-
Το 4 μου άρεσε απο κοντά, ενώ στα βίντεο όχι.
Ειδικά αυτό το μπλε χρώμα με κάτι stripes, τέλειο.
Το εσωτερικό λίγο πιο βαρετό απο το κίτρινο του 5, αλλά στο επίπεδο του τζιν.Γιατί να το προτιμήσει κάποιος;
Δεδομένου οτι η υπερ-κορεσμένη (BSUV) κατηγορία απευθύνεται κυρίως σε "λογιστές" (για να το συνδέσω με την προηγούμενη εξυπνάδα μου) που θα κοιτάξουν κυρίως spec sheets/χώρους/κατανάλωση.@nikonino δεν ενδιαφέρει την ρενό η χώρα του γιάρις. Έξω πουλάει μια χαρά.
-
@dg79 said in Renault 5 E-Tech:
εδώ ναί, έξω πουλάει καλά
πχ ΓαλλίαΚαι άντε πες Γαλλία ίσως είναι και θέμα σοβινισμού ( ή του κοινωνικού λήζινγκ, αν έχει αρχίσει).
Πανευρωπαϊκά , αν πιστέψουμε το παρακάτω : https://eleport.com/most-popular-electric-cars/ , είναι το 3ο πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό μέχρι τον Οκτώβριο του 25, χάνοντας μόνο από το Υ και το Škoda Elroq. Πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου και για την αγορά της Αγγλίας ότι πάει σφαίρα και μάλιστα το 85% είναι νέοι αγοραστές της εταιρίας.
Γενικά πουλάει πολύ καλά.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Το 4 μου άρεσε απο κοντά, ενώ στα βίντεο όχι.
Ειδικά αυτό το μπλε χρώμα με κάτι stripes, τέλειο.
Το εσωτερικό λίγο πιο βαρετό απο το κίτρινο του 5, αλλά στο επίπεδο του τζιν.Γιατί να το προτιμήσει κάποιος;
Δεδομένου οτι η υπερ-κορεσμένη (BSUV) κατηγορία απευθύνεται κυρίως σε "λογιστές" (για να το συνδέσω με την προηγούμενη εξυπνάδα μου) που θα κοιτάξουν κυρίως spec sheets/χώρους/κατανάλωση.@nikonino δεν ενδιαφέρει την ρενό η χώρα του γιάρις. Έξω πουλάει μια χαρά.
Αν το έβγαζε με θερμικό κινητήρα και πιο νορμάλ τιμή θα είχε έσοδα από το πουθενά. Είναι αμάξι με χαρακτήρα το συγκεκριμένο και ξεχωρίζει. Τώρα με το ρεύμα απευθύνεται σε πολύ λιγότερους. Επισης η τεχνολογία για τα ηλεκτρικά εξελίσσεται πάρα πολύ γρήγορα, άρα θα χάσει και πιο γρήγορα αξία…
-
Ξεπέρασε τις 100.000 αρχές Δεκεμβρίου
-
@nikonino said in Renault 5 E-Tech:
Αν το έβγαζε με θερμικό κινητήρα και πιο νορμάλ τιμή θα είχε έσοδα από το πουθενά. Είναι αμάξι με χαρακτήρα το συγκεκριμένο και ξεχωρίζει. Τώρα με το ρεύμα απευθύνεται σε πολύ λιγότερους. Επισης η τεχνολογία για τα ηλεκτρικά εξελίσσεται πάρα πολύ γρήγορα, άρα θα χάσει και πιο γρήγορα αξία…
Το έχει βγάλει και ονομάζεται (νέο) Clio. Ίδιο εσωτερικό (άλλα trims), ίδιο infortainment.
Ή αν λες για το 4, το έχει επίσης βγάλει και ονομάζεται Captur.Το καλό που του θέλω να πέσει πολύ σε τιμή, να το αγοράσω μεταχειρισμένο σε 4 χρόνια.

-
Παιδιά αν το πήρατε, βλακεία κάνατε. Βγάλτε το για πώληση.
Καίει πολλά, οι κινητήρες είναι χρόνια πίσω απο κινέζους, τα γαλλικά χαλάνε, οι μπαταρίες δεν είναι LFP.Όποιος θέλει να το ξεφορτωθεί dm με.
Είδα ένα λευκό δίχρωμο iconic εχθές, εξαιρετικό επίσης και όχι τόσο "κοιτάχτε με" όσο το κίτρινο. Νομίζω το 2ο καλύτερο (1ο το κίτρινο φυσικά).

-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Παιδιά αν το πήρατε, βλακεία κάνατε. Βγάλτε το για πώληση.
Καίει πολλά, οι κινητήρες είναι χρόνια πίσω απο κινέζους, τα γαλλικά χαλάνε, οι μπαταρίες δεν είναι LFP.Όποιος θέλει να το ξεφορτωθεί dm με.
Είδα ένα λευκό δίχρωμο iconic εχθές, εξαιρετικό επίσης και όχι τόσο "κοιτάχτε με" όσο το κίτρινο. Νομίζω το 2ο καλύτερο (1ο το κίτρινο φυσικά).
μια χαρα ειναι και οι κινητηρες , ειναι από τα πιο ομορφα (μακραν πιο ομορφο από τα κινεζικα), τα stellantis βαζουν οτι χειροτερο και χαλανε οχι τα renault
απλα δεν εχει χωρους και με τα ιδια χρηματα παιρνεις ανωτερο κινεζικο. Δεν ειναι κατι αλλο αρνητικο θεωρω. Εμενα μαρεσει παρα πολύ και ας μην ηταν η επιλογή μου
-
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
απλα δεν εχει χωρους και με τα ιδια χρηματα παιρνεις ανωτερο κινεζικο. Δεν ειναι κατι αλλο αρνητικο θεωρω. Εμενα μαρεσει παρα πολύ και ας μην ηταν η επιλογή μου
Ακριβώς αυτό!! Το είδα (στατικά) στο Παρίσι και ειναι πανέμορφο μέσα-έξω. Απλά ειναι πάρα πολύ ακριβό (στην Ελλάδα τουλάχιστον) και ειναι καθαρά lifestyle αυτοκίνητο, δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα πέραν της εμφάνισης. Δεν ειναι γρήγορο, δεν είναι οικονομικό, δεν ξεχωρίζει κάπου με άλλα λόγια.
-
Το μονο που του λειπει ειναι λιιιγη ακομα ταχυτητα. Θα ηταν πραγματικα τελειο στα 7-7,5".
-
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα πέραν της εμφάνισης. Δεν ειναι γρήγορο, δεν είναι οικονομικό, δεν ξεχωρίζει κάπου με άλλα λόγια.
Έχει θέση για μπαγκέτα όμως

-
Πεστε να με φάτε αλλά το στήσιμο του R5 δεν το πλησιάζουν ούτε στα πιο υγρά όνειρά τους τα σημερινά B hatch των κινέζων. Πάρτε ένα test drive και πάτε το σε βουνό. Μόνο αυτό. 1 ωρίτσα κ θα δείτε που ξεχωρίζει

Το αν δεν σας νοιάζει αυτό, φυσικά είναι απόλυτα δεκτό (κ λογικό).
@jammamon A290 says hello

-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Πεστε να με φάτε αλλά το στήσιμο του R5 δεν το πλησιάζουν ούτε στα πιο υγρά όνειρά τους τα σημερινά B hatch των κινέζων.
Δηλαδή ειναι καλύτερα στημένο από το EX30 που ειναι πισωκούνα (ή 4κούνα) με 272 ή 428 άλογα?
ΥΓ: 1 ώρα στο βουνό δεν το πάς, γιατι μετά δεν έχει να φορτίσεις....χαχα!!
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Πεστε να με φάτε αλλά το στήσιμο του R5 δεν το πλησιάζουν ούτε στα πιο υγρά όνειρά τους τα σημερινά B hatch των κινέζων. Πάρτε ένα test drive και πάτε το σε βουνό. Μόνο αυτό. 1 ωρίτσα κ θα δείτε που ξεχωρίζει

Το αν δεν σας νοιάζει αυτό, φυσικά είναι απόλυτα δεκτό (κ λογικό).
Συμφωνω και σε αυτό . Τα κινεζικα που θεωρω ανωτερα ειναι χαλια σε στησιμο και ολα δινουν προτεραιότητα στην ανεση που ειναι κορυφαια. Σε στροφες ειναι βαρκα γυαλο
αλλα στο βουνο αν θα ειχα επιλογη προτιμω ενα στριφτερο αμαξακι με κινητηρα οχι ηλεκτρικο. Να εχει και θορυβο από εξατμιση. Προτιμω χειροκίνητο να βγαζω γουστα και να ειναι συμμετοχικο. Τα ηλεκτρικα δεν μου βγαζουν καμια ορεξη να τα οδηγησω αλλιως
μονη εξαιρεση πιθανότατα που ειμαι σιγουρος οτι θα μου αρεσε ειναι το IONIC N ηλεκτρικο γιατι εχει ηχεια και βγαζει και ηχους κινητηρα ψευτικους, εχει προσομείωση ταχυτητων, εχει προσωρινο εξτρα boost και εχει να ρυθμίσεις και το ποσοστο της ισχυος που παει σε μπροστινους και πισω τροχούς. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ακουγεται. Αλλα εχει και 70 χιλιαρικα δυστηχώς
τωρα το renault καμια τετοια ορεξη δεν μου βγαζει και ας ειναι καλυτερα στημενο από τα αλλα μικρα ηλεκτρικα.
-
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
το IONIC N ηλεκτρικο γιατι εχει ηχεια και βγαζει και ηχους κινητηρα ψευτικους, εχει προσομείωση ταχυτητων,
Και το Puma GenE το έχει αυτό!! Και όλοι λένε ότι ειναι απίστευτα στημένο!
-
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
το IONIC N ηλεκτρικο γιατι εχει ηχεια και βγαζει και ηχους κινητηρα ψευτικους, εχει προσομείωση ταχυτητων,
Και το Puma GenE το έχει αυτό!! Και όλοι λένε ότι ειναι απίστευτα στημένο!
ωραιο αλλα οπως ειπα και πριν ειναι πολύ ακριβο οπως και το renault για την μπαταρια και το range που έχουν.
Δεν λεω οτι ειναι κακα αυτοκινητα. Μιλαω για το τι παιρνεις σε σχεση με το κοστος τους και τον εξοπλισμο τους. μαλιστα το puma εχει GIGABOX μιλάμε για χωρους OCTAVIA σε πορτ μπαγκαζ!!!!! Αν ειχαν τα ιδια χρηματα ή μικρη διαφορα σε σχεση με αντιστοιχα κινεζικα με τον ιδιο εξοπλισμο θα τα προτιμούσα κιολας. Αλλα εχουν μεγαλες διαφορες αν τα βαλεις κατω
-
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
Δηλαδή ειναι καλύτερα στημένο από το EX30 που ειναι πισωκούνα (ή 4κούνα) με 272 ή 428 άλογα?
Συγκρίνεις 3.9μ hatch με μαούνα SUV σε στενούς δρόμους/στροφές ?
Αλλά ας μην κρίνω, δεν το έχω οδηγήσει.
Να μου έλεγες το IONIQ 5N (η αγάπη μου) που λέει ο έτερος, να το σκεφτόμουν λίγο παραπάνω.Αλλά δεν είπα να το αγοράσετε ή νοικιάσετε (lease).
Απλά ένα τεστ ντράιβ και βουρ για τις κοντινές φουρκέτες σας. Και βάλτε τον συνοδηγό να κάνει μπρρρβρβρβρβρρρρ
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
Δηλαδή ειναι καλύτερα στημένο από το EX30 που ειναι πισωκούνα (ή 4κούνα) με 272 ή 428 άλογα?
Συγκρίνεις 3.9μ hatch με μαούνα SUV σε στενούς δρόμους/στροφές ?
Αλλά ας μην κρίνω, δεν το έχω οδηγήσει.
Να μου έλεγες το IONIQ 5N (η αγάπη μου) που λέει ο έτερος, να το σκεφτόμουν λίγο παραπάνω.Αλλά δεν είπα να το αγοράσετε ή νοικιάσετε (lease).
Απλά ένα τεστ ντράιβ και βουρ για τις κοντινές φουρκέτες σας. Και βάλτε τον συνοδηγό να κάνει μπρρρβρβρβρβρρρρ
ε ειναι το μονο ηλεκτρικο που εχει κατι αντιστοιχο αντε και το puma e που λέει ο φανης γιαυτο το εγραψα.
ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ωραιο για ενοικιαση αλλα να δωσω οσα θελει για να το αγορασω δεν θα τα έδινα.
Αλλα εχω το puma st που ειναι πολύ καλύτερο από το renault για τετοια βολτα οποτε ουτε αυτο θα εκανα. Ασε που θα με εφτανε να γυρισω και πισω σπίτι. ενω το renault θα ηθελε φορτιση να παω σπιτι
-
@cirus said in Renault 5 E-Tech:
ωραιο αλλα οπως ειπα και πριν ειναι πολύ ακριβο οπως και το renault για την μπαταρια και το range που έχουν.
Οχι ρε συ, 26Κ έχει το Πούμα και 30 η Τοπ έκδοση. Η 5αρι έχει 35Κ με τα 150 άλογα για να ειναι συγκρίσιμο με τα 170 του Πούμα.
-
Πάντως και μόνο που βάζετε το κουβαδάκι (5) σε σύγκριση με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας δείχνει πόσο το θέλετε

Γιατί η κατηγορία του είναι το dolphin surf, e208, 500e, σετρίο (lol).
Το μίνι δεν το βάζω μέσα γιατί imo είναι στα ίδια ή καλύτερο.Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.
-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Συγκρίνεις 3.9μ hatch με μαούνα SUV σε στενούς δρόμους/στροφές ?
Σιγά την μαούνα ρε συ, 4.20 ειναι το Volvo, Β Suv ειναι. Μια χαρά πάει στις στροφές.
Renault 5 E-Tech