-
Data & facts:
Renault ClioMost sold French car of all time with 17 million units
Most sold car in Europe in many months
Production in Turkey
High share of recycling materials throughout the carFront track 4 cm 2“ wider
Length 4,12 m 162“ (almost 7 cm or 3“ longer)
Wheel arches matt in entry trim, high gloss in high trim
16“-18“ wheels (18“ standard in Esprit Alpine)
Esprit Alpine wheels 50 % recycled aluminum2x 10“ screens
Steering more progressive
Esprit Alpine trim with Alcantara
Optional harman kardon sound
390 l trunk for petrol
310 l trunk for hybrid
4 cm 2“ lower loading sill for bothEngines
115 hp to 158 hp1,2 l 3-cyl 115 hp manual or DCT
5,9 l / 100 km official consumption
10,1 s 0-100 km/h1,8 l 4-cyl Full Hybrid E-Tech 158 hp with 1,4 kWh
3,9 l / 100 km official consumption
8,3 s 0-100 km/h39 l of fuel tank capacity each
LPG for Turkey, France, Spain, Italy, Poland
From 20.000 Euro, Hybrid from 24.000, Full spec Esprit Alpine 29.500 Euro
-
@katafractos17 άργησες, σε πρόλαβε ο @vdx


-
@vdx said in Renault Clio VI:
Είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς.
Εχει χαρακτήρα. Χμμ για το υβριδικό θα δείξει… Είναι λίγο νωρίς ακόμα για τους Γάλλους. Παίζουν ακόμα με τα κυβικά και τους ίππους. Το θετικό είναι ότι παίζουν με ατμοσφαιρικούς και όχι τούρμπο. Για να δούμε…
-
@nikonino said in Renault Clio VI:
@vdx said in Renault Clio VI:
Είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς.
Εχει χαρακτήρα. Χμμ για το υβριδικό θα δείξει… Είναι λίγο νωρίς ακόμα για τους Γάλλους. Παίζουν ακόμα με τα κυβικά και τους ίππους. Το θετικό είναι ότι παίζουν με ατμοσφαιρικούς και όχι τούρμπο. Για να δούμε…
Για το υβριδικό, στο αυτόματο κιβώτιο είναι το κύριο θέμα τους.Αν βελτίωσαν την αξιοπιστία του,θα δείξει.
-
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Renault Clio

https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-portogalia-to-neo-renault-clio/
-
Is it only me ή είναι τόσο όμορφο αμαξάκι; Πωπω πραγματικά απεχθάνομαι τα μικρά αυτοκίνητα αλλά αν ήμουν σε αναζήτηση αγοράς σε αυτή τη κατηγορία θα πήγαινα απευθείας εκεί...
-
-
@sabas_thess said in Renault Clio VI:
Is it only me ή είναι τόσο όμορφο αμαξάκι; Πωπω πραγματικά απεχθάνομαι τα μικρά αυτοκίνητα αλλά αν ήμουν σε αναζήτηση αγοράς σε αυτή τη κατηγορία θα πήγαινα απευθείας εκεί...
Είναι το πιο ωραίο μη-δίλιτρο hatchback ίσως αυτήν την στιγμή. Αν ήμουν εκεί στα 25-30 θα πήγαινα για το LPG άνετα σε αυτό το πράσινο χρώμα που είδα.
-
@babisstinson said in Renault Clio VI:
@sabas_thess said in Renault Clio VI:
Is it only me ή είναι τόσο όμορφο αμαξάκι; Πωπω πραγματικά απεχθάνομαι τα μικρά αυτοκίνητα αλλά αν ήμουν σε αναζήτηση αγοράς σε αυτή τη κατηγορία θα πήγαινα απευθείας εκεί...
Είναι το πιο ωραίο μη-δίλιτρο hatchback ίσως αυτήν την στιγμή. Αν ήμουν εκεί στα 25-30 θα πήγαινα για το LPG άνετα σε αυτό το πράσινο χρώμα που είδα.
25-30k για ένα Clio. Που καταντήσαμε λοχία.
-
@groover1972 said in Renault Clio VI:
@babisstinson said in Renault Clio VI:
@sabas_thess said in Renault Clio VI:
Is it only me ή είναι τόσο όμορφο αμαξάκι; Πωπω πραγματικά απεχθάνομαι τα μικρά αυτοκίνητα αλλά αν ήμουν σε αναζήτηση αγοράς σε αυτή τη κατηγορία θα πήγαινα απευθείας εκεί...
Είναι το πιο ωραίο μη-δίλιτρο hatchback ίσως αυτήν την στιγμή. Αν ήμουν εκεί στα 25-30 θα πήγαινα για το LPG άνετα σε αυτό το πράσινο χρώμα που είδα.
25-30k για ένα Clio. Που καταντήσαμε λοχία.
Εννοούσα 25-30 χρονών σε ηλικία. Δηλαδή χωρίς παιδιά βασικά. Όχι 30Κ για Κλιό. Μόνο αν ήταν RS.
-
Με ένα παιδί (όπως εγώ) για δεύτερο άνετα το παίρνεις. Για πρώτο/μοναδικό όχημα δεν θα το έπαιρνα ποτέ.
-
@sabas_thess said in Renault Clio VI:
Με ένα παιδί (όπως εγώ) για δεύτερο άνετα το παίρνεις. Για πρώτο/μοναδικό όχημα δεν θα το έπαιρνα ποτέ.
Εγω, με ένα παιδί 6 ετών, το έχω για πρώτο αυτοκίνητο. Το πενταρι εεεε.....
Renault Clio VI