-
Αναφορά 3000 χλμ από το 3008 του bro.
@criuser
@savas89Βλάβες 0

Κατανάλωση 6,4 lt/100
Το αυτοκίνητο θέλει άλλα 50 άλογα
Πολύ άνετο στο ταξίδι και με άνετους χώρους.
Στις στροφές του Πολυγύρου μάπα ( με το Ε36 πήγαινε πιο γρήγορα λέει) γενικά δεν έχει συνηθίσει τα ψηλά, οπότε μην το παίρνετε τοις μετρητοίς.
Στην πόλη κινείται ηλεκτρικά αρκετά ( μην ρωτάτε ποσοστά, δεν ασχολείται) -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Στις στροφές του Πολυγύρου μάπα ( με το Ε36 πήγαινε πιο γρήγορα λέει) γενικά δεν έχει συνηθίσει τα ψηλά, οπότε μην το παίρνετε τοις μετρητοίς.
Δηλαδή περίμενε ότι με ένα ψηλό SUV θα μπορούσε να πάει το ίδιο όπως με ένα χαμηλό σεντάν και μάλιστα BMW?

-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Αναφορά 3000 χλμ από το 3008 του bro.
@criuser
@savas89Βλάβες 0

Κατανάλωση 6,4 lt/100
Το αυτοκίνητο θέλει άλλα 50 άλογα
Πολύ άνετο στο ταξίδι και με άνετους χώρους.
Στις στροφές του Πολυγύρου μάπα ( με το Ε36 πήγαινε πιο γρήγορα λέει) γενικά δεν έχει συνηθίσει τα ψηλά, οπότε μην το παίρνετε τοις μετρητοίς.
Στην πόλη κινείται ηλεκτρικά αρκετά ( μην ρωτάτε ποσοστά, δεν ασχολείται)Μια χαρά μου ακούγεται
! -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Στις στροφές του Πολυγύρου μάπα ( με το Ε36 πήγαινε πιο γρήγορα λέει) γενικά δεν έχει συνηθίσει τα ψηλά, οπότε μην το παίρνετε τοις μετρητοίς.
Δηλαδή περίμενε ότι με ένα ψηλό SUV θα μπορούσε να πάει το ίδιο όπως με ένα χαμηλό σεντάν και μάλιστα BMW?

Πιστεύω ότι περισσότερο είναι η αίσθηση του και όχι η πραγματικότητά.
-
Πες του να μην το πιέζει για να μη χαλάσει!
-
-
Ωραία είναι ο πρώτος που έχει το νεο κιβώτιο ! Θα μάθουμε από αυτόν!
Αν είναι leasing να το πιέζει
-
Ο 1,2 145 είναι ο κινητήρας ?
Αν είναι έτσι το 6,4 είναι πολύ καλό.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ο 1,2 145 είναι ο κινητήρας ?
Αν είναι έτσι το 6,4 είναι πολύ καλό.
Κι εγώ δεν περίμενα τόσο καλή κατανάλωση, γιατί έχει βαρύ πόδι
Ναι, με τα 145, για αυτό λέει ότι θέλει άλλα 50 άλογα
.
Τον ψήνω να βάλουμε wallbox στην πιλοτή,-μου λέει, υπάρχει έκδοση με 200 άλογα,
-του λέω, μπαίνει στην πρίζα εκείνη, μήπως να βάλουμε ένα wallbox να υπάρχει

-
Εχουν ακόμα ημιακαμπτο!! άξονα ......θα πάνε σε πολλαπλών συνδέσμων όταν βγουν τα ιπτάμενα αυτοκίνητα...χαχαχ
-
Τα 4κίνητα ηλεκτρικά έχουν πολλαπλών, όπως είχαν και τα φεβ του προηγούμενου μοντέλου..
Από την άλλη είναι αστείο να εγκαλούν τους Γάλλους για αναρτήσεις οι κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων με ιστορικά με σούστες.
-
Νομίζω ότι έχουμε όλοι μας οριμάσει αρκετά "αυτοκινητιστικά" ώστε να μπορούμε να παραδεχτούμε πως το παραγόμενο αποτέλεσμα του οπίσθιου σεταπ ανάρτησης επαφίεται περισσότερο στη ρύθμιση αυτού και λιγότερο στη διάταξη. Ένας καλά σεταρισμένος ημιακαμπτος μπορεί να δώσει καλύτερα αποτελέσματα από έναν μέτριο σεταπ πολλαπλών. Τρανό παράδειγμα τα 3008 & Austral έναντι των πλεύσεων την Tuscon πχ...
-
Μακριά από μάρκες και μοντέλα που κάνουν θραύση σε εταιρικά και ληζινγκ γενικά...πεταμένα λεφτα...η απαξίωση της απαξίωσης ω απαξίωση ,αν θελήσεις να πουλήσεις...τα σκοτώνουν όσο όσο
.πρόλαβα και εδωκα το c4 μετά από δύο χρόνια το 2023..αν μπεις στο car 15 χιλ τα σκοτώνουν και είναι δεκαδες...! -
Πάντως δεν βλέπω νέα 3008. Κάποια στιγμή με σταμάτησε μια κυρία σε πρώτης γενιάς 3008 και με ρώταγε πόσο κάνει το YC. Και ήμασταν σε σημείο που δεν ήταν εύκολο να ρωτήσεις. Ας είναι καλά ο τανιμανιδης και το marketing που έκανε στο survivor και πούλησε η πρώτη γενιά.
-
Τα C suv από το 2016 που κυκλοφόρησαν μέχρι το 2021 που άρχισαν οι μεγάλες αυξήσεις, υπήρχαν σε προσιτές χειροκίνητες εκδόσεις στα 20-25000.
Αυτά μετά το 2022 τελείωσαν και πήγαμε στα 30000 και πάνω μέχρι 40000.
Τώρα είμαστε στα 34000 για το πιο φτηνό.
Λογικό είναι να μην έχουν τόση ζήτηση.
Μεγάλωσαν και τα Β σουβ οπότε ο κόσμος στρέφεται σε αυτά που έχουν και διαφορά τιμής.
Το νέο 3 αιρκρος είναι 5 εκ μικρότερο από το προηγούμενο 3008, ενώ έχουν το ίδιο μεταξόνιο.
Αρα υστερεί μόνο σε πλάτος, που δεν είναι κύριος παράγοντας, αφού δεν είναι στενό και επιτρέπει άνετα ταξίδια 4 ατόμων και με παραχωρήσεις 5 ατόμων.
-
Εγώ πάντως βλέπω αρκετά πλέον.
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάντως βλέπω αρκετά πλέον.
Κι εγώ καθημερινά ένα


https://forum.4troxoi.gr/topic/101165/peugeot-3008-2024/741?_=1760284055616 -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάντως βλέπω αρκετά πλέον.
Κι εγώ καθημερινά ένα


https://forum.4troxoi.gr/topic/101165/peugeot-3008-2024/741?_=1760284055616Κι εδώ Λάρισα ,μετά το χαμό με 2008 εντοπίζω και 3008 πλέον με τον αμφιλεγόμενο ποπό που εμένα όμως μου θυμίζει premiumila . Άσε που ένας κάτοχος προχτές μου είπε ότι κινείται και αρκετά ηλεκτρικά σε κάποιες περιπτώσεις

-
@george-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Πάντως δεν βλέπω νέα 3008. Κάποια στιγμή με σταμάτησε μια κυρία σε πρώτης γενιάς 3008 και με ρώταγε πόσο κάνει το YC. Και ήμασταν σε σημείο που δεν ήταν εύκολο να ρωτήσεις. Ας είναι καλά ο τανιμανιδης και το marketing που έκανε στο survivor και πούλησε η πρώτη γενιά.
Πρώτης γενιάς ήταν το 3008 του 2008 -2009 , λογικά αναφέρεσαι σε αυτό του 2016.
Μετάβαση από 3008 σε YC είναι σαν να φεύγεις από ρετιρέ για κοτέτσι από ελενιτ.
-
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@george-0 said in Peugeot 3008 (2024):
Πάντως δεν βλέπω νέα 3008. Κάποια στιγμή με σταμάτησε μια κυρία σε πρώτης γενιάς 3008 και με ρώταγε πόσο κάνει το YC. Και ήμασταν σε σημείο που δεν ήταν εύκολο να ρωτήσεις. Ας είναι καλά ο τανιμανιδης και το marketing που έκανε στο survivor και πούλησε η πρώτη γενιά.
Πρώτης γενιάς ήταν το 3008 του 2008 -2009 , λογικά αναφέρεσαι σε αυτό του 2016.
Μετάβαση από 3008 σε YC είναι σαν να φεύγεις από ρετιρέ για κοτέτσι από ελενιτ.
Ναι έχεις δίκιο απλά η πρώτη γενιά ήταν για τα γέλια. Η δεύτερη ήταν καλό αυτοκίνητο αλλά από ότι φαίνεται μόνο από εξω. Κοτέτσι είναι τα περισσότερα ευρωπαϊκά αλλά στο εσωτερικό είναι για πριγκίπισσες.
Peugeot 3008 (2024)