-
@sette said in Suzuki Swift (2024):
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
Συμφωνώ ότι συμφέρει η GL+ αντί της GLX. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει στη πράξη το swift στη πόλη ώστε να δεις από πρώτο χέρι το πόσο χαμηλές καταναλώσεις προσφέρει... Εγώ ως πωλητής της Suzuki (πρώην), έχω εμπειρία από το προηγούμενο και μπορώ να σου πω ότι στη πράξη, μόνο το Yaris hybrid ήταν οικονομικότερο. Το τωρινό, είναι ακόμη πιο οικονομικό και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...
Για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό ανάλογα με τις εξωτερικές διαστάσεις του. Απλά δεν είναι για 3 άτομα πίσω... Ο χώρος αποσκευών δε, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος αν και μικρότερος του ανταγωνισμού.
Δεν υπάρχει περίπτωση να κοντράρει το yaris hybrid (δεν έχει mild η Toyota). Δεν μπορεί αυτό που κινείται ηλεκτρικά (άρα 0 κατανάλωση), να κοντράρεται έστω και λίγο με τον άλλον που κινείται στο μποτιλιάρισμα με αναμμένη την μηχανή. Τώρα μικτές καταναλώσεις οκ μπορεί να είναι κοντά αλλά στο μποτιλιάρισμα γιοκ.
-
Στο μποτιλιάρισμα θα είναι πιο ενεργοβόρο, σε μέσο ορό είναι στα ίδια.
Εάν εσύ από την στιγμή που βγαίνεις από το σπίτι σου μέχρι τον προορισμό σου έχεις ΜΟΝΑΧΑ μποτιλιάρισμα τότε θα κάψεις 1,5 λίτρο παραπάνω. Εάν έχεις και λεωφόρους με ροή θα είσαι στα ίδια.
Συμβουλή εάν έχεις κάθε ημέρα παντού μποτιλιάρισμα κάτι κάνεις λάθος.

-
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Φοράει όλα τα συστήματα ασφαλείας που έχουν και οι ανταγωνιστές. Τα ίδια συστήματα φοράει και το vitara & το scross. Μήπως, πρέπει να δουν το λογισμικό στο swift; Αλλιώς έχουν θέμα όλα τα αυτοκίνητα της suzuki.
Τα τρία αστέρια τα πήρε λόγω του 67% στην προστασία ενηλίκων και 65% παιδιών. Στην κατηγορία "City & Supermini" βλέπουμε τα αποτελέσματα για τα ratings 2024 & 2025.

-
Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο:

-
Εάν θύμαμαι σωστα, αυξήθηκε η μάζα του κινητού εμποδίου που παριστάνει το αντίθετο αυτοκίνητο. Το μετέτρεψαν σε μεσαίο suv.
Αυτόν επιφέρει άλλες δυνάμεις πάνω στο αυτοκίνητο.
Ενώ κάποιοι απο τους πόντους χάθηκαν επειδή όπως λέει δεν προσφέρει την ίδια προστασία σε όλα τα μεγέθη οδηγών… ερυστερνων κτλ
-
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Εάν θύμαμαι σωστα, αυξήθηκε η μάζα του κινητού εμποδίου που παριστάνει το αντίθετο αυτοκίνητο. Το μετέτρεψαν σε μεσαίο suv.
Αυτόν επιφέρει άλλες δυνάμεις πάνω στο αυτοκίνητο.
Ενώ κάποιοι απο τους πόντους χάθηκαν επειδή όπως λέει δεν προσφέρει την ίδια προστασία σε όλα τα μεγέθη οδηγών… ερυστερνων κτλ
Απο την στιγμή που κράτησαν την ίδια πλατφόρμα (Heartect) χωρίς βελτιώσεις προφανώς και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν επαρκώς στα αυστηρότερα κριτήρια του 2025 rating.
-
Είναι εμφανές το ότι αυξήθηκε η αυστηρότητα και άλλαξε ο τρόπος δοκιμής.
Αυτό βέβαια βάζει σε σκέψεις και για τα υπόλοιπα 5 αστέρα πριν 5-10 έτη. Όλα θα ήταν από 2 μέχρι 3 αστέρια το πολύ
-
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Είναι εμφανές το ότι αυξήθηκε η αυστηρότητα και άλλαξε ο τρόπος δοκιμής.
Αυτό βέβαια βάζει σε σκέψεις και για τα υπόλοιπα 5 αστέρα πριν 5-10 έτη. Όλα θα ήταν από 2 μέχρι 3 αστέρια το πολύ
Φυσικά, εγώ πάντως σε στενά οδηγώ σαν να έχω μοτοσυκλέτα. Αν σου πέσει SUV πάνω σου απο το πλάι την έκατσες.
-
Εδώ το ίδιο αυτοκίνητο που απέσπασε 5 αστέρια πριν λίγα έτη
https://www.euroncap.com/en/results/vw/t-cross/35883
Σήμερα μετά βίας πιάνει τα 3
-
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
@sette said in Suzuki Swift (2024):
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
Συμφωνώ ότι συμφέρει η GL+ αντί της GLX. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει στη πράξη το swift στη πόλη ώστε να δεις από πρώτο χέρι το πόσο χαμηλές καταναλώσεις προσφέρει... Εγώ ως πωλητής της Suzuki (πρώην), έχω εμπειρία από το προηγούμενο και μπορώ να σου πω ότι στη πράξη, μόνο το Yaris hybrid ήταν οικονομικότερο. Το τωρινό, είναι ακόμη πιο οικονομικό και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...
Για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό ανάλογα με τις εξωτερικές διαστάσεις του. Απλά δεν είναι για 3 άτομα πίσω... Ο χώρος αποσκευών δε, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος αν και μικρότερος του ανταγωνισμού.
Δεν υπάρχει περίπτωση να κοντράρει το yaris hybrid (δεν έχει mild η Toyota). Δεν μπορεί αυτό που κινείται ηλεκτρικά (άρα 0 κατανάλωση), να κοντράρεται έστω και λίγο με τον άλλον που κινείται στο μποτιλιάρισμα με αναμμένη την μηχανή. Τώρα μικτές καταναλώσεις οκ μπορεί να είναι κοντά αλλά στο μποτιλιάρισμα γιοκ.
'και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...'
Το γράφω... Σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπου προφανώς δεν αναφέρομαι σε παρατεταμένο μποτιλιάρισμα...
Suzuki Swift (2024)