-
Όταν οι πρωτοπόροι έχουν ήδη σχεδιάσει, κατασκευάσει και ήδη τεστάρουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης, η πρόταση της citroen για το μέλλον ποιά είναι; Μια χίπικη μπαχατέλα.
Το μέλλον αργεί για τους Γάλλους. -
Citroen ELO(N)

: Μικρές διαστάσεις, μεγάλοι χώροιhttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/citroen-elo-mikres-diastaseis-megaloi-choroi/
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
ELO κάτι μικρό και ευρύχωρο για την νέα γενιά που τους αρέσει το κάμπινγκ, είναι ψηφιακοί νομάδες ή οτιδήποτε άλλο...
https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-elo-all-the-photos-and-videos
Αυτού του τύπου τα οχήματα δεν είναι που απαγόρευσε την κυκλοφορία και στάθμευσή τους η κυβέρνηση του Κούλη πρόσφατα;
Τί "φιούτσουρ μομπίλιτι" μας λένε;
Φιούτσουρ, λαστ γίαρ... -
Επιστρέφοντας στην πραγματικότητα και αφού συνήλθα από τον άκρατο γέλωτα που μου προκάλεσε το σχόλιο ότι η Σιτροέν δεν είναι πρωτοπορεία, αναφέρω τις εκπτώσεις για την απόσυρση που είναι για το τέλος του έτους.
3 αιρκρος χρώμα πράσινο με άσπρη οροφή υβριδικό με 145 άλογα η μεσαία έκδοση 24135 και η πλούσια 25700.
Οι εκπτώσεις είναι 1800 για την μεσαία και 2300 για την πλούσια.
Με αυτήν την λογική χωρίς να έχω ρωτήσει η μεσαία με τον θερμικό με τα 100 άλογα μόλις περνάει τα 20000.
Ρώτησα και για το 5 αιρκρος μεσαία έκδοση πάλι πράσινο χρώμα και είναι 32383.
Η έκπτωση είναι κάπου 1800 σε όλες τις εκδόσεις.
-
Τρομερή η τιμη για 3 aircross πάντως!
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Επιστρέφοντας στην πραγματικότητα και αφού συνήλθα από τον άκρατο γέλωτα που μου προκάλεσε το σχόλιο ότι η Σιτροέν δεν είναι πρωτοπορεία, αναφέρω τις εκπτώσεις για την απόσυρση που είναι για το τέλος του έτους.
3 αιρκρος χρώμα πράσινο με άσπρη οροφή υβριδικό με 145 άλογα η μεσαία έκδοση 24135 και η πλούσια 25700.
Οι εκπτώσεις είναι 1800 για την μεσαία και 2300 για την πλούσια.
Με αυτήν την λογική χωρίς να έχω ρωτήσει η μεσαία με τον θερμικό με τα 100 άλογα μόλις περνάει τα 20000.
Ρώτησα και για το 5 αιρκρος μεσαία έκδοση πάλι πράσινο χρώμα και είναι 32383.
Η έκπτωση είναι κάπου 1800 σε όλες τις εκδόσεις.
Πολύ καλές τιμές, για το μέγεθος του και τον εξοπλισμό του
Αν πάρει και 4


στο EuroNCAP,
θα αρχίσω να το προτείνω

(Παίρνω σαν δεδομένο ότι έχουν λυθεί τα θέματα του κινητήρα)

-
Εγώ θα περιμένω κάποιους μήνες.
Δεν είμαι έτοιμος ακόμα.
-
@a-d-p said in CITROËN FORUM:
(Παίρνω σαν δεδομένο ότι έχουν λυθεί τα θέματα του κινητήρα)


@criuser said in CITROËN FORUM:
Εγώ θα περιμένω κάποιους μήνες.
Δεν είμαι έτοιμος ακόμα.
Το έπιασες το υπονοούμενο @A-d-P ;

-
Δεν είναι τόσο για τον κινητήρα γιατί το φοράνε τα άλλα μοντέλα από παλιά, όσο γενικότερα να μπει σε μια σειρά η παραγωγή και να μην έχουμε παιδικές ασθένειες του μοντέλου.
Οι παλιοί έλεγαν να αγοράζεις στο Φ/Λ αλλά είναι υπερβολή.
Επίσης μπορεί να έχει καλύτερη τιμή και προσφορές και εξοπλισμό.
Αυτά ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα.
-
@civil357 said in CITROËN FORUM:
Εμένα πάντως μου θυμίζει αυτό:

-
@dg79 said in CITROËN FORUM:
@a-d-p said in CITROËN FORUM:
(Παίρνω σαν δεδομένο ότι έχουν λυθεί τα θέματα του κινητήρα)


@criuser said in CITROËN FORUM:
Εγώ θα περιμένω κάποιους μήνες.
Δεν είμαι έτοιμος ακόμα.
Το έπιασες το υπονοούμενο @A-d-P ;

🤭


-
@a-d-p said in CITROËN FORUM:
(Παίρνω σαν δεδομένο ότι έχουν λυθεί τα θέματα του κινητήρα)


Ούτε έχουν λυθεί, ούτε θα λυθούν. Απλά περιμένουν την κατάργηση των θερμικών, οπότε στα αμιγώς ηλεκτρικά θα έχει λυθεί το θέμα με ιμάντες, καδένες κλπ.

-
@teo-mak said in CITROËN FORUM:
@civil357 said in CITROËN FORUM:
Εμένα πάντως μου θυμίζει αυτό:

Φανταζομαι οδηγηση να εισαι στη μεση και απ την μια μερια να εχεις την μανα σου και απ την αλλη τηνπεθερα σου .
Η αν σκεφτω εναν εδω μεσα να ειναι ολο γεματο πεθερες , πρωην και νυν . -
@otso said in CITROËN FORUM:
@teo-mak said in CITROËN FORUM:
@civil357 said in CITROËN FORUM:
Εμένα πάντως μου θυμίζει αυτό:

Φανταζομαι οδηγηση να εισαι στη μεση και απ την μια μερια να εχεις την μανα σου και απ την αλλη τηνπεθερα σου .
Η αν σκεφτω εναν εδω μεσα να ειναι ολο γεματο πεθερες , πρωην και νυν .Μουσουλμάνος έπρεπε να είχα γεννηθεί, θα είχα λύσει τα περισσότερα προβλήματα μου.
Θα έπαιρνα και ένα ELO να τις κουβαλάω και από πίσω ένα 5008 για τα παιδιά


-
Χαζομάρες λέτε.
Ο οδηγός είναι στην μέση και αριστερά και δεξιά του έχει δύο θέσεις οι οποίες είναι πτυσσόμενες και αποσπώμενες από το όχημα.
Πιθανόν και εκτινασσομενες προς τα πλάγια αφού οι ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες εξασφαλίζουν μεγάλο άνοιγμα...
Έτσι η φράση με επρηξες θα σε πετάξω έξω, μπορεί να έχει και κυριολεκτική σημασία...

-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Χαζομάρες λέτε.
Ο οδηγός είναι στην μέση και αριστερά και δεξιά του έχει δύο θέσεις οι οποίες είναι πτυσσόμενες και αποσπώμενες από το όχημα.
Πιθανόν και εκτινασσομενες προς τα πλάγια αφού οι ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες εξασφαλίζουν μεγάλο άνοιγμα...
Έτσι η φράση με επρηξες θα σε πετάξω έξω, μπορεί να έχει και κυριολεκτική σημασία...

Παντως κρουζερ εσεις τα Αθηνεζικα καπη πολυτελειας που πατε εκδρομες ταμαμ ειναι .
Εγω δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι το μπροστα και πισω μερος η εχει τιμονι και απο τις 2 μεριες ;
Παντως στα μπλοκα θα περναγε απο την σαστισμαρα των αγροτων που δεν θα πιστευαν στα ματια τους . -
@otso said in CITROËN FORUM:
@criuser said in CITROËN FORUM:
Χαζομάρες λέτε.
Ο οδηγός είναι στην μέση και αριστερά και δεξιά του έχει δύο θέσεις οι οποίες είναι πτυσσόμενες και αποσπώμενες από το όχημα.
Πιθανόν και εκτινασσομενες προς τα πλάγια αφού οι ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες εξασφαλίζουν μεγάλο άνοιγμα...
Έτσι η φράση με επρηξες θα σε πετάξω έξω, μπορεί να έχει και κυριολεκτική σημασία...

Παντως κρουζερ εσεις τα Αθηνεζικα καπη πολυτελειας που πατε εκδρομες ταμαμ ειναι .
Εγω δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι το μπροστα και πισω μερος η εχει τιμονι και απο τις 2 μεριες ;
Παντως στα μπλοκα θα περναγε απο την σαστισμαρα των αγροτων που δεν θα πιστευαν στα ματια τους .Το κανω εικονα με τον μεγαλο Λουι ντε Φινες οπως οταν τρακαρε τον αλλο μεγαλο τον Μπουρβιλ με το σιτροεν με την κυματιστη λαμαρινα .
-
Μην ξεχνάς ότι το 2CV είχε σχεδιαστεί για να μεταφέρει 4 άτομα στα χωράφια, να μπορεί να περάσει από οργωμένο χωράφι με 2 καρτέλλες αυγά και αυτά να μην σπάσουν και να χωράει στο πόρτ-μπαγκάζ 2 σακκιά πατάτες.
Πριν 100 χρόνια αυτά, στην Γαλλία που ήταν αγροτική χώρα.
Ετσι είναι θέμα τιμής όλα τα Σιτροέν να περνάνε από τα αγροτικά μπλόκα και να τα αγοράζουν οι αγρότες...

-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Πριν 100 χρόνια αυτά, στην Γαλλία που ήταν αγροτική χώρα.
77 χρόνια, όχι 100.
-
Το ντεσεβώ είναι σχέδιο της δεκαετίας του 30.
CITROËN FORUM