-
Punchpower
-
Μπήκα σήμερα σε μια S400 Hybrid (W222) ταξί! Εντάξει, έπαθα σοκ με την άνεση, πολυτέλεια και τους χώρους. Μέχρι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, θερμαινόμενο και αεριζόμενο (!!) πίσω κάθισμα είχε. Ήταν σχετικά παλιά και ταλαιπωρημένη, αλλά ακόμα ήταν απίσευτο αυτοκίνητο, αρχοντικό, φτιαγμένο σαν γρανίτης, άνετο και αθόρυβο. Πηγαίναμε με 120χαω και νόμζα ότι δεν κινούμαστε.
-
@fanis75 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Μπήκα σήμερα σε μια S400 Hybrid (W222) ταξί! Εντάξει, έπαθα σοκ με την άνεση, πολυτέλεια και τους χώρους. Μέχρι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, θερμαινόμενο και αεριζόμενο (!!) πίσω κάθισμα είχε. Ήταν σχετικά παλιά και ταλαιπωρημένη, αλλά ακόμα ήταν απίσευτο αυτοκίνητο, αρχοντικό, φτιαγμένο σαν γρανίτης, άνετο και αθόρυβο. Πηγαίναμε με 120χαω και νόμζα ότι δεν κινούμαστε.
μιλάς για πραγματικές mec
και όχι για Α,Β class -
@fanis75 said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Μπήκα σήμερα σε μια S400 Hybrid (W222) ταξί! Εντάξει, έπαθα σοκ με την άνεση, πολυτέλεια και τους χώρους. Μέχρι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, θερμαινόμενο και αεριζόμενο (!!) πίσω κάθισμα είχε. Ήταν σχετικά παλιά και ταλαιπωρημένη, αλλά ακόμα ήταν απίσευτο αυτοκίνητο, αρχοντικό, φτιαγμένο σαν γρανίτης, άνετο και αθόρυβο. Πηγαίναμε με 120χαω και νόμζα ότι δεν κινούμαστε.
Αυτά είναι αυτοκίνητα!!!
-
Ναι και εγώ αντιπαθώ τα γερμανικά, είχα και γερμανικό των 90000 ευρώ, είχα μπει και σε λέξους 450Η των 85000 ευρώ, αλλά το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ και αν μπορούσα θα το αγόραζα, ήταν μία 645 των 140000 ευρώ.
Οπότε μην κάνουμε ανούσιες συγκρίσεις.
-
@criuser said in MERCEDES-BENZ FORUM:
Ναι και εγώ αντιπαθώ τα γερμανικά, είχα και γερμανικό των 90000 ευρώ, είχα μπει και σε λέξους 450Η των 85000 ευρώ, αλλά το καλύτερο αυτοκίνητο που οδήγησα ποτέ και αν μπορούσα θα το αγόραζα, ήταν μία 645 των 140000 ευρώ.
Οπότε μην κάνουμε ανούσιες συγκρίσεις.
Η s class είναι πιο χρηστική, πιο κοινή και με μικρούς κινητήρες!!!! Και φυσικά είναι μερκ και s class ο προορισμός της αυτοκίνησης!
MERCEDES-BENZ FORUM