Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 50 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1009
    40470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikonino @sette last edited by

      @sette said in Suzuki Swift (2024):

      @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

      Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

      Συμφωνώ ότι συμφέρει η GL+ αντί της GLX. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει στη πράξη το swift στη πόλη ώστε να δεις από πρώτο χέρι το πόσο χαμηλές καταναλώσεις προσφέρει... Εγώ ως πωλητής της Suzuki (πρώην), έχω εμπειρία από το προηγούμενο και μπορώ να σου πω ότι στη πράξη, μόνο το Yaris hybrid ήταν οικονομικότερο. Το τωρινό, είναι ακόμη πιο οικονομικό και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...

      Για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό ανάλογα με τις εξωτερικές διαστάσεις του. Απλά δεν είναι για 3 άτομα πίσω... Ο χώρος αποσκευών δε, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος αν και μικρότερος του ανταγωνισμού.

      Δεν υπάρχει περίπτωση να κοντράρει το yaris hybrid (δεν έχει mild η Toyota). Δεν μπορεί αυτό που κινείται ηλεκτρικά (άρα 0 κατανάλωση), να κοντράρεται έστω και λίγο με τον άλλον που κινείται στο μποτιλιάρισμα με αναμμένη την μηχανή. Τώρα μικτές καταναλώσεις οκ μπορεί να είναι κοντά αλλά στο μποτιλιάρισμα γιοκ.

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Στο μποτιλιάρισμα θα είναι πιο ενεργοβόρο, σε μέσο ορό είναι στα ίδια.

        Εάν εσύ από την στιγμή που βγαίνεις από το σπίτι σου μέχρι τον προορισμό σου έχεις ΜΟΝΑΧΑ μποτιλιάρισμα τότε θα κάψεις 1,5 λίτρο παραπάνω. Εάν έχεις και λεωφόρους με ροή θα είσαι στα ίδια.

        Συμβουλή εάν έχεις κάθε ημέρα παντού μποτιλιάρισμα κάτι κάνεις λάθος. 🙂

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • npapanik
          npapanik @nikonino last edited by

          @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

          Φοράει όλα τα συστήματα ασφαλείας που έχουν και οι ανταγωνιστές. Τα ίδια συστήματα φοράει και το vitara & το scross. Μήπως, πρέπει να δουν το λογισμικό στο swift; Αλλιώς έχουν θέμα όλα τα αυτοκίνητα της suzuki.

          Τα τρία αστέρια τα πήρε λόγω του 67% στην προστασία ενηλίκων και 65% παιδιών. Στην κατηγορία "City & Supermini" βλέπουμε τα αποτελέσματα για τα ratings 2024 & 2025.

          bbebd25f-6ceb-4b2e-bda8-4ad823bfb5e0-image.png

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • npapanik
            npapanik last edited by

            Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο:

            7652c823-246b-429a-9021-b6ab9d78313b-image.png

            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Εάν θύμαμαι σωστα, αυξήθηκε η μάζα του κινητού εμποδίου που παριστάνει το αντίθετο αυτοκίνητο. Το μετέτρεψαν σε μεσαίο suv.

              Αυτόν επιφέρει άλλες δυνάμεις πάνω στο αυτοκίνητο.

              Ενώ κάποιοι απο τους πόντους χάθηκαν επειδή όπως λέει δεν προσφέρει την ίδια προστασία σε όλα τα μεγέθη οδηγών… ερυστερνων κτλ

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • npapanik
                npapanik @lap last edited by

                @lap said in Suzuki Swift (2024):

                Εάν θύμαμαι σωστα, αυξήθηκε η μάζα του κινητού εμποδίου που παριστάνει το αντίθετο αυτοκίνητο. Το μετέτρεψαν σε μεσαίο suv.

                Αυτόν επιφέρει άλλες δυνάμεις πάνω στο αυτοκίνητο.

                Ενώ κάποιοι απο τους πόντους χάθηκαν επειδή όπως λέει δεν προσφέρει την ίδια προστασία σε όλα τα μεγέθη οδηγών… ερυστερνων κτλ

                Απο την στιγμή που κράτησαν την ίδια πλατφόρμα (Heartect) χωρίς βελτιώσεις προφανώς και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν επαρκώς στα αυστηρότερα κριτήρια του 2025 rating.

                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Είναι εμφανές το ότι αυξήθηκε η αυστηρότητα και άλλαξε ο τρόπος δοκιμής.

                  Αυτό βέβαια βάζει σε σκέψεις και για τα υπόλοιπα 5 αστέρα πριν 5-10 έτη. Όλα θα ήταν από 2 μέχρι 3 αστέρια το πολύ

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • npapanik
                    npapanik @lap last edited by

                    @lap said in Suzuki Swift (2024):

                    Είναι εμφανές το ότι αυξήθηκε η αυστηρότητα και άλλαξε ο τρόπος δοκιμής.

                    Αυτό βέβαια βάζει σε σκέψεις και για τα υπόλοιπα 5 αστέρα πριν 5-10 έτη. Όλα θα ήταν από 2 μέχρι 3 αστέρια το πολύ

                    Φυσικά, εγώ πάντως σε στενά οδηγώ σαν να έχω μοτοσυκλέτα. Αν σου πέσει SUV πάνω σου απο το πλάι την έκατσες.

                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Εδώ το ίδιο αυτοκίνητο που απέσπασε 5 αστέρια πριν λίγα έτη

                      https://www.euroncap.com/en/results/vw/t-cross/35883

                      Σήμερα μετά βίας πιάνει τα 3

                      https://www.euroncap.com/en/results/vw/t-cross/57088

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sette @nikonino last edited by

                        @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

                        @sette said in Suzuki Swift (2024):

                        @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

                        Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

                        Συμφωνώ ότι συμφέρει η GL+ αντί της GLX. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει στη πράξη το swift στη πόλη ώστε να δεις από πρώτο χέρι το πόσο χαμηλές καταναλώσεις προσφέρει... Εγώ ως πωλητής της Suzuki (πρώην), έχω εμπειρία από το προηγούμενο και μπορώ να σου πω ότι στη πράξη, μόνο το Yaris hybrid ήταν οικονομικότερο. Το τωρινό, είναι ακόμη πιο οικονομικό και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...

                        Για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό ανάλογα με τις εξωτερικές διαστάσεις του. Απλά δεν είναι για 3 άτομα πίσω... Ο χώρος αποσκευών δε, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος αν και μικρότερος του ανταγωνισμού.

                        Δεν υπάρχει περίπτωση να κοντράρει το yaris hybrid (δεν έχει mild η Toyota). Δεν μπορεί αυτό που κινείται ηλεκτρικά (άρα 0 κατανάλωση), να κοντράρεται έστω και λίγο με τον άλλον που κινείται στο μποτιλιάρισμα με αναμμένη την μηχανή. Τώρα μικτές καταναλώσεις οκ μπορεί να είναι κοντά αλλά στο μποτιλιάρισμα γιοκ.

                        'και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...'

                        Το γράφω... Σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπου προφανώς δεν αναφέρομαι σε παρατεταμένο μποτιλιάρισμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          Suzuki Swift: Όλες οι τιμές και οι εκδόσεις στην Ελλάδα

                          https://www.4troxoi.gr/agora/suzuki-swift-oles-oi-times-kai-oi-ekdoseis-stin-ellada/

                          Κάναμε και αφιέρωμα μπας και γυρίσει ο @lap 😁😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • azk342
                            azk342 last edited by

                            καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                            gatoz G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @azk342 last edited by

                              @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                              καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                              αν βιταρα, παντα 4κινητο
                              και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                              μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?

                              #milf-a-man

                              azk342 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                groover1972 @azk342 last edited by

                                @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                Στο scross μπήκες;

                                azk342 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • azk342
                                  azk342 @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                  @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                  καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                  αν βιταρα, παντα 4κινητο
                                  και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                                  μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
                                  φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • azk342
                                    azk342 @groover1972 last edited by

                                    @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

                                    @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                    καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                    Στο scross μπήκες;

                                    οχι....δεν μου αρέσει εξωτερικά

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @azk342 last edited by gatoz

                                      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                      αν βιταρα, παντα 4κινητο
                                      και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                                      μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
                                      φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

                                      διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
                                      η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

                                      #milf-a-man

                                      azk342 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • azk342
                                        azk342 @gatoz last edited by

                                        @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                        @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                        @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                        @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                        καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                        αν βιταρα, παντα 4κινητο
                                        και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                                        μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
                                        φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

                                        διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
                                        η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

                                        Στο δικίνητο ήδη η καταναλωση είναι αρκετή. από γνωστούς και διαβαζοντας οι τιμές παίζουν γύρω από 7,5. Το τετρακίνητο πρόσθεσε +1 λίτρο. Νομίζω αρκετά για αυτοκίνητο 2025 βενζινοκίνητο

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          groover1972 @azk342 last edited by

                                          @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                          @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                          @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                          @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                          @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                          καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                          αν βιταρα, παντα 4κινητο
                                          και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                                          μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
                                          φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

                                          διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
                                          η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

                                          Στο δικίνητο ήδη η καταναλωση είναι αρκετή. από γνωστούς και διαβαζοντας οι τιμές παίζουν γύρω από 7,5. Το τετρακίνητο πρόσθεσε +1 λίτρο. Νομίζω αρκετά για αυτοκίνητο 2025 βενζινοκίνητο

                                          Έχω την εντύπωση ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα για τις καταναλώσεις. Μιλάς για το ήπιο υβριδικό; 7.5 μόνο αν έχει μέσο όρο 160χλμ την ώρα ή έχει χαλάσει το υβριδικό σύστημα 🤣😂🤣😂🤣

                                          azk342 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • azk342
                                            azk342 @groover1972 last edited by

                                            @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

                                            @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                            @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                            @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                            @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

                                            @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

                                            καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

                                            αν βιταρα, παντα 4κινητο
                                            και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
                                            μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
                                            φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

                                            διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
                                            η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

                                            Στο δικίνητο ήδη η καταναλωση είναι αρκετή. από γνωστούς και διαβαζοντας οι τιμές παίζουν γύρω από 7,5. Το τετρακίνητο πρόσθεσε +1 λίτρο. Νομίζω αρκετά για αυτοκίνητο 2025 βενζινοκίνητο

                                            Έχω την εντύπωση ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα για τις καταναλώσεις. Μιλάς για το ήπιο υβριδικό; 7.5 μόνο αν έχει μέσο όρο 160χλμ την ώρα ή έχει χαλάσει το υβριδικό σύστημα 🤣😂🤣😂🤣

                                            μιλώ για το αυτόματο

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 50 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr