-
Το Zeekr 001 εφοδιάζεται με μπαταρία με χημεία NMC χωρητικότητας 100 kWh σε όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές, την οποία υπογράφει η κινεζική επίσης CATL. Και εδώ, η γκάμα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις, με την Long Range να παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 272 ίππους και 343 Nm. Στις εκδόσεις Performance και Privilege, το σύστημα κίνησης ενισχύεται από έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα προσφέροντας συνδυαστικά ισχύ 544 ίππων και ροπή 686 Nm. Από εκεί και πέρα, η έκδοση Long Range, με τον «μονό» κινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέρει έως και 620 km αυτονομίας (WLTP). Με ταχυφόρτιση DC στα 200 kW, που είναι και η μέγιστη που υπστηρίζεται σε παροχή συνεχούς ρεύμτος, η φόρτιση 10-80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά, ενώ με τον στάνταρ ενσωματωμένο φορτιστή AC των 22kW η πλήρης φόρτισή της (0-100%) διαρκεί 5,5 ώρες
Όσον αφορά τις τιμές, το Zeekr 001 ξεκινά στη χώρα μας από τα 59.990€ (59.990€ με επιδότηση) για την έκδοση Core, φτάνοντας αισίως στα 65.990€ και 69.990€ για τις παραλλαγές Performace και Privelage.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-ellada-ta-ilektrika-montela-tis-zeekr/
-
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα. -
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι με τα ηλεκτρικά, θα αγοράζουμε ως μεταχειρισμένα, αμαξάρες σε τιμές χώμα! Και δεν θα υπάρχει ο φόβος «τι θα μου βγάλει;» Ένα spot mechanic θα κάνεις, ένα battery health test και τέλος!
-
@axel12p said in ZEEKR forum:
ων Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα
ολα τα κινεζικα αν τα συγκρινεις με τα αντιστοιχα tesla (performance συγκριση με performance) εχουν πολύ χειροτερη καταναλωση. Ισχυει αυτό που λες
και ευτυχως να σου πω την αληθεια
γιατι αν δεν ηταν ετσι δεν θα υπήρχε λογος να αγορασει κανενας τιποτα αλλο εκτος από κινεζικο αμαξι. Παλι καλά που υπάρχει η τεσλα να εχουν ανταγωνισμο προς το παρον
Ευχομαι στο μέλλον να εχουν και από αλλους ανταγωνισμο γιατι τωρα δεν εχουν και δεν ειναι καλό.
Αν συνεχισουν ετσι τα πραγματα σε 10 χρονια θα βλέπεις μονο κινεζικα παντου. Δεν το ευχομαι ελπιζω να αντιστραφει η κατασταση απο τους αλλους στην ευρωπη κυριως που προσπαθουν αλλα απεχουν πολύ από το να ειναι ανταγωνιστικοι. Δεν γινεται για παντα να βασιζονται στο design και στο brand name. Το δευτερο σε 2-3 χρονια θα εξαφανιστει και ολοι θα γνωριζουν τις νεες μαρκες. Ηδη την BYD την εχουν μάθει ολοι..................... απλα ειναι επιφυλακτικοι. Σε 3-4 χρονια δεν θα έχουν αμφιβολιες μολις μαθουν οτι ειναι και αξιοπιστη
Το κακο ειναι οτι οι κινεζοι μας δινουν τωρα ΑΚΟΜΑ και με υψηλους δασμούς καλές τιμες σε σχεση με τα γνωστα ευρωπαικα και υπερπληρη εξοπλισμο. Αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος τι θα κάνουν μολις εχουν κανει establish τα brand τους και εχουν ψηλες πωλήσεις. Μπορει να ανεβασουν τιμες........ ειναι μια πιθανοτητα. Γιαυτο χρειαζεται ανταγωνισμός. Οσο περισσότεροι , τοσο το καλύτερο για τον καταναλωτη. Ισχυει για τα ΠΑΝΤΑ
-
Στο top gear uk, όλο 5/10 βαθμολογούν τα zeekr, έχουν κάτι προσωπικό μαζί τους;
-
Έχω την αίσθηση ότι τα αυτοκίνητα του Geely Group έχουν από τις υψηλότερες καταναλώσεις γενικά, όχι μόνο συγκριτικά με την Tesla που είναι κορυφή.
Όσο για τις τιμές, από την στιγμή που κάνουν εργοστάσια στην Ευρώπη, λογικά θα ανέβει και το κόστος παραγωγής. Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους. -
@jamesd said in ZEEKR forum:
Στο top gear uk, όλο 5/10 βαθμολογούν τα zeekr, έχουν κάτι προσωπικό μαζί τους;
Χρέπια.

-
@jamesd said in ZEEKR forum:
Στο top gear uk, όλο 5/10 βαθμολογούν τα zeekr, έχουν κάτι προσωπικό μαζί τους;
Αν του είχαν βάλει ταμπελάκι MG θα έπαιρνε 9/10

-
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους με υπομονη μεσα στα χρόνια.
-
@cirus said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους
όλες οι εταιρείες έχουν αυτοσκοπό να εξαλείψουν τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο - μονοπώλιο, απλώς οι Κινέζικες έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, που τους επιτρέπει να πουλάνε πάρα πολύ φθηνά.
Θα Έχετε παρατηρήσει ότι όταν μια εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο προϊόν στην αγορά, η παλιές εταιρείες μειώνουν την τιμή στα δικά τους, για να δυσκολέψουν την είσοδο.
Δυστυχώς, αυτό δεν το έκαναν οι παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες, προφανώς γιατί δεν είχαν κεφάλαια για κάψιμο ή υποτίμησαν τον αντίπαλο (το πιθανότερο) ή τέλος πιστεύουν στη δύναμη του brand name (φαινόμενο @criuser
) -
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους
όλες οι εταιρείες έχουν αυτοσκοπό να εξαλείψουν τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο - μονοπώλιο, απλώς οι Κινέζικες έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, που τους επιτρέπει να πουλάνε πάρα πολύ φθηνά.
Θα Έχετε παρατηρήσει ότι όταν μια εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο προϊόν στην αγορά, η παλιές εταιρείες μειώνουν την τιμή στα δικά τους, για να δυσκολέψουν την είσοδο.
Δυστυχώς, αυτό δεν το έκαναν οι παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες, προφανώς γιατί δεν είχαν κεφάλαια για κάψιμο ή υποτίμησαν τον αντίπαλο (το πιθανότερο) ή τέλος πιστεύουν στη δύναμη του brand name (φαινόμενο @criuser
)οχι , δεν εχουν ολες οι εταιρειες με το που μπαινουν σε μια νεα αγορα να τον εξαλειψουν
οι περισσοτερες θελουν να γινουν ανταγωνιστικοι και να πάρουν μεριδιο αγοράς και σταδιακα να το μεγαλώσουν. Και επειτα ισως να θελουν και να εξαλειψουν τον ανταγωνισμο
Οι κινεζοι ερχονται εξ αρχης με αυτη την λογική
-
@cirus said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους
όλες οι εταιρείες έχουν αυτοσκοπό να εξαλείψουν τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο - μονοπώλιο, απλώς οι Κινέζικες έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, που τους επιτρέπει να πουλάνε πάρα πολύ φθηνά.
Θα Έχετε παρατηρήσει ότι όταν μια εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο προϊόν στην αγορά, η παλιές εταιρείες μειώνουν την τιμή στα δικά τους, για να δυσκολέψουν την είσοδο.
Δυστυχώς, αυτό δεν το έκαναν οι παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες, προφανώς γιατί δεν είχαν κεφάλαια για κάψιμο ή υποτίμησαν τον αντίπαλο (το πιθανότερο) ή τέλος πιστεύουν στη δύναμη του brand name (φαινόμενο @criuser
)οχι , δεν εχουν ολες οι εταιρειες με το που μπαινουν σε μια νεα αγορα να τον εξαλειψουν
οι περισσοτερες θελουν να γινουν ανταγωνιστικοι και να πάρουν μεριδιο αγοράς και σταδιακα να το μεγαλώσουν. Και επειτα ισως να θελουν και να εξαλειψουν τον ανταγωνισμο
Οι κινεζοι ερχονται εξ αρχης με αυτη την λογική
Σε αυτό έχεις δίκιο, βιάζονται πολύ, θαρρείς και έχουν κάποια προθεσμία....του στυλ να τελειώνουμε με αυτό να πάμε παρακάτω
-
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους
όλες οι εταιρείες έχουν αυτοσκοπό να εξαλείψουν τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο - μονοπώλιο, απλώς οι Κινέζικες έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, που τους επιτρέπει να πουλάνε πάρα πολύ φθηνά.
Θα Έχετε παρατηρήσει ότι όταν μια εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο προϊόν στην αγορά, η παλιές εταιρείες μειώνουν την τιμή στα δικά τους, για να δυσκολέψουν την είσοδο.
Δυστυχώς, αυτό δεν το έκαναν οι παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες, προφανώς γιατί δεν είχαν κεφάλαια για κάψιμο ή υποτίμησαν τον αντίπαλο (το πιθανότερο) ή τέλος πιστεύουν στη δύναμη του brand name (φαινόμενο @criuser
)οχι , δεν εχουν ολες οι εταιρειες με το που μπαινουν σε μια νεα αγορα να τον εξαλειψουν
οι περισσοτερες θελουν να γινουν ανταγωνιστικοι και να πάρουν μεριδιο αγοράς και σταδιακα να το μεγαλώσουν. Και επειτα ισως να θελουν και να εξαλειψουν τον ανταγωνισμο
Οι κινεζοι ερχονται εξ αρχης με αυτη την λογική
Σε αυτό έχεις δίκιο, βιάζονται πολύ, θαρρείς και έχουν κάποια προθεσμία....του στυλ να τελειώνουμε με αυτό να πάμε παρακάτω
αν ο υπερτατος αρχηγος σε απειλουσε με εξαφανιση (οχι της επιχειρησης σου, αλλα εσενα του ιδιου) δεν θα βιαζοσουν και εσυ να παρουσιασεις αποτελεσμα;

-
@axel12p said in ZEEKR forum:
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα.Αν και πράγματι έχουν αυξημένη κατανάλωση, στο 1000 km challenge του bjorn, το 7Χ έγραψε 8.55, γρηγορότερο από Μ3 highland, ακριβώς λόγω της εξαιρετικής ταχύτητας φόρτισης. Πιστεύω ότι αποφάσισαν να εξελίξουν την ταχύτητα φόρτισης και όχι να ανταγωνιστούν την τέσλα στο efficiency.
-
@dg79 said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα.Αν και πράγματι έχουν αυξημένη κατανάλωση, στο 1000 km challenge του bjorn, το 7Χ έγραψε 8.55, γρηγορότερο από Μ3 highland, ακριβώς λόγω της εξαιρετικής ταχύτητας φόρτισης. Πιστεύω ότι αποφάσισαν να εξελίξουν την ταχύτητα φόρτισης και όχι να ανταγωνιστούν την τέσλα στο efficiency.
Welcome back @dg79

-
@dg79 said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα.Αν και πράγματι έχουν αυξημένη κατανάλωση, στο 1000 km challenge του bjorn, το 7Χ έγραψε 8.55, γρηγορότερο από Μ3 highland, ακριβώς λόγω της εξαιρετικής ταχύτητας φόρτισης. Πιστεύω ότι αποφάσισαν να εξελίξουν την ταχύτητα φόρτισης και όχι να ανταγωνιστούν την τέσλα στο efficiency.
ΟΚ, το Zeekr πατάει στην κορυφαία ταχύτητα φόρτισης. Αυτό όμως δε βολεύει χώρες όπως οι Ελλάδα όπου δεν υπάρχει ακόμη το αντίστοιχο δίκτυο, ενώ το θέμα της υψηλής κατανάλωσης αφορά το σύνολο του ομίλου. Διάβαζα τώρα για το Volvo EX30 CC το όποιο έχει ελάχιστη κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο 24KWh/100Km. Και αυτό δεν φορτίζει με 450KW!

Σε ότι αφορά την συζήτηση για τους Κινέζους, νομίζω ότι δύο είναι οι λόγοι για την επιθετική τους πολιτική.
Ο πρώτος είναι θέμα κύρους. Θεωρούν πολύ σημαντική και δύσκολη την Ευρωπαϊκή αγορά και προσπαθούν να μπουν δυναμικά από την αρχή. Επενδύοντας μεγάλα ποσά σε ερευνητικά κέντρα, εργοστάσια, εξειδικευμένο προσωπικό από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, δίκτυο, κλπ.
Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Υπάρχει τέτοιος πόλεμος τιμών στην Κίνα, από τις δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν δημιουργηθεί, που το περιθώριο κέρδους είναι ελάχιστο εκεί. Την ίδια στιγμή και παρά τους δασμούς, μπορούν να πουλάνε σε οικονομικές τιμές στην Ευρώπη, όντας φτηνότεροι από τους περισσότερους "παραδοσιακούς" κατασκευαστές, αλλά και με πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους! Οπότε, όσο περισσότερες πωλήσεις κάνουν εδώ, τόσο μεγαλύτερα και τα κέρδη τους!
ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να υπάρχει και ένας εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων Κινέζων κατασκευαστών. Όσο πιο γρήγορα αποκτήσουν ένα μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για τους επόμενους να μπουν στην αγορά μελλοντικά. Σε λιγότερο από ένα χρόνο η BYD θα έχει δύο εργοστάσια σε λειτουργία στην Ευρώπη, με αυτοκίνητα που θα έχουν μηδενικούς δασμούς. Πόσο εύκολο θα είναι να την χτυπήσουν οι υπόλοιποι Κινέζοι, αν έχουν 30% δασμούς και πρέπει να κουβαλάνε τα ανταλλακτικά τους από την Κίνα; Πόσο "Κινέζικό" θα θεωρεί ένας Ευρωπαίος ένα BYD που κατασκευάζεται στην Ουγγαρία, στην Τουρκία ή την Ισπανία;
-
Αν είσαι σοβαρή εταιρεία, δεν έχει σημασία που κατασκευάζεται ένα όχημα, αλλά με τι πρότυπα και προδιαγραφές.
-
Για τους πελάτες πολλές φορές ο τόπος κατασκευής μετράει.
Άλλη εικόνα είχαν οι πελάτες για τα Qashqai από Sunderland και άλλη για τα X-Trail made in Japan!Πολλοί Έλληνες επιλέγουν να μην αγοράσουν μοντέλα made in Turkey.
Επίσης, αν μια εταιρεία είχε επενδύσει στην χώρα μου και έδινε δουλειά σε δεκάδες συμπολίτες μου, πιθανότατα να ήταν ένας παράγοντας που θα επηρέαζε την επιλογή μου.Δε λέω ότι όλα τα παραπάνω είναι σωστά, είναι σίγουρα όμως απόψεις που έχω κατά καιρούς ακούσει.
-
Και εγώ εάν κατασκεύαζαν, ας πούμε, τα Dacia Sandero στην Ελλάδα κατά 90% θα το επέλεγα ακόμα και αν είχε ελλείψεις!
Εάν κατασκεύαζαν τα Suzuki κατά 99,9999% θα έκανα το ίδιο
-
Απόψεις και τρόποι σκέψεις στο αγοραστικό κοινό υπάρχουν πολλοί και διάφοροι.
Έτερον εκάτερον όμως.
Το προϊον έχει να κάνει με τις προδιαγραφές και τα πρότυπα και όχι με τη γνώμη του κόσμου.
ZEEKR forum