-
Εντωμεταξύ οι προγραμματιστες προγραμματιζουν και το dsg, αυτοι φαίνεται μπορούν, η vw όχι.
-
@georgemit said in Skoda Fabia MK4 2021:
Εντωμεταξύ οι προγραμματιστες προγραμματιζουν και το dsg, αυτοι φαίνεται μπορούν, η vw όχι.
Γιατι, τι προβλημα εχει στον προγραμματισμο? Αν εννοεις την αντοχη στην ροπη, ειναι θεμα hardware , οχι software
-
Αυτό εννοούσα, ειρωνικα το είπα, ότι η vw κάτι ξέρει παραπάνω αλλά δε το πιασες.
-
Μα η ροπη που αντεχει το σασμαν , δεν ειναι θεμα προγραμματισμου του dsg
Μαλλον ηθελες να πεις οτι οι προγραμματιστες δινουν παραπανω ροπη απο οσο θα επρεπε -
@georgemit said in Skoda Fabia MK4 2021:
Εντωμεταξύ οι προγραμματιστες προγραμματιζουν και το dsg, αυτοι φαίνεται μπορούν, η vw όχι.
Κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τα 300-500€
Σου λέει μέχρι να σκάσει το dsg θα έχουν περάσει Χ χρόνια οπότε όλα καλά -
@alexandros-k said in Skoda Fabia MK4 2021:
Μα η ροπη που αντεχει το σασμαν , δεν ειναι θεμα προγραμματισμου του dsg
Μαλλον ηθελες να πεις οτι οι προγραμματιστες δινουν παραπανω ροπη απο οσο θα επρεπεΜε προγραμματισμό του dsg αφαιρούν τον κόφτη ροπής που αυτό έχει και όσο αντέξει.
-
@georgemit said in Skoda Fabia MK4 2021:
@alexandros-k said in Skoda Fabia MK4 2021:
Μα η ροπη που αντεχει το σασμαν , δεν ειναι θεμα προγραμματισμου του dsg
Μαλλον ηθελες να πεις οτι οι προγραμματιστες δινουν παραπανω ροπη απο οσο θα επρεπεΜε προγραμματισμό του dsg αφαιρούν τον κόφτη ροπής που αυτό έχει και όσο αντέξει.
A δεν το ηξερα αυτο"κοφτη" ροπης . Πως λειτουργεί ? Αναβει καποιο λαμπακι αν διαβασει πολλη εισερχομενη ροπη ?
-
Skoda Fabia 130: Αυτή είναι η πιο γρήγορη έκδοση του μοντέλου
-
Έχουν ξεφύγει τόσο οι τιμές της Skoda (στην Ελλάδα τουλάχιστον), που έχει χαθεί το ενδιαφέρον πλέον...
-
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Έχουν ξεφύγει τόσο οι τιμές της Skoda (στην Ελλάδα τουλάχιστον), που έχει χαθεί το ενδιαφέρον πλέον...
Πράγματι έχουν ξεφύγει οι τιμές, αλλά και ποιοτικά η διαφορά της με τη vw είναι τόσο μικρή, που δύσκολα τη διακρίνεις.
Πιο πολύ στο design διαφοροποιούνται και ελάχιστα στην ποιότητα του εσωτερικού και στη συναρμογή.
Αυτό βέβαια είναι πρόβλημα που αφορά τις 2 αδελφές εταιρείες, ας το λύσουν μεταξύ τους.
-
Το Octavia όχι απλά δεν είναι δυσδιάκριτη η διαφορά, από το προηγούμενο T-Roc ήταν έως και αισθητά καλύτερο μέσα σε ποιότητα. Το Fabia δεν γνωρίζω, δεν το έχω δει καθόλου, πρέπει να πηγαίνει και άπατο σε πωλήσεις, νομίζω μόνο 1-2 έχω δει στον δρόμο τόσο καιρό.
-
Και αυτά leasing συγκεκριμένων μεγάλων ομίλων.
-
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Έχουν ξεφύγει τόσο οι τιμές της Skoda (στην Ελλάδα τουλάχιστον), που έχει χαθεί το ενδιαφέρον πλέον...
Ευτυχώς βγάζουν τακτικά προσφορές,πχ τώρα τρέχει έκπτωση 2-3000€.
Απλώς Θέλει προσοχή να μην αγοράσεις περίοδο που δεν τρέχει η προσφορά.
Οι τιμές τιμοκαταλόγου έχουν ξεφύγει όντως. -
Είχα πάει να πάρω προσφορά για Octavia diesel (μιας και κάνουμε άπειρα χιλιόμετρα) και απογοητεύτηκα τόσο από την "ποιότητα" όσο και από την τιμή φυσικά! Προσωπικά ένιωθα λες και μπήκα σε taxi! Αφού νόμιζα πως ήταν καμιά ειδική έκδοση για ταρίφες.
Δεν υπάρχει επίσης σύγκριση με τις τιμές στο εξωτερικό. Τα αγγλικά reviews συγκρίνουν συνέχεια το Elroq (με πολύ καλά σχόλια) με το EV3 και εδώ δεν υπάρχει καν σύγκριση μεταξύ τους σε επίπεδο τιμής. Το Elroq με την 77άρα μπαταρία βγαίνει στα 48 χιλιάρικα!!! Με δύο χιλιάρικα παραπάνω αγοράζεις Model Y LR!
-
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Είχα πάει να πάρω προσφορά για Octavia diesel (μιας και κάνουμε άπειρα χιλιόμετρα) και απογοητεύτηκα τόσο από την "ποιότητα" όσο και από την τιμή φυσικά! Προσωπικά ένιωθα λες και μπήκα σε taxi! Αφού νόμιζα πως ήταν καμιά ειδική έκδοση για ταρίφες.
Το τελευταιο Octavia? Εχω μπει και εχω οδηγησει το 2λιτρο , αυτοματο με τα 150 αλογα, δεν θυμαμαι εκδοση, αλλά ηταν προς πλουσια . Μια χαρα μου φανηκε απο ποιοτητα. Κοστιζε βεβαια και 32-33κ € πριν 2-3 χρονια.
Καλο μου φανηκε εμενα , αν και εντελως αδιαφορο οδηγικα -
@alexandros-k said in Skoda Fabia MK4 2021:
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Είχα πάει να πάρω προσφορά για Octavia diesel (μιας και κάνουμε άπειρα χιλιόμετρα) και απογοητεύτηκα τόσο από την "ποιότητα" όσο και από την τιμή φυσικά! Προσωπικά ένιωθα λες και μπήκα σε taxi! Αφού νόμιζα πως ήταν καμιά ειδική έκδοση για ταρίφες.
Το τελευταιο Octavia? Εχω μπει και εχω οδηγησει το 2λιτρο , αυτοματο με τα 150 αλογα, δεν θυμαμαι εκδοση, αλλά ηταν προς πλουσια . Μια χαρα μου φανηκε απο ποιοτητα. Κοστιζε βεβαια και 32-33κ € πριν 2-3 χρονια.
Καλο μου φανηκε εμενα , αν και εντελως αδιαφορο οδηγικαΔίλιτρο, 115 άλογα, βασική έκδοση. Πανάκριβο για αυτά που προσέφερε και κάτω του μετρίου εσωτερικά. Η φάση είναι ότι μου άρεσε πολύ εξωτερικά και ξενέρωσα όταν είδα εσωτερικό και έμαθα και τιμή.
-
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
@alexandros-k said in Skoda Fabia MK4 2021:
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Είχα πάει να πάρω προσφορά για Octavia diesel (μιας και κάνουμε άπειρα χιλιόμετρα) και απογοητεύτηκα τόσο από την "ποιότητα" όσο και από την τιμή φυσικά! Προσωπικά ένιωθα λες και μπήκα σε taxi! Αφού νόμιζα πως ήταν καμιά ειδική έκδοση για ταρίφες.
Το τελευταιο Octavia? Εχω μπει και εχω οδηγησει το 2λιτρο , αυτοματο με τα 150 αλογα, δεν θυμαμαι εκδοση, αλλά ηταν προς πλουσια . Μια χαρα μου φανηκε απο ποιοτητα. Κοστιζε βεβαια και 32-33κ € πριν 2-3 χρονια.
Καλο μου φανηκε εμενα , αν και εντελως αδιαφορο οδηγικαΔίλιτρο, 115 άλογα, βασική έκδοση. Πανάκριβο για αυτά που προσέφερε και κάτω του μετρίου εσωτερικά. Η φάση είναι ότι μου άρεσε πολύ εξωτερικά και ξενέρωσα όταν είδα εσωτερικό και έμαθα και τιμή.
Η βασική έκδοση essence, έχει το εσωτερικό studio και είναι όντως μόνο για ταξί
, στοιχίζει δε 33000€ με 6αρι χειροκίνητο και 115ps.
Πρέπει να ανέβεις τουλάχιστον στη selection με το στάνταρ εσωτερικό loft ή καλύτερα το έξτρα lodge (+364€),
Δυστυχώς προσφέρεται μόνο με τον δίλιτρο 150ps και dsg και ξεπερνά τα 41000€.
Sport line και RS μόνο βενζίνη -
Το Octavia μπορεί να το βλέπουμε σε ταξί εδώ και να το υποτιμάμε. Αλλά είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Skoda και επί σειρά ετών το 1ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη "φτωχή" Ελβετία.
Κατά τη γνώμη μου αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, για όποιον ψάχνει τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, τόσο ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο.
-
@andya3 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Το Octavia μπορεί να το βλέπουμε σε ταξί εδώ και να το υποτιμάμε. Αλλά είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Skoda και επί σειρά ετών το 1ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη "φτωχή" Ελβετία.
Κατά τη γνώμη μου αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, για όποιον ψάχνει τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, τόσο ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο.
Δεν υποτιμώ καθόλου τα ταξί, τουναντίον εγώ μεγάλωσα με ταξί Mercedes E-class
-
@a-d-p said in Skoda Fabia MK4 2021:
@andya3 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Το Octavia μπορεί να το βλέπουμε σε ταξί εδώ και να το υποτιμάμε. Αλλά είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Skoda και επί σειρά ετών το 1ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη "φτωχή" Ελβετία.
Κατά τη γνώμη μου αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, για όποιον ψάχνει τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, τόσο ευρύχωρο, καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο.
Δεν υποτιμώ καθόλου τα ταξί, τουναντίον εγώ μεγάλωσα με ταξί Mercedes E-class
Είσαι ταριφό-παιδο λοιπόν. Και πολυτελείας κιόλας, Mercedes, όχι από εκείνα τα παλιά Toyota...
Skoda Fabia MK4 2021