Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 317
    • 318
    • 319
    • 320
    • 321
    • 321 / 321
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    6414
    99835
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @panormus772 last edited by

      @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

      @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

      Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

      https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

      To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
      Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

      🤷🤷
      Μάλλον γιατί αυτό δηλώνει η τοπική αντιπροσωπεία

      Θα ζήλεψαν την stellantis 😉😁

      I EAT MILF AND COOKIES

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        iceman7 @A d P last edited by

        @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

        @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

        @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

        Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

        https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

        To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
        Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

        🤷🤷
        Μάλλον γιατί αυτό δηλώνει η τοπική αντιπροσωπεία

        Θα ζήλεψαν την stellantis 😉😁

        204 ούτε στον ύπνο τους…..
        το μαζντογιαρις πιο σβέλτο είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kostasiour @panormus772 last edited by

          @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

          @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

          Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

          https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

          To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
          Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

          Της Honda δουλευει είτε σε series mode είτε σε parallel, με τη χρήση συμπλέκτη.

          P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 @kostasiour last edited by

            @kostasiour said in SUV/Crossovers Forum:

            @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

            @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

            Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

            https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

            To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
            Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

            Της Honda δουλευει είτε σε series mode είτε σε parallel, με τη χρήση συμπλέκτη.

            Nαι σωστά. Όμως η Honda -όπως και η Νissan στο QQ- δηλώνουν ως τελική ιπποδύναμη την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
            Στο Τiggo στο εξωτερικό δηλώνουν μια συνδυαστική ισχύ -όπως και η Toyota- που δεν είναι το άθροισμα ή μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.Άρα, υποθέτω πως μάλλον μοιάζει με το synergy hybrid της Toyota.

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostasiour @panormus772 last edited by

              @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

              @kostasiour said in SUV/Crossovers Forum:

              @panormus772 said in SUV/Crossovers Forum:

              @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

              Όλα τα πλήρως υβριδικά μικρά SUV της ελληνικής αγοράς – Τιμές και καταναλώσεις

              https://www.4troxoi.gr/agora/yvridika-mikra-suv-tis-ellinikis-agoras/

              To Tiggo 4 hev όσα τεστ έχω δει στο εξωτερικό, λένε για συνολική συνδυαστική ισχύ 163hp (95 ο ατμοσφαιρικός και 204 o ηλεκτροκινητήρας).
              Εδώ γιατί λένε 204Hp? (απ'ότι έχω καταλάβει δεν είναι ακριβώς όπως το σύστημα Honda και Nissan e power, λειτουργεί και σε σειρά και παράλληλα αλά Toyota)

              Της Honda δουλευει είτε σε series mode είτε σε parallel, με τη χρήση συμπλέκτη.

              Nαι σωστά. Όμως η Honda -όπως και η Νissan στο QQ- δηλώνουν ως τελική ιπποδύναμη την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
              Στο Τiggo στο εξωτερικό δηλώνουν μια συνδυαστική ισχύ -όπως και η Toyota- που δεν είναι το άθροισμα ή μόνο ο ηλεκτροκινητήρας.Άρα, υποθέτω πως μάλλον μοιάζει με το synergy hybrid της Toyota.

              Δεν ξέρω τι "κόλπα" κάνουνε. Επίσης στην Αμερική η Honda για το ίδιο σύστημα στο Civic e:hev δηλώνει 200 hp (συνδιαστικά) αντι για 184.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator last edited by

                Τα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην Ελλάδα (+τιμές)

                https://www.4troxoi.gr/agora/ta-plug-in-yvridika-oikogeneiaka-suv-me-ti-megalyteri-ilektriki-aytonomia-stin-ellada/

                I EAT MILF AND COOKIES

                P Q 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 @A d P last edited by panormus772

                  @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

                  Τα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην Ελλάδα (+τιμές)

                  https://www.4troxoi.gr/agora/ta-plug-in-yvridika-oikogeneiaka-suv-me-ti-megalyteri-ilektriki-aytonomia-stin-ellada/

                  Ειδικά στα plug-in είναι τεράστια η τιμολογιακή διαφορά των κινέζων (μιλάμε για ~ 20k).Και δε νομίζω πως για 15-20χλμ.παραπάνω αυτονομία αξίζει αυτή η διαφορά.
                  Κι είναι να έρθει στη μικρότερη κατηγορία και η μπιντ με το atto2 φεβ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • Q
                    que2 @A d P last edited by

                    @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

                    Τα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην Ελλάδα (+τιμές)

                    https://www.4troxoi.gr/agora/ta-plug-in-yvridika-oikogeneiaka-suv-me-ti-megalyteri-ilektriki-aytonomia-stin-ellada/

                    Το Seal u dmi που είναι; Η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία έχει μεγαλύτερη αυτονομία από όλα τα αναφερθέντα.

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by katafractos17

                      Λοιπόν, πήρα προσφορές.
                      Να θυμίσω για την οικονομία της κουβέντας, καθώς και για τη σύγκριση, ότι το 3008 phev έχει αυτή τη στιγμή μίσθωμα όπως είχα γράψει:
                      484€ + 24% φπα (116€) = 600€
                      Από αυτά, εγώ δίνω από τα καθαρά μου 252€, το οποίο βγαίνει με τον τρόπο που είχα εξηγήσει εδώ.

                      Οι προσφορές που πήρα έχουν ως εξής:
                      (Εντός αγκύλης αυτά που μου βγαίνει να πληρώνω από τα καθαρά μου και εντός παρένθεσης η διαφορά με τα 252€ που πληρώνω τώρα για το 3008)

                      1. Cupra Tavascan
                        Έκδοση: Endurance
                        Επιθυμητό χρώμα: Atacama Desert
                        Λ.Τ.Π.Φ = 39.508€
                        507€ + 24% = 628€ -> [264€] (+12€)

                      2. Skoda Elroq
                        Έκδοση: 85
                        Επιθυμητό χρώμα: Moon White
                        Έξτρα εξοπλισμός: α) Πακέτο Plus
                        Λ.Τ.Π.Φ = 38.420€
                        503€ + 24% = 624€ -> [262€] (+10€)

                      3. Ford Explorer
                        Έκδοση: Premium 77kWh (RWD)
                        Επιθυμητό χρώμα: Arctic Blue
                        Έξτρα εξοπλισμός: α) Driver Assistance Pack, β) Ηχοσύστημα B&O (10 ηχεία)
                        Λ.Τ.Π.Φ = 42.994€ (χωρίς αντλία θερμότητας), 43.992€ (με αντλία θερμότητας)
                        370€ + 24% = 458€ -> [192€] (-60€) (χωρίς αντλία θερμότητας)
                        379€ + 24% = 470€ -> [197€] (-55€) (με αντλία θερμότητας)
                        Εταιρικός φόρος:
                        36€ (χωρίς αντλία θερμότητας).
                        48€ (με αντλία θερμότητας).

                      4. Tesla Model Y
                        Έκδοση: Premium Long Range (RWD)
                        Επιθυμητό χρώμα: White
                        558€ + 24% = 692€ -> [294€] (+42€)

                      5. Cupra Terramar
                        Έκδοση: 1.5 TSI 204hp DSG e-hybrid
                        Επιθυμητό χρώμα: Fiord Blue
                        Λ.Τ.Π.Φ = 36.111€
                        551€ + 24% = 683€ -> [289€] (+37€)

                      6. Audi Q3:
                        Έκδοση: Advanced e-hybrid S tronic 272hp
                        Επιθυμητό χρώμα: Γκρι Arrow Pearl Effect
                        Έξτρα εξοπλισμός: Πακέτο Premium Plus (Περιλαμβάνει πακέτο Premium)
                        Λ.Τ.Π.Φ = 38.773€
                        570€ + 24% = 706€ [300€] (+48)

                      3-4 μήνες παράδοση όλα.

                      Από leasing μου απάντησαν όσον αφορά την ερώτηση μου για το τι μέλει γενέσθαι με τη φορολογία των phev, ότι δεν υπάρχει σαφής ρύθμιση που να αναφέρει πως όσα οχήματα έχουν ταξινομηθεί με Euro 6e-bis και πληρούν το πρότυπο, ότι θα χάσουν το καθεστώς χαμηλών ρύπων όταν βγει το Euro 6e-bis-FCM, παρά μόνο όσα ταξινομηθούν μετά από την ισχύ του Euro 6e-bis-FCM.
                      Επίσης μου ανέφεραν ότι όντως εξετάζεται η αύξηση του ορίου στα 75 g CO²/χλμ.
                      Παρόλα αυτά, αφήνουν να εννοηθεί ότι το όποιο ρίσκο και απόφαση θα είναι δικά μου.

                      Επίσης σε ερώτημα αν δικαιούμαι σε περίπτωση ηλεκτρικού να κάνω αίτημα στο "κινούμαι ηλεκτρικά" για επιδότηση φορτιστή ή και του οχήματος, μου απάντησαν ότι ως υπάλληλος δεν δικαιούμαι να πάρω μέρος στο πρόγραμμα, διότι η σύμβαση μίσθωσης είναι μεταξύ της εταιρείας leasing και της εταιρείας στην οποία είμαι εργαζόμενος.

                      Βασικά περίμενα ακριβότερες προσφορές και με έβλεπα να κυκλοφορώ με το παλιό fabia του πεθερού μου που το έχει παροπλισμένο. 😁

                      Όπως και να έχει, τα δύο phev αποκλείονται γιατί πρώτον δε θέλω να ρισκάρω με τη φορολογία και δεύτερον βγαίνουν και κάπως πιο ακριβά από αυτά που πληρώνω τώρα για το 3008 και η αλήθεια είναι ότι είχα βάλει πλαφόν το ποσό που πληρώνω τώρα με πολύ μικρές αποκλίσεις.

                      Το Tesla πιο πολύ για να δω τιμή το έβαλα, μιας και έχει απορριφθεί από την οικογένεια γιατί δεν τους αρέσει καθόλου. Τα efficiency, τεχνολογίες, λειτουργίες, κτλ, τους αφήνουν παγερά αδιάφορους. 😊

                      Μείναμε λοιπόν αρχικά με τα Tavascan, Elroq και Explorer.
                      Εγώ βασικά πίστευα ότι το Tavascan που είναι και το αυτοκίνητο που ερωτεύθηκε όλη η οικογένεια όταν το είδαμε, θα έβγαινε ακριβό και ότι θα είχα να ασχοληθώ μόνο με δύο πιθανά καλές προσφορές για Explorer και Elroq.
                      Τώρα όμως ανατράπηκαν πολύ τα πράγματα. Ήρθε η πολύ καλή προσφορά του Explorer αλλά και η μικρή διαφορά για το Tavascan σε σχέση με αυτά που δίνω τώρα.
                      Αυτομάτως το Elroq βγαίνει από τη μέση μιας και είναι πολύ κοντινό αδερφάκι με το Explorer σε χώρους, πάτωμα, διαστάσεις, κτλ, αλλά κοστίζει ακριβότερα, φτάνει στα χρήματα του Tavascan και δεν έχει και όλα τα έξτρα που έχει το Explorer.

                      Οπότε όπως καταλαβαίνετε το μεγάλο δίλλημα πλέον είναι Tavascan ή Explorer.
                      Τα 12€ παραπάνω για το Tavascan δεν είναι κάτι απαγορευτικό φυσικά, όμως τα 60€ ή 55€ λιγότερα του Explorer είναι υπόθεση, θα έλεγε κάποιος.
                      Ακόμη και αν μοιράσουμε μέσα σε αυτά τον ελάχιστο εταιρικό φόρο, πάλι η διαφορά είναι μεγάλη.

                      Από τη μία το Explorer είναι vfm μεταξύ των δύο, από εξοπλισμό είναι full, όπως και το Tavascan βέβαια, αλλά έχει και κάποια εξτραδάκια, όπως: Matrix Led, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα με μασάζ, πίσω υποβραχιόνιο, κάμερα 360°, Head-Up Display, το καλό ηχοσύστημα, τον καλό εσωτερικό φωτισμό σε τιμή αρκετά χαμηλότερη. Στο Tavascan για να τα πάρεις αυτά πρέπει να πας στην έκδοση Adrenaline η οποία θα βγαίνει ακριβότερη και δεν το συζητάω.
                      Επίσης στο Explorer παίρνεις και την αντλία θερμότητας ως έξτρα αν θες, πάλι σε καλή τιμή, ενώ στο Tavascan ως έξτρα θα ανεβάσει κι άλλο την ήδη οριακή τιμή για τα όρια που έχω θέσει.
                      Βέβαια, μπορείς να ζήσεις χωρίς όλα αυτά τα εξτραδάκια; Ναι, σίγουρα μπορείς.

                      Από την άλλη το Tavascan δίνει κάπως μεγαλύτερους χώρους και κυρίως αποσκευών, κάπως μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία απ' ότι διαβάζω στο EV database, αλλά το κυριότερο τρομερή εμφάνιση, φινέτσα και στυλ μέσα έξω.
                      Δεν είναι τυχαίο που το γούσταρε όλη οικογένεια και ενθουσιαστήκαμε με το που το είδαμε και μπήκαμε μέσα, ενώ το Explorer άρεσε και αυτό αρκετά μεν αλλά στο βαθμό του τίμιου, που θα σου προσφέρει τα πάντα.
                      Το Tavascan δεν είναι η καλή και ωραία κοπέλα που θα σου τα δώσει όλα απλόχερα και ακόμη περισσότερα όπως είναι το Explorer, είναι όμως η μου....ρα που θα σου δώσει πάλι πολλά και ίσως όλα όσα χρειάζεσαι και που θα τη βλέπεις και θα σε τρελαίνει κάθε φορά. 😁 Θα σε ματώσει λίγο περισσότερο οικονομικά αλλά θα σε πλημμυρίζει κάποια συναισθήματα παραπάνω κάθε φορά που θα τη βλέπεις και θα τη κυκλοφορείς. 😋

                      Πόσο ποιητικά τα λέω ο άνθρωπος. 😀
                      Μακάρι όλος ο κόσμος σε όλο τον πλανήτη να έχει τέτοια ωραία διλλήματα και όσο λιγότερα βάσανα γίνεται.

                      Το μυαλό, η λογική και φυσικά η τσέπη λέει Explorer.
                      Όμως η καρδιά κοιτάει φουλ προς την Ισπανίδα.
                      Δε ξέρω τι να κάνω. 😊
                      Βέβαια η κυρά ξέρει πολύ καλά τι να κάνω και με περιμένει με τη παντόφλα στη γωνία 😁 μιας και η ίδια καταστάλαξε σχεδόν αμέσως με βάση τις τιμές, παρόλο που και σε αυτή το Cupra αρέσει περισσότερο.
                      Συνέχεια μου λέει "Έκανες τη κ@υλ@ σου τέσσερα χρόνια με το 3008, τώρα είναι καιρός να τη δεις αλλιώς".
                      Εγώ το παίζω και καλά μλκας, "ναι γλυκιά μου έχεις δίκιο δε λέω, αλλά μιας και σε εσένα αρέσει περισσότερο το Tavascan, δώσε ένα περιθώριο"... και κάτι τέτοια. 😛
                      Στηρίζω όλες μου τις ελπίδες στα παιδιά που γουστάρουν φουλ Tavascan, καθώς και στο ότι του χρόνου το Μάη με το καλό, τελειώνουν τα φροντιστήρια της μικρής τα οποία φτάνουν κοντά στα 5,5 κατοστάρικα το μήνα και φεύγει αυτό το έξοδο από τη μέση. Χαχαχα...

                      Πρέπει να μην καθυστερήσω να βάλω παραγγελία γιατί οι πληροφορίες μου, λένε ότι θα ακριβύνουν τα μισθώματα, είτε γιατί θα ανεβάσει τιμές η εταιρεία leasing, είτε γιατί θα χαμηλώσει λίγο την προκαταβολή (πρώτο μίσθωμα) που θα δίνει η εταιρεία στα αυτοκίνητα εκτός λίστας.

                      Σόρυ για το σεντόνι.

                      Υ.Γ. Μια ζωή την έχουμε ρε σεις. 🙂 Ξέρω γω; Θα δω τι θα αποφασίσουμε τελικά.

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Εταιρικό είναι, αξιοπιστία δεν σε νοιάζει, παίρνεις αυτό που σου αρέσει και ξεμπερδεύεις.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • K
                          kapelis last edited by

                          Οι τιμές είναι με κινούμαι ηλεκτρικά για τα EV? Αν ναι δεν υπάρχει εικόνα για το 2025 αν ισχύουν τα 3,000. Μέχρι 31/12 ισχύει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator @que2 last edited by

                            @que2 said in SUV/Crossovers Forum:

                            @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

                            Τα plug-in υβριδικά οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία στην Ελλάδα (+τιμές)

                            https://www.4troxoi.gr/agora/ta-plug-in-yvridika-oikogeneiaka-suv-me-ti-megalyteri-ilektriki-aytonomia-stin-ellada/

                            Το Seal u dmi που είναι; Η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία έχει μεγαλύτερη αυτονομία από όλα τα αναφερθέντα.

                            Μάλλον δεν πλήρωσε ο Σφακ 😁😁

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @katafractos17 last edited by

                              @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
                              ]

                              1. Ford Explorer
                                Έκδοση: Premium 77kWh (RWD)
                                Επιθυμητό χρώμα: Arctic Blue
                                Έξτρα εξοπλισμός: α) Driver Assistance Pack, β) Ηχοσύστημα B&O (10 ηχεία)
                                Λ.Τ.Π.Φ = 42.994€ (χωρίς αντλία θερμότητας), 43.992€ (με αντλία θερμότητας)
                                370€ + 24% = 458€ -> [192€] (-60€) (χωρίς αντλία θερμότητας)
                                379€ + 24% = 470€ -> [197€] (-55€) (με αντλία θερμότητας)
                                Εταιρικός φόρος:
                                36€ (χωρίς αντλία θερμότητας).
                                48€ (με αντλία θερμότητας).

                              2. Tesla Model Y
                                Έκδοση: Premium Long Range (RWD)
                                Επιθυμητό χρώμα: White
                                558€ + 24% = 692€ -> [294€] (+42€)

                              3. Audi Q3:
                                Έκδοση: Advanced e-hybrid S tronic 272hp
                                Επιθυμητό χρώμα: Γκρι Arrow Pearl Effect
                                Έξτρα εξοπλισμός: Πακέτο Premium Plus (Περιλαμβάνει πακέτο Premium)
                                Λ.Τ.Π.Φ = 38.773€
                                570€ + 24% = 706€ [300€] (+48)

                              Ο @katafractos17 που μας έχει "ζαλίσει" με την "αουνταρα" θα είχε παραγγείλει ήδη το Q3.
                              Αφού παίζεις Safe και δεν ρισκάρεις για PHEV, ούτε σου αρέσει το πολύ καλό Tesla Y, παρήγγειλε το Explorer και τα ρέστα σουβλάκια

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 @A d P last edited by

                                @a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:

                                @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
                                ]

                                1. Ford Explorer
                                  Έκδοση: Premium 77kWh (RWD)
                                  Επιθυμητό χρώμα: Arctic Blue
                                  Έξτρα εξοπλισμός: α) Driver Assistance Pack, β) Ηχοσύστημα B&O (10 ηχεία)
                                  Λ.Τ.Π.Φ = 42.994€ (χωρίς αντλία θερμότητας), 43.992€ (με αντλία θερμότητας)
                                  370€ + 24% = 458€ -> [192€] (-60€) (χωρίς αντλία θερμότητας)
                                  379€ + 24% = 470€ -> [197€] (-55€) (με αντλία θερμότητας)
                                  Εταιρικός φόρος:
                                  36€ (χωρίς αντλία θερμότητας).
                                  48€ (με αντλία θερμότητας).

                                2. Tesla Model Y
                                  Έκδοση: Premium Long Range (RWD)
                                  Επιθυμητό χρώμα: White
                                  558€ + 24% = 692€ -> [294€] (+42€)

                                3. Audi Q3:
                                  Έκδοση: Advanced e-hybrid S tronic 272hp
                                  Επιθυμητό χρώμα: Γκρι Arrow Pearl Effect
                                  Έξτρα εξοπλισμός: Πακέτο Premium Plus (Περιλαμβάνει πακέτο Premium)
                                  Λ.Τ.Π.Φ = 38.773€
                                  570€ + 24% = 706€ [300€] (+48)

                                Ο @katafractos17 που μας έχει "ζαλίσει" με την "αουνταρα" θα είχε παραγγείλει ήδη το Q3.
                                Αφού παίζεις Safe και δεν ρισκάρεις για PHEV, ούτε σου αρέσει το πολύ καλό Tesla Y, παρήγγειλε το Explorer και τα ρέστα σουβλάκια

                                Αουντάρα, ναι!
                                Αλλά έτσι και κάνουν καμία @@ριά και βρεθούν ξεκρέμαστα τα phev, θα πρέπει να βγω στο κλαρί για να πληρώσω τη φορολογία του. 😁
                                Κι μιας και έχω γεράσει πια, δε θα πιάνω και πολλά. 😛
                                Safe λοιπόν γιατί έχουμε και οικογένεια από πίσω.
                                Tavascan όμως έρωτας. Αν δεν το πάρω τώρα, πότε θα μπορέσω; ☺
                                Ίδωμεν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  george1977 @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

                                  @kapelis said in SUV/Crossovers Forum:

                                  @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

                                  @kapelis said in SUV/Crossovers Forum:

                                  @katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:

                                  Σήμερα είδα ότι το Terramar e-Hybrid με το ομολογκάρισμα σύμφωνα με το Euro 6a-bis πάει στα 36 g/km co², οπότε μπαίνει και αυτό στη λίστα και μαζί με το Q3 γίνονται πλέον δύο τα phev.
                                  Περιμένω απαντήσεις από Avis και βλέπουμε.

                                  Nα ενημερώσεις και εμένα παρακαλώ. Ζεις με 400 λιτρα πορτ μπαγκαζ για τόσο όγκο? Εγώ εχω βάλει το capri στο σκοπευτρο.

                                  Στο 3008 PHEV 400 λίτρα έχω και κουτσά στραβά τα καταφέρνω. 🙂
                                  Όχι ότι δεν θα ήθελε παραπάνω χώρο η κυρά. Όσο και να της δώσεις θα το γεμίσει. 😁

                                  Tι αναμονή σου λενε το 3008 phev?

                                  Δεν κοιτάω για το νέο 3008 phev, πρώτον γιατί δεν ξέρω τι ρύπους θα βγάζει με τα νέα πρότυπα και αν κρίνω από το νέο C5 Aircross πιθανόν να περνάει τα 50 γραμμάρια και δεύτερον γιατί είπα αν μπορέσω να μισθώσω ξανά, να πάω και σε κάποια άλλη μάρκα. Έτσι για την εμπειρία. 😁
                                  Όσο για το ηλεκτρικό 3008, απ' ότι είδα και διάβασα, πρέπει να πας στο Long Range με την 97άρα μπαταρία για να πιάσει παρόμοιες πραγματικές αυτονομίες που βγάζουν άλλα ηλεκτρικά με 74αρες και 77αρες μπαταρίες.

                                  Επειδή έκανα περίπου 750 μίλια στην Αγγλία με e3008 μπορώ να σου πώ οτι το λατρέψαμε οικογενειακά.

                                  Παρότι έχει τις χαζομάρες της Πεζο εαν φάει κόλλημα το software ήταν εξαιρετικό στο δρόμο ενω η αυτονομία με την μικρή μπαταρία , παρά τις άθλιες αγγλικές συνθήκες, βροχή, 5c, όλα στο on (καθίσματα, τζάμια, κλιματισμό) ήταν πάνω από 300 χλμ σε μεικτό δίκτυο.

                                  ΟΜΩΣ στην Αγγλία με τις κάμερες τήρεις ευλαβικά τα όρια που σε συνθήκες βροχής μπορεί να είναι και 50 μιλια την ώρα σε εθνικό δρόμο, στα 56 σου έχει κλήση στην leasing.

                                  Το μόνο που με απογοήτευσε (πέρα από το λογισμικό) είναι οτι στις συνθήκες της αγγλίας ο φορτιστής δυκολευόταν να φορτίσει πάνω από 60kwh.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 317
                                  • 318
                                  • 319
                                  • 320
                                  • 321
                                  • 321 / 321
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr