-
Κρουζερ, ο Τραμπάκουλας όταν ρωτάνε τον Σαουδάραβα για τον Κασόγκι μπροστά του, παρεμβαίνει με ένα "τίνος είσι συ;" και ένα "φεηκ νιουζ!" και καθάρισε.
Εσύ δεν έγινες ακόμα πλανητάρχης.
Οπότε το να επινοείς μια μπεμπεδίστικη (σ' αυτή την ηλικία) δυσφημιστική λέξη τύπου "γιούρο κραπ" δεν σημαίνει ότι καθάρισες, όπως ο Τραμπάκουλας.
Άμα και συ βαφτείς πορτοκαλί και ξανθίνεις το μαλλί του σβέρκου και το γυρίσεις μπροστά σε φράντζα, ΟΚ, τότε να το δεχτώ... -
Από την στιγμή που έδωσε 4 αστέρια σε αυτοκίνητο που έφυγε το κάθισμα του οδηγού, το γιούρο σκράπ που του λέω είναι ευφημισμός...

-
Το "ευρωπαϊκό σκραπ" έχει διττή έννοια, όταν αφορά σε κρας τεστ αυτοκινήτων...
-
Για αυτό λέτε πρακτικά να τα χαρίζουν κι εδώ οι λήζιν τα ε-σετρία;
Μιλάμε μόνο που δεν με πληρωσαν να το πάρω
-
@a-d-p said in CITROËN FORUM:
Citroen basalt (Smart Car Platform) δηλαδή, για να καταλαβαίνει και ο απλός κόσμος, το πάτωμα του νέου C3 aircross, Frontera και συμπαρομαρτούντα.
Κάτσε , κάτσε , γιατί το πράμα χοντραινει πολύ τότε.
Νόμιζα πως αυτό το basalt θα βασίζεται σε καμία πλατφόρμα του 2000 , όχι να είναι ίδιο με τα καινούργια.
Το Peugeot 2008 που έχουν στη λίστα τους οι Λατίνοι έχει πάρει μόνο 1 αστέρι με 4 αερόσακους σε τέστ το 2025 , και 2 αστέρια σε τέστ το 2021
Στο euro Ncap υπάρχουν 2 τεστ του 2008 , σε μοντέλο του 2019 με 4 και 5 αστέρια.
Όλες οι άλλες εταιρείες δοκιμάζουν τα μοντέλα τους συνεχώς γιατί οι προδιαγραφές έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια και δεν αφορούν μόνο τα ADAS.
Peugeot και Citroen σταμάτησαν στο 2022!!!
Μετά μόνο το 3008 και μάλιστα το ηλεκτρικό μόνο , στο οποίο γίνεται αναφορά στο νεο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ C5 Aircross πως έχει την ίδια κατάταξη επειδή βασίζεται στο ηλεκτρικό 3008 !!!!Πως το επιτρέπει αυτό ο Euro Ncap ;;;;
Δηλαδή μπορεί η VW να δοκιμάσει μόνο πχ τα Tiguan, Golf , id3 , id5 και μετά να γράψει τα ίδια για τα αντίστοιχα μοντέλα της Skoda , Seat , Audi κλπ;;;;
Αυτό θα ήταν απάτη!
Εν τω μεταξύ ούτε Alfa Romeo βλέπω μετά το 2022 Fiat μετά το 2021 ,και ούτε Jeep εκτός από το Avenger το 2024 που πήρε 3 αστέρια με μέτρια αποτέλεσματα και δεν αναφέρομαι στα ADAS αλλά σε επιβάτες.
Μεγάλη εντύπωση επίσης μου προκαλεί πως αυτό δεν το έχουμε διαβάζει από κανένα μέσο.
Οκ το να γελάμε με τα πλαστικά από Jumpo και την μίζα με κλειδί στα ηλεκτρικά, αλλά εδώ τα πράγματα δεν είναι αστεία.
Έχουν λογικά αποφασίσει εδώ και καιρό πως θα κλείσουν ή εξαγοραστούν και προσπαθούν να βγάλουν όσο περισσότερα μπορούν μέχρι τότε.
-
Τα έχουμε γράψει πολλές φορές και με επίσημα έγγραφα, αν θέλετε απλά να κάνετε σπέκουλα για τα ντίζελγκέιτ, το κάνετε και από μόνοι σας...

-
Διάβασα σχετικά με πρόγραμμα απόσυρσης από τη Citroen, στο autotriti. Έχει κάποιος εικόνα για τι ποσά μιλάμε; Ενδιαφέρεται φίλος μου, αλλά δεν έχει χρόνο να πάει αντιπροσωπεία.
-
Την Τρίτη και την Τετάρτη έχω κάποιες πρωινές δουλειές προς το Φάληρο, οπότε ίσως μετά περάσω από τον Τσάπαλο να ρωτήσω.
Εβγαλε και η Οπελ αντίστοιχες προσφορές, θα μάθω και για αυτές.
Επίσης την Τρίτη θα βγει και ένα νέο πρωτότυπο από την Σιτροέν το ELO.
Εχουν ακουστεί διάφορα, από 6θέσιο 3+3 πολυμορφικό μικρού μήκους, μέχρι Κ car.
-
Citroen – Με πρόγραμμα απόσυρσης για όλους
https://enkinisi.gr/citroen-me-programma-aposyrsis-gia-olous/
-
@a-d-p said in CITROËN FORUM:
Citroen – Με πρόγραμμα απόσυρσης για όλους
https://enkinisi.gr/citroen-me-programma-aposyrsis-gia-olous/
Με τιμές έκπληξη!
Αλήθεια. Δεν τις γράφει πουθενά. Όπου σε πιάσουν. -
Μα το θέμα είναι να πας στην έκθεση.
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Μα το θέμα είναι να πας στην έκθεση.
Κι αν πας απο εκθεση σε εκθεση και λες οι αλλοι μου εδωσαν 10000 τι γινεται ;
Για δοκιμασε το κρουζερ να δουμε μεχρι που θα φτασουν , ετσι κι αλλιως στις εκθεσεις ξημερωβραδιαζεσαι . -
Μπα μια φορά το χρόνο στο σέρβις πάω η άμα έρθει καινούργιο μοντέλο.
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
Μα το θέμα είναι να πας στην έκθεση.
Αυτό για μένα έχει νόημα μόνο αν έχει καλή προσφορά. Προσωπικά οπότε δεν μου λένε και με κουβαλάνε για να μου κάνουν τη μέση έκπτωση που κάνουν έτσι κι αλλιώς αισθάνομαι ότι μου φάγανε τον χρόνο και δεν ξαναπάω. Βέβαια ο μέσος όρος μπορεί να αντιδρά διαφορετικά.
-
ELO κάτι μικρό και ευρύχωρο για την νέα γενιά που τους αρέσει το κάμπινγκ, είναι ψηφιακοί νομάδες ή οτιδήποτε άλλο...
https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-elo-all-the-photos-and-videos
-
@criuser said in CITROËN FORUM:
ELO κάτι μικρό και ευρύχωρο για την νέα γενιά που τους αρέσει το κάμπινγκ, είναι ψηφιακοί νομάδες ή οτιδήποτε άλλο...
https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-elo-all-the-photos-and-videos
Πω πω , κρεατομηχανη, σφαγείο θα γίνει εκεί μέσα στο πρώτο τρακάρισμα.
-
ΕΧΩ δει αηδιες στην ζωη μου , και να φανταστεις οτι ειμαι υπερ των πολυμορφικων , και εχω .
Την εξυπναδα με το τιμονι στην μεση τι να πω
Ολος ο κοσμος ειναι ηλιθιοι που ειναι δεξια η αριστερα .
Τι να πει κανεις θλιψη . -
Απλά γέρασες...

-
Μπράβο στη citroen που της αρέσει να καινοτομεί. Απλά είναι λίγο χαζομαρούλες αυτά που βγάζει. Έχει μπλέξει το engineering με την αγάπη των Γάλλων για το design, τη μόδα κλπ.
-
Εμένα πάντως μου θυμίζει αυτό:

Βέβαια αυτό ήταν και τετρακίνητο , οπότε ιδανικό πραγματικά για νέους με ανησυχίες στο κάμπινγκ.
Τόσο bi που δε ξέρει σε ποια πλευρά να βάλει το τιμόνι! Το έβαλε στη μέση!
CITROËN FORUM