο και μόνο για την ανθρώπινη κλιμάκωση που έχει το σασμάν του. Το 6άρι σασμάν στο 75άρι και το 90άρι είναι κλιμακωμένο σαν 4άρι με δύο overdrive...

      Ετσι ειναι, οσον αφορα το Μαζντα 2
      Αλλά εσυ που τα ξερεις?
      Εγω για να τα μαθω ειχα ασχοληθει προσωπικα , επειδη ειχα ενδιαφερθει να το παρω

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        shumakos last edited by shumakos

        Είχα ενδιαφερθεί και εγώ ακαδημαϊκά για καινούριο 2 115hp προς το τέλος του '24. Όταν το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον μετατράπηκε σε πραγματικό, έμαθα προς μεγάλη μου λύπη ότι σταμάτησε να εισάγεται, αν και ακόμη δεν το είχαν κατεβάσει από το site.
        Αλλά πέρα από αυτό, οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες.

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • alexandros-k
          alexandros-k @shumakos last edited by

          @shumakos said in MAZDA FORUM:

          Είχα ενδιαφερθεί και εγώ ακαδημαϊκά για καινούριο 2 115hp προς το τέλος του '24. Όταν το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον μετατράπηκε σε πραγματικό, έμαθα προς μεγάλη μου λύπη ότι σταμάτησε να εισάγεται, αν και ακόμη δεν το είχαν κατεβάσει από το site.
          Αλλά πέρα από αυτό, οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες.

          Εγω το ειχα παραγγειλει , αλλά μου τα άλλαξε ο πωλητης στην πορεια και δεν ευδοκίμησε ....
          Περι του μοτερ ναι , τα βρηκα σχετικα ευκολα , αλλά για το οτι το σασμαν του 115 ειναι πιο κοντο , δυσκολευτηκα να το ανακαλυψω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Όλα τα SUV της Mazda στην Ελλάδα και οι τιμές τους

            I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ken11
              ken11 last edited by

              Τι λάδι 0w20 προτείνετε για αυτόν τον κινητήρα,είδα τα original της mazda 5L είναι αρκετά ακριβά,δεν θα τα προτιμήσω.Λενε ότι μπορείς και 5w30 βέβαια αλλά όχι δεν νομίζω ότι είναι η πρώτη επιλογή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Αφιερωμένο στον Γιώργο και το CX-60 του, επική κωλοτούμπα οι Ιάπωνες.

                https://cartalk.gr/

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • babisstinson
                  babisstinson last edited by

                  To διάβασα χθες το άρθρο, επική κωλοτούμπα όντως. Διαφωνώ φυσικά, θεωρώ πολύ πιο ασφαλές το σύστημα που σε αποτρέπει από το να πρέπει να κινηθείς μπροστά/αφύσικα την ώρα που οδηγάς για να κάνεις κινήσεις σε μια οθόνη αφής.

                  Για το post πιο πάνω, δες τα Total που υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές της Mazda, πάντως δεν θα έβαζα κάτι άλλο πέραν του 0W20 που προτείνει η Mazda για τον κινητήρα, φαντάζομαι αναφέρεσαι στον e-SkyActive?

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jousis @babisstinson last edited by

                    @babisstinson said in MAZDA FORUM:

                    Διαφωνώ φυσικά, θεωρώ πολύ πιο ασφαλές το σύστημα που σε αποτρέπει από το να πρέπει να κινηθείς μπροστά/αφύσικα την ώρα που οδηγάς για να κάνεις κινήσεις σε μια οθόνη αφής.

                    Αυτονόητα πράγματα.
                    Για τα $$ το κάνουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Η μονη λυση/διευκολυνση για τον οδηγο ειναι να μπορει να δωσει εντολες για κλιματισμο, GPS κλπ κλπ ωστε να μην ασχολειται καθολου με την οθονη.
                      Οτιδηποτε αλλο σιγουρα του αποσπα την προσοχη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jousis last edited by

                        Οι φωνητικές είναι ένας αποδεκτός συμβιβασμός κόστους-ευκολίας.
                        (όχι εσύ τζέμινι, κάτσε κάτω και σκάσε, μου έχεις σπάσει τα νεύρα)

                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          jammamon last edited by

                          Πόσο τυχεροί όσοι πήραν τα τελευταία μοντέλα Μάζντα πριν από την έλευση των οθόνων. Αυτοκινητάρες όλα τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @jousis last edited by

                            @jousis said in MAZDA FORUM:

                            Οι φωνητικές είναι ένας αποδεκτός συμβιβασμός κόστους-ευκολίας.
                            (όχι εσύ τζέμινι, κάτσε κάτω και σκάσε, μου έχεις σπάσει τα νεύρα)

                            Ειναι πολυ βολικο. Να δεις εντολες για τηλεφωνο, να απαντας σε μηνυμα και για χαρτες ειναι σουπερ. Μονο για θερμοκρασια δεν εχω αλλα ενταξει με τον διακοπτη ειναι ευκολο στη χρηση.
                            Φανταζομαι καποιο αυτοκινητο που πλεον τα προσφερει ολα αυτα μπορει να μην εχει την αναγκη για πολλους διακοπτες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jousis last edited by

                              ΟΚ είναι και όσο προχωράμε θα γίνει καλύτερο.
                              Αλλά το CX5 που έφεραν ως παράδειγμα στο άρθρο του dimsabas έχει google automotive, δηλαδή gemini.

                              Πες στο τζέμινι να σε πάει στην Καλλιδρομίου 32, τερψιθέα και θα σε στείλει Kali Doru 32, tenerife.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                skg1958 @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in MAZDA FORUM:

                                Αφιερωμένο στον Γιώργο και το CX-60 του, επική κωλοτούμπα οι Ιάπωνες.

                                Αν το CX-60 ήταν χωρίς φυσικούς διακόπτες δεν θα το κοιτούσα . Ο λόγος που δεν πήρα το Tiguan MK3

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 139
                                • 140
                                • 141
                                • 142
                                • 143
                                • 143 / 143
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr