-
-
Πολύ ακριβό το Ραβ. Πιστεύω στην Ελλάδα τα τεσλα του έχουν πάρει πωλήσεις επειδή είναι φθηνότερα.
Αυτό που είναι αμαξάρα είναι το Lexus NX αλλά είναι ακόμα ακριβότερο.
-
Στα specs έχουν όλα τον 2,5 θερμικό με 140hp, δηλαδή λιγότερα από όσα έβγαζε στην πρώτη γενιά του hev Rav4, τότε είχε 150hp. Τόσα βγάζει και ο διλιτρος του cc, αλλά τελικά έχει φάει τρελό downsize ο 2,5
Πολύ χλιαρό και πολύ ακριβό, next.
-
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
Αν πουλάνε το CC φουλ extra 44 χιλιάδες, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση. Μιλάμε για μεγάλα χάλια οι Ιάπωνες.
-
Οι Ιάπωνες στα καλά και ποιοτικά βιομηχανικά προϊόντα τους είναι πολύ ακριβοί, πιθανόν περισσότερο κι από τους Γερμανούς.
Δε μιλάω μόνο για τα αυτοκίνητα. Παράδειγμα ανελκυστήρες, εργαλειομηχανές, μεγάλα κλιματιστικά κλπ.
Τα σχετικά "φτηνά" yaris έχουν δημιουργήσει λάθος εντύπωση στον κόσμο.
-
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Οι Ιάπωνες στα καλά και ποιοτικά βιομηχανικά προϊόντα τους είναι πολύ ακριβοί, πιθανόν περισσότερο κι από τους Γερμανούς.
Δε μιλάω μόνο για τα αυτοκίνητα. Παράδειγμα ανελκυστήρες, εργαλειομηχανές, μεγάλα κλιματιστικά κλπ.
Τα σχετικά "φτηνά" yaris έχουν δημιουργήσει λάθος εντύπωση στον κόσμο.
Το Corolla sedan ξεκινάει από 21 χιλιάδες και το Yaris 22, το corolla hatchback 28. Το aygo θα το πάνε στα 20 χιλιάρικα υβριδικό. Δεν είναι φθηνή η Toyota μετά το 2021.
-
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Οι Ιάπωνες στα καλά και ποιοτικά βιομηχανικά προϊόντα τους είναι πολύ ακριβοί, πιθανόν περισσότερο κι από τους Γερμανούς.
Δε μιλάω μόνο για τα αυτοκίνητα. Παράδειγμα ανελκυστήρες, εργαλειομηχανές, μεγάλα κλιματιστικά κλπ.
Τα σχετικά "φτηνά" yaris έχουν δημιουργήσει λάθος εντύπωση στον κόσμο.
Το Corolla sedan ξεκινάει από 21 χιλιάδες και το Yaris 22, το corolla hatchback 28. Το aygo θα το πάνε στα 20 χιλιάρικα υβριδικό. Δεν είναι φθηνή η Toyota μετά το 2021.
Ούτε ακριβή. Κινείται γενικά σε νορμάλ πλαίσια τιμών για τα δεδομένα της εποχής.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Οι Ιάπωνες στα καλά και ποιοτικά βιομηχανικά προϊόντα τους είναι πολύ ακριβοί, πιθανόν περισσότερο κι από τους Γερμανούς.
Δε μιλάω μόνο για τα αυτοκίνητα. Παράδειγμα ανελκυστήρες, εργαλειομηχανές, μεγάλα κλιματιστικά κλπ.
Τα σχετικά "φτηνά" yaris έχουν δημιουργήσει λάθος εντύπωση στον κόσμο.
Το Corolla sedan ξεκινάει από 21 χιλιάδες και το Yaris 22, το corolla hatchback 28. Το aygo θα το πάνε στα 20 χιλιάρικα υβριδικό. Δεν είναι φθηνή η Toyota μετά το 2021.
Ούτε ακριβή. Κινείται γενικά σε νορμάλ πλαίσια τιμών για τα δεδομένα της εποχής.
Αν θεωρείς εσύ νορμάλ το sedan να έχει ίδια τιμή με το αυγό και το Yaris… Πάω πάσο
-
Γι αυτές τις διαφορές πιθανόν να φταίει η εισαγωγική. Το σχόλιο του άντια3 περί ακριβών ιαπωνικών προϊόντων είναι εύστοχο και αποκαλυπτικό.
-
Για το rav4, στο hev ο θερμικός όπως φαίνεται βγάζει μόνο 140hp, στις phev εκδόσεις όμως βγάζει 180hp, όσα δηλαδή και στο παλιό.
Άρα στα phev δεν χρειάζεται να φιμωσιυν τον κινητήρα για να περάσει ρύπους, το πετυχαίνουν λόγω πρίζας. Να δούμε μήπως έχει καμία συμπαθητική τιμή εδώ το phev fwd.
-
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Οι Ιάπωνες στα καλά και ποιοτικά βιομηχανικά προϊόντα τους είναι πολύ ακριβοί, πιθανόν περισσότερο κι από τους Γερμανούς.
Δε μιλάω μόνο για τα αυτοκίνητα. Παράδειγμα ανελκυστήρες, εργαλειομηχανές, μεγάλα κλιματιστικά κλπ.
Τα σχετικά "φτηνά" yaris έχουν δημιουργήσει λάθος εντύπωση στον κόσμο.
Το Corolla sedan ξεκινάει από 21 χιλιάδες και το Yaris 22, το corolla hatchback 28. Το aygo θα το πάνε στα 20 χιλιάρικα υβριδικό. Δεν είναι φθηνή η Toyota μετά το 2021.
Ούτε ακριβή. Κινείται γενικά σε νορμάλ πλαίσια τιμών για τα δεδομένα της εποχής.
Αν θεωρείς εσύ νορμάλ το sedan να έχει ίδια τιμή με το αυγό και το Yaris… Πάω πάσο
Το υβριδικό σενταν από 29 χιλιάδες ξεκινάει.
-
Λαμβανομένων υπόψη της υβριδικής τεχνολογίας και των ακριβών συστημάτων που την απαρτίζουν (μπαταρία, inverter, motor generators, eCVT), τα Toyota παραμένουν value for money γι'αυτό εξακολουθούν να αγοράζονται από ιδιώτες.
Μην τα συγκρίνετε τιμολογιακά με συμβατικά αυτοκίνητα (βενζίνης,dìesel,mhev), είναι άλλη κατηγορία. -
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Θα σου πουν ότι πληρώνεις αξιοπιστία
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Ποιος θα πάει να αγοράσει αυτοκίνητο χωρίς να έχει τεσταριστει η ασφάλεια του;
-
@chrisk6 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Ποιος θα πάει να αγοράσει αυτοκίνητο χωρίς να έχει τεσταριστει η ασφάλεια του;
Ε, καλά και το μεταχειρισμένο των 17000€ δεν θα είναι 5*
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Προφανώς δεν ασπάζονται την άποψή σου οι χιλιάδες που τα αγοράζουν.
Ξαναλέω, μην συγκρίνετε τιμολογιακά τα υβριδικά Toyota με τα συμβατικά, δεν εχουν καμία σχέση.
Όσο για την αξιοπιστία, δεν είναι φημολογούμενη, είναι πραγματικότητα. -
@chrisk6 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Ποιος θα πάει να αγοράσει αυτοκίνητο χωρίς να έχει τεσταριστει η ασφάλεια του;
Αν ασφάλεια εννοείς τη βαθμολογία του ncap, δεν ξέρω πόσοι από τους αγοραστές με μέγιστο budget τα 15-20k θα δώσουν βάση σε τέτοια θέματα.
Αλλά και να δώσουν, σε σχέση με τα 15ετίας που πιθανότατα θα έχουν, κερδισμένοι θα βγουν και σε θέματα ασφαλείας.
-
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
vfm είναι το νέο citroen c3 και το sandero που τα παίρνει κάποιος με 17k καινούργια, αντί ν' αγοράσει ένα μεταχειρισμένο. Με την εγγύησή τους για 4-5 χρόνια και την ελπίδα ότι θα φτάσουν τη 10ετία χωρίς πολλά έξοδα.
Τα Toyota δεν είναι πια vfm. Εφάμιλες τιμές με τ' άλλα αυτοκίνητα έχουν, 25k, 30k, 35k. Είναι απλώς αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσους αποσκοπoύν στην οικονομία καυσίμου στις μεγαλουπόλεις. Και ευελπιστούνν επίσης ότι δεν θα έχουν πολλά έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας τους.
Προφανώς δεν ασπάζονται την άποψή σου οι χιλιάδες που τα αγοράζουν.
Ξαναλέω, μην συγκρίνετε τιμολογιακά τα υβριδικά Toyota με τα συμβατικά, δεν εχουν καμία σχέση.
Όσο για την αξιοπιστία, δεν είναι φημολογούμενη, είναι πραγματικότητα.Είπα την άποψή μου, είπες τη δική σου, γι' αυτό είναι το forum.
Για να κάνω μια μικρή διόρθωση, ίσως μέχρι τα 20k+ του yaris, να μπορούν να θεωρηθούν τα Toyota vfm.
Από κει και πάνω και για αυτοκίνητα που αγγίζουν τα 30k δεν υφίσταται η έννοια του vfm, είναι καθαρά θέμα επιλογής που θα δώσεις τα λεφτά σου, ανάλογα με τα γούστα σου και τις ανάγκες σου.
TOYOTA FORUM