-
4k κάτω θα έπρεπε να είναι κάθε έκδοση τουλάχιστον για να είναι ανταγωνιστικό δυστυχώς.
-
@supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:
4k κάτω θα έπρεπε να είναι κάθε έκδοση τουλάχιστον για να είναι ανταγωνιστικό δυστυχώς.
Ε Ναι, τουλάχιστον να συμβαδίζει με τα κορεατικά
-
Να ήταν το xtrail άντε, αλλά και πάλι κι εκείνο πανάκριβο. Την ώρα που βρίσκεις seal u dmi πολύ φθηνότερο και άλλα πόσα θηριώδη ,νθα πάρει ο άλλος με 40φευγα qq;
-
@savas89 said in Nissan Qashqai 2021:
Να ήταν το xtrail άντε, αλλά και πάλι κι εκείνο πανάκριβο. Την ώρα που βρίσκεις seal u dmi πολύ φθηνότερο και άλλα πόσα θηριώδη ,νθα πάρει ο άλλος με 40φευγα qq;
- Δεν παίζει απέναντι στο BYD, αλλά στα cc, tuscon, Sportage κτλ
- Θα δούμε μήπως παίξει κάποια έκπτωση, όπως στο mild hybrid.
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@savas89 said in Nissan Qashqai 2021:
Να ήταν το xtrail άντε, αλλά και πάλι κι εκείνο πανάκριβο. Την ώρα που βρίσκεις seal u dmi πολύ φθηνότερο και άλλα πόσα θηριώδη ,νθα πάρει ο άλλος με 40φευγα qq;
- Δεν παίζει απέναντι στο BYD, αλλά στα cc, tuscon, Sportage κτλ
- Θα δούμε μήπως παίξει κάποια έκπτωση, όπως στο mild hybrid.
Όπως και να έχει πανάκριβο φαντάζει για τα τωρινά δεδομένα ( με έλευση Κινέζων κλπ)..
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@savas89 said in Nissan Qashqai 2021:
Να ήταν το xtrail άντε, αλλά και πάλι κι εκείνο πανάκριβο. Την ώρα που βρίσκεις seal u dmi πολύ φθηνότερο και άλλα πόσα θηριώδη ,νθα πάρει ο άλλος με 40φευγα qq;
- Δεν παίζει απέναντι στο BYD, αλλά στα cc, tuscon, Sportage κτλ
- Θα δούμε μήπως παίξει κάποια έκπτωση, όπως στο mild hybrid.
Όταν έρχεται η ώρα να δώσεις τα λεφτά, μια χαρά παίζει απέναντι στο BYD.
34 χιλιάρικα θέλει το δίλιτρο Corolla Cross, το ίδιο ποσό για το Sportage HEV (το οποίο όμως καίει παραπάνω), 36 χιλιάρικα το Seal U DM-i με εξοπλισμό αντίστοιχο του QQ Techna (46 χιλιάρικα) και 38 χιλιάρικα θέλει η βασική του QQ, που είναι και σε προσφορά μάλιστα!

Εντωμεταξύ με την προϊστορία που έχει, παίζει και να είναι και το πιο αναξιόπιστο από όλα!
-
Καλό κλείσιμο εκεί στην Nissan.
-
Ειναι εκ των πραγμάτων δεμένη ακόμη στο άρμα της Renault. Αν η Renault βγάλει ανταγωνιστικά προϊόντα (Renault 5, Megane κλπ), τότε ίσως γλιτώσει και η Nissan με τα Micra και Leaf.
Σε ότι αφορά το QQ και η Renault αντίστοιχα το Austral στα 42 χιλιάρικα το έχει.
-
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@savas89 said in Nissan Qashqai 2021:
Να ήταν το xtrail άντε, αλλά και πάλι κι εκείνο πανάκριβο. Την ώρα που βρίσκεις seal u dmi πολύ φθηνότερο και άλλα πόσα θηριώδη ,νθα πάρει ο άλλος με 40φευγα qq;
- Δεν παίζει απέναντι στο BYD, αλλά στα cc, tuscon, Sportage κτλ
- Θα δούμε μήπως παίξει κάποια έκπτωση, όπως στο mild hybrid.
Όταν έρχεται η ώρα να δώσεις τα λεφτά, μια χαρά παίζει απέναντι στο BYD.
34 χιλιάρικα θέλει το δίλιτρο Corolla Cross, το ίδιο ποσό για το Sportage HEV (το οποίο όμως καίει παραπάνω), 36 χιλιάρικα το Seal U DM-i με εξοπλισμό αντίστοιχο του QQ Techna (46 χιλιάρικα) και 38 χιλιάρικα θέλει η βασική του QQ, που είναι και σε προσφορά μάλιστα!

Εντωμεταξύ με την προϊστορία που έχει, παίζει και να είναι και το πιο αναξιόπιστο από όλα!
Δεν είπα ότι δεν παίζει για τους αγοραστές, αλλά για την αντιπροσωπεία

,( αν και το BYD είναι plugin)Μόλις τώρα είδα ότι η τιμή τιμοκαταλόγου είναι 40590€

για την unique. Εκτός αγοράς οι τιμές -
Η αντιπροσωπεία αντί να κοιτάξει να πάρει την αντιπροσώπευση κανενός μεγάλου Κινέζου κατασκευαστή, πήγε και πήρε την KGM! Τους χαλούσε να έχουν την Chery ή την Geely για παράδειγμα;
Τώρα που το σκέφτομαι, την Chery έπρεπε να πάρουν για να τιμήσουν και το Datsun Cherry που είχανε πάλαι ποτέ στις τάξεις τους!
-
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
-
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
-
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Δεν ανέφερα για ηλεκτρικά οχήματα, ούτε plug-in, για τα υβριδικά που πυρετωδώς ετοιμάζουν οι Κινέζοι και εμφανίστηκαν και στην Ελλαδα.
-
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Δεν ανέφερα για ηλεκτρικά οχήματα, ούτε plug-in, για τα υβριδικά που πυρετωδώς ετοιμάζουν οι Κινέζοι και εμφανίστηκαν και στην Ελλαδα.
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Δεν ανέφερα για ηλεκτρικά οχήματα, ούτε plug-in, για τα υβριδικά που πυρετωδώς ετοιμάζουν οι Κινέζοι και εμφανίστηκαν και στην Ελλαδα.
Δεν αποκλείεται και κάποιος να πάρει αμιγώς ηλεκτρικό αντί για υβριδικό, εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές.
-
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Κανείς το λάθος και βγάζεις συμπεράσματα, βασιζόμενος στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις. Δυνητικά, όλα είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. πχ εγώ σκέφτομαι το επόμενο να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, δλδ να "πηδήξω" τα υβριδικά και plugin και να πάω κατευθείαν στο μέλλον, από τη στιγμή που με 30-35Κ βρίσκεις ωραιότατο κινεζικό ηλεκτρικό ή με 400-500€ μίσθωμα.
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Κανείς το λάθος και βγάζεις συμπεράσματα, βασιζόμενος στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις. Δυνητικά, όλα είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. πχ εγώ σκέφτομαι το επόμενο να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, δλδ να "πηδήξω" τα υβριδικά και plugin και να πάω κατευθείαν στο μέλλον, από τη στιγμή που με 30-35Κ βρίσκεις ωραιότατο κινεζικό ηλεκτρικό ή με 400-500€ μίσθωμα.
Βασικά βάζω την λογική της αξιοπιστίας. Να δώσεις 40-50 χιλιάρικα για μια μάρκα που δεν ξέρεις επειδή έχει ωραία σαλόνια; Ποιος είναι ο εισαγωγέας ; Συνεργεία, ανταλλακτικά, υποστήριξη, κλπ
-
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@nikonino said in Nissan Qashqai 2021:
@ektoras said in Nissan Qashqai 2021:
Το πόσο κοστίζει κάτι, το κρίνει ο κατασκευαστής, το πόσο αξίζει, ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα το QQ έχει μια ακριβή τεχνολογία, είναι ένα ηλεκτρικό με γεννήτρια.
Μπορεί να συγκριθεί το κόστος του (που το ορίζει ο κατασκευαστής), με αντίστοιχης τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Ότι μπορεί κάνει ο κάθε κατασκευαστής για να κάνει πιο ελκυστικά τα οχήματα που πουλάει, είτε μέσω τεχνολογίας, είτε μέσω τιμής, είτε μέσω παροχών.
Πάρτε για παράδειγμα τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκίνητων την ΤΟΥΟΤΑ, νιώθει την καυτή ανάσα των Κινέζων, έχει ξεκινήσει σε όποιες χώρες αντιμετωπίζει επίθεση από τους Κινέζους, εκπτώσεις στην τιμή.
Για τον ίδιο λόγο έχει μεγαλώσει τις εγγυήσεις, τι σημαίνει αυτό, ότι μέχρι χθες πουλούσε χειρότερης ποιότητας αυτοκίνητα: σίγουρα όχι, πρέπει όμως να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ο οποίος έχει εξελίξει την τεχνολογία των υβριδικών, περισσότερο από την ίδια και σε περιπτώσεις Κινέζων κατασκευαστών, σε τιμές πολύ χαμηλότερες.
Δεν έχει θέμα ανταγωνισμού με τους Κινέζους. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να πουλήσουν στην Ευρώπη αν δεν φτιαχτούν υποδομές. Ποιο το νόημα να πάρεις το RAV4 αμιγώς ηλεκτρικό για να το φορτίζεις σπίτι; Φούσκα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά και ήδη έχει ξεκινήσει το μπάχαλο ακόμα και με τα Plug-In hybrids καθώς οι ιδιοκτήτες δεν τα φορτίζουν και κινούνται μόνο με βενζίνη...
Κανείς το λάθος και βγάζεις συμπεράσματα, βασιζόμενος στις δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις. Δυνητικά, όλα είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. πχ εγώ σκέφτομαι το επόμενο να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, δλδ να "πηδήξω" τα υβριδικά και plugin και να πάω κατευθείαν στο μέλλον, από τη στιγμή που με 30-35Κ βρίσκεις ωραιότατο κινεζικό ηλεκτρικό ή με 400-500€ μίσθωμα.
Βασικά βάζω την λογική της αξιοπιστίας. Να δώσεις 40-50 χιλιάρικα για μια μάρκα που δεν ξέρεις επειδή έχει ωραία σαλόνια; Ποιος είναι ο εισαγωγέας ; Συνεργεία, ανταλλακτικά, υποστήριξη, κλπ
Για 30-35 μίλησα, όχι 40-50. Με τόσα λεφτά παίρνεις και ηλεκτρικό Toyota, οπότε δεν έχεις και το άγχος της αξιοπιστίας.
Έχουν μεγάλες εγγυήσεις και τα κινέζικα, άσε που στο ληζινγκ δεν σε ενδιαφέρει είπαμε -
Το άγχος για τον άγνωστο κατασκευαστή θα είχε λογική εάν οι "παραδοσιακοί" κατασκευαστές είχαν αποδείξει την αξιοπιστία τους και οι αντίστοιχοι αντιπρόσωποι τους το ενδιαφέρον τους για τον πελάτη.
Δυστυχώς τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά από κατασκευαστές που έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα τους και από αντιπροσώπους που νοιάζονται μόνο για το κέρδος τους.
Όταν ένας "παραδοσιακός" κατασκευαστής με ιστορία ενός αιώνα, δε μπορεί να βγάλει έναν αξιόπιστο κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί να τον προτιμήσω κατά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου όπου διαθέτει ελάχιστη τεχνογνωσία και πιθανότατα μικρότερη ακόμη και από αυτή του Κινέζου κατασκευαστή;
-
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Το άγχος για τον άγνωστο κατασκευαστή θα είχε λογική εάν οι "παραδοσιακοί" κατασκευαστές είχαν αποδείξει την αξιοπιστία τους και οι αντίστοιχοι αντιπρόσωποι τους το ενδιαφέρον τους για τον πελάτη.
Δυστυχώς τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά από κατασκευαστές που έχουν ρίξει πολύ την ποιότητα τους και από αντιπροσώπους που νοιάζονται μόνο για το κέρδος τους.
Όταν ένας "παραδοσιακός" κατασκευαστής με ιστορία ενός αιώνα, δε μπορεί να βγάλει έναν αξιόπιστο κινητήρα εσωτερικής καύσης, γιατί να τον προτιμήσω κατά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου όπου διαθέτει ελάχιστη τεχνογνωσία και πιθανότατα μικρότερη ακόμη και από αυτή του Κινέζου κατασκευαστή;
Μαζι με το αυτοκινητο θα γερασεις ή θα χρειαστει καποια στιγμη να το αλλαξεις?
Εχεις απορια στο πως νιωθουν τα ποντικια που τα χρησιμοποιουν για πειραματοζωα? -
Nissan Qashqai 2021