-
Προφανώς γιατί το Κορόλα είναι καλύτερο στις στροφές και αυτός είναι καυλοτίμονος, ενώ το Σε 4 είναι καλύτερο παντού. Χώρους, επιδόσεις, άνεση.
Το σημαντικότερο όμως του τέστ ήταν η σχεδόν μηδενική διαφορά στην κατανάλωση των 2 αυτοκινήτων, που προφανώς αποτελεί μια μεγαλοπρεπέστατη ΗΤΤΑ για την τογιότα και τους εδώ κατόχους και οπαδούς που μας παραμυθιάζουν για χαμηλές καταναλώσεις.
Τώρα που τελείωσε το βίντεο, μου βγάζει μία σύγκριση μεταξύ του φροντέρα και του εμτζί.
Το ανεβάζω.
4ήμερο είναι θα βρούμε χρόνο να το δούμε.
-
-
Εκεί που έχουν καταντήσει τα σύγχρονα αυτοκίνητα, χωρίς καμία αίσθηση στο τιμόνι και λόγω αυξημένου ύψους είναι κουραστικά σε στροφιλικι, το Corolla το λες και hot hatch πλέον.
Φοβερά καλά ρυθμισμένη ανάρτηση και γεωμετρία, με πολύ καλό τιμόνι, χαμηλή θέση οδήγησης, κατά την άποψη μου είναι καλύτερο από Golf , Focus , 308 σε ωραία σφιχτή και μεσαία στροφοδιαδρομη.
Και με τα 140 αλογάκια δεν είναι πλέον αργό , δεν είναι τουρμπακι και με κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων για κατεβάσματα, αλλά η στιβαρότητα της όλης κατασκευής σε αποζημιώνει αντίστοιχα σε σβέλτο ρυθμό.
Προσωπικά το δίλιτρο με τα 180 άλογα θα το προτιμούσα σε σχέση με τον Άσσο της BMW λόγω εγγύησης Toyota ...αλλά νομίζω πως είναι αρκετά πιο ακριβό στην χώρα μας με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού του Άσσου!!!
Οπότε BMWδάκι με Mpack πακέτο για να είμαστε και μουρατοι αφού δεν μπορούμε να φτάσουμε οικονομικά την Toyotάρα!
O tempora o mores!!!!!!!
-
Εχουμε το 308 και το Αστρα που είναι χαμηλά, αλλά και την Τζούνιορ.
Από την άλλη έχουμε το χάρισμα να φτιάχνουμε ψηλά που όπως είδαμε στον τάρανδο είναι και στριφτερά.
-
Δεν έχουμε ταράνδους στην Ελλάδα
-

-
Τετράποδους!
-
Honda Civic Type R VS Volkswagen Golf GTI
Στη μια γωνία του ρίνγκ το σκληροπυρηνικό Type R με 329hp και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και στην απέναντι το Golf GTI με 265hp και ημιαυτόματο κιβώτιο DSG.
Και τα δύο μπροστινοκίνητα. Και τα δύο καυτά. Και τα δύο προκαλούν συγκινήσεις. Αυτή είναι μια επική μάχη με τα τελευταία του είδους που απειλείται με εξαφάνιση: Hot Hatchbacks.
Ήχος στο τέρμα και απολαύστε τον ήχο, τη δύναμη και το οδηγικό πάθος που περνούν και τα δυο τους στον οδηγό τους
-
@a-d-p said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Honda Civic Type R VS Volkswagen Golf GTI
Στη μια γωνία του ρίνγκ το σκληροπυρηνικό Type R με 329hp και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και στην απέναντι το Golf GTI με 265hp και ημιαυτόματο κιβώτιο DSG.
Και τα δύο μπροστινοκίνητα. Και τα δύο καυτά. Και τα δύο προκαλούν συγκινήσεις. Αυτή είναι μια επική μάχη με τα τελευταία του είδους που απειλείται με εξαφάνιση: Hot Hatchbacks.
Ήχος στο τέρμα και απολαύστε τον ήχο, τη δύναμη και το οδηγικό πάθος που περνούν και τα δυο τους στον οδηγό τους
Σιγα την επικη μαχη.
Honda vs μπαλακι του golf ειναι πάντα 1 το αποτελεσμα
-
Κανονικά η σύγκριση θα έπρεπε να είναι μεταξύ Type R και Golf R που είναι στο ίδιο επίπεδο τιμής και ιπποδύναμης
-
@skg1958 said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Κανονικά η σύγκριση θα έπρεπε να είναι μεταξύ Type R και Golf R που είναι στο ίδιο επίπεδο τιμής και ιπποδύναμης
Με πρόλαβες.
Το GTi είναι 20000€ φθηνότερο.
Στο εξωτερικό με το Golf R το συγκρίνουν, εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει δημοσιογραφικό.(υποθέτω)
-
@a-d-p said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
@skg1958 said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Κανονικά η σύγκριση θα έπρεπε να είναι μεταξύ Type R και Golf R που είναι στο ίδιο επίπεδο τιμής και ιπποδύναμης
Με πρόλαβες.
Το GTi είναι 20000€ φθηνότερο.
Στο εξωτερικό με το Golf R το συγκρίνουν, εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει δημοσιογραφικό.(υποθέτω)
το μπαλακι του γκολφ και κιτρινο να το βαψεις πάλι κατωτερο θα ειναι. Δεν συγκρινεται με τον σαμουραι , θα το κοψει στα 2 με μια κινηση ακομα και αν παει με 30 χλμ παραπανω
ΥΓ για ολους τους περιεργους, το χιουμορ ειναι μεσα στην ζωη. Αμαξαρα ειναι και το golf
-
Golf gti για μένα, πιο all-around αυτοκινητο.
-
@georgemit said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Golf gti για μένα, πιο all-around αυτοκινητο.

Ναι εχεις δίκιο, οπλα ειναι στο δρομο και τα 2 , το vw ειναι πιο all around
το honda πολύ ειδικο δεν μας κάνει

-
Το GTI Clubsport ειναι το ευθέως ανταγωνιστικό του Type R.
-
-
-
Citroën C3 Aircross vs Dacia Jogger: Η μάχη των οικονομικών επταθέσιων
Το νέο Citroën C3 Aircross προκαλεί ευθέως το Dacia Jogger σε μια σύγκριση όπου πρακτικότητα, άνεση και οικονομία μπαίνουν στο μικροσκόπιο.
https://carselectric.gr/citroen-c3-aircross-vs-dacia-jogger-i-machi-ton-oikonomikon-eptathesion/
-
Ενδιαφέρουσα σύγκριση των Β σουβ σε γαλλικό περιοδικό.
-
Ούτε ο παγωμένος δε θα έθαβε τόσο πολύ το cross
Σύγκριση αυτοκινήτων