-
Άλλη μια ….συκοφαντία….άμα έχεις την τεχνογνωσία βρε παιδί μου…τα κρεμαστάρια αλλού….

https://www.drive.gr/news/kosmos/dieselgate-skotose-16000-anthropoys-apo-2019
-
-
@kkostask said in VW T-ROC 2026:
Άλλη μια ….συκοφαντία….άμα έχεις την τεχνογνωσία βρε παιδί μου…τα κρεμαστάρια αλλού….

https://www.drive.gr/news/kosmos/dieselgate-skotose-16000-anthropoys-apo-2019
Δεν βαρέθηκατε να σπαμαρετε dieselgate κτλ για την VW, γκόμενα να ήταν που σας παράτησε δεν θα κάνατε έτσι


-
Ωστόσο πρόσφατα σκεφτόμουν ότι μιλάνε όλοι μιλάνε και αυτοί που έχουν γκάμα (...) κινητήρων απο 1.2 έως 1.5, αμφότεροι τριμπούρδελα αδιόρθωτα....
-
Μέχρι να μπλέξουμε με τους γερμανούς της μπεμβέ και με το άγχος του ντάουνσαιζε με τον 1,2 είχαμε φοβερούς κινητήρες.
Η Βάγκ έχει βεβαρυμένο ποινικό μητρώο εδώ και δεκαετίες.
-
Μετά τον εξαιρετικό 1,8 τώρα κατάφερε να βγάλει κάτι της προκοπής με τον 1,5 evo2….επί 25 χρόνια πάνω κάτω τριμπούρδελα μοτέρ έβγαζε για τα οποία έδινε ενίοτε δύο χρόνια εγγύηση και στα οποία δεν έκανε ποτέ μα ποτέ ανάκληση.
Τουλάχιστον τώρα πριν σχεδιάσουν το νέο t roc πήγαν την ομάδα σχεδιασμού στον οφθαλμίατρο και έβγαλαν ένα ενδιαφέρον -έως ωραίο- μοντέλο. -
Εκτός από τον 1,8 είχαν και κάτι 1,4 που είχαν μόνιμη σύνδεση με το μετεό, κάτι 1, 6 φυσάει, τισάει και άλλες τέτοιες επιτυχίες.
-
Ο 1.6 Tsi αδικήθηκε από το timing της έλευσης του 1.4 Tsi. Ήταν μια χαρά κινητήρας, καδένα και άμεσος ψεκασμός. Αν αυτός ήταν η βάση του downsizing θα τα είχε πάει εξαιρετικά.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
Θα φανεί σύντομα με την έλευση του I.D 2 πρακτικά θα είναι το relaunch του brand!
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
Θα φανεί σύντομα με την έλευση του I.D 2 πρακτικά θα είναι το relaunch του brand!
Δεν ξέρω τι προσδοκίες υπάρχουν από το id2, οι Γερμανοί όμως απ' ότι διαβάζω είναι μάλλον κάπως παγωμένοι. Έχουν μεγάλες αμφιβολίες για το αν και πόσο θα πουλήσει.
Γενικά τους προβληματίζει η αγορά των ηλεκτρικών, δεν φαίνονται ικανοποιημένοι από τα νούμερα πωλήσεων. Όχι μόνο για τα αυτοκίνητα της vw, για όλα τα ηλεκτρικά.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
Θα φανεί σύντομα με την έλευση του I.D 2 πρακτικά θα είναι το relaunch του brand!
Δεν ξέρω τι προσδοκίες υπάρχουν από το id2, οι Γερμανοί όμως απ' ότι διαβάζω είναι μάλλον κάπως παγωμένοι. Έχουν μεγάλες αμφιβολίες για το αν και πόσο θα πουλήσει.
Γενικά τους προβληματίζει η αγορά των ηλεκτρικών, δεν φαίνονται ικανοποιημένοι από τα νούμερα πωλήσεων. Όχι μόνο για τα αυτοκίνητα της vw, για όλα τα ηλεκτρικά.
Αυτό είχε αναφέρει και ο Τομάς στην παρουσίαση. Πέρα από τον κινητήρα, μένει να δούμε και την ποιότητα στο σύνολο.
Όσο για τα ηλεκτρονικά, δεν πουλάνε όπως περίμεναν φαίνεται πως η πραγματικότητα απέχει αρκετά από τις προσδοκίες τους — και δεν αναφέρομαι μόνο στη VW. -
VW T-ROC 2026


